Transferwise

Eli onko palstalaisilla kokemusta tuon Transferwisen käytöstä.?
Itse latasin appsin äsken ja tein koelähetyksen tililleni kasikorniin, luvattiin että huomenna rahat tilillä ennen puoltapäivää. Huomattavasti pienempi maksu ja parempi kurssi kuin suomalaisilla pankeilla.
Riistohinnat olleet jo vuosikausia, ehkäpä nyt löytyi lääke.

10

7206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt on kokemusta, rahat tilillä Kasikornissa yhdeksässä tunnissa.!
      Kurssilla 33.47, maksu siirrosta 1.86 euroa.
      Melkoisen tehokasta ja suorastaan edullista perinteisiin pankkien siirtoihin nähden.
      Eipä tarvitse miettiä kumpaa käytän tästä eteenpäin..

• Anonyymi

Näitä tälläisiä maksupalveluja näkyy nykyään olevan useampia, mutta mikä niistä olisi paras ja luotettavin?

• Olen käyttänyt tuota Transferwiseä aika paljon, mitään luotettavuusongelmia ei ole ollut ja raha siirtyy nykyään suomen tililtä thaikkuihin alle viidessä minuutissa kun lähettää arkipäivisin. En ole käyttänyt enää suomalaista korttia thaimaan pankkiautomaatilla aikoihin, olen siirtänyt rahaa suomitilitä thaikkutilille ja sitten nostanut rahat thaikkutililtä. TW: llä aina hyvä vaihtokurssi ja siirtopalkkio naurettavan pieni eli tulee huomattavati halvemmaksi kuin suomikortin käyttö.
        Terveiset Rayongista, hyvää yötä.

• Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

Olen käyttänyt tuota Transferwiseä aika paljon, mitään luotettavuusongelmia ei ole ollut ja raha siirtyy nykyään suomen tililtä thaikkuihin alle viidessä minuutissa kun lähettää arkipäivisin. En ole käyttänyt enää suomalaista korttia thaimaan pankkiautomaatilla aikoihin, olen siirtänyt rahaa suomitilitä thaikkutilille ja sitten nostanut rahat thaikkutililtä. TW: llä aina hyvä vaihtokurssi ja siirtopalkkio naurettavan pieni eli tulee huomattavati halvemmaksi kuin suomikortin käyttö.

Hyvääyötäaasin eukko on pankkivirkailija ja vihdoin hyvääyötä on vuosien yhdessäolon jälkeen löytänyt tavan siirtää rahaa, joten hyvääyötä on hyvä oivallus.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvääyötäaasin eukko on pankkivirkailija ja vihdoin hyvääyötä on vuosien yhdessäolon jälkeen löytänyt tavan siirtää rahaa, joten hyvääyötä on hyvä oivallus.

Paras kommentti mihin palstan vajakkipojan aivoilla kykenee, oliko muuta aloitukseen liittyen.

• Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

Paras kommentti mihin palstan vajakkipojan aivoilla kykenee, oliko muuta aloitukseen liittyen.

Hyvääyötäaasi miten rikostutkinta edistyy?

• Anonyymi

ei ole senssulilla tarvetta rahoja siirrellä, hoitolaitos ottaa eläkkeen ja sätkärahat jää taskurahoiksi

• Anonyymi

Transferwiseä olen käyttänyt itsekin. Valuuttamaksuissa selvästi halvempi ja nopeampi kuin pankki. Toistaiseksi maksanyt Australiaan ja Turkkiin, molemmat menivät perille suunnileen vuorokaudessa.

• Anonyymi

Lie joku mustamaalaus yritys tuo ylla oleva stoori.

WISE on OK mutta itse en voi kayttaa koska kysyvat / vaativat KAKSI puh numeroa "turvallisuus syista". Paska vaatimus.

• Anonyymi

Wise toimii euroopan sisällä mainiosti. Rahanlähetys trustilla ilmaista wiseen, ja wisen antamalla digikortilla voi tehdä ostoja netissä wisen tililtä. Onnistuu virtuaalivalutan ostot sun muut heti kättelystä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      42
      5702
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      44
      5223
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3658
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3623
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3096
    6. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      88
      3053
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      49
      2790
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      56