Pattaya miehen tekee.

Anonyymi

Vanha fakta on ollut, että armeijassa pojista tehdään miehiä.

Nykyinen fakta, että tavispojut Pattayalla muuttu tavismiehiksi.

No mikä on tavismies, lukekaa hyvänen aika tämän päivän antia.

Pattayalle suuntaavat saadakseen pieniä onnen- ja riemunhetkiä, ollen siellä samalla turvassa kotimaansa ällöttäviltä läskeiltä, lienevät äitejään nuoremmat tarkoittavan ja varttuneemmat vaimojaan ja ex-ämmiään.

67

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hakusanoille flat girls ei löydy enää You Tubesta pätkiä.
      Siis heitä ei ole enää olemassa.

      Tällainen löytyi; ajatelkaas pojat kun tällainen ilmestys istuisi naamanne päälle taitaisivat lipitelmät unohtua:
      https://www.youtube.com/watch?v=IH-cuXfN2WQ

      • Anonyymi

        Litteää tyttöä etsinyt juutuupista juutuupihörhö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Litteää tyttöä etsinyt juutuupista juutuupihörhö?

        Se on kyllä hyvä tuo kielitaito meidän juutuupihörhöllä.

        Litteä............hehheee......


    • Anonyymi

      niin, lukekaapa senssun antia. ei sitten järjen hiventäkään

    • Anonyymi

      Kyllä kyllä jos maksullinen perse on ainoa vaihtoehto, kuten pattayapojulla jo neljännessä sukupolvessa..

      • Anonyymi

        Ihmissuhteen mahdollistaa tinder ja rakkaus kukoistaa ensisilmäyksellä tietokoneen näytölle, nykyaikainen pojurakastuminen ensisilmäyksellä.
        Pienien onnen- ja riemunhetkien seurauksena tinder hoplop jussiksi suomeen majoittumaan sossusuhdeslummiläävään, joka on paratiisi tinderille, onhan 2 viikon normaali työtä tekevän tulevan ex-aviomiesmiljonäärin palkkakin tuotantolinjalla loppuelämän turvaava.
        Tinder elää onnellisena elämänsä loppuun asti Kontulassa tietoisena, että on pelastanut rakkaansa turvaan Kontulan ostarin ällöttäviltä sellaisilta, joita nazi etsii juutuupista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmissuhteen mahdollistaa tinder ja rakkaus kukoistaa ensisilmäyksellä tietokoneen näytölle, nykyaikainen pojurakastuminen ensisilmäyksellä.
        Pienien onnen- ja riemunhetkien seurauksena tinder hoplop jussiksi suomeen majoittumaan sossusuhdeslummiläävään, joka on paratiisi tinderille, onhan 2 viikon normaali työtä tekevän tulevan ex-aviomiesmiljonäärin palkkakin tuotantolinjalla loppuelämän turvaava.
        Tinder elää onnellisena elämänsä loppuun asti Kontulassa tietoisena, että on pelastanut rakkaansa turvaan Kontulan ostarin ällöttäviltä sellaisilta, joita nazi etsii juutuupista.

        Eihän nämä ole muutakuin rajoitetusti ihmissuhde kyvyttömiä naisen kipeitä pikkupoikia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nämä ole muutakuin rajoitetusti ihmissuhde kyvyttömiä naisen kipeitä pikkupoikia.

        Ihokosketusmatkailua.


    • Anonyymi

      maksutonta persettä ei ole olemassakaan.!!

      • Anonyymi

        Mitä Laiffin perse maksaa?


      • Anonyymi

        Olet täysin oikeassa ei olekaan sinulle...


      • Anonyymi

        Taasko sinä kerrot asioita mitä joku toinen on kirjoittanut, varsikin siitä paljonko omaan autoon tulee kilsoja jos matkustaa bussissa, sinun kannatta maksustaa thaimaahan täällä maailma näyttää niin toiselle kuin vain voi...
        Mun kulkuneuvo oli tänään yamaha aerox jolla ajoin lähimpään ruokapaikkaan syömään, vaimoni ajoi omalla honda pcx tuo ruokapaikka on varsin lähellä, ei noussut nopeus kertaakaan yli 50 km/h, miten sinun pullojen keräystalkkoot tänään, muuten tiedätkö että sinun pitää maksaa ennakonpidätys, keräämistäsi pulloista, jos et ole niitä itse tyhjentänyt, näin suomessa parannetaan köyhien asemaa, reppana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taasko sinä kerrot asioita mitä joku toinen on kirjoittanut, varsikin siitä paljonko omaan autoon tulee kilsoja jos matkustaa bussissa, sinun kannatta maksustaa thaimaahan täällä maailma näyttää niin toiselle kuin vain voi...
        Mun kulkuneuvo oli tänään yamaha aerox jolla ajoin lähimpään ruokapaikkaan syömään, vaimoni ajoi omalla honda pcx tuo ruokapaikka on varsin lähellä, ei noussut nopeus kertaakaan yli 50 km/h, miten sinun pullojen keräystalkkoot tänään, muuten tiedätkö että sinun pitää maksaa ennakonpidätys, keräämistäsi pulloista, jos et ole niitä itse tyhjentänyt, näin suomessa parannetaan köyhien asemaa, reppana.

        "kerrot asioita mitä joku toinen on kirjoittanut" paraskin sanoja. postaahan jotain uutisia lehdestä .
        oletko nyt ihan varma että muistit nuo mopon merkit oikein..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "kerrot asioita mitä joku toinen on kirjoittanut" paraskin sanoja. postaahan jotain uutisia lehdestä .
        oletko nyt ihan varma että muistit nuo mopon merkit oikein..?

        Tottakai sehän lienee uutisten tarkoituskin, yleensä kertoa miten asia on... vai onko uutisilla jokin toinen tarkoitus mielestäsi, ei sinua turhaan sanota, tai sanonko petteriksi.

