Olen jo oppinut tuntemaan

Anonyymi-ap

sinun kirjoitustyylisi

32

369

Vastaukset 32

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Samoin hani👍🩷🤍

• Anonyymi00002
      UUSI

Joo

• Anonyymi00003
      UUSI

Ai sen vajukin.

• Anonyymi00010
        UUSI

Oliivi tai ananas se sama maku lätyssäs o

• Anonyymi00004
      UUSI

Niin minäkin sinun. Ja siitä tiedän, että et ole kaivattuni. :)

• Anonyymi00005
      UUSI

Enpä usko.

• Anonyymi00006
      UUSI

elä hätäile

• Anonyymi00009
        UUSI

Älä sää opeta serkkuas soutamaan. Eiku

• Anonyymi00007
      UUSI

Niin minäkin tunnistan eräiden tekstuaaliset maneerit ja se on aiheuttanut vainoiluja joko hakkeroinnista tai siitä, että kuulun ns ylläpitoon ja siksi näen. Mähtävää. T naiselta

• Anonyymi00015
        UUSI

No mut jos sulla ei oo muuta sanottavaa kuin joka päivä nämä tylytykset ja aloittajaäijästä jauhaminen, niin tuskinpa tuut tekemään sitä päivittäin ihan vaan puhtaasta jauhamisen ilosta. Tuntikausia kirjoittaisit näitä ketjusta ketjuun muuten vaan huviksesi? Tuota ei kukaan usko.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

No mut jos sulla ei oo muuta sanottavaa kuin joka päivä nämä tylytykset ja aloittajaäijästä jauhaminen, niin tuskinpa tuut tekemään sitä päivittäin ihan vaan puhtaasta jauhamisen ilosta. Tuntikausia kirjoittaisit näitä ketjusta ketjuun muuten vaan huviksesi? Tuota ei kukaan usko.

No älä muniin suotta puhaltele, vaan kerro mikä ymmärrys sinulla olisi jostain kokonaisuudesta. Odotan mielenkiinnolla mikä rihmasto sieltä tulee. Et oo kyllä ennenkään vastannut. Keskeistä on kuitenkin ilmeisesti se, että palstan tuherrukset liittyy kaikkeen tavalla tai toisella syystä mitä ei voi ymmärtää. Niin miksihän täällä nk debunkkailen typeriä teesejä, johtuisko esim sustakin? Ei käryä ilman notskia eiku miten se nyt menee

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

No älä muniin suotta puhaltele, vaan kerro mikä ymmärrys sinulla olisi jostain kokonaisuudesta. Odotan mielenkiinnolla mikä rihmasto sieltä tulee. Et oo kyllä ennenkään vastannut. Keskeistä on kuitenkin ilmeisesti se, että palstan tuherrukset liittyy kaikkeen tavalla tai toisella syystä mitä ei voi ymmärtää. Niin miksihän täällä nk debunkkailen typeriä teesejä, johtuisko esim sustakin? Ei käryä ilman notskia eiku miten se nyt menee

Olen kylläkin vastannut, et sit ehkä osaa lukea, vain kirjoittaa? Et myöskään pysty näkemään minun kannaltani asioita, koska ethän sä ole ollut paikalla silloin, kun on tapahtunut vai oletko? Minä satun tietämään enemmän kuin mitä sinä voit tässä vaiheessa käsittää. Paljon enemmän. Olenhan sentään kokenut jo vuosia tätä. Et se sinä ole, joka on kokenut tämän saman kuin minä. Voin sanoa, ettei ole mieto keitto, minkä itselleen keittivät.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Olen kylläkin vastannut, et sit ehkä osaa lukea, vain kirjoittaa? Et myöskään pysty näkemään minun kannaltani asioita, koska ethän sä ole ollut paikalla silloin, kun on tapahtunut vai oletko? Minä satun tietämään enemmän kuin mitä sinä voit tässä vaiheessa käsittää. Paljon enemmän. Olenhan sentään kokenut jo vuosia tätä. Et se sinä ole, joka on kokenut tämän saman kuin minä. Voin sanoa, ettei ole mieto keitto, minkä itselleen keittivät.

Ookoo, no miten tämä kertomasi nivoutuu esimerkiksi termiin aloittajaäijä? Ei oo tullut mieleen, että joku saattaa nk jankuttaa sopankeittäjien tappioksi? Jotenkin klangi on sellainen, etten tunnista sen olevan missään suhteessa edelliseen kommenttiin minkään suhteen

• Anonyymi00008
      UUSI

Sitä myös matkitaan.

• Anonyymi00022
        UUSI

Ja vadelmat aapeeubbe

• Anonyymi00011
      UUSI

En myönnä enkä kiellä olenko psychic chick

• Anonyymi00012
        UUSI

Ei semmosia ole olemassakaan naamat kiinni tai toinenkin jalka naulataan lattiaan

• Anonyymi00013
      UUSI

No sitte sulla ei ole paljon lukemista.

• Anonyymi00014
      UUSI

Hän pistää aina ä; n päälle ❤️❤️ pisteiksi.

• Anonyymi00016
      UUSI

Härhät.

• Anonyymi00017
        UUSI

If I say I never scared I meän it, if I say if your b i meän it boo

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

If I say I never scared I meän it, if I say if your b i meän it boo

Just ku mun todellisuudesta, eli yhtä kaukaa haettua kuin teletappien jutut. Ironiaa nääs

• Anonyymi00020
      UUSI

Jos kirjoittaa yleiskieltä ilman mitään "hähää"-huudahduksia ja outoja hymiöitä, niin tuskin voi tunnistaa. Trollitkin esiintyy välillä tunnisteidensa kanssa ja välillä kirjottavat ilman niitä hämätäkseen.

• Anonyymi00021
        UUSI

Melkein onnistunut analyysi aapeeäijän bravuureista, mutta katharsis odottaa vielä tuloaan ns. T naiselta tsemiä

• Anonyymi00024
      UUSI

Oppii tuntemaan jopa mieltymyksiä persoonaa ja olemusta kirjoituksista. M -N.❤️❤️❤️

• Anonyymi00025
      UUSI

Joo vai?

• Anonyymi00026
      UUSI
    • Anonyymi00027
      UUSI

Ootko nyt ihan varma. Harvemmin kirjoitan tänne. En ole koskaan tehnyt aloitusta tänne.

• Anonyymi00028
      UUSI

Tai kuvittelet.

• Anonyymi00030
      UUSI

Kirjoitustyyliäkin voi kopioida, joten se siitä sitten.

• Anonyymi00031
      UUSI

Osan tunnistaa aika selvästi, mutta suurinta osaa ei. Aina välistä näkee sellaisiakin kirjoituksia, joita voisin hyvin luulla omikseni, kun tyyli ja sisältö on todella samanlainen. Vaihtelen kyl kans ittekin tyyliä sillon kun haluun.

• Anonyymi00032
      UUSI

Minäkin olen oppinut tunnistamaan oman kirjoitustyylin melkein aina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      59
      1160
    2. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1081
    3. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      114
      1032
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      7
      930
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      95
      904
    6. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      5
      755
    7. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      27
      711
    8. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      191
      662
    9. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      71
      649
    10. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      73