Eli kaljan juonti ja tappelu, tämä on todistettu juttu. Herrat lisääntyy ja elää juoppojen verellä.
Asuttaminen on seksin harrastamista tärkeämpää
66
836
Vastaukset
Tämä edellyttää anarkistisia otteita.
Täytyy hajoittaa hallinto ja rakentaa se uudestaan, koska se pitää yllä näin räikeää tuloeroa, ei auta tai paranna alkoholismia vaan ruokkii sitä minua syrjimällä. Tämä tekee paikallisesta alamaailmasta järjestäytyneen ja he ovat herran ostamia kätyreitä minun eläimenä kohteluun. Saavat kaljarahaa siitä, kun sylkevät päälleni <3
Tässä takana samanlainen poliittinen linjanveto, mitä miksi viinapullossa ei kerrota alkoholin kuivattavan elimistöä.
Olet Keskustan jäsen tai tulee selkään. Juo kaljaa, tai tulee selkään. Älä edes kuvittele pillua saavasi, tai tulee selkään.
Jumalaan uskominen on kuvittelua olevansa muita parempi ihminen, seksin harrastamisesta teet samaa, kuvittelet olevasi muita parempi ihminen.
Lopputuloksen pitäisi olla, että kunnanjohtajankin on mahdotonta saada uutta naista tai työtä.
Tallainen juttu voisi olla parempi apu paikkakunnan juoppouteen, mitä päihdetyöntekijän palvelut.
Pihtiputaan kunta poltti minulta talon ja ne rahat täytyy jakaa paikallisten alkoholistien kanssa, kuten ne saatanan rehut täytyy jakaa paikallisten rullalautapoikien kanssa.
Sitähän se Jari torin kulmalla odotti, kun tulin vaellusmatkalta Lehtoperältä katsomasta poltettua taloa. Oli kalja ja viinapullon kanssa odottamassa torilla minua, eikä edes tunnettu sen kummemmin. Pitkään luulin "korpuksi", kun tämä on muutenkin tätä harhassa elättämistä.
Keväällä käytti minua poikakodilla, kun olin illalla Siwasta lisää kaljaa hakemassa ja olin autokoulun edessä kaljaa juomassa..?
Tästä velttojen poikien duunin päivän puuheen aihe, eikä maksa muuta kuin opiskella lukutaito.
Sinä et omista minulle mitään, koska et ole turpasi soittoa kummempaa tehnyt omaisuutesi eteen.
Kuuten tuntiin jaoin Pihtiputaan keskustan postilaatoihin mainokset. 1200 postilaatikkoa ja 50km. Kerkesin vielä muutaman tupakkatauonkin pitämään.
Otetaan siitä toisesta kahvasta kiinni ja terän kärjellä nopealla liikkeellä 10 sentin kaistale heinää leikataan.
Kaljan hakeminen on verotettavaa työtä ja kuukausi ansiot ei ole edes 50€a, se ei verottajaa kiinnosta.
TE-toimiston pitäisi reagoida pyytämäänsä laatimaani työnhakusuunnitelmaan, että pääsen hakemaan töitä, eli rankaisemaan Pekkarista ja koko vitun Suomen valtiota Haaqin ihmisoikeustuomioistuimeen <3
Alkoholi hidastaa luutumista, koska se hidastaa aineenvaihduntaa, koska se kuivattaa elimistöä.
Pyydetään semmoisen keskustelun poistoa, minkä aloittaja minä olen.
- invapetteri
Onpa kumma, ei saa enää mustamaalata ja haukkua muita ihmisiä täälläkään...
- tuhkis2
Rouva keksii tappouhkauksen tervehtimisestä :-D
- tuhkis2
On todellisuudentajuton, mikä ymmärretään siitä pakonomaisesta tarpeesta valehdella.
- tuhkis2
Maanantaina tein Interpolille rikosilmoituksen tasavallan presidentin laiminlyönnistä tätä asiaa koskien, koska kätyrisi uhkasi minun henkeä tässä hiekkalaatikossa.
- tuhkis2
Napistaan perintömaista, eikä jakseta edes nousta nykyaikaiseen traktoriin.
- tuhkis2
Sinä sytytät kolmannen maailmansodan tällä saatanan pentukylän suojelulla !!!
- tuhkis2
Minä olen liian hyvä tähän maailmaan, miksi minua sorretaan.
- tuhkis2
Valtio tarvitsee minun omaisuutta, minä en valtion. Mielenterveyshoitaja on varannut minulle hänelle ajan, kun kerroin Facebookissa tehneeni Interpolille rikosilmoituksen, mikä muunmuassa koski Pihtiputaan mielenterveystoimiston korruptiota suhteessa minuun.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255