Sielunkumppari täällä huhuu? <3
Onko minun
57
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei nyt näy mut tässä olis tämmönen Helly Hansenin kumisaapas?
Alaks oleen? Juu meidän kaikkien kumpparit on täällä. Eihän muita tääl olekkaan. Mie, sie,hää ja tuo.
- Anonyymi
Timitys haluu ehkä panna sun kaa???
Kauppasin sua sille panon tarpees olevana varattuna joka käy kuumana pitkätukkaisiin ukkoihin.
Ei oo vastannu vielä mut sulla saattaa tänään käydä flaksi ja sexiä tulossa Anonyymi kirjoitti:
Timitys haluu ehkä panna sun kaa???
Kauppasin sua sille panon tarpees olevana varattuna joka käy kuumana pitkätukkaisiin ukkoihin.
Ei oo vastannu vielä mut sulla saattaa tänään käydä flaksi ja sexiä tulossaOu jee. Etäseksiä anonyyminä. Kunhan muitetaan turvaväli ja pestä kädet saippualla.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ou jee. Etäseksiä anonyyminä. Kunhan muitetaan turvaväli ja pestä kädet saippualla.
Se tulee ehkä sun luo. ;)
Oothan paljon kutsunut teelle ukkoja täältä niin nyt ehkä saat ;) Anonyymi kirjoitti:
Se tulee ehkä sun luo. ;)
Oothan paljon kutsunut teelle ukkoja täältä niin nyt ehkä saat ;)Juon kahvia.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juon kahvia.
Mutta timotuksen kanssa juot teetä ;)
Tee miehelle teetä ukko kultasi poissa ollessa ;) Anonyymi kirjoitti:
Mutta timotuksen kanssa juot teetä ;)
Tee miehelle teetä ukko kultasi poissa ollessa ;)Mun ukko juo teetä. Voivat juoda sitä keskenänsä. Vaikka keisarin morsianta...
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mun ukko juo teetä. Voivat juoda sitä keskenänsä. Vaikka keisarin morsianta...
Eiks tiikerin päiväuni ois paremmin sopiva ;)
Anonyymi kirjoitti:
Eiks tiikerin päiväuni ois paremmin sopiva ;)
Tämän tiikerin päiväuni on yx lohikäärme. Eiks nii?
Ah. Kuinka suloiselta se tuntuis.
Ihan niinkuin minä puhelinnumeroni jollekin panolle antaisin...
Jotain rajaa..- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ah. Kuinka suloiselta se tuntuis.
Ihan niinkuin minä puhelinnumeroni jollekin panolle antaisin...
Jotain rajaa..oothan sä täällä panoja vinkunut itselles jatkuvasti! Hommasin sulle sen joten mikä tässä on nyt ongelmasi?
Ehkä ongelma on siinä ettet tiedä kuka mä olen. Sulla ei ole harmainta havaitoa missä mä olen ja sit toi sun lievä, tai ei niin lievä harhaisuutesi.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ehkä ongelma on siinä ettet tiedä kuka mä olen. Sulla ei ole harmainta havaitoa missä mä olen ja sit toi sun lievä, tai ei niin lievä harhaisuutesi.
No haluutko sit panna mua?
Olen 150Cm nainen jota matkit rakastuneena Anonyymi kirjoitti:
No haluutko sit panna mua?
Olen 150Cm nainen jota matkit rakastuneenaTä? Ny meni mulla yli hilseen. Haluanko panna 150cm naista? No en.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tä? Ny meni mulla yli hilseen. Haluanko panna 150cm naista? No en.
Olet silti hyvin rakastunut minuun ollut täällä ja minun juttuihi!
Olet jopa ottanut niitä omiin kirjoituksiis kuin haluten sulautua kanssani yhteen.
Ettet vain olis bii nainen ja kostunut minusta!
Tunnusta pois jos haluaisit repiä vaatteeni pois ja nostaa seinää vasten. Suudella himokkaasti ja.. Anonyymi kirjoitti:
Olet silti hyvin rakastunut minuun ollut täällä ja minun juttuihi!
Olet jopa ottanut niitä omiin kirjoituksiis kuin haluten sulautua kanssani yhteen.
Ettet vain olis bii nainen ja kostunut minusta!