        Kyllä muistin ne on tuossa pihalla hienosti vierekkäin parkissa... eikä ne ole mopoja täällä ei ole tullut koskaan vastaan yhtään mopoa, pienin on ollut 90 näistä toinen on 150 toinen 155, se mopoilu taitaa olla mahdollista ainoastaan suomessa, missä myydään 49 cm3, suomessa on rekisteröity 170000 mopoa, täällä miljoonia... sinulle tuttu peli on invamopo, eikö vain poju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai sehän lienee uutisten tarkoituskin, yleensä kertoa miten asia on... vai onko uutisilla jokin toinen tarkoitus mielestäsi, ei sinua turhaan sanota, tai sanonko petteriksi.

        Kyllä muistin ne on tuossa pihalla hienosti vierekkäin parkissa... eikä ne ole mopoja täällä ei ole tullut koskaan vastaan yhtään mopoa, pienin on ollut 90 näistä toinen on 150 toinen 155, se mopoilu taitaa olla mahdollista ainoastaan suomessa, missä myydään 49 cm3, suomessa on rekisteröity 170000 mopoa, täällä miljoonia... sinulle tuttu peli on invamopo, eikö vain poju.

        jokainen lukutaitoinen varmaan osaa ne uutiset itse netistä lukea, ei sinun tarvitse siinä päteä. kaikki nuo skootterit on mopoja, sinulla tuppaa vaan merkit vaihtumaan eri päivinä petteri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jokainen lukutaitoinen varmaan osaa ne uutiset itse netistä lukea, ei sinun tarvitse siinä päteä. kaikki nuo skootterit on mopoja, sinulla tuppaa vaan merkit vaihtumaan eri päivinä petteri.

        Paskapuhetta tämä on matkailupalsta pattayalla, joten tänne uutisten linkittäminen on hyvin perusteltua, poju mopoja täällä ei ole lainkaan ainoastaan kevyt moottoripyöriä ja moottoripyöriä... alle 50 eli ole edes myynnissä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskapuhetta tämä on matkailupalsta pattayalla, joten tänne uutisten linkittäminen on hyvin perusteltua, poju mopoja täällä ei ole lainkaan ainoastaan kevyt moottoripyöriä ja moottoripyöriä... alle 50 eli ole edes myynnissä...

        ja miksi niitä uutisia pitää linkittää..??? voitko kertoa. minä ainakin luen netistä tietyt lehdet ihan ilman linkityksiäkin... eikö elämässäsi ole mitään muuta.?


      • Anonyymi

        Höpsistä Neiti, kaikki alle tonniset on mopoja.

        Ja kaikki vuokramotoristit sanonko........en viitsi.


      • Anonyymi

        Niin niin reppana mutta sinä puhuit mopoista, mopo on maksimissaan moottoriajoneuvo jossa on alle 50cm3 kokoinen mottori, ja ajonopeus rajoitettu 45 kilsaan tunnissa, näitä ei Thaimaasta löydy ensimmäistäkään mopoa reppana... sinä määrittelet miten haluat mopon, minä katson ulos ikkunasta... mopo voi sinun käsityksesi mukaan olla vaikka rullaattorisi...


    • Anonyymi

      Pojat on poikia ja tytöt tekee niitä lisää! -Sanottiin ennenvanhaan. Tottahan se on. Meidän ala-asteen opettaja jo aikoinaan kertoi että iästä riippumatta poikia kiinnostaa kaikki mikä kiiltää, kulkee tai pamahtaa.
      Tuohon voisi vielä lisätä naiset.
      Se ei ole yksi eikä kaksi eronnutta keski-ikäistä miestä joiden elämä alkaa alkaa alusta Pattayalla ja monessa muussakin paikassa. Pattaya on yksi parhaista.
      20 vuotta lähtee ikää pois kun masennettu oravanpyörässä ikänsä kieppunut alakuloinen mies löytää elämänilon uudelleen. Hän on sen ansainnut eikä se ole keneltäkään toiselta pois. Iloitkaamme siis yhdessä hänen kanssaan! Elämä ei ole suunniteltu menneiden ja menetyksien murehtimista varten, vaan eteenpäin pitää mennä ja tehdä kaikkensa ettei jää tuleen makaamaan.
      Liian moni on luovuttanut. Älä sinä ole sellainen.
      Jos et muualta elämäniloa löydä niin suosittelen Pattayaa. Kyllä lähtee!

    • Anonyymi

      ihan yhtä paljon pattayalla tehdään varakkaista viikko matkaajista varattomia viikko matkaajia...

      • Anonyymi

        Mitä varten sinne lomalle otetaan sitten rahaa mukaan? Kotiin vietäväksikö?


    • ihmettelen miksi tänne kirjoittavista lähes kaikki on anonyymejä. ei ainakaan johdu siitä että nimimerkin rekisteröinti olisi vaikeaa... eräskin hmmm, sanoisinko.... enpäs sano... kirjoittaa 99% viesteistä anonyyminä ,yhden prosentin nimimerkillä.

      • Anonyymi

        JA AINUT REKISTERÖITYNYT ON VARASTANUT NIMIMERKKINSÄ


      • Anonyymi

        Pattayan rakkaat huutelee sossusuhdeslummiläävistään anonyyminä anonyymeille smurffi aasi travelin ollen naimisissa thain kanssa........sanoin........sanoisinko........no sanon.....sanahelinää ja illuusiota.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pattayan rakkaat huutelee sossusuhdeslummiläävistään anonyyminä anonyymeille smurffi aasi travelin ollen naimisissa thain kanssa........sanoin........sanoisinko........no sanon.....sanahelinää ja illuusiota.

        edelleen haluan korjata tämän jälkijättöisen huomattavan hitaalla käyvän herran sanomisia. aasi travel ei ole naimisissa thain kanssa . eikä koskaan aio ollakkaan. mistä päättelit että olen naimisissa.? jokin uusi luulosairauskin.?
        ystävällisesti vastausta taas odotellen, aasi travel.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        edelleen haluan korjata tämän jälkijättöisen huomattavan hitaalla käyvän herran sanomisia. aasi travel ei ole naimisissa thain kanssa . eikä koskaan aio ollakkaan. mistä päättelit että olen naimisissa.? jokin uusi luulosairauskin.?
        ystävällisesti vastausta taas odotellen, aasi travel.

