Asuttaminen on seksin harrastamista tärkeämpää

Eli kaljan juonti ja tappelu, tämä on todistettu juttu. Herrat lisääntyy ja elää juoppojen verellä.

66

777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä edellyttää anarkistisia otteita.

      • Täytyy hajoittaa hallinto ja rakentaa se uudestaan, koska se pitää yllä näin räikeää tuloeroa, ei auta tai paranna alkoholismia vaan ruokkii sitä minua syrjimällä. Tämä tekee paikallisesta alamaailmasta järjestäytyneen ja he ovat herran ostamia kätyreitä minun eläimenä kohteluun. Saavat kaljarahaa siitä, kun sylkevät päälleni <3


      • Tässä takana samanlainen poliittinen linjanveto, mitä miksi viinapullossa ei kerrota alkoholin kuivattavan elimistöä.


      • Saadaan syrjäseutuja asutettua, vaikka väkisin vähäosaisten verellä.


      • Pihtiputaan Keskustan varapuheenjohtajana minä en paljoa henkseleitäni paukuttelisi.


      • Olet Keskustan jäsen tai tulee selkään. Juo kaljaa, tai tulee selkään. Älä edes kuvittele pillua saavasi, tai tulee selkään.


      • Jumalaan uskominen on kuvittelua olevansa muita parempi ihminen, seksin harrastamisesta teet samaa, kuvittelet olevasi muita parempi ihminen.


      • Esität parempaa ihmistä, mitä todellisuudessa olet.


      • Lopputuloksen pitäisi olla, että kunnanjohtajankin on mahdotonta saada uutta naista tai työtä.


      • Kojolan tytär suunnitellusti kansoitti Pihtiputaan kuntaa <3


      • Pihtiputaan kunta ei pysty edes kouluttamaan minua.


      • Mielisairas nainen haluaa pysyä mukavuusalueella.


      • Luodaan työpaikkoja, hommataan puolisot, eikä juoteta kaljaa.


      • Pihtiputaan kunnan eliitti väkivalloin leikkii parempaa ihmistä.


      • Tallainen juttu voisi olla parempi apu paikkakunnan juoppouteen, mitä päihdetyöntekijän palvelut.


      • On samanlailla alistamista se, että alkoholi on ainoa sallittu huumausaine.


      • Tai vahvin.


      • Pihtiputaan kunta poltti minulta talon ja ne rahat täytyy jakaa paikallisten alkoholistien kanssa, kuten ne saatanan rehut täytyy jakaa paikallisten rullalautapoikien kanssa.


      • Ei muuta kuin pussi mukaan ja kylään, nyt sitä on liiaksi asti.


      • Sitähän se Jari torin kulmalla odotti, kun tulin vaellusmatkalta Lehtoperältä katsomasta poltettua taloa. Oli kalja ja viinapullon kanssa odottamassa torilla minua, eikä edes tunnettu sen kummemmin. Pitkään luulin "korpuksi", kun tämä on muutenkin tätä harhassa elättämistä.


      • Keväällä käytti minua poikakodilla, kun olin illalla Siwasta lisää kaljaa hakemassa ja olin autokoulun edessä kaljaa juomassa..?


      • sitä juomassa..


      • On pyhitetty perkeleen kylän osa alkoholisteille.


      • Kallioniityntien jengillä minut tähän asemaan on poljettu.


    • Tästä velttojen poikien duunin päivän puuheen aihe, eikä maksa muuta kuin opiskella lukutaito.

      • Interpol antaa vapaat kädet.


      • Minusta levitellään valheita, kuin saatanasta.


      • Tervehdyskielto tarkoittaa sitä, että olen teidän vanki.


      • Eikä presidentti armahda, kun se yksi saatana on tehnyt lapsen leikisti minun takia.


      • Osta kovan miehen osakkeita.


      • Interpolin väki vetää varmaan työkseen käteen.


      • Ei se paljoa auta kaveerata Viitasaaren poliisin kanssa.