Tunnusta pois jos haluaisit repiä vaatteeni pois ja nostaa seinää vasten. Suudella himokkaasti ja..Plääh!
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Plääh!
Et myönnä etkä kiellä! Siis kaapissa!
Olet hyvin rakastunut minuun ja haluut yhtyä kanssani yhdeksi henkilöksi. Sulautua siis minuksi kopioiden mun kirjoituksia joten se on kuin symbolinen yhdyntä
Haluat nuolla alapäätäni ja riisua vaatteeni. Sulautua kiinni vartalooni.
Olet sata varmasti biseksuaali! Muuten et toimisi noin palstoilla!
Toisekseen sulla tarjottiin miestä jo eikä se kelvannu ja äsken et selvästi sanonut ei.
Aika selkee bii Anonyymi kirjoitti:
Et myönnä etkä kiellä! Siis kaapissa!
Olet hyvin rakastunut minuun ja haluut yhtyä kanssani yhdeksi henkilöksi. Sulautua siis minuksi kopioiden mun kirjoituksia joten se on kuin symbolinen yhdyntä
Haluat nuolla alapäätäni ja riisua vaatteeni. Sulautua kiinni vartalooni.
Olet sata varmasti biseksuaali! Muuten et toimisi noin palstoilla!
Toisekseen sulla tarjottiin miestä jo eikä se kelvannu ja äsken et selvästi sanonut ei.
Aika selkee biiTämä oli iiihan paras. Minä kopioimassa jonkun nyymin kirjoituksia.
Taasko se mun fani harhoineen?- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tämä oli iiihan paras. Minä kopioimassa jonkun nyymin kirjoituksia.
Taasko se mun fani harhoineen?Tiedätkö mietin et laitan stringit ja korsetin tai ei korsettimekko.
Siinä korkkaan neitsyyteni
Naisen kanssa !
Nyt eukkoseni ei enää mietitä. Nyt mennään! Ei kiitos. Mitä kaunein ja lämpimin kiitos tarjouksestasi, mut mä meen huomenna töihin... joten ny ei pääse panemaan. Sori,
kiitos kuitenkin laadukkaasta ja mieltä ylentävästa seurastasi.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ei kiitos. Mitä kaunein ja lämpimin kiitos tarjouksestasi, mut mä meen huomenna töihin... joten ny ei pääse panemaan. Sori,
kiitos kuitenkin laadukkaasta ja mieltä ylentävästa seurastasi.Äkkiähän toi tosta hoituu! Oon kello 21 sun luona. Pannaan. Lähden kello 23
Sit toi pimpin kutinas saatu hoidettua ja pääset rentoutuneena orgasmin jälkeen sänkyyn nukkuun
Mulla ei oo töitä kun on tää korona. Ei saa tehdä joten voin jäädä yöksi nukkuun viereesikin ja nuolla pimppiäs aamulla vielä niin
Et saat orgasmit ennen työpäivän alkua
Sit oot saanu pientä naista 2 kertaa alle vuorokaudessa - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ei kiitos. Mitä kaunein ja lämpimin kiitos tarjouksestasi, mut mä meen huomenna töihin... joten ny ei pääse panemaan. Sori,
kiitos kuitenkin laadukkaasta ja mieltä ylentävästa seurastasi.Jos se raamattus kieltää nää kahden naisen suhteet niin vedä miesten puku päälles
Oon kuitenkin meistä se pienempi, kevyempi ja hoikempi. Eli naisparien nainen joten mä pidän korsettimekkoo ja sä vedät miehen vaatteet päälle
Ok? Anonyymi kirjoitti:
Jos se raamattus kieltää nää kahden naisen suhteet niin vedä miesten puku päälles
Oon kuitenkin meistä se pienempi, kevyempi ja hoikempi. Eli naisparien nainen joten mä pidän korsettimekkoo ja sä vedät miehen vaatteet päälle
Ok?Kyll mä passaan. Eli huti. Kauniita unosia sinnekin.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kyll mä passaan. Eli huti. Kauniita unosia sinnekin.
Odotan täällä nyt alasti. Avaatko oven?
Anonyymi kirjoitti:
Odotan täällä nyt alasti. Avaatko oven?
Olen jo nukkumassa. Ja pue herranen aika pääles -palellutat vielä ihtes.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Elähän ny, tulee vaan pahoja unia. Taidan huutaa ukon tänne minua sinulta suojelemaan.