        Ai anteeksi kovasti näin jälkijättöisenä kirjoituksiesi väärin ymmärtäminen.

        Rakkaathan tosin kutsuvat kaikkia eukoikseen, nyt sekin selvisi.
        Aiemminhan on jo selvinnyt tinderinkin olevan nykyisin vaimo ja toisen tinderi tulossa jussiksi, lienee pian eukkoja hekin.

        "moro numeromies, eukolle soittelin tänään. rayongin seudulla lämmöt huitelee yli 40 asteessa, ei kuulemma muista näin pitkää kuumaa jaksoa. sateesta ei sitten tietoakaan".


      • Anonyymi

        yhden henkilön on hankala rekisteröidä kahta nimimerkkiä jos ei ole kahta puhelinnumeroa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        yhden henkilön on hankala rekisteröidä kahta nimimerkkiä jos ei ole kahta puhelinnumeroa.

        siksipä kaksi onkin yksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pattayan rakkaat huutelee sossusuhdeslummiläävistään anonyyminä anonyymeille smurffi aasi travelin ollen naimisissa thain kanssa........sanoin........sanoisinko........no sanon.....sanahelinää ja illuusiota.

        KHIAU, sanoisinko


    • tuo sinun katkeruus kaikkea ja kaikkia kohtaan näkyy melkoisen kauas. saat kyllä apua siihen jos vaan ymmärtäisit hakea.
      luulet ettei kukaan tunnista sinua kun kirjoitat anonyyminä, eihän täällä ole ketään muuta yhtä ääliötä.
      kaksi on edelleenkin yksi....

      • Anonyymi

        En minä mitään luule poju, jatka vaan, pistä luritus.


      • Anonyymi

        Tulihan se sieltä, kiitos AASI TRAVEL.

        Seliseli et ole sinä......ok.......mutta edustamasi ryhmän jäsen........ole ylpeä hänestä.......hänhän ei ole jälkijättöinen.


      • Anonyymi

        Voi hyvänen aika sentään, joudut varmaan karsimaan kosijoita kovalla kätösellä, koska kaikki tahtoo miellyttävään seuraasi.


    • ei pimahtanut pinna, lähinnä huvittaa nuo sinun jätöksesi... missä on sinun elämä.? minulla on sentään mahdollisuus viettää lähes puolet vuodesta thaimaan lämmössä.. pian niin paljon kun huvittaa. sinulle sitä mahdollisuutta ei tule koskaan herra hitaalla käyvä jälkijättöinen...

      • Anonyymi

        Hävisit 6 kuukautta ja mahdollisuus ei tarkoita olemista.

        Sinähän jouduit elantosi turvamiseksi tuossa jokin aika sitten palaamaan töihin.


      • Anonyymi

        Ai niin vielä arvoisa aasi, voimia eukollesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hävisit 6 kuukautta ja mahdollisuus ei tarkoita olemista.

        Sinähän jouduit elantosi turvamiseksi tuossa jokin aika sitten palaamaan töihin.

        jos ymmärtäisit lukemaasi hitaalla käyvä jälkijättöinen niin ymmärtäisit lauseen " pian niin paljon kun huvittaa" kysyppä vaikka hoitsulta mitä se tarkoittaa. aivan oikein..!!! ymmärsit kuitenkin että olen palannut töihin,,!!! et olekkaan aivan toivoton tapaus. ole onnellinen että olen vielä työssä. minun rahoillahan sinunkin eläminenkin maksetaan. aivan , vielä tällä hetkellä käyn töissä 6 kuukautta vuodesta. mutta en enää kauan. sinullahan tuota työongelmaa ole koskaan ollutkaan...


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        jos ymmärtäisit lukemaasi hitaalla käyvä jälkijättöinen niin ymmärtäisit lauseen " pian niin paljon kun huvittaa" kysyppä vaikka hoitsulta mitä se tarkoittaa. aivan oikein..!!! ymmärsit kuitenkin että olen palannut töihin,,!!! et olekkaan aivan toivoton tapaus. ole onnellinen että olen vielä työssä. minun rahoillahan sinunkin eläminenkin maksetaan. aivan , vielä tällä hetkellä käyn töissä 6 kuukautta vuodesta. mutta en enää kauan. sinullahan tuota työongelmaa ole koskaan ollutkaan...

        laitoksessa on juuri nyt ruoka-aika.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        jos ymmärtäisit lukemaasi hitaalla käyvä jälkijättöinen niin ymmärtäisit lauseen " pian niin paljon kun huvittaa" kysyppä vaikka hoitsulta mitä se tarkoittaa. aivan oikein..!!! ymmärsit kuitenkin että olen palannut töihin,,!!! et olekkaan aivan toivoton tapaus. ole onnellinen että olen vielä työssä. minun rahoillahan sinunkin eläminenkin maksetaan. aivan , vielä tällä hetkellä käyn töissä 6 kuukautta vuodesta. mutta en enää kauan. sinullahan tuota työongelmaa ole koskaan ollutkaan...

