ei taida kaikki inkkarit olla kanootissa.
Mikä meno?
61
4381
Vastaukset
- otanosaa
Miten se inkkarittomuutesi ilmenee?
- palstahöperö
Ai minun, no Satuna.
Vaikka näin. Tosin en vietä täällä juurikaan aikaa. - Anonyymi
inkkari nainen ilmaantuu ilman housuja
- musta2
hulluja nuo inkkarimiehet, päivystysreissuhan siitä tuli
- peukkua.annetaan
kun tiedostat asian itse.
- tähtimies
on eri värisiä kanooteja
- tähdetonmunjuttu
Lopeta jo vittu toi muhun liittyvien asioiden postaaminen!!! Lopeta!
- punaistasinsitäpinkki
Sieni metsällä ?
Eri värejä aaah - tähtimies
sieniä ninko shamaanien manausta
- Anonyymi
punaistasinsitäpinkki kirjoitti:
Sieni metsällä ?
Eri värejä aaahei sienimetsällä vaan nais jahdissa reisjärvellä
- Olloshuoleti
Vielä voi päivä paistaa sinunkin risukasaasi.!
- palstahöperö
Satu on minun paisteeni eikä muutu
Ketäs te täällä ikävöitte arvon palstalaiset. - Olloshuoleti
palstahöperö kirjoitti:
Ketäs te täällä ikävöitte arvon palstalaiset.Minä en ainakaan ketään, kommentoin vain aloittajalle.
- Anonyymi
ei päivä enää paista minun risukasaan enää
- Anonyymi
palstahöperö kirjoitti:
Ketäs te täällä ikävöitte arvon palstalaiset.satu on sinun pisteesi ja laura on mun iki oma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
satu on sinun pisteesi ja laura on mun iki oma
Onko nämä niitä ylemmän luokan briimuksia korkeammalla kuin muut. Peruna ja baagels
- Melalliselle
Miksi ne pitäis yhdellä kertaa ollakkaan. Luovuus lähtee siitä, että vähentää inkkareita, heittää ylimääräiset yli laidan ja kokeilee seilata ilman airoja ja melaa.
Osa pelkää sitä, osa pelkää tehdä asioita valtavirrasta poikkeavasti.- melominenkylkivaa
Ulapalla voi tulla ikävä niitä kamuja ja meloja..
- musta2
ja osa samaistuu kaveriinsa niin ettei erota enää itseäkään, luulee olevansa joku muu kuin on
- Melalliselle
melominenkylkivaa kirjoitti:
Ulapalla voi tulla ikävä niitä kamuja ja meloja..
Silloin pitää kehittää siivet. Aivojaan eli todellisia airojaan voi käyttää.. Mistä syntyy hyvät keksinnöt? Ne syntyy juuri silloin kun poiketaan totutusta, mietitään asioita toisin. Tehdään asioita toisin. Annetaan luovuudelle tilaa. Rutiiniajattelu on myrkkyä aivoille.
Tuomitsemisen voi unohtaa, inkkarit voi unohtaa. Antaa ihmisten huolehtia muissa veneissä niistä. Usko pois niitä ihmisiä riittää. - Anonyymi
musta2 kirjoitti:
ja osa samaistuu kaveriinsa niin ettei erota enää itseäkään, luulee olevansa joku muu kuin on
ja osa samastuu kuden sinä inkkari kaveriisiin
- Anonyymi
onko pakko jos ei taho heittää raskaana olevaa inkkari naista laidan yli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko pakko jos ei taho heittää raskaana olevaa inkkari naista laidan yli
Sehän riippuu esim palstasetä sinunkin kohdalla siitä, onko omaa tahtoa sekä kykyä ajatella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän riippuu esim palstasetä sinunkin kohdalla siitä, onko omaa tahtoa sekä kykyä ajatella
Kannattaa ehkä lopettaa itsensä jos itsenäinen ajattelu ei onnistu?
- EiTietenkäänOle
En mää halua mitään inkkaria, vaan hänet!
- ratsahillekkinaioin
No muttakun tanssin jo sadetanssin. Nyt poltan rauhanpiippua
Taipeinkin jo kasasin. No voihan toteemi!
- minäjäin
Inkkarit ui rantaan..
- Anonyymi
Onko sinulla väkivallasta jatkuvasta fantasioiva väkivoimainen olo kun kirjoittelet tänne tätä moskaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla väkivallasta jatkuvasta fantasioiva väkivoimainen olo kun kirjoittelet tänne tätä moskaa?
