Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
Vastaukset 59
- Anonyymi00001UUSI
No onko?
- Anonyymi00002UUSI
Kai silloin on ratkaisevaa kenet hän tahtoo. Mieheltä.
- Anonyymi00003UUSI
Jätän hänet kokonan rauhaan, jos tuollaista ilmenisi. Jos hän itse on kiinnostunut, niin ottakoon yhteyttä.
- Anonyymi00004UUSI
Miksi kokonaan rauhaan? Silloin hän valitsee varmasti toisen
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nää on aina hauskoja. Kukaan ei valitse ketään ilman tunteita tai ainakin se kertoo että kuka vaan kelpaa, jos hän siis valitsee jonkun toisen, ei hänellä ole tunteita sinuun. Sivusta
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Nää on aina hauskoja. Kukaan ei valitse ketään ilman tunteita tai ainakin se kertoo että kuka vaan kelpaa, jos hän siis valitsee jonkun toisen, ei hänellä ole tunteita sinuun. Sivusta
Hänellä voi olla paljonkin tunteita, mutta edes jonkinlaisen vihjeen antaminen voi rohkaista häntä tekemään aloitteen.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
En minä ala pitämään itseäni tyrkyllä ja esillä, jollei toinen osoita kiinnostusta. Jollei ole valmis tulemaan perääni, niin ottakoon toisen sitten. Niin kauan olen tässä olemassa, läsnä ja saatavilla, kun se itsestäni hyvältä tuntuu.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
En minä ala pitämään itseäni tyrkyllä ja esillä, jollei toinen osoita kiinnostusta. Jollei ole valmis tulemaan perääni, niin ottakoon toisen sitten. Niin kauan olen tässä olemassa, läsnä ja saatavilla, kun se itsestäni hyvältä tuntuu.
Tuolla ainakin kerrot ettei hän edes ole sulle tärkeä mitenkään.
Vielä jos kerrot kuka olet niin olisi aika mahtava homma, voisi unohtaa et oot olemassakaan. - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tuolla ainakin kerrot ettei hän edes ole sulle tärkeä mitenkään.
Vielä jos kerrot kuka olet niin olisi aika mahtava homma, voisi unohtaa et oot olemassakaan.Väärä oletus. Hän on tärkeä. Ainoa, josta tulen enää ikinä sillä tavalla välittämään.
- Anonyymi00006UUSI
Ei se minulta ole pois. Harvinaisista aarteista on varmaan moni kiinnostunut. Se on luonnollista.
- Anonyymi00007UUSI
On aika luonnollista että useasta on useampi kiinnostunut ja tuollaisessa tilanteessa pitää vetää vaatimus siihen että tutustuminen pitää järjestää mahdollisimman nopeasti oikeassa elämässä, jotta molemmat tulisi oikeasti toisilleen valituiksi.
- Anonyymi00009UUSI
Kiinnostus loppuu, koska tiedän silloin, että pelaa muiden kanssa samaa peliä kuin minun.
- Anonyymi00010UUSI
Ajattelet lähtökohtaisesti jonkun pelaavan sinun kanssasi. Kiero ihminen ajattelee noin, et ole silloin ansainnutkaan rakkautta!
- Anonyymi00011UUSI
Muista sinäkin ettei oikea elämä ole pelaamista etänä eikä tuollaisen miettimistä linjojen takaa. Jos ihminen haluaa toisen ihmisen elämäänsä, hän pyrkii toteuttamaan sen oikeassa elämässä eikä mieti muita.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ajattelet lähtökohtaisesti jonkun pelaavan sinun kanssasi. Kiero ihminen ajattelee noin, et ole silloin ansainnutkaan rakkautta!
Sinun mielipiteesi minun kommentistani on yhdentekevä. Et ole minulle mitään. Luuletko, että tuntemattoman ihmisen mielipide vaikuttaa mitenkään mielipiteisiini. Ei vaikuta.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Muista sinäkin ettei oikea elämä ole pelaamista etänä eikä tuollaisen miettimistä linjojen takaa. Jos ihminen haluaa toisen ihmisen elämäänsä, hän pyrkii toteuttamaan sen oikeassa elämässä eikä mieti muita.
Mitä sinä sitä minulle kerrot? Etkö ymmärtänyt lukemaasi? HÄN pelaa, tajuatko?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sinun mielipiteesi minun kommentistani on yhdentekevä. Et ole minulle mitään. Luuletko, että tuntemattoman ihmisen mielipide vaikuttaa mitenkään mielipiteisiini. Ei vaikuta.
😱😱😱
- Anonyymi00019UUSI
Mitähän vittua? Perusteleppa nyt toi aivan järjetön väittämäsi!