        Erään ystäväni tekemä gradu käsitteli Suomalaisen muuttoa Thaimaahan ja aasian maihin, 95% palaa takaisin suomeen kahden vuoden Thaimaassa tai aasiassa asumisen jälkeen, syitä on kaksi kulttuurierot ja toisena oli epärealistiset arviot onnistumismahdollisuuksista, lähinnä taloudellinen, sekä paossa vanhoja tekemisiä Suomesta, kuviteltu että uusi asuinmaa korjaa aikaisemmat virheet, näin ei ole koskaan käynyt, ongelmiaan ei pääse karkuun vaan ne on kohdattava, tämä näkyi erityisesti pattayan kohdalla...

        Minua on aina naurattanut jutut, että tulen sinne sitten kun... Factaa on vain se että ei tänne niin vain tulla, täällä on yhdet maailman tiukimmat maahan tulomääräykset, ja niitä todella valvotaan,

        lisäksi tänne muuttaminen vaatii fyrkkaa, esim. suomalaisten keskieläkkeellä ei ole mitään mahdollisuuksia, se on noin 1700 euroa nettona kuukaudessa, tämä suurempi eläke on noin 20 % meridiaanina eläkkeensaajista.

        Mutta totta ei haaveilu ole kielettyä, valtaosalle se jää vain haaveeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erään ystäväni tekemä gradu käsitteli Suomalaisen muuttoa Thaimaahan ja aasian maihin, 95% palaa takaisin suomeen kahden vuoden Thaimaassa tai aasiassa asumisen jälkeen, syitä on kaksi kulttuurierot ja toisena oli epärealistiset arviot onnistumismahdollisuuksista, lähinnä taloudellinen, sekä paossa vanhoja tekemisiä Suomesta, kuviteltu että uusi asuinmaa korjaa aikaisemmat virheet, näin ei ole koskaan käynyt, ongelmiaan ei pääse karkuun vaan ne on kohdattava, tämä näkyi erityisesti pattayan kohdalla...

        Minua on aina naurattanut jutut, että tulen sinne sitten kun... Factaa on vain se että ei tänne niin vain tulla, täällä on yhdet maailman tiukimmat maahan tulomääräykset, ja niitä todella valvotaan,

        lisäksi tänne muuttaminen vaatii fyrkkaa, esim. suomalaisten keskieläkkeellä ei ole mitään mahdollisuuksia, se on noin 1700 euroa nettona kuukaudessa, tämä suurempi eläke on noin 20 % meridiaanina eläkkeensaajista.

        Mutta totta ei haaveilu ole kielettyä, valtaosalle se jää vain haaveeksi.

        Siis suomalaisten keskieläke on noin 1700 euroa bruttona kk, Thaimaan vuoden viisumissa vaatimus on 800.000 paateroa nettona vuodessa, tämä vastaa noin 2600 euron brutto eläkettä, vuoden 2020 tai viimeistääm 2021 alusta raha täytyy tulla eläkevakuutusyhtiöltä suoraan thaimaan pankkitilille, eli 800.000 suoratalletus ei ole enää mahdollinen, tästä luovutaan viisumitehtailun takia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Erään ystäväni tekemä gradu käsitteli Suomalaisen muuttoa Thaimaahan ja aasian maihin, 95% palaa takaisin suomeen kahden vuoden Thaimaassa tai aasiassa asumisen jälkeen, syitä on kaksi kulttuurierot ja toisena oli epärealistiset arviot onnistumismahdollisuuksista, lähinnä taloudellinen, sekä paossa vanhoja tekemisiä Suomesta, kuviteltu että uusi asuinmaa korjaa aikaisemmat virheet, näin ei ole koskaan käynyt, ongelmiaan ei pääse karkuun vaan ne on kohdattava, tämä näkyi erityisesti pattayan kohdalla...

        Minua on aina naurattanut jutut, että tulen sinne sitten kun... Factaa on vain se että ei tänne niin vain tulla, täällä on yhdet maailman tiukimmat maahan tulomääräykset, ja niitä todella valvotaan,

        lisäksi tänne muuttaminen vaatii fyrkkaa, esim. suomalaisten keskieläkkeellä ei ole mitään mahdollisuuksia, se on noin 1700 euroa nettona kuukaudessa, tämä suurempi eläke on noin 20 % meridiaanina eläkkeensaajista.

        Mutta totta ei haaveilu ole kielettyä, valtaosalle se jää vain haaveeksi.

        juurikin näin, tuskimpa koskaan tulen thaikkuihin kokonaan muuttamaan. vaikka edellytykset olisikin , minulle ainakin riittää nämä suomen huonoimmat vuodenajat eli syys- huhtikuu.loppuajan voisi hyvinkin viettää suomessa mökkeillen. sitäpaitsi, maailmassa on paljon näkemättömiä paikkoja. eipä kuitenkaan kannata hirveästi suunniteea etukäteen... kuitenkin aion ainakin jättää väliin noin hurjat vegasin ufo matkat.. liian rajua minulle, modekin poisti ne välittömästi..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis suomalaisten keskieläke on noin 1700 euroa bruttona kk, Thaimaan vuoden viisumissa vaatimus on 800.000 paateroa nettona vuodessa, tämä vastaa noin 2600 euron brutto eläkettä, vuoden 2020 tai viimeistääm 2021 alusta raha täytyy tulla eläkevakuutusyhtiöltä suoraan thaimaan pankkitilille, eli 800.000 suoratalletus ei ole enää mahdollinen, tästä luovutaan viisumitehtailun takia.

        luin näitä uusia pykäliä, mutta thaikut ovat kekseliästä väkeä. katsohan vain niin noihinkin joku porsaanreikä löytyy.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        juurikin näin, tuskimpa koskaan tulen thaikkuihin kokonaan muuttamaan. vaikka edellytykset olisikin , minulle ainakin riittää nämä suomen huonoimmat vuodenajat eli syys- huhtikuu.loppuajan voisi hyvinkin viettää suomessa mökkeillen. sitäpaitsi, maailmassa on paljon näkemättömiä paikkoja. eipä kuitenkaan kannata hirveästi suunniteea etukäteen... kuitenkin aion ainakin jättää väliin noin hurjat vegasin ufo matkat.. liian rajua minulle, modekin poisti ne välittömästi..

