Kysymään mitä vaan 15v tytöltä

Anonyymi

Kyselkääs jotai. Vastaan kaikkiin (paitsi esim missä asun, mitä koulua käyn yms tollatteet)

63

890

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä harrastat?
      Lukio vai amis?
      Sopisiko sulle polyamorinen seurustelu, ikäistesi kanssa?

      • Anonyymi

        En harrasta mitään ohjattua mutta soitan pianoa itsenäisesti.
        Amikseen oon menossa yläasteen jälkeen.
        En usko, joillekin se voi olla ja varmasti onkin hyvä elämäntapa mutta en usko että se sopisi mulle


      • Anonyymi kirjoitti:

        En harrasta mitään ohjattua mutta soitan pianoa itsenäisesti.
        Amikseen oon menossa yläasteen jälkeen.
        En usko, joillekin se voi olla ja varmasti onkin hyvä elämäntapa mutta en usko että se sopisi mulle

        Oletko oppinut soittamaan pianoa itsenäisesti? Lahjakas olet.
        Amis- En kysy linjaa mutta kerro menetkö tekniikka vai palvelu puolelle?


      • Anonyymi
        kuusnolla kirjoitti:

        Oletko oppinut soittamaan pianoa itsenäisesti? Lahjakas olet.
        Amis- En kysy linjaa mutta kerro menetkö tekniikka vai palvelu puolelle?

        Palvelupuolelle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palvelupuolelle

        Oletko sosiaalisessa mediassa aktiivinen?
        Pidätkö itse blogia tai seuraatko jotain, ketä?
        Onko sinulla Facebook tili?


      • Anonyymi
        kuusnolla kirjoitti:

        Oletko sosiaalisessa mediassa aktiivinen?
        Pidätkö itse blogia tai seuraatko jotain, ketä?
        Onko sinulla Facebook tili?

        No mulla on pari Instagram tiliä joita käytän mut en oo muuten somessa. Ei oo blogia enkä seuraa kenenkään blogia. Ei oo facebookkia


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mulla on pari Instagram tiliä joita käytän mut en oo muuten somessa. Ei oo blogia enkä seuraa kenenkään blogia. Ei oo facebookkia

        Kuvaatko paljon? Ovatko kuvasi julkisesti nähtävillä?
        Pari tiliä, onko toinen julkinen ja toinen yksityinen vai miksi pari?


      • Anonyymi
        kuusnolla kirjoitti:

        Kuvaatko paljon? Ovatko kuvasi julkisesti nähtävillä?
        Pari tiliä, onko toinen julkinen ja toinen yksityinen vai miksi pari?

        No en kauheesti. Ei oo. Molemmat yksityisiä mutta toinen on ns hämäystili vanhempia ja sukulaisia varten jonne laitan kuvia vaan lemmikeistä yms. Toinen on käyttäjä josta ne ei tiedä ja sinne laitan selfieitä ja päivitän storyjä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en kauheesti. Ei oo. Molemmat yksityisiä mutta toinen on ns hämäystili vanhempia ja sukulaisia varten jonne laitan kuvia vaan lemmikeistä yms. Toinen on käyttäjä josta ne ei tiedä ja sinne laitan selfieitä ja päivitän storyjä

        Minulla on myös istagram tili. Sellainen anonyymi mitä ei voi johtaa minuun. Tosin en ole saanut sinne kuin muutaman kuvan Kiasmasta. Myös AmosRexistä on, kävin sielä kun se avattiin. Oletko käynyt? Mutta hauska tietää että voin vapaasti laittaa kuvia ilman että joku kysyy miksi. Sitä tapahtui Facebookin kanssa. Vaikka kuvat oli ihan tavallisia kaupunki kuvia satamasta.
        Voinko nähdä kuviasi? Onko kumpikaan sellainen etten pysty päättelemään kuka olet.