- Anonyymi00021UUSI
Voi olla ystävällinen pelaamatta mitään pelejä
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Voi olla ystävällinen pelaamatta mitään pelejä
Nimenomaan. Jos ihminen vaikka juttelee yökerhossa vastakkaisen sukupuolen kanssa tai juttelee netissä, pettääkö hän siinä vaiheessa kumppaniaan, johon ei vielä ole oikeassa elämässä tutustunut. Se voidaan nähdä normaalina kommunikointia ja ystävällisyytenä. Vaikka nainen ja mies menisi naimisiin, silti kommunikointi toisten ihmisten kanssa voi olla mahdollista jos aikaa on, ei kaikkien kanssa tarvitse hiplata ja mennä sänkyyn. Tietenkin jos olemme naisen kanssa tosissaan suhteessa hän varmasti saa sen huomion minulta kuin haluaa.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Nimenomaan. Jos ihminen vaikka juttelee yökerhossa vastakkaisen sukupuolen kanssa tai juttelee netissä, pettääkö hän siinä vaiheessa kumppaniaan, johon ei vielä ole oikeassa elämässä tutustunut. Se voidaan nähdä normaalina kommunikointia ja ystävällisyytenä. Vaikka nainen ja mies menisi naimisiin, silti kommunikointi toisten ihmisten kanssa voi olla mahdollista jos aikaa on, ei kaikkien kanssa tarvitse hiplata ja mennä sänkyyn. Tietenkin jos olemme naisen kanssa tosissaan suhteessa hän varmasti saa sen huomion minulta kuin haluaa.
Jos on pelannut aiemminkin ja homma näyttää teatteriesitykseltä ja kohdistuu vain tiettyyn ryhmään on vaikea uskoa puhtaaseen ystävällisyyteen.
Ei varmaan liity sinuun.
Sivusta - Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Jos on pelannut aiemminkin ja homma näyttää teatteriesitykseltä ja kohdistuu vain tiettyyn ryhmään on vaikea uskoa puhtaaseen ystävällisyyteen.
Ei varmaan liity sinuun.
SivustaEi varmaan. Pelurit ovat epäluotettavia, minä en.
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ei varmaan liity sinuun.
SivustaNoin olen ajatellut jo kauan! Teatteriesitykseltä se usein tuntui!
- Anonyymi00015UUSI
Hänestä varmuudella on useita kiinnostuneita. Rakkautta en häneltä odota ollenkaan. Ostan mielummin materiaa ja uppoudun muuhun pskaan.
- Anonyymi00017UUSI
Sen tiedän että ei oo kiinnostuneita 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
m- Anonyymi00023UUSI
Toivottavasti sua joku vielä koppaisee kunnolla!
Typerä äijä olet - Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Toivottavasti sua joku vielä koppaisee kunnolla!
Typerä äijä oletEiköhän tuo käytös kerro kaiken, peräkammarin poika.
- Anonyymi00020UUSI
Ei mitenkään. Ei olla muutenkaan tekemisissä.
- Anonyymi00022UUSI
Varmasti on moni kiinnostunut, on nimittäin sellainen pakkaus. Ei käy niitä edes sääliksi koska hän on mun.
- Anonyymi00024UUSI
Ei se vaikuta mitenkään. Minun tunteeni ovat minun tunteitani. Ainut asia, joka vaikuttaa, on se, kenet mies valitsee - jos ketään.
- Anonyymi00026UUSI
Ehkä onkin. Hän voi valita heistä sopivan.
Multa on loppunut usko ja toivo meihin. - Anonyymi00027UUSI
Vetäydyn.
- Anonyymi00028UUSI
Minä olen se oikea hänelle. Tehkööt mitä tekee nyt.
- Anonyymi00037UUSI
Teeppäs itse jotain asialle jos noin varma olet tuosta et olet se oikea.
- Anonyymi00029UUSI
Meistä molemmista on moni kiinnostunut. Juuri kun hätistelin omalta puoleltani innokkaimmat niin hän näköjään koittaa varmistella, ettei kukaan karkaa. Tämä tilanne saa pohtimaan, että onko tässä mitään järkeä. Täytyykö hänet sittenkin työntää B osastolle.
- Anonyymi00031UUSI
Pitää muistaa ettei etäyhteydet ole vielä oikeita suhteita, eihän ole vielä varmistettu ihmisen henkilöllisyyttä, joten ei ole vielä syntynyt suhdetta. Tuskin ketään kannattaa hylätä jos ei olla vielä oikeasti tutustuttu.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Pitää muistaa ettei etäyhteydet ole vielä oikeita suhteita, eihän ole vielä varmistettu ihmisen henkilöllisyyttä, joten ei ole vielä syntynyt suhdetta. Tuskin ketään kannattaa hylätä jos ei olla vielä oikeasti tutustuttu.