Hyvän kaverin olette kyll valinneet edustamaan arvomaailmaanne pillipiiparit👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvän kaverin olette kyll valinneet edustamaan arvomaailmaanne pillipiiparit👍
Palstalaiffii, let’s go
- Jotkauirantaan
Sehän me tiedetään, miten niiden kävi
- Anonyymi
sehän me kumpikin tiedämme että minulla tuli lapsivesi juuri housuihin tiukat farkut kastuivat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sehän me kumpikin tiedämme että minulla tuli lapsivesi juuri housuihin tiukat farkut kastuivat
Eikä täältä puutu niin matalaälyisiä misogyyneja ettei ne pitäisi tällaistakin katkeran äijän länkytystä provoksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä täältä puutu niin matalaälyisiä misogyyneja ettei ne pitäisi tällaistakin katkeran äijän länkytystä provoksi
Jopa naisetkin alentuu tälle tasolle ja tekee itsestään narrin
- mitenjaksattekaan
Viimeksi lokakuulla vilkaissut palstaa, näköjään sama päätön meno täällä. Ei ole yhtään ikävä tätä roskaa. Muutamat kollegat näyttävät olevan tämän palstan vankeja, voivoi ja moi.
- Anonyymi
voi voi kun panettaa viimeksi lokakuussa
- Anonyymi
päätön meno tulee kohta sulle kun huomaat että hampaat on lähtenyt sun ikenistä
- Anonyymi
Huomattu myös. Surullinen olin huomatessani. Totuus tuli silmille.
- kiltääjojää
Aika moni inkkareista varmaan lähti, mutta onneksi muumit palasi. Kun perskules pakkasetkin palaisi.
- Anonyymi
kyllä on kaikki inkkari naiset kanootissa tissit paljaana
- Anonyymi
Ai sellaiset ihqut heimotissit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sellaiset ihqut heimotissit?
Aka riipparit
- Anonyymi
Päivä pulkassa ja kanootti vesille.
- Anonyymi
Kunnon kirkkovene se olla pitää 💡
- Anonyymi
Hellyttävää, kun lapsi keksinyt ”uuden” hokeman. Voi hellanllettas. 👶
- Anonyymi
Puuttuu pari ranskista Happy Mealista..
- Anonyymi
Näinkö sinun päivät kuluu juontaessa palstasedän avauksia oletetulle yleisöllesi?
- Anonyymi
Kaveri ei pelaa täydellä pakalla..
- Anonyymi
Joko sinun skitsoidiy piirteet ja fantasiataso on tullut kiistatta esiin?
- Anonyymi
Tyyppi on vahva kuin kaksi lankunpätkää..
- Anonyymi
Kirjottelet varmaankin maskiliinista? Muuten sinun mutina voisi olla vähän oudossa valossa. Niin sitä ainakin luulis, ettei ihan järjestyä tarvitse tai vastaavaa, irrationaaliset incelit
- Anonyymi
Aloitus on melkein kymmenen vuoden takaa. Tuokin yks uhkailee lyödä hampaat sisään joltain joka kirjoittanut viestin vuonna 2016.
- Anonyymi
Eli sinä palstasetä olet aktivoinut itse tämän aloituksesi kirjoittelemalla sisään uffaffaadraamaa elämänkoululaisille…
- Anonyymi
Hyvä meno on.järki pelaa hyvin👍
- Anonyymi
Lepakoita vintissä.
- Anonyymi
Mitä muita ajatuksia tämä palstasedän ikivanha aloitus sinussa herättää? Niin hienoja näkiksiä ollut ennenkin, niin kerro.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä muita ajatuksia tämä palstasedän ikivanha aloitus sinussa herättää? Niin hienoja näkiksiä ollut ennenkin, niin kerro.
lme sormiparistoa foffelipoju.
- Anonyymi
ne on niin paljon tehnyt että pian rapsahtaa itselle..... ja aina siitä mitä tekevät napsahtaa itselle pahaa ja, viimein se tappaa ne. tai niistä tulee hulluja.
- Anonyymi
Vieläkään ei löytynyt aloitusta, eikä kommenttia.
Jatkakaa tuloksetonta hakua.- Anonyymi
Ja lavastakaa niitä kommentteja aloituksia jos muu ei auta? Omituinen itseriittoisen sekä epätoivoisten farssi🙄
- AnonyymiUUSI
Taitavat olla reservaateissa vielä nykyäänkin, kun maahanmuuttajat valloitti maat ja mannut.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki1603273Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from1002543Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä582400Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276902316Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen72126Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue291595Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling351367Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81340- 831327
- 691137