      • kuusnolla kirjoitti:

        Minulla on myös istagram tili. Sellainen anonyymi mitä ei voi johtaa minuun. Tosin en ole saanut sinne kuin muutaman kuvan Kiasmasta. Myös AmosRexistä on, kävin sielä kun se avattiin. Oletko käynyt? Mutta hauska tietää että voin vapaasti laittaa kuvia ilman että joku kysyy miksi. Sitä tapahtui Facebookin kanssa. Vaikka kuvat oli ihan tavallisia kaupunki kuvia satamasta.
        Voinko nähdä kuviasi? Onko kumpikaan sellainen etten pysty päättelemään kuka olet.

        Kuvilla tarkoitan lähinnä sellaisia julkisia kuvia. En mitään muita kuvia.


      • Anonyymi
        kuusnolla kirjoitti:

        Minulla on myös istagram tili. Sellainen anonyymi mitä ei voi johtaa minuun. Tosin en ole saanut sinne kuin muutaman kuvan Kiasmasta. Myös AmosRexistä on, kävin sielä kun se avattiin. Oletko käynyt? Mutta hauska tietää että voin vapaasti laittaa kuvia ilman että joku kysyy miksi. Sitä tapahtui Facebookin kanssa. Vaikka kuvat oli ihan tavallisia kaupunki kuvia satamasta.
        Voinko nähdä kuviasi? Onko kumpikaan sellainen etten pysty päättelemään kuka olet.

        Ne on ikävä kyllä sellatteita jotka voi aika helposti johtaa muhun niin en viitti niitä täällä kertoa ://


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne on ikävä kyllä sellatteita jotka voi aika helposti johtaa muhun niin en viitti niitä täällä kertoa ://

        Millaisia storyjä kirjoittelet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne on ikävä kyllä sellatteita jotka voi aika helposti johtaa muhun niin en viitti niitä täällä kertoa ://

        Onko sulla lemmikkiä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne on ikävä kyllä sellatteita jotka voi aika helposti johtaa muhun niin en viitti niitä täällä kertoa ://

        Laita yksityisviesti.


      • Anonyymi
        kuusnolla kirjoitti:

        Onko sulla lemmikkiä?

        Kissa ja koira


      • Anonyymi
        kuusnolla kirjoitti:

        Laita yksityisviesti.

        Enpä taida


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kissa ja koira

        Tuleeko ne toimeen keskenään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enpä taida

        Mitä teit koulun syyslomalla?


      • Anonyymi
        kuusnolla kirjoitti:

        Mitä teit koulun syyslomalla?

        Olin vaan kavereiden kaa ja luin kokeisiin.


      • Anonyymi
        kuusnolla kirjoitti:

        Tuleeko ne toimeen keskenään?

        Joo, tulee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olin vaan kavereiden kaa ja luin kokeisiin.

        Mitä sun Joulun odotukseen kuuluu?
        Harrastetaanko teillä Joululahjojen ostamista?


      • Anonyymi
        kuusnolla kirjoitti:

        Mitä sun Joulun odotukseen kuuluu?
        Harrastetaanko teillä Joululahjojen ostamista?

        Noh, mä en erityisemmin vietä joulua. Tai siis meillä ei oo mitään jouluateriaa tai koristeita tai joulukuusta. Lahjoja me annetaan ja kortteja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noh, mä en erityisemmin vietä joulua. Tai siis meillä ei oo mitään jouluateriaa tai koristeita tai joulukuusta. Lahjoja me annetaan ja kortteja.

        Meillä ostetaan kinkkua sen verran että saadaan yksi Joulu ateria. Ei sitä niin kovin montaa kertaa tule syötyä.
        Lahjat on yleensä sellaisia mitä itsekukin on sanonut haluavansa. Itse sanon jonkun kirjan. Luen sitä sitten vuoden vaihteen vapaapäivät ja alkuvuodesta loput.
        -Mites sinä? Vaatetta vai tavaraa?


