tällä palstalla on Mahasarakham...!!!
miksihän tämä viesti pitää aina poistaa, senssu osannee kertoa enemmän.
senssuhan on juuri... sanonko,..taidanpa sanoa .. enpäs ihan vielä....
päivän sana
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
senssuhan toimi aikoinaan seriffinä oleskellessaan mahasarakhamissa. siitä tuli tuo ex nimimerkkikin.
eukko pisti monoa ahteriin kun rahat loppui ja senssu suomeen häntä koipien välissä, tämä tapahtui vuosia sitten ..
nykyään vääntää savea vaippaan ja päivystää palstalla multimiljonäärinä. ! upeaa elämää.!!! - Anonyymi
senssu on ex Mahasarakham..
nykyään vaan paljon katkerampana. - Anonyymi
pitää varmaan paikkansa koska palstan ääliö on työntänyt päänsä puskaan ja laskenut alleen.
nythän on mielenkiintoista keskustelua, tottahan minäkin hra Mahasarakhamin muistan. kirjoitteli vuosia sitten juttuja noilta seuduilta. itsekin olen joskus mahasarakhamissa pyörähtänyt ohikulkumatkalla. kun tarkemmin ajattelee, kirjoitustyylihän oli aivan samanlainen kun eräällä palstan nykykirjoittajalla. silloin vain paljon rauhallisempi. kyllähän näitä nimimerkin vaihtajia on aina, nimiä mainitsematta. siltikin kaksi on vain yksi.
outoa ettei tuo hitaallakäyvä jälkijättöinen ole kommentoinut aloitusta mitenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655300Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti722579- 2702453
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362369Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191774Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2281537Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai541141- 901066
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131063- 851050