Mielenkiintoista 😂
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Joillain kyllä on toisten henkilöllisyydet tiedossa vaikka vasta etänä olisikin tekemisissä. Outo kommentti jotenkin tuo. -sivusta
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Joillain kyllä on toisten henkilöllisyydet tiedossa vaikka vasta etänä olisikin tekemisissä. Outo kommentti jotenkin tuo. -sivusta
Onhan se. joko sillä oikeutetaan omaa toimintaa tai provosoidaan toinen tekemään aloite. Helppoa olla olevinaan tietämätön.
Sivusta. - Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mielenkiintoista 😂
Nimenomaan. Jos ihmiset lähestyvät sinua aktiivisesti, niin oletko siinä vaiheessa automaattisesti pettäjäluonne. ”Naisen kanssa sovittiin, mennään naimisiin sitten vuoden kuluttua. Minä odotan häntä ja lupaan kirjoittaa hänelle joka päivä vannoen rakkauttani. Vuoden päästä nainen kirjoittaa: ”Olen pahoillani, olen mennyt toisen miehen kanssa naimisiin, meillä on lapsikin. Pyydän anteeksi etten ilmoittanut sinulle aikaisemmin. En halunnut pahoittaa mieltäsi. Toivon sinulle ihanaa elämää ja ethän muistele pahalla. Pidän sinusta silti, mutta lapsi muutti tilanteen täysin.”
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Onhan se. joko sillä oikeutetaan omaa toimintaa tai provosoidaan toinen tekemään aloite. Helppoa olla olevinaan tietämätön.
Sivusta.Niinpä juuri, tietty henkilö osaa todellakin näytellä!
- Anonyymi00039UUSI
Teistä jotka "hylkäätte" tai "vetäydytte" sen takia että joku muu olisi myöskin kiinnostunut siitä josta te olette, niin ei yksikään teistä oikeasti välitä edes siitä toisesta ihmisestä.
Ainoastaan loukkaatte ja kostatte sille toiselle asiasta jolle ei toinen mahda itse mitään.
Eli siinä mielessä onkin hyvä että te häivytte. Reilua olisi kuitenkin kertoa syy tuohon sille toiselle.
Mikään muuhan teidän touhuissanne ei olekaan millään tavalla reilua.- Anonyymi00041UUSI
Juu, siinä on vissii ero, että haaliiko tai yrittääkö haalia itse huomiota, flirttailla ja hakeutua sellaiseen tietynlaiseen seuraan vai onko muusta syystä jotkut kiinnostuneet.
Sivusta - Anonyymi00042UUSI
Niin, oikeastaan jo siitä näkee, ettei ole ollut kunnon kiinnostusta alun alkaen. Paremminkin tehdään päätöksiä muiden ihmisten vuoksi eikä itse päähenkilön. Samoin asenne on hälläväliä, no huomenna hankin uuden miehen, kuin korttipakasta vetäisen.
- Anonyymi00043UUSI
Väärin. Jos on osoittanut minulle kiinnostuksensa, eikä sitten uhraa aikaansa muihin, niin ei minua sen jälkeen lainkaan haittaa muiden kiinnostukset. Kuten sanottua, niin eihän hän sille mitään mahda mitä muut tekevät.
Van kun ei ole minulle kiinnostustaan ilmaissut, niin antaa sitten olla. Se ei ole kosto, eikö todellanaan voi loukata. Se on vain tervettä, että poistuu ja antaa olle, kun ei toista kerta kiinnosta. Kukaan normaalijärkinen ei jää tuollaiseen tilanteeseen norkoilemaan. - Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Niin, oikeastaan jo siitä näkee, ettei ole ollut kunnon kiinnostusta alun alkaen. Paremminkin tehdään päätöksiä muiden ihmisten vuoksi eikä itse päähenkilön. Samoin asenne on hälläväliä, no huomenna hankin uuden miehen, kuin korttipakasta vetäisen.
Mikä hlvetin päähenkilö?
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Mikä päähenkilö ja mitä päätöksiä?
Päähenkilö voisi ihan omaa toimintaansa katsoa! - Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Mikä hlvetin päähenkilö?
Orastavan suhteen toinen osapuoli.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Orastavan suhteen toinen osapuoli.
Niin ja päätökset on tai oli?
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Mikä päähenkilö ja mitä päätöksiä?
Päähenkilö voisi ihan omaa toimintaansa katsoa!Olen tässä selittänyt että tutustuminen tai ylipäätään kommunikointi toiseen ihmiseen pitäisi tehdä aina irl, alusta lähtien, muuten voi mennä epäselväksi asiat. Ikävä kyllä some ja muut etäyhteydet ovat ulkoistaneet ihmiset aivan suorista ja rehellisistä tutustumisista toisiinsa. Lisäksi viestien lähettämisessä sallitaan aivan liikaa valkoisia ja pahempia valheita. Kun viime vuosisadalla lähetettiin rakkauskirje rakkaalle, oli aivan luonnollista, että jokainen sana oli totta.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
elämä ei ole teatteria, näytelmää tai elokuvaa vaan ihan oikeaa rehellistä elämää. Siinä ei ole myöskään pää-- tai sivunäyttölijöitp, ei statisteja eikä lavasteita. Ei myöskään roolisuorituksia, mistä jaetaan Oscareita tai Jussipatsaita.
