on pahinta?
Vastaukset 46
- Anonyymi00001
Ulkonäkö ja moni samaa mieltä. m-n
- Anonyymi00004
Voi että!
- Anonyymi00013
Toisten arvostelijat ovatkin itse niiiiin täydellisiä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Toisten arvostelijat ovatkin itse niiiiin täydellisiä.
Ei ny viiti. Antaa miehen tehdä hyviä alotuksia. Vastaillaan innokkas
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei ny viiti. Antaa miehen tehdä hyviä alotuksia. Vastaillaan innokkas
Eiku -innokas- ja kakluuni taustalle
- Anonyymi00034
Kaivatussa pahinta ulkonäkö?
Mutta kaipaat silti?
Tietenkin taisit tarkoittaa että uskomattoman kaunis🤔😄 - Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Kaivatussa pahinta ulkonäkö?
Mutta kaipaat silti?
Tietenkin taisit tarkoittaa että uskomattoman kaunis🤔😄Onko naisellasi iso peenis? Siksi kaipaat häntä, mutta nenä on kuin peruna.
- Anonyymi00002
Se että hän on kaivattu.
En haluaisi vaan kaivata miestä. - Anonyymi00003
Pelkään että se on oikeasti sarjamurhaaja se mies.
- Anonyymi00005
Ihme juttua kyllä taas.
Onko kenties vttuilua jollekin? - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ihme juttua kyllä taas.
Onko kenties vttuilua jollekin?Kyllä ihan totta tunnen, hän on kuin ted bundy. Samaa näköäkin. Hänellä on kaikki mahdollisuudet siihen
Hän on taitava ja osaava. Tietää paljon asioita. Esim aineista ja verestä ym.
Kuinka niin. Tunsitko piston sydämessäsi?
- Anonyymi00006
Mies on psyykkisesti hyvin sairas.
- Anonyymi00007
Senkö vuoksi kun et itse uskalla lähestyä häntä suoraan.
- Anonyymi00009
Näitä taitaa olla täällä aika paljon. Ei kyllä tee mieli treffeille kun katselee tätä naisvihan määrää. Aika raadollista luettavaa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Näitä taitaa olla täällä aika paljon. Ei kyllä tee mieli treffeille kun katselee tätä naisvihan määrää. Aika raadollista luettavaa.
Jos puhutaan kaivatusta, tuskin siihen kannattaa sotkea naisvihaa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
Senkö vuoksi kun et itse uskalla lähestyä häntä suoraan.
Ohi
- Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jos puhutaan kaivatusta, tuskin siihen kannattaa sotkea naisvihaa.
Mutta sitähän tämä kaiken päivää on. Vihaa viha palstaksi pitäisi nämä kaikki laittaa.
- Anonyymi00010
Ehkä se eräs kampaaja nainenkin oli täällä aikanaan kirjoittelemassa. Eipä ole naista enää.
- Anonyymi00011
Pystyy niin helposti muskaamaan mun sydämen.
- Anonyymi00015
Eikö tule mieleen että hänelle on voinut käydä samoin.
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
On tullut mieleen kyllä. 😔
- Anonyymi00021
Sehän on helpointa. Mutta koitappa rakastaa aidosti ja luottamuksella pitkämielisesti. Ei onnistu jos on naisia joka sormelle. "Voisin oikeasta viereesi matkallani" minne? "No sinne kisoihin" eli toisen ellin luo. Vain taivas tietää montako elliä kaatui matkalla.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sehän on helpointa. Mutta koitappa rakastaa aidosti ja luottamuksella pitkämielisesti. Ei onnistu jos on naisia joka sormelle. "Voisin oikeasta viereesi matkallani" minne? "No sinne kisoihin" eli toisen ellin luo. Vain taivas tietää montako elliä kaatui matkalla.
Okei. Katkera Elli etsii rauhassa sen oman kaivatun ei osu muhun.
- Anonyymi00035
Anonyymi00015 kirjoitti:
Niin ja kostaa kokemaansa vääryyttä muihin naisiin..
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Niin ja kostaa kokemaansa vääryyttä muihin naisiin..
Niinkö se tekee.En tienny tätä. Tuhma poika pitääkö se ottaa puhutteluu. 🙄
- Anonyymi00018
Se, kun ei ole enää luonani.
- Anonyymi00022
Se, että mun pitää piilottaa mun tunteet häntä kohtaan ja se, millaiseksi ne saa mut tuntemaan itseni.
- Anonyymi00024
No millaiseksi?
- Anonyymi00025
Sellainen ei tosiaan ole mukava tunne jos nainen selvästi näyttää olevan kiinnostunut minusta irl ja minä hänestä, mutta on olemassa samaan aikaan jotain esteitä hänen puoleltaan ettei asiat voi luonnollisesti edetä. Tuollainen lähestyminen tuntuu ristiriitaiselta ja pahalta.
