sinun kirjoitustyylisi
Vastaukset 32
- Anonyymi00001UUSI
Samoin hani👍🩷🤍
- Anonyymi00002UUSI
Joo
- Anonyymi00003UUSI
Ai sen vajukin.
- Anonyymi00010UUSI
Oliivi tai ananas se sama maku lätyssäs o
- Anonyymi00004UUSI
Niin minäkin sinun. Ja siitä tiedän, että et ole kaivattuni. :)
- Anonyymi00005UUSI
Enpä usko.
- Anonyymi00006UUSI
elä hätäile
- Anonyymi00009UUSI
Älä sää opeta serkkuas soutamaan. Eiku
- Anonyymi00007UUSI
Niin minäkin tunnistan eräiden tekstuaaliset maneerit ja se on aiheuttanut vainoiluja joko hakkeroinnista tai siitä, että kuulun ns ylläpitoon ja siksi näen. Mähtävää. T naiselta
- Anonyymi00015UUSI
No mut jos sulla ei oo muuta sanottavaa kuin joka päivä nämä tylytykset ja aloittajaäijästä jauhaminen, niin tuskinpa tuut tekemään sitä päivittäin ihan vaan puhtaasta jauhamisen ilosta. Tuntikausia kirjoittaisit näitä ketjusta ketjuun muuten vaan huviksesi? Tuota ei kukaan usko.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
No mut jos sulla ei oo muuta sanottavaa kuin joka päivä nämä tylytykset ja aloittajaäijästä jauhaminen, niin tuskinpa tuut tekemään sitä päivittäin ihan vaan puhtaasta jauhamisen ilosta. Tuntikausia kirjoittaisit näitä ketjusta ketjuun muuten vaan huviksesi? Tuota ei kukaan usko.
No älä muniin suotta puhaltele, vaan kerro mikä ymmärrys sinulla olisi jostain kokonaisuudesta. Odotan mielenkiinnolla mikä rihmasto sieltä tulee. Et oo kyllä ennenkään vastannut. Keskeistä on kuitenkin ilmeisesti se, että palstan tuherrukset liittyy kaikkeen tavalla tai toisella syystä mitä ei voi ymmärtää. Niin miksihän täällä nk debunkkailen typeriä teesejä, johtuisko esim sustakin? Ei käryä ilman notskia eiku miten se nyt menee
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
No älä muniin suotta puhaltele, vaan kerro mikä ymmärrys sinulla olisi jostain kokonaisuudesta. Odotan mielenkiinnolla mikä rihmasto sieltä tulee. Et oo kyllä ennenkään vastannut. Keskeistä on kuitenkin ilmeisesti se, että palstan tuherrukset liittyy kaikkeen tavalla tai toisella syystä mitä ei voi ymmärtää. Niin miksihän täällä nk debunkkailen typeriä teesejä, johtuisko esim sustakin? Ei käryä ilman notskia eiku miten se nyt menee
Olen kylläkin vastannut, et sit ehkä osaa lukea, vain kirjoittaa? Et myöskään pysty näkemään minun kannaltani asioita, koska ethän sä ole ollut paikalla silloin, kun on tapahtunut vai oletko? Minä satun tietämään enemmän kuin mitä sinä voit tässä vaiheessa käsittää. Paljon enemmän. Olenhan sentään kokenut jo vuosia tätä. Et se sinä ole, joka on kokenut tämän saman kuin minä. Voin sanoa, ettei ole mieto keitto, minkä itselleen keittivät.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Olen kylläkin vastannut, et sit ehkä osaa lukea, vain kirjoittaa? Et myöskään pysty näkemään minun kannaltani asioita, koska ethän sä ole ollut paikalla silloin, kun on tapahtunut vai oletko? Minä satun tietämään enemmän kuin mitä sinä voit tässä vaiheessa käsittää. Paljon enemmän. Olenhan sentään kokenut jo vuosia tätä. Et se sinä ole, joka on kokenut tämän saman kuin minä. Voin sanoa, ettei ole mieto keitto, minkä itselleen keittivät.
Ookoo, no miten tämä kertomasi nivoutuu esimerkiksi termiin aloittajaäijä? Ei oo tullut mieleen, että joku saattaa nk jankuttaa sopankeittäjien tappioksi? Jotenkin klangi on sellainen, etten tunnista sen olevan missään suhteessa edelliseen kommenttiin minkään suhteen
- Anonyymi00008UUSI
Sitä myös matkitaan.
- Anonyymi00022UUSI
Ja vadelmat aapeeubbe
- Anonyymi00011UUSI
En myönnä enkä kiellä olenko psychic chick
- Anonyymi00012UUSI
Ei semmosia ole olemassakaan naamat kiinni tai toinenkin jalka naulataan lattiaan
- Anonyymi00013UUSI
No sitte sulla ei ole paljon lukemista.
- Anonyymi00014UUSI
Hän pistää aina ä; n päälle ❤️❤️ pisteiksi.
- Anonyymi00016UUSI
Härhät.
- Anonyymi00017UUSI
If I say I never scared I meän it, if I say if your b i meän it boo
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
If I say I never scared I meän it, if I say if your b i meän it boo
Just ku mun todellisuudesta, eli yhtä kaukaa haettua kuin teletappien jutut. Ironiaa nääs
- Anonyymi00020UUSI
Jos kirjoittaa yleiskieltä ilman mitään "hähää"-huudahduksia ja outoja hymiöitä, niin tuskin voi tunnistaa. Trollitkin esiintyy välillä tunnisteidensa kanssa ja välillä kirjottavat ilman niitä hämätäkseen.
- Anonyymi00021UUSI
Melkein onnistunut analyysi aapeeäijän bravuureista, mutta katharsis odottaa vielä tuloaan ns. T naiselta tsemiä
- Anonyymi00024UUSI
Oppii tuntemaan jopa mieltymyksiä persoonaa ja olemusta kirjoituksista. M -N.❤️❤️❤️
- Anonyymi00025UUSI
Joo vai?
- Anonyymi00026UUSI
- Anonyymi00027UUSI
Ootko nyt ihan varma. Harvemmin kirjoitan tänne. En ole koskaan tehnyt aloitusta tänne.
- Anonyymi00028UUSI
Tai kuvittelet.
- Anonyymi00030UUSI
Kirjoitustyyliäkin voi kopioida, joten se siitä sitten.
- Anonyymi00031UUSI
Osan tunnistaa aika selvästi, mutta suurinta osaa ei. Aina välistä näkee sellaisiakin kirjoituksia, joita voisin hyvin luulla omikseni, kun tyyli ja sisältö on todella samanlainen. Vaihtelen kyl kans ittekin tyyliä sillon kun haluun.
- Anonyymi00032UUSI
Minäkin olen oppinut tunnistamaan oman kirjoitustyylin melkein aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591160
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust561081Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1141032Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7930- 95904
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5755Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27711Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it191662- 71649
- 73617