Jokainen on oman elämänsä päähenkilö alusta loppuun saakka oli perhettä tai ei! - Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Olen tässä selittänyt että tutustuminen tai ylipäätään kommunikointi toiseen ihmiseen pitäisi tehdä aina irl, alusta lähtien, muuten voi mennä epäselväksi asiat. Ikävä kyllä some ja muut etäyhteydet ovat ulkoistaneet ihmiset aivan suorista ja rehellisistä tutustumisista toisiinsa. Lisäksi viestien lähettämisessä sallitaan aivan liikaa valkoisia ja pahempia valheita. Kun viime vuosisadalla lähetettiin rakkauskirje rakkaalle, oli aivan luonnollista, että jokainen sana oli totta.
Väitätkö, ettei suorat henkilökohtaiset viestit ole totta ja rehellisiä vai puhutko nyt palsta kirjoituksista?
Miten se totuus toteutuu oikeassa elämässä ihan f2f? Eikö sen pitäisi olla sitä totisinta totta? - Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Väärin. Jos on osoittanut minulle kiinnostuksensa, eikä sitten uhraa aikaansa muihin, niin ei minua sen jälkeen lainkaan haittaa muiden kiinnostukset. Kuten sanottua, niin eihän hän sille mitään mahda mitä muut tekevät.
Van kun ei ole minulle kiinnostustaan ilmaissut, niin antaa sitten olla. Se ei ole kosto, eikö todellanaan voi loukata. Se on vain tervettä, että poistuu ja antaa olle, kun ei toista kerta kiinnosta. Kukaan normaalijärkinen ei jää tuollaiseen tilanteeseen norkoilemaan.Mutta oletteko edes vielä tutustuneet oikeassa elämässä. Jos ei olla vielä kohdattu ensimmäistä kertaakaan, ei toinen voi olla varma edes sinun henkilöllisyydestä. Eri asia jos olette jo tavanneet oikeassa elämässä ja jos siellä tapahtuu monisuhteilua, silloin asia on selvä kun se tapahtuu oikeasti ja todistettavasti.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Mutta oletteko edes vielä tutustuneet oikeassa elämässä. Jos ei olla vielä kohdattu ensimmäistä kertaakaan, ei toinen voi olla varma edes sinun henkilöllisyydestä. Eri asia jos olette jo tavanneet oikeassa elämässä ja jos siellä tapahtuu monisuhteilua, silloin asia on selvä kun se tapahtuu oikeasti ja todistettavasti.
Olen silti sitä mieltä, että se rehellisyys ja todenmukaisuus mitataan ja näytetään juuri siellä oikeassa elämässä ei kirjoitusten perusteella. Ja ei kannata antaa sellaista kuvaa, mitä ei toiselle halua siellä oikeassa elämässä viestiä!
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Väitätkö, ettei suorat henkilökohtaiset viestit ole totta ja rehellisiä vai puhutko nyt palsta kirjoituksista?
Miten se totuus toteutuu oikeassa elämässä ihan f2f? Eikö sen pitäisi olla sitä totisinta totta?Ikävä kyllä olen joutunut kommunikoinnissa huijaukseen, jossa mies on esiintynyt naisena. Tuollaisen jälkeen ei voi olla varma mistään yhteydestä ennen kuin omin silmin näkee naisen tosielämässä.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Ikävä kyllä olen joutunut kommunikoinnissa huijaukseen, jossa mies on esiintynyt naisena. Tuollaisen jälkeen ei voi olla varma mistään yhteydestä ennen kuin omin silmin näkee naisen tosielämässä.
nykypäivänä ei pitäisi olla vaikeaa ottaa vaikka videopuhelu.
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
nykypäivänä ei pitäisi olla vaikeaa ottaa vaikka videopuhelu.
Kyllä, olen vaan törmännyt niin omituisiin ihmisiin ja myös ihmisten huonoihin puoliin, en mielellään viestittele kuin yhä vähenevän määrän.
- Anonyymi00058UUSI
Olemme jo yhdessä... Olkoon vaikka sata miestä vastassa omani otan ja rengastan ❤️
- Anonyymi00059UUSI
Sivuhuutoja en kuuntele... Omani otan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1011216Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️86736Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35671- 47647
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja112525Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30521Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32496Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö181489Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23477- 59453