Tilatkaa Mr Fatmanin kanava!

Hän asuu Thaimaassa, on siellä naimisissa ja hankkii siellä toimeentulonsa.
On jalat tiukasti maassa pitävä hemmo, ei leveile ja kertoo totuuden mukaisesti elämästään siellä. Antaa myös varovaisia neuvoja:
https://www.youtube.com/watch?v=uNcBZWtK0ko

13

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nämähän voittavat aijaa-kuvat ainakin 100-0 !!!!!!!!
      Joku niitäkin tänne aina laittelee........

    • Anonyymi

      Minä kyllä tykkäsin, se yksi kuva moottoriradalta oli aivan mahtava!

    • Kerrankin voi olla aloittajan kanssa samaa mieltä.
      Ehkäpä tosiaan paras (ainakin siis Suomenkielisistä) ja etenkin ”aidoin/rehellisin” VBlogi Thaimaasta.
      Voin suositella, lukuisten jaksojen katsomisen perusteella.

      • Kiitos!


    • Anonyymi

      En ole ikinä tilannut mitään kanavaa, enkä aio tilata jatkossakaan

      • Anonyymi

        Mitä vittua tuo meille kuuluu?


    • on valtava määrä videoita.
      muistan käyneeni joskus aikoja sitten katsomassa hänen videoitaan, silloin oli jotain 5 kpl. sitten unohtui koko kaveri kunnen näin tämän aloituksen ja kävin uudestaan katsomassa, olipa melkoinen yllätys tämä videoiden määrä. aikaansaava kaveri ja mukavia videoinpätkiä, hauskaa katsella ajankuluksi. terveiset mr fatmanille jos satut käymään tällä ylen laadukkaalla matkailupalstalla.

      • Anonyymi

        Fatmani on positiivinen ja rehellinen, eikä urputa, kauhistele ja itke koko ajan kuten "hua hinin mies" joka todellisuudessa majailee Hiekkaharjussa tai jossakin laitoksessa.
        Fatmani ei hauku Thaimaata eikä pelkää mörköjä ja bakteereja kuten hua hinin itkupilli. Fatman tykkää Thaimaasta ja on oppinut elämään siellä. Miehellä on asenne kohdallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fatmani on positiivinen ja rehellinen, eikä urputa, kauhistele ja itke koko ajan kuten "hua hinin mies" joka todellisuudessa majailee Hiekkaharjussa tai jossakin laitoksessa.
        Fatmani ei hauku Thaimaata eikä pelkää mörköjä ja bakteereja kuten hua hinin itkupilli. Fatman tykkää Thaimaasta ja on oppinut elämään siellä. Miehellä on asenne kohdallaan.

        Höpö höpö... Hua Hinin Mies ei edes ole viitsinyt vastata pillitykseesi, poju. Mietipä tätä faktaa hetki, resupetteri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö... Hua Hinin Mies ei edes ole viitsinyt vastata pillitykseesi, poju. Mietipä tätä faktaa hetki, resupetteri.

        Lerppa ja lerpan "faktat". Lerpalle "suuri seikkailu" on kun Pattayaone roskalehdestä löytyy jokin ikävä uutinen. Sitä sitten kauhuissaan katselee ja kiittää onneansa että sattui itse olemaan neljän seinän sisällä, kuten aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lerppa ja lerpan "faktat". Lerpalle "suuri seikkailu" on kun Pattayaone roskalehdestä löytyy jokin ikävä uutinen. Sitä sitten kauhuissaan katselee ja kiittää onneansa että sattui itse olemaan neljän seinän sisällä, kuten aina.

        Pattayalainen roskalehti ?

        Aijaa Oodinia, iltiksetkin käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pattayalainen roskalehti ?

        Aijaa Oodinia, iltiksetkin käy.

        Välillä senssu, välillä ballipää..
        Koeta nyt päättää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välillä senssu, välillä ballipää..
        Koeta nyt päättää..

        Kiitos Rouva anonyymille korkeatasoisen kommentin laadinnasta, kiitos.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe