Siis Ylläpidon mukaan.
Mutta tuossa on vuoden 2007 ketju nostettu esiin
https://keskustelu.suomi24.fi/t/3950925/isot-kumpparit
Vaikka ei pitäisi olla mahdollista.
Tämänhän ei pitänyt olla mahdollista
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaksi mahdottomuutta. Oli useita samoja aloituksia liian lyhyen ajan sisällä eli samalla minuutilla taisi olla viisi samaa. Ei ehdi kirjoittaa.
Sivulle 2007 pääsy on estetty. Miksi niitä silloin edes säilytetään? - Anonyymi
Tässä vielä vanhempi. Vuodelta 2002, tänään nostettu.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/317798/haluun-pissa-ja-kakkaleikki-seuraa
Systeemi vuotaa kuin rikkinäinen seula. - Anonyymi
Tuo poistettu koskee ylläpidon hyväksymää kuvallista profiilia, joka on
n e t t i n e e k e r
eli se kielletty sana. Joskus täällä menee mikä tahansa läpi, joskus taas... - Anonyymi
Ydinvoimapalstan häirikkö nostelee jatkuvasti useita vuosia vanhoja viestejään. Vanhin oli vuodelta 2002 ja vielä bannatulla nikillään "vastaaja". Ei ole kaikille samat säännöt.
- Anonyymi
Ei ole. Kun kirjoitin tuon nimimerkin tuosta ylempää (9,31) toiseen viestiin, se deletoitiin "sääntöjen vastaisena" (kuten ennen ilmoitettiin, tosin koskaan ei täsmennetty, minkä säännön).
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352206
- 841293
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565