        Joo varmaan mutta aikaisempien väärinkäytösten takia tänne pääseminen vain vaikeutuu, olen asunut täällä pitkään, edellisen kerran maahan tulemisen edellytyksiä muutettiin vuonna 2004, nyt tulee iso joukko uusia määräyksiä, sairaskuluvakuutukset, tulojen todistaminen, oikeastaan sen takia että muutama koijari on aiheuttanut paljon ongelmia, kaikki kärsivät...

        Täällä on monta ongelmaa... vuosia kun täällä asuu, niitä alkaa nähdä lisää, tai oikeastaan selvemmin, ja ihmettelee että mitä järkeä tässä on, loppujen lopuksi, tuo mun tuttava joka tuon gradun on kirjoittanut oli tehnyt myös venäjälle ja viroon muuttavien oloista tutkimuksen suomalaisen on humattavasti helpompi sopeutua viroon tai venäjään kuin aasiaan...

        Lisäksi iso ongelma päihteet täällä, vuosia sitten eräs kaveri, täällä kyseli paljonko ostan juomavettä kuukaudessa, joka toinen viikko mulle tulee 100 litraa kotiin kannettuna, lisäksi hieman pullovettä, kavari sanoi että ei hänellä mene kuin 50 litraa kuukaudessa juomavettä, ei kaveri huomannut että ha juo joka päivä 5-10 litraa bisseä, hän kuoli kolme vuotta sitten nukkuesaan kun maksa sanoi pelin loppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erään ystäväni tekemä gradu käsitteli Suomalaisen muuttoa Thaimaahan ja aasian maihin, 95% palaa takaisin suomeen kahden vuoden Thaimaassa tai aasiassa asumisen jälkeen, syitä on kaksi kulttuurierot ja toisena oli epärealistiset arviot onnistumismahdollisuuksista, lähinnä taloudellinen, sekä paossa vanhoja tekemisiä Suomesta, kuviteltu että uusi asuinmaa korjaa aikaisemmat virheet, näin ei ole koskaan käynyt, ongelmiaan ei pääse karkuun vaan ne on kohdattava, tämä näkyi erityisesti pattayan kohdalla...

        Minua on aina naurattanut jutut, että tulen sinne sitten kun... Factaa on vain se että ei tänne niin vain tulla, täällä on yhdet maailman tiukimmat maahan tulomääräykset, ja niitä todella valvotaan,

        lisäksi tänne muuttaminen vaatii fyrkkaa, esim. suomalaisten keskieläkkeellä ei ole mitään mahdollisuuksia, se on noin 1700 euroa nettona kuukaudessa, tämä suurempi eläke on noin 20 % meridiaanina eläkkeensaajista.

        Mutta totta ei haaveilu ole kielettyä, valtaosalle se jää vain haaveeksi.

        Katselet maailmaa avaimenreiästä. Hua Hinin herranpelkoiset alemman keskiluokan kielitaidottomat eläkevaarit eivät edusta koko Thaimaata.
        En viitsi alkaa luettelemaan niitä kaikkia keinoja, joilla kaikki voi asua Thaimaassa ympäri vuoden ja täysin laillisesti, koska kanssasi se väittely on loputon suo koska et osaa lukea edes suomen kieltä etkä usko vaikka laittaisin suoraan lakikirjasta tekstiä. Uskot sitä mitä olet kuullut Jämsän Essolla 1992 vuonna Mälkösen Toivolta jonka veli kävi Thaimaassa 1981 viikon reissulla ja muistat väärin senkin mitä Topi kertoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselet maailmaa avaimenreiästä. Hua Hinin herranpelkoiset alemman keskiluokan kielitaidottomat eläkevaarit eivät edusta koko Thaimaata.
        En viitsi alkaa luettelemaan niitä kaikkia keinoja, joilla kaikki voi asua Thaimaassa ympäri vuoden ja täysin laillisesti, koska kanssasi se väittely on loputon suo koska et osaa lukea edes suomen kieltä etkä usko vaikka laittaisin suoraan lakikirjasta tekstiä. Uskot sitä mitä olet kuullut Jämsän Essolla 1992 vuonna Mälkösen Toivolta jonka veli kävi Thaimaassa 1981 viikon reissulla ja muistat väärin senkin mitä Topi kertoi.

        Resupetteri enhän minä sinulta tuon viisaampaa vastausta edes odotanut, hienoa että olet asioista minua paremmin perillä tosiasia nyt vaan sattuu olemaan että olen asunut täällä yli 10 vuotta... ja sinä taas et päivääkään... eikä minulla ole avaimenreikiä ovissa eikä ikkunoissa, ikkunoissa on hälyttimet ovissa abloyn riippulukot.. joten niissä ei paljon ulkoilmaa tsiikailla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resupetteri enhän minä sinulta tuon viisaampaa vastausta edes odotanut, hienoa että olet asioista minua paremmin perillä tosiasia nyt vaan sattuu olemaan että olen asunut täällä yli 10 vuotta... ja sinä taas et päivääkään... eikä minulla ole avaimenreikiä ovissa eikä ikkunoissa, ikkunoissa on hälyttimet ovissa abloyn riippulukot.. joten niissä ei paljon ulkoilmaa tsiikailla...

        Sinä olet kuin kana häkissä ja pelkäät ilmeisesti ulkomaailmaa. Siksi olet aina sisätiloissa.

        Paleface sanoi siinä ihan oikein että turvakameroilla luodaan pelon ilmapiiri. Meillä oli aikoinaan Suomessa omakotitalossa hälytysjärjestelmät. Niistä ei ollut kuin harmia ja sovittiin ettei käytetä niitä laisinkaan.

        Tuli vääriä hälyjä jotka keskeytti jopa mökkeilyn ja välipohjaan jemmattu sireeni häiritsi naapureita. Sitten mietittiin kun lähdettiin jonnekin että laitettiinko se päälle vai ei. Pelkkää harmia.

        Samasta syystä en koskaan säilyttäisi tuliasetta kotona. Sillä sitä vasta pelkoa ja vainoharhaa luodaankin. USA:ssa "kodinturvaksi" hankituilla aseilla surmataan 99,8% varmuudella tahallaan tai vahingossa ennemmin oma perheenjäsen kuin oletettu tunkeilija.

        Sinä oleskelet kotonasi ehkä Hua Hinissä ja mietit lupa- ja vakuutusasioita kaikki päivät neljän seinän sisällä.

        Minä asun ja ennenkaikkea elän Thaimaassa. Tapaan monenlaisia ihmisiä vaimoni lisäksi joka päivä, harrastelen, käydään eri paikoissa ja tapahtumissa, eletään välillä maaseudun elämää, sukuloidaan, syödään, juhlitaan ja eletään monipuolista elämää.

        Se on se minun ja sinun ero. Sinä olet, minä elän.

        T 2010

        PS: Tämä on eka kirjoitukseni noin kymmeneen päivään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resupetteri enhän minä sinulta tuon viisaampaa vastausta edes odotanut, hienoa että olet asioista minua paremmin perillä tosiasia nyt vaan sattuu olemaan että olen asunut täällä yli 10 vuotta... ja sinä taas et päivääkään... eikä minulla ole avaimenreikiä ovissa eikä ikkunoissa, ikkunoissa on hälyttimet ovissa abloyn riippulukot.. joten niissä ei paljon ulkoilmaa tsiikailla...

        PPS: Tuon kirjoittajan käyttämä kielikuva "katselet maailmaa avaimenreiästä" on kielikuva, eikä se liity sinun oviin ja ikkunoihin, idiootti.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet kuin kana häkissä ja pelkäät ilmeisesti ulkomaailmaa. Siksi olet aina sisätiloissa.

        Paleface sanoi siinä ihan oikein että turvakameroilla luodaan pelon ilmapiiri. Meillä oli aikoinaan Suomessa omakotitalossa hälytysjärjestelmät. Niistä ei ollut kuin harmia ja sovittiin ettei käytetä niitä laisinkaan.

        Tuli vääriä hälyjä jotka keskeytti jopa mökkeilyn ja välipohjaan jemmattu sireeni häiritsi naapureita. Sitten mietittiin kun lähdettiin jonnekin että laitettiinko se päälle vai ei. Pelkkää harmia.

        Samasta syystä en koskaan säilyttäisi tuliasetta kotona. Sillä sitä vasta pelkoa ja vainoharhaa luodaankin. USA:ssa "kodinturvaksi" hankituilla aseilla surmataan 99,8% varmuudella tahallaan tai vahingossa ennemmin oma perheenjäsen kuin oletettu tunkeilija.

        Sinä oleskelet kotonasi ehkä Hua Hinissä ja mietit lupa- ja vakuutusasioita kaikki päivät neljän seinän sisällä.

        Minä asun ja ennenkaikkea elän Thaimaassa. Tapaan monenlaisia ihmisiä vaimoni lisäksi joka päivä, harrastelen, käydään eri paikoissa ja tapahtumissa, eletään välillä maaseudun elämää, sukuloidaan, syödään, juhlitaan ja eletään monipuolista elämää.

        Se on se minun ja sinun ero. Sinä olet, minä elän.

        T 2010

        PS: Tämä on eka kirjoitukseni noin kymmeneen päivään.

        hyvä kirjoitus, olen samaa mieltä monessa asiassa. olemisessa ja elämisessä on vinha ero. onko elämistä jos roikkuu pattaya palstalla 16 tuntia vuorokaudessa vuoden jokaikisenä päivänä..?? silloinhan voi sanoa "minä olen täällä", mutta ei kuitenkaan elä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        PPS: Tuon kirjoittajan käyttämä kielikuva "katselet maailmaa avaimenreiästä" on kielikuva, eikä se liity sinun oviin ja ikkunoihin, idiootti.

        T 2010

        Pojulla 2010 illuusiovaimo, saas nähdä koska putkahtaa illuusiovauva.

        Oli Hesas makeet sambat, moi.

        Ai millä käytiin.......avojaggella.


      • Anonyymi

        Totta oleskelen kotona, pitää paikaansa...

        Olen eläkkeellä mitä muuta minun sitten pitäisi tehdä, elää kuten sinä, ei kiitos aikansa kutakin olen juhlinut elämässä tarpeeksi en kaipaa paljon seuraa, olen ryypännyt tarpeen, pelannut shakkia, kössiä, tennistä, bilistä, en ole koskaan pelannut tietokonepelejä jotain tetristä ja pacmania lukuunottamatta, elelen mukavaa maalaiselämää, tuossa takapihalla on välillä lehmiä, viimeeksi muuta päivää sitten 40 nautaa...

        nyt on sadellut yli oman tarpeen, meinasin aamulla kaatua kun ajoin mp:llä pehmeään hiekkaan, sateen hellittäessä kun laiton vaateita kuivumaan, pääsi ampiainen pistämään, mutta ei haittaa otin kuitenkin pari antihistamiinia tablettia...

