Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin.
Olen jäässä. 😔
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
40
601
Vastaukset 40
- Anonyymi00001UUSI
Juttelu vois auttaa!
- Anonyymi00010UUSI
Ja villasukat 🥰
- Anonyymi00002UUSI
Niin. Valheella on lyhyet jäljet.
- Anonyymi00006UUSI
Tuskinpa kyse oli valheista.
- Anonyymi00036UUSI
Mikä tämä maitsemasi valhe voisi esimerkiksi olla palstaäijän tusinanovellin perusteella?
- Anonyymi00003UUSI
Älä ole surullinen. Voin tulla ja lämmittää niin, että jää sulaa pois, myös kaikki kipeä paranee.
Kaikki on hyvin jälleen. Niin haluan uskoa. Aloitetaan alusta ja tehdään uudelleen ja paremmin tuttavuutta. - Anonyymi00004UUSI
Oliko myös sinulla toiveita?
- Anonyymi00005UUSI
Tietysti oli.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tietysti oli.
Mitä toivoit?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mitä toivoit?
Tutustumista ja treffailua. Toivoin, että se johtaisi seurusteluun. Elämänkumppanuuteen, jos arvot osuu yhteen. Entä sinä?
- Anonyymi00007UUSI
sinä olet sen naisesi kanssa ollut varmaan jo kauan ja olit selkäni takanakin jo pidit kameli tussuani vitsinä ja teepussi rintojani säälittävinä et koskaan minua esitellyt mielissäsi olen todellakin muuttanut askellusta eriäväksi jo yli kaksi vuotta sitten ja ensvuodelle toivon todellakin rakkautta
- Anonyymi00037UUSI
Alkaa palstaäijä, eli aapee olla aika apaattisia misogyyniset katkeruusteatterisi
- Anonyymi00008UUSI
En osaa sanoa muuta. Harmittaa minuakin.
- Anonyymi00009UUSI
Sitten täytyy vaan antaa asian olla. En näe muuta ratkaisua, vaikka molempia harmittaa.
- Anonyymi00011UUSI
On asioita, joita vain toinen osapuoli pystyy korjaamaan, jotta asiat etenee.
- Anonyymi00033UUSI
Mitä ne asiat on joita vaadit toisen korjaavan?
- Anonyymi00012UUSI
Voi ei Charlie Chaplin menetti järkensä tehtaalla, suklaata ja salmiakkia, piristäiskö
https://youtu.be/6n9ESFJTnHs?t=118- Anonyymi00018UUSI
Pelle on pelle vaikka voissa paistaisi.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Pelle on pelle vaikka voissa paistaisi.
Ei multa tuo. Sulla nyt pari pelleä.
- Anonyymi00013UUSI
Onko meillä sukset ristissä?
Jos voisin lämmittää sua, lämmittäisin.♥️ - Anonyymi00015UUSI
Kyllä sinä minulta lämpöä saat jos todella haluat.
- Anonyymi00016UUSI
Luuletko että lämmön perässä nainen on?sivu
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Luuletko että lämmön perässä nainen on?sivu
Luulen. Jos olisi pelkkää toimea vailla niin sitä saisi helposti treffisovelluksella.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Luulen. Jos olisi pelkkää toimea vailla niin sitä saisi helposti treffisovelluksella.
Mitä sitten lämmön perässä tarkoittaa jos ei pelkkää toimea vailla? Eikö sama.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Luja on usko palstaäijän esityksiin
- Anonyymi00020UUSI
Niin, kyllähän se minuakin harmittaa miten asiat meni mönkään meidän välillä. Jos voisi palata ajassa taaksepäin, voisi tehdä monta asiaa toisin. Mutta kun se ei ole mahdollista, niin pakko vaan hyväksyä tilanne 🤔
- Anonyymi00032UUSI
Taaksepäin ei palata.
- Anonyymi00021UUSI
Miksi se ei mielestäsi oo mahdollista
- Anonyymi00022UUSI
Mitä sitten tapahtui?
- Anonyymi00023UUSI
ainahan se surettaa, kun suhde päättyy syystä tai toisesta, mutta loppujen lopuksi minua ei harmita, koska meillä ei ollut yhteen kuuluvuutta vahvistavia yhteisiä mielenkiinnon kohteita...
- Anonyymi00025UUSI
Miksi ylipäätään olet ryhtynyt alunperin suhteeseen ihmisen kanssa jos ei ole ollut yhteisiä mielenkiinnonkohteita?
- Anonyymi00026UUSI
Ei tässä ollut suhteen kariutumisesta kyse. Lue ketju.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mistä muusta sitten? Jos on kahden henkilön välinen..se voi olla tutustumissuhde, ystävyyssuhde, kaverisuhde, hengailusuhde. Mutta ei parisuhde.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
kyllä se kuuluu, itse et ymmärrä aloitusta, voi sentään
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Miksi ylipäätään olet ryhtynyt alunperin suhteeseen ihmisen kanssa jos ei ole ollut yhteisiä mielenkiinnonkohteita?
no tässähän se suurin oppi itselle tulikin - liian nopealla tahdilla tapahtui mm. yhteenmuutto - ei enää ikinä kiireellä suhteeseen
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
no tässähän se suurin oppi itselle tulikin - liian nopealla tahdilla tapahtui mm. yhteenmuutto - ei enää ikinä kiireellä suhteeseen
Tai jäikö oleelliset asiat käymättä läpi keskustellen alussa? Muutto ei voi olla liian nopea yhteen sen oikean kanssa.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Saatko aapeeäijä mielihyvää siitä, että tartut siihen mitä lukijat sinulle säveltää ja rukkaat tarinaa sitä mukaa? Retorinen kysymys
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kannattaisko sinun pitää vastaavia kehityskeskusteluita omien entisten kumppaneiden kanssa? Se voisi olla opettavaista
- Anonyymi00031UUSI
Jos jotakin niinsanottua lohtua, niin ehkä se olisi kompastunut juurikin erilaisiin arvoihin. Tuokaan seikka ei kuitenkaan automaattisesti poista tunteita.
- Anonyymi00034UUSI
Erilaisiin arvoihin joista ei vaivauduttu kommunikoimaan selkeästi. Kohteliasta sanoa mieluummin suoraan kuin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1151609Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91837- 56747
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja147747Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35721Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat39611Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40601Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö226595- 67589
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33567