      • Anonyymi
        kuusnolla kirjoitti:

        Meillä ostetaan kinkkua sen verran että saadaan yksi Joulu ateria. Ei sitä niin kovin montaa kertaa tule syötyä.
        Lahjat on yleensä sellaisia mitä itsekukin on sanonut haluavansa. Itse sanon jonkun kirjan. Luen sitä sitten vuoden vaihteen vapaapäivät ja alkuvuodesta loput.
        -Mites sinä? Vaatetta vai tavaraa?

        Vaihtelee vähän. Vaatetta jos haluan niin toivon yleensä lahjakortin/rahaa jotta voin itse hankkia mukavat vaatteet. Tavaraa jos joskus toivon niin toivon kirjoja ja elokuvia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtelee vähän. Vaatetta jos haluan niin toivon yleensä lahjakortin/rahaa jotta voin itse hankkia mukavat vaatteet. Tavaraa jos joskus toivon niin toivon kirjoja ja elokuvia

        Kerro kirja tai elokuva mikä kiinnostaa nyt.
        -Terveisin monta loma päivää edessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtelee vähän. Vaatetta jos haluan niin toivon yleensä lahjakortin/rahaa jotta voin itse hankkia mukavat vaatteet. Tavaraa jos joskus toivon niin toivon kirjoja ja elokuvia

        Itse olen ajatellut alla olevaa. Arvosteltu niin huonoksi että kiinnostaa.
        -
        Fingerpori on vuonna 2019 ensi-iltansa saanut suomalainen komediaelokuva, joka perustuu Pertti Jarlan samannimiseen sarjakuvaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olin vaan kavereiden kaa ja luin kokeisiin.

        Oletko nyt Joululomalla?


      • Anonyymi
        kuusnolla kirjoitti:

        Kerro kirja tai elokuva mikä kiinnostaa nyt.
        -Terveisin monta loma päivää edessä.

        No siis mä toivoin Avengers: Endgamen ja Deadpool 2:n lahjaksi eli ne nyt ainakin. Katon muutenki pääasiassa Marveleita ja kauhuleffoja joten kaikki ne 😅😅


      • Anonyymi
        kuusnolla kirjoitti:

        Oletko nyt Joululomalla?

        En vielä, tää viikko pitäis vielä jaksaa käydä koulua 🙈


      • Anonyymi kirjoitti:

        No siis mä toivoin Avengers: Endgamen ja Deadpool 2:n lahjaksi eli ne nyt ainakin. Katon muutenki pääasiassa Marveleita ja kauhuleffoja joten kaikki ne 😅😅

        Hauskaa Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2020...


      • Anonyymi
        kuusnolla kirjoitti:

        Hauskaa Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2020...

        Kiitos samoin :))


      • Anonyymi kirjoitti:

        No siis mä toivoin Avengers: Endgamen ja Deadpool 2:n lahjaksi eli ne nyt ainakin. Katon muutenki pääasiassa Marveleita ja kauhuleffoja joten kaikki ne 😅😅

        Oletko käynyt elokuvissa?
        Itse kävin katsomassa Pikku naisia.
        Emma Watson on siinä hyvä.
        Amy (Kathryn Newton) taasen kiinnostava.


    • Anonyymi

      Onko posliini vai hairy ?

    • Anonyymi

      Mitä luulet, onko Pohjanmaalta löytynyt iso litiumesiintymä maailman akkuteollisuudelle merkittävä?

    • Voisitko tai oletko suudellut tyttöä?

      • Anonyymi

        Olen ja voisin uudestaankin. Olen bi.


      • Kumman kanssa haluaisit enemmän seurustella, tytön vai pojan?


      • Anonyymi
        marisari kirjoitti:

        Kumman kanssa haluaisit enemmän seurustella, tytön vai pojan?

        Emt, ei sillä sukupuolella oo nii välii. Luonne merkitsee eniten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Emt, ei sillä sukupuolella oo nii välii. Luonne merkitsee eniten.

