sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ollenkaan, mikä ihme olet?
Vastaukset 32
- Anonyymi00001
En yhtään vieläkään ymmärrä että olisin enemmän kuin joku muu. Muutaman kerran ehkä sitä sinulta kysynyt enkä usko edelleekään
- Anonyymi00003
Irl kysynyt?
Hän ei ole sitä kysynyt ainakaan minulta.
- Anonyymi00002
sinä vanha ukko salasuhtelija olet yksi oksennuskasa
- Anonyymi00004
Et uskokaan, kuinka hyvin tiedän.
- Anonyymi00005
Mikä on makea pimu? Sellaistako olit rinnallesi muettinyt?
- Anonyymi00006
Ulkoista kiiltoa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ulkoista kiiltoa.
Ok sitten.
- Anonyymi00008
Ja tuo pitäisi olla kohteliaisuus 😂
- Anonyymi00009
Hän tarkoittaa hyvää. Kaivatulleen. Se kai on tärkeintä.
- Anonyymi00010
Antoi sinullekin jotain. Hyvät naurut.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hän tarkoittaa hyvää. Kaivatulleen. Se kai on tärkeintä.
Niin aina, niin aina 😂
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Antoi sinullekin jotain. Hyvät naurut.
Totta!
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niin aina, niin aina 😂
😆
- Anonyymi00012
Pilasit terveyteni ja itsetuntoni. Olit täysin väärä ihminen minulle. Olin nuori, erehdyin. Olen jo antanut itselleni anteeksi.
- Anonyymi00014
en mä täältä niitä miehiä löydä eikä ne löydä mua eivät edes halua
- Anonyymi00015
Ei muakaan sytytä komeat, varakkaat ja rohkeat miehet.
- Anonyymi00016
Komea varakas ei oikein oo yks ynnä kaks.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Komea varakas ei oikein oo yks ynnä kaks.
Ai miksi ei ole? Jos kaivattuansa ei ole makea pimu, niin jospa aloittaja ei ole itse vaikka varakas tai komea tmv.
Hängån tuossa selvensi mikä on makea pimu eli ulkoista kiiltoa. - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ai miksi ei ole? Jos kaivattuansa ei ole makea pimu, niin jospa aloittaja ei ole itse vaikka varakas tai komea tmv.
Hängån tuossa selvensi mikä on makea pimu eli ulkoista kiiltoa.Hänhän siis.
Ja jos hakeutuu juuri niiden nastojen pimujen seuraan, niin se syö aloituksesta pohjaa entisestään.
Mitä niiltä nastoilta pimuilta haetaan 🤔
- Anonyymi00020
Kaivattuni ei ole mikään tyypillinen makea pimu, mutta vie jalat alta ulkonäöllään ja luonteellaan.
- Anonyymi00023
Eikö makea nimenomaan viittaa hyvännäköiseen ulkonäköön? Jos kaivattu vie jalat alta ulkonäöllään niin eikö hän silloin ole juurikin makea pimu.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Eikö makea nimenomaan viittaa hyvännäköiseen ulkonäköön? Jos kaivattu vie jalat alta ulkonäöllään niin eikö hän silloin ole juurikin makea pimu.
Hän ei näytä miltään missimallilta eikä ole meikattu, vaikka onkin vetävän näköinen.
- Anonyymi00021
Makeat pimut. Hui miten puistattava kuvaus. Tietty mielikuva heti kirjoittajasta tulee.
- Anonyymi00025UUSI
Tiedän kyllä.
- Anonyymi00027UUSI
Kake Randelin- nasta pimu 😅❤️.
- Anonyymi00026UUSI
Veikkaan, että jos tuollainen missimalli olisi sinusta oikein kiinnostunut ja vaikuttaisi vielä mukavalta ja fiksulta, unohtuisin aika pian…
- Anonyymi00028UUSI
Veikkaan väärin. Sinussa on paljon muutakin kuin kauneus, mikä sekin tahtoo viedä jalat alta.
Olet ainutlaatuinen. En usko, että koko maailmasta löytyy toista yhtä ihanaa.
- Anonyymi00029UUSI
Osaatko yhtään sanoittaa siitä mitä se muu kuin korea ulkokuori on?
- Anonyymi00031UUSI
Osaan kyllä. Siitä tulisi pitkä tarina tai lista riippuen siitä, miten sen esittää.
Hänellä on hyviä juttuja. Katsoo maailmaa kiinnostavalla tavalla. Rauhallinen, määrätietoinen, ahkera, vahva omalla tavallaan, herkkä, kaunosielu jne. Arvostaa asioita, joita minäkin.
- Anonyymi00030UUSI
Moni puhuu ainutlaatuisesta, erityisestä tai että joku on paljon muutakin...niin? Mitä muutakin? Ihme? Siis millä tavalla?
- Anonyymi00032UUSI
Alkaahan ne nykyään olla aina vaan harvemmassa sellaiset ihmiset jotka ei vain janoa muiden hyväksyntää ja tumputuksia (lue: peukutuksia). Joskus on raskasta etsiä ympäriltään ihmistä joka osaa vähänkin viritellä avartavia keskusteluja muustakin kuin säästä, tv-sarjoista tai työkavereistaan. Joskus vaikuttaa siltä että kokonainen kansakunta on kokenut totaalisen digi-lobotomian.
- Anonyymi00033UUSI
Jos teillä on merkittävä koulutustasoerokin, niin unohda. Kukaan fiksu tuskin puhuu kuten aloittaja. Wt vibat vahvasti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1011246Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️86746Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35681- 47657
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja116537Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32506Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö181489Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23477- 59463