        Tuollaista ihan normi elämää välillä pulahdan uimaan, 4-5 päivänä viikosta käyn hua hinin keskustassa yleensä mp 17 kilsaa mennen tullen, pyrin välttämään aktiivista auringonottoa mutta kyllä minä varsin ruskea olen. vaikka on en aurinkoa ota lainkaan, sitä vaan tulee... pakosti...

        mitä mitä eiks oveen liitykkään avain ja lukko mitenkään, miten sen reijän kanssa on... älä reppana yritä esittää parempaa mihin sinun kyvyt riittää, tuskin sinusta on minulle antamaan elämän ohjeita missään asiassa.
        Kello on puoli yksi käyn nukkumaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta oleskelen kotona, pitää paikaansa...

        Olen eläkkeellä mitä muuta minun sitten pitäisi tehdä, elää kuten sinä, ei kiitos aikansa kutakin olen juhlinut elämässä tarpeeksi en kaipaa paljon seuraa, olen ryypännyt tarpeen, pelannut shakkia, kössiä, tennistä, bilistä, en ole koskaan pelannut tietokonepelejä jotain tetristä ja pacmania lukuunottamatta, elelen mukavaa maalaiselämää, tuossa takapihalla on välillä lehmiä, viimeeksi muuta päivää sitten 40 nautaa...

        nyt on sadellut yli oman tarpeen, meinasin aamulla kaatua kun ajoin mp:llä pehmeään hiekkaan, sateen hellittäessä kun laiton vaateita kuivumaan, pääsi ampiainen pistämään, mutta ei haittaa otin kuitenkin pari antihistamiinia tablettia...

        Tuollaista ihan normi elämää välillä pulahdan uimaan, 4-5 päivänä viikosta käyn hua hinin keskustassa yleensä mp 17 kilsaa mennen tullen, pyrin välttämään aktiivista auringonottoa mutta kyllä minä varsin ruskea olen. vaikka on en aurinkoa ota lainkaan, sitä vaan tulee... pakosti...

        mitä mitä eiks oveen liitykkään avain ja lukko mitenkään, miten sen reijän kanssa on... älä reppana yritä esittää parempaa mihin sinun kyvyt riittää, tuskin sinusta on minulle antamaan elämän ohjeita missään asiassa.
        Kello on puoli yksi käyn nukkumaan...

        käyt nukkumaan herätäksesi aikaisin aamulla aikaisin päivystämään palstalla. tuon voi tehdä suomessakin, hienoa elämää. todellakin . thaimaassa voi kyllä elää muullakin tavalla, juhlimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        käyt nukkumaan herätäksesi aikaisin aamulla aikaisin päivystämään palstalla. tuon voi tehdä suomessakin, hienoa elämää. todellakin . thaimaassa voi kyllä elää muullakin tavalla, juhlimatta.

        Huomasitko viestin päivystämättä?


      • Anonyymi
        SenssuChiangMai kirjoitti:

        Pojulla 2010 illuusiovaimo, saas nähdä koska putkahtaa illuusiovauva.

        Oli Hesas makeet sambat, moi.

        Ai millä käytiin.......avojaggella.

        Avohoitojagge on siisti peli saaristojahtimakkaralle! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasitko viestin päivystämättä?

        en asu thaimaassa, senssu hyvä kuten et sinäkään. en päivystä, olen tässä 40 minsaa lukenut törkeyksiäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erään ystäväni tekemä gradu käsitteli Suomalaisen muuttoa Thaimaahan ja aasian maihin, 95% palaa takaisin suomeen kahden vuoden Thaimaassa tai aasiassa asumisen jälkeen, syitä on kaksi kulttuurierot ja toisena oli epärealistiset arviot onnistumismahdollisuuksista, lähinnä taloudellinen, sekä paossa vanhoja tekemisiä Suomesta, kuviteltu että uusi asuinmaa korjaa aikaisemmat virheet, näin ei ole koskaan käynyt, ongelmiaan ei pääse karkuun vaan ne on kohdattava, tämä näkyi erityisesti pattayan kohdalla...

        Minua on aina naurattanut jutut, että tulen sinne sitten kun... Factaa on vain se että ei tänne niin vain tulla, täällä on yhdet maailman tiukimmat maahan tulomääräykset, ja niitä todella valvotaan,

        lisäksi tänne muuttaminen vaatii fyrkkaa, esim. suomalaisten keskieläkkeellä ei ole mitään mahdollisuuksia, se on noin 1700 euroa nettona kuukaudessa, tämä suurempi eläke on noin 20 % meridiaanina eläkkeensaajista.

        Mutta totta ei haaveilu ole kielettyä, valtaosalle se jää vain haaveeksi.

        Kiitos (NumBall?) viestistäsi tästäkin.
        Paljon ihan asiaa tässä(kin) viestissä oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet kuin kana häkissä ja pelkäät ilmeisesti ulkomaailmaa. Siksi olet aina sisätiloissa.

        Paleface sanoi siinä ihan oikein että turvakameroilla luodaan pelon ilmapiiri. Meillä oli aikoinaan Suomessa omakotitalossa hälytysjärjestelmät. Niistä ei ollut kuin harmia ja sovittiin ettei käytetä niitä laisinkaan.

        Tuli vääriä hälyjä jotka keskeytti jopa mökkeilyn ja välipohjaan jemmattu sireeni häiritsi naapureita. Sitten mietittiin kun lähdettiin jonnekin että laitettiinko se päälle vai ei. Pelkkää harmia.

        Samasta syystä en koskaan säilyttäisi tuliasetta kotona. Sillä sitä vasta pelkoa ja vainoharhaa luodaankin. USA:ssa "kodinturvaksi" hankituilla aseilla surmataan 99,8% varmuudella tahallaan tai vahingossa ennemmin oma perheenjäsen kuin oletettu tunkeilija.

        Sinä oleskelet kotonasi ehkä Hua Hinissä ja mietit lupa- ja vakuutusasioita kaikki päivät neljän seinän sisällä.

        Minä asun ja ennenkaikkea elän Thaimaassa. Tapaan monenlaisia ihmisiä vaimoni lisäksi joka päivä, harrastelen, käydään eri paikoissa ja tapahtumissa, eletään välillä maaseudun elämää, sukuloidaan, syödään, juhlitaan ja eletään monipuolista elämää.

        Se on se minun ja sinun ero. Sinä olet, minä elän.

        T 2010

        PS: Tämä on eka kirjoitukseni noin kymmeneen päivään.

        Kiitos Kuningas Leijona viestistäsi.
        Täällä onkin 10 päivää hyeenat tyhjää naureskelleet ilman jotta murahduksesi oli järjestystä pöydälle palauttanut.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        juurikin näin, tuskimpa koskaan tulen thaikkuihin kokonaan muuttamaan. vaikka edellytykset olisikin , minulle ainakin riittää nämä suomen huonoimmat vuodenajat eli syys- huhtikuu.loppuajan voisi hyvinkin viettää suomessa mökkeillen. sitäpaitsi, maailmassa on paljon näkemättömiä paikkoja. eipä kuitenkaan kannata hirveästi suunniteea etukäteen... kuitenkin aion ainakin jättää väliin noin hurjat vegasin ufo matkat.. liian rajua minulle, modekin poisti ne välittömästi..

        Juurikin näin asiantravel, jotta tarvinneeko sitä koko vuotta Thaimaassa asua ollakseen "onnellinen aviomies".


      • Anonyymi

        Suoraa linkkiä en laita anteeksi sua Senssunen ollen siinä lopussa maenos mini.

        Mut kuukleta jos haluut:

        The Lion - King - Scar and hyenas (Finnish)

        Ja kerro sitte ootko niinku itte kastuhattakymppiä ylemmällä tasolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos (NumBall?) viestistäsi tästäkin.
        Paljon ihan asiaa tässä(kin) viestissä oli.

        Joo minä tuon kirjoitin, yritän pysyä asiassa toisin kuten eräät... onhan tämä pattayan matkailupalsta, mutta monet ovat tämän käsittäneet enemmänkin oman erinomaisuuden esille tuontipalsta, erityisesti 2010 perskärpäisineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo minä tuon kirjoitin, yritän pysyä asiassa toisin kuten eräät... onhan tämä pattayan matkailupalsta, mutta monet ovat tämän käsittäneet enemmänkin oman erinomaisuuden esille tuontipalsta, erityisesti 2010 perskärpäisineen.

        Google on se numballin ystävän nimi. Toinen on Valentino Rossi ja kolmanneksi ilmoittautui vähän aikaa sitten Denzel Washington. Curre Lindströmin kanssa ottavat olutta Hua Hinissa suomibaarissa.
        Jokainen voi miettiä paljonko on totta....


    • alkoholi ja kuumuus on kyllä tappava yhdistelmä.

    • senverran on suunnitelmia että ensikeväänä vietnamiin formulat katsomman jos vain kisa ajetaan tuossa maalis - hutikuun vaihteessa kuten alustavassa kalenterissa olisi. aikoinaan tuli malesian sepangissa käytyä 7 vuotta peräkkäin, sitten tuokin loppui.

      • Anonyymi

        Aika moni on joo lähtenyt viinan takia, joskin minusta on typerää lähteä toiseen maahan ryyppäämään, kun saman voi tehdä suomeessakin eikä bisse ole täällä sen halvempaa kuin suomessa.

        Oletettavasti näihin Thaimaan lähimaihin tulee paljon lisää asukkaita, kun thaimaa kiristää oloja, eikä enää rahat riitä tuohon 800.000 paateroon joka vuosi se tekee kuitenkin 65.000 paateroa nettona joka kuukausi.

        Asiassa on vielä yksi mutka joka voi vaikeuttaa asiaa, thaimaan lainsäädännössä on maininta että jos maksaja on vakuutusyhtiö ja kuukausittain maksettava määrä sekä summa yli 25.000 paateroa, siitä joutuu maksamaan täällä ennakonpidätyksen, suomen ja thaimaan välillä on ns. kaksikertaisen verotuksen kieltäväsopimus, olin viime viikolla yhteydessä verohallintoon asiasta, joka tutkii asiaa, mutta verohallinnon lakimiehen mukaan suomen eläkkeistä maksetaan aina vero suomeen, aina, jos thaimaa vaatii vielä osansa ei tässä ole järkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika moni on joo lähtenyt viinan takia, joskin minusta on typerää lähteä toiseen maahan ryyppäämään, kun saman voi tehdä suomeessakin eikä bisse ole täällä sen halvempaa kuin suomessa.

        Oletettavasti näihin Thaimaan lähimaihin tulee paljon lisää asukkaita, kun thaimaa kiristää oloja, eikä enää rahat riitä tuohon 800.000 paateroon joka vuosi se tekee kuitenkin 65.000 paateroa nettona joka kuukausi.

        Asiassa on vielä yksi mutka joka voi vaikeuttaa asiaa, thaimaan lainsäädännössä on maininta että jos maksaja on vakuutusyhtiö ja kuukausittain maksettava määrä sekä summa yli 25.000 paateroa, siitä joutuu maksamaan täällä ennakonpidätyksen, suomen ja thaimaan välillä on ns. kaksikertaisen verotuksen kieltäväsopimus, olin viime viikolla yhteydessä verohallintoon asiasta, joka tutkii asiaa, mutta verohallinnon lakimiehen mukaan suomen eläkkeistä maksetaan aina vero suomeen, aina, jos thaimaa vaatii vielä osansa ei tässä ole järkeä.

        Asiaa ja asiallista pohdintaa tässäkin viestissä, kiitos.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2013
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1712
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1650
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      56
      1608
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1448
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1403
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1207
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      287
      1203
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      43
      1123
    Aihe