        Entäs ikä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Emt, ei sillä sukupuolella oo nii välii. Luonne merkitsee eniten.

        Sanoisiko sun kaverit mitään jos seurustelet tytön kanssa?


      • Anonyymi
        marisari kirjoitti:

        Sanoisiko sun kaverit mitään jos seurustelet tytön kanssa?

        Ei, en ainakaan usko. Kaveriporukassani kuitenkin on minun lisäkseni kaksi lesboa, toinen bi ja pan/bi-seksuaali


      • Anonyymi
        kuusnolla kirjoitti:

        Entäs ikä?

        No iällä on sillein väliä että haluun seurustella mun ikäisen tai mua vanhemman ihmisen kanssa (mut alle 18)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No iällä on sillein väliä että haluun seurustella mun ikäisen tai mua vanhemman ihmisen kanssa (mut alle 18)

        (Hyvä tarkennus)
        Onko sun koulu mennyt kivasti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No iällä on sillein väliä että haluun seurustella mun ikäisen tai mua vanhemman ihmisen kanssa (mut alle 18)

        Jos ei puhuta seurustelusta.
        Voisitko olla kaveri sua huomattavasti vanhemman kanssa?
        Ehkä silloin pitäisi olla joku yhdistävä tekijä. Harrastus, samat judo treenit tai elokuvakerho.


      • Anonyymi
        kuusnolla kirjoitti:

        Jos ei puhuta seurustelusta.
        Voisitko olla kaveri sua huomattavasti vanhemman kanssa?
        Ehkä silloin pitäisi olla joku yhdistävä tekijä. Harrastus, samat judo treenit tai elokuvakerho.

        Joo voisin.


      • Anonyymi
        kuusnolla kirjoitti:

        (Hyvä tarkennus)
        Onko sun koulu mennyt kivasti?

        No en nyt sanois


    • Anonyymi

      Tässä pitää ottaa huomioon että tuo 15v tyttö voi myös olla 65v äijä.

      • Anonyymi

        No en ole. En oo koskaan tajunnut miks jotkut ees tekee niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ole. En oo koskaan tajunnut miks jotkut ees tekee niin.

        Onhan tässä palstassa sekin todettu että täällä saa valehdella niin paljon kuin haluaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en ole. En oo koskaan tajunnut miks jotkut ees tekee niin.

        -Paljon puhutaan teinien nettikiusaamisesta. Moni isovanhempi kirjoittautuu teininä nähdäkseen mitä sielä tapahtuu.

        -Voihan sitä 15-vuotiasta kiinnostaa löytäisikö se mummi uuden papan sieltä. Teini voisi tarkistaa millainen tarjonta on.

        -Jos kysyt tietotekniikka asioissa neuvoa saat 18-naisena huomattavasti enemmän vastauksia kuin 58-vuotiaana miehenä.

        -Voihan joku teinityttö kirjautua teinipoikana nähdäkseen mitä pojat juttelee.

        -Kiinnostaisi olla päivä ihan eri sukupuolta ja eri ikää.


    • Anonyymi

      missä asut? henkilötiedot? mitä kouluu käyt?

      • Anonyymi

        :))


    • Anonyymi

      Viime todistuksen keskiarvo?

      • Anonyymi

        8,3 muistaakseni


      • Anonyymi kirjoitti:

        8,3 muistaakseni

        Aika hyvä.


    • Oletko koulussa vai kotona etänä?

    • Anonyymi

      Alakko nää mua?

      • No, kyl mää aina sua.


    • Miten meni etäkoulu?

      • Anonyymi

        Miten meni raiskaus yritys :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten meni raiskaus yritys :)

        Kysymyksestä päätellen jäi yritykseksi.
        Tosin en ole raiskannut ketään enkä edes yrittänyt. Eikä tosin kukaan minua.
        Oletko kiinnostunut leikkimään fantasiasi?


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1739
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1370
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1342
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe