Olen hirveä paskapää

voiminua

Pää niin täynnä paskaa että silmätkin on ruskeana :((

19

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LapinSOMALI

Minäkin. Köyhä ja kurjakin. Mitäs me hakatut koirat tehdään että elämä paranisi? On niin paljon paskaa päässä etten löydä ulos täältä kurjuudesta.

• Anonyymi
        UUSI

Nosta kusiraja samalle tasolle, niin pääset yliopistoon opiskelemaan politiikkaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nosta kusiraja samalle tasolle, niin pääset yliopistoon opiskelemaan politiikkaa.

😂😂👍

• Anonyymi
        UUSI

Se mitä sinä itse olet, mitä ajattelet, käyttäydyt ja tunnet itsessäsi, on tärkeintä.

Käy kirjastossa, siellä on paljon maksuttomia palveluita, kuuntele musiikkia, kävele, juokse, urheile, kattele elokuvia, mietiskele ja herää huomaamaan pieniä johdatuksia.

Olin yksi päivä ikävissäni ja mietin, että mikä järki tässä elämässä oikein taas on. Olin postin jonossa, kun silmiin osui mainos tms, "sä et ole yksin".
        Seuraavana päivänä oli sykettä nostava meno ja olin suihkussa, kun huomasin wc-paketin kyljessä saman teksti " sä et ole yksin" tms.

Joten, vaikka nyt tuntuisi että elämä ei kulje, asiat laahaa. Niin " sä et ole yksin" 🫂
        Lähetän sulle etähalin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se mitä sinä itse olet, mitä ajattelet, käyttäydyt ja tunnet itsessäsi, on tärkeintä.

Käy kirjastossa, siellä on paljon maksuttomia palveluita, kuuntele musiikkia, kävele, juokse, urheile, kattele elokuvia, mietiskele ja herää huomaamaan pieniä johdatuksia.

Olin yksi päivä ikävissäni ja mietin, että mikä järki tässä elämässä oikein taas on. Olin postin jonossa, kun silmiin osui mainos tms, "sä et ole yksin".
        Seuraavana päivänä oli sykettä nostava meno ja olin suihkussa, kun huomasin wc-paketin kyljessä saman teksti " sä et ole yksin" tms.

Joten, vaikka nyt tuntuisi että elämä ei kulje, asiat laahaa. Niin " sä et ole yksin" 🫂
        Lähetän sulle etähalin.

Voiko ihmiset toimia noin omissa arjessaan??

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täysin vakuuttunut, että siellä on kustakin seassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täysin vakuuttunut, että siellä on kustakin seassa.

Työtöntä humanistia katkerampaa ei ookkaa

• Anonyymi
      UUSI

Oletko mies vai nainen

• Anonyymi
        UUSI

Mies on.

• Anonyymi
      UUSI

Totta. Hyvä, kun huomasit.

• Anonyymi
      UUSI

Eikös se ole pääasia, että oli kivaa?

• Anonyymi
        UUSI

Oliko?

• Anonyymi
      UUSI

Jep. eivät ruskeat silmät liiemmin viehätä.

• Anonyymi
      UUSI

Ai kaivattuni jo näköjään tuolloin jo täällä käynyt 🤔

• Anonyymi
        UUSI

Sinua kaipaamassa 😜

• Anonyymi
      UUSI

siniset silmät on tietty aina mun kullalla. en silti sano että ruskeissa silmissä on mitään likasta ja rumaa monihan niistäkin tykkää!

• Anonyymi
      UUSI

🦋🥇>🐍>🥥>👁️‍🗨️

• Anonyymi
      UUSI

Vuoden perästä taas nilkat pal jaana paistipöytään, ni otsassas on ikuinen kastimerkki. Kuulemma. ;)
      -lientäjapottua

• Anonyymi
        UUSI

Kun sulla tuota lennokasta juttua riittää ilmsn mitään sisältöä, niin mikset lähde ns politiikkaan kirjoittelemaan sinimustalle joukkueelle pamfletteja vaikka? TT

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      160
      3273
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      100
      2543
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      58
      2400
    4. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      90
      2316
    5. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      7
      2126
    6. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      29
      1595
    7. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1367
    8. Taas alkoi soidinmenot.

Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis
      Ikävä
      8
      1340
    9. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      83
      1327
    10. Mitä eniten haluat

Kaivatustasi.
      Ikävä
      69
      1137
    Aihe