      • Vaan on niin pienet munat, että niitä pinseteillä haetaan :D


      • Ollaan semmoista tehty, että sitä ei olla muuta kuin leikisti lapsia.


      • Fyysisesti raskas työ syö semmoisen sivellinpellen miehistä itsetuntoa.


      • Sinä et omista minulle mitään, koska et ole turpasi soittoa kummempaa tehnyt omaisuutesi eteen.


      • Horsma katkeaa, kun jollain kävelyvauhdilla terää huitoo.


      • Heinään pitää olla nopea liike.


      • Kannattaa viikatetta käyttää siten, kuten telkkarissa kirveellä puita kaadetaan.


      • Kuuten tuntiin jaoin Pihtiputaan keskustan postilaatoihin mainokset. 1200 postilaatikkoa ja 50km. Kerkesin vielä muutaman tupakkatauonkin pitämään.


      • Otetaan siitä toisesta kahvasta kiinni ja terän kärjellä nopealla liikkeellä 10 sentin kaistale heinää leikataan.


      • Semmoinen rutiinihomma, kuten avioseksi.


      • Ei ole hyvää ilman pahaa.


      • Kaljan hakeminen on verotettavaa työtä ja kuukausi ansiot ei ole edes 50€a, se ei verottajaa kiinnosta.


      • Ihmisten rahasta kuljettaminen on luvanvaraista toimintaa.


      • Se pitäisi veroilmoitukseen pistää, mitä siitä saa.


      • TE-toimiston pitäisi reagoida pyytämäänsä laatimaani työnhakusuunnitelmaan, että pääsen hakemaan töitä, eli rankaisemaan Pekkarista ja koko vitun Suomen valtiota Haaqin ihmisoikeustuomioistuimeen <3


      • Samiviinik

        Murhan himoinen pentu.


      • Senttimuna ahdistelee kylän voimalla.


      • Alkoholi hidastaa luutumista, koska se hidastaa aineenvaihduntaa, koska se kuivattaa elimistöä.


      • Minun elämä ei ole Kauniit ja rohkeat, vaan asia mistä sinä et saa mitään tietää.


      • Riippuvuuden tunne on sitä heikompi, mitä pidempiä välejä siinä vetämisessä pitää.


      • Raiskaus - pillun aiheuttama psykoosi.


      • Sinun täytyy tunnustaa rikoksesi minua kohtaan.


      • Pihtiputaalta pois pääseminen on kilpailtu homma.


      • Haluttavaa me henkeä ja pelataan Mustaa Pekkaa.


    • Pyydetään semmoisen keskustelun poistoa, minkä aloittaja minä olen.

      • invapetteri

        Onpa kumma, ei saa enää mustamaalata ja haukkua muita ihmisiä täälläkään...


      • tuhkis2

        Rouva keksii tappouhkauksen tervehtimisestä :-D


      • tuhkis2

        On todellisuudentajuton, mikä ymmärretään siitä pakonomaisesta tarpeesta valehdella.


      • tuhkis2

        Maanantaina tein Interpolille rikosilmoituksen tasavallan presidentin laiminlyönnistä tätä asiaa koskien, koska kätyrisi uhkasi minun henkeä tässä hiekkalaatikossa.


      • tuhkis2

        Napistaan perintömaista, eikä jakseta edes nousta nykyaikaiseen traktoriin.


    • tuhkis2

      Sinä sytytät kolmannen maailmansodan tällä saatanan pentukylän suojelulla !!!

      • tuhkis2

        Minä olen liian hyvä tähän maailmaan, miksi minua sorretaan.


    • tuhkis2

      Valtio tarvitsee minun omaisuutta, minä en valtion. Mielenterveyshoitaja on varannut minulle hänelle ajan, kun kerroin Facebookissa tehneeni Interpolille rikosilmoituksen, mikä muunmuassa koski Pihtiputaan mielenterveystoimiston korruptiota suhteessa minuun.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1858
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe