Ystävä 🐒 joka mitään pätemistä ei harrasta, mutta on omaa mieltä asioista sen mitä on kokenut, kuullut ja lukenut, eikä väitä olevansa aina oikeassa, mutta on ryhtynyt ilman lupaa jyväjemmariksi Namissa, onhan hänellä kokemusta tuosta.
Kysyisin miten se on tuo työlupa-asia, onhan asia vahvasti puheenaiheena.
Työluvaton maanviljelijä Isanissa.
7
50
Vastaukset 7
- Anonyymi
Tarkoitatko Vietnamissa vai Isaanissa? Eri maita kumminkin? Joten tuskin samat säännöt?
Käsittääkseni Isaanissa saa perheensä omistamilla pelloilla käyskennellä ja tehdä töitäkin? Se kuka falleriina siellä viitsii työskennellä, ei ole yhtä rikas kun tällä palstalla päivänsä viettävät raharikkaat herrasmiehet. - Anonyymi
Vantaan raju hymiörakastaja taas kaipaa rakkaitaan.
- Anonyymi
Kiitos rakas että ilmoittauduit aktiiviksi.
Oletko aivan varma että en ole sama henkilö kuin tuo rakkaasi jota kaipaat.?
- Anonyymi
Rakasklaanin kaikki rakkaat on rakkaita tasapuolisesti.
- Anonyymi
Parempi luvaton viljelijä Isanissa kuin pennitön uneksija Vantaalla palvelutalossa. Vai pitääkö euroaikana sanoa sentitön uneksija.
- Anonyymi
Älkääpäs nyt olko aina niin tylyjä tätä aloittaja Senseitä kohtaan.
Omalla tavallaan hauskojahan nämä aloituksensa ovat, eiks vaan?
Kuka näitä muuten pakottaa lukemaan saati sitten näihin vastailemaan?
Totta lienee tämäkin, että Thaimaan matkailupalstoista ontämä Pattayn suosituin ja tästä pitkälti kunnia sekä kiitos Sensein kuuluva ollen.
Rakkaudestahan ne hevosetkin potkii ja Sensei selvästikin rakastunut on Payttayan rakkaisiin, etenkin tässäkin aloituksessaan mainitsemaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1291836Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91877Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja150844- 60800
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35772Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47712Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö267666- 72662
Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat42657Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34592