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sellainen ei tosiaan ole mukava tunne jos nainen selvästi näyttää olevan kiinnostunut minusta irl ja minä hänestä, mutta on olemassa samaan aikaan jotain esteitä hänen puoleltaan ettei asiat voi luonnollisesti edetä. Tuollainen lähestyminen tuntuu ristiriitaiselta ja pahalta.
💔💔💔
- Anonyymi00038
Anonyymi00024 kirjoitti:
No millaiseksi?
Huonoksi, pahaksi, mädäksi, epäonnistuneeksi, tyhmäksi
- Anonyymi00041
Anonyymi00025 kirjoitti:
Onko nainen sanonut sinulle kertaakaan ääneen, että hän on kiinnostunut sinusta, jós ei ole, olet itse kuvitellut kaiken päässäsi!
- Anonyymi00042
Anonyymi00038 kirjoitti:
Huonoksi, pahaksi, mädäksi, epäonnistuneeksi, tyhmäksi
Lopeta, sä et ole mitään noista, et ikinä!!!!!!!! Jos mä ikinä mihinkään pystyn, niin sun itseluottamusta aion nostaa! ♥️
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Lopeta, sä et ole mitään noista, et ikinä!!!!!!!! Jos mä ikinä mihinkään pystyn, niin sun itseluottamusta aion nostaa! ♥️
Mä oon nainen.
- Anonyymi00026
Luultavasti haju, mutta en ole ollut niin lähellä.
- Anonyymi00027
Puhutko tosiaan kaivatusta kun olet kuunnellut ilkeiden ihmisten juoruja ja uskot heihin vaikka et ole ollut häntä lähelläkään. Tuo hajukin on sama kuin ulkonäkö, toiset voivat kokea saman hajun aivan päinvastaiseksi. Luoja keksi hajun, jotta se yhdistäisi sopivat ihmiset yhteen. Joku pitää luonnollisia ihmisen hajuja pahana, toiset kokee esim. hajuvedet pahasti ”haisevana”. Varmuudella voi sanoa jos jostain ihmisestä levitetään juttua pahasti haisevana, kyseessä on mustamaalaus ja toisen maineen huonontamisyritys.
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Puhutko tosiaan kaivatusta kun olet kuunnellut ilkeiden ihmisten juoruja ja uskot heihin vaikka et ole ollut häntä lähelläkään. Tuo hajukin on sama kuin ulkonäkö, toiset voivat kokea saman hajun aivan päinvastaiseksi. Luoja keksi hajun, jotta se yhdistäisi sopivat ihmiset yhteen. Joku pitää luonnollisia ihmisen hajuja pahana, toiset kokee esim. hajuvedet pahasti ”haisevana”. Varmuudella voi sanoa jos jostain ihmisestä levitetään juttua pahasti haisevana, kyseessä on mustamaalaus ja toisen maineen huonontamisyritys.
Ei hyvää päivää 😂
Missä ymmärrys tai huumorintaju. - Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei hyvää päivää 😂
Missä ymmärrys tai huumorintaju.En kuitenkaan ihmettelisi jos oikeasti tuollaista väitettäisiin. Olen kyllä huomannut vaikka missä vihjailua itseeni viitaten.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
En kuitenkaan ihmettelisi jos oikeasti tuollaista väitettäisiin. Olen kyllä huomannut vaikka missä vihjailua itseeni viitaten.
Noo on noita kiusaajia jotka pilaa koko homman. Ei ne ole täällä ketään etsimässä tai ikävöimässä
muista se hei - Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Noo on noita kiusaajia jotka pilaa koko homman. Ei ne ole täällä ketään etsimässä tai ikävöimässä
muista se heiPuhuin ihan irl -asioista, sama se, otetaan täällä kaikki huumorina.
- Anonyymi00029
Hän ei kestä hiljaisuutta kanssani vaan lörpöttelee kaikesta muusta paitsi siitä mitä meille kerran tapahtui.
- Anonyymi00039
No mitä teille kerran tapahtui?
- Anonyymi00037
Varmasti monilla vain se, etteivät ole yhdessä kaivatun kanssa.
- Anonyymi00040
Minulla ei ole kaivattua, mutta yksi minua kauan ahdistellut mies on kokonaan mielestäni sellainen, jonka kanssa en koskaan halua olla missään tekemisissä! Enkä halua uutta suhdetta enää koskaan! En tarvitse kuin vain omat lähisukulaiseni, joiden kanssa haluan vain aikaani viettää!
- Anonyymi00044UUSI
Unohtelee tavaroitaan, ellei se sitten ollut jokin salamyhkäinen viesti 😶🌫️
- Anonyymi00045UUSI
Kauhea paskan haju
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901328
- 45677
- 20629
- 46569
- 47563
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38549- 70531
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132528- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan176478