Äläkä nyt laita vastaan!
Oot täällä yhdestä syystä. Haluumassa seksiä. Nyt oot saamassa. Tarjouksia on nyt multa ja ennemmin joltain mieheltä eli nyt oot illan aikana saanu paljon sitä miks täällä oot Niinhän siinä käy. Ku ei osaa olla palstalla siivosti.
Vittuilua voi harrastaa myös siivosti -
vähemmän duunii modelle.
Monitahoisempaa verbaalisuutta vaan kehiin.
Haukkumisesta pelin häviää ensimetreillä, sillä paljastaa itsensa yleensä keskivertoa tyhmemmäksi. Tai ehkä kyseessä on vain lievä yksinkertaisuus.
Rivoilu kertoo keinottomuudesta, ja se usein kielii epätoivosta. Tai kyvyttömyydestä.
Kiroilu on sanallistä köyhyyttä ja emojit ihan laiskuutta.
Muttä mistä juontuu harhaisuutesi, luulen että siihen tarvitset ammattiapua.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Niinhän siinä käy. Ku ei osaa olla palstalla siivosti.
vähemmän duunii modelle.
Haukkumisesta pelin häviää ensimetreillä, sillä paljastaa itsensa yleensä keskivertoa tyhmemmäksi. Tai ehkä kyseessä on vain lievä yksinkertaisuus.
Rivoilu kertoo keinottomuudesta, ja se usein kielii epätoivosta. Tai kyvyttömyydestä.
Muttä mistä juontuu harhaisuutesi, luulen että siihen tarvitset ammattiapua.Kuuleppas aitoriitta jo sinusta näkeen sivullinenkin että olet kiusaava trolli
Koitappas ”tyllerö” mennä lesbona siitä muualle minnojas tunnisteleen muualle
-sivusta- - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
vähemmän duunii modelle.
Muttä mistä juontuu harhaisuutesi, luulen että siihen tarvitset ammattiapua.Älä viitti. Olet matkinut minua kun kirjoitin täällä rekattuna. Nyt saat mut pantavaksi kun niin paljon olet sitä kerjännyt
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
vähemmän duunii modelle.
Muttä mistä juontuu harhaisuutesi, luulen että siihen tarvitset ammattiapua.Vai väitätkö ettet kaikkea tehnyt että saat panna mua ?
Teit kaikkes iskeäkses mut täältä
Ehdottelit lirkuttelit
Koko ajan tulit kertoon miten rakastat
Nyt tuun ja panen sun kans koska sitä olet pyytänyt Anonyymi kirjoitti:
Kuuleppas aitoriitta jo sinusta näkeen sivullinenkin että olet kiusaava trolli
Koitappas ”tyllerö” mennä lesbona siitä muualle minnojas tunnisteleen muualle
-sivusta-Ai niinkuin minäkö? Kiusaava trolli. Minulta saa sitä mitä tilaa. Trollille tralalaa ja sitä rataa...
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitti. Olet matkinut minua kun kirjoitin täällä rekattuna. Nyt saat mut pantavaksi kun niin paljon olet sitä kerjännyt
Kirjoitit rekattuna? Saitko porttarin?
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ai niinkuin minäkö? Kiusaava trolli. Minulta saa sitä mitä tilaa. Trollille tralalaa ja sitä rataa...
Tuletko paneen mun kanssa vai et?
Olet 5 vuotta kertonut täällä mulle että rakastat mua ja haluat rakastella kanssani.
Olet 5 vuotta puhunut kultana mua
Olet halunnut silittää ja suudella
Olla ystävä ja taas vähän rakastella
Olet halunnut tavata
Ja ottaa minut kainaloosi yöksi
Näitä olet täällä mulle kirjoitellu
Etkö olekaan sanojesi mittainen kun tosikysees?
Valehtelitko??? Anonyymi kirjoitti:
Tuletko paneen mun kanssa vai et?
Olet 5 vuotta kertonut täällä mulle että rakastat mua ja haluat rakastella kanssani.
Olet 5 vuotta puhunut kultana mua
Olet halunnut silittää ja suudella
Olla ystävä ja taas vähän rakastella
Olet halunnut tavata
Ja ottaa minut kainaloosi yöksi
Näitä olet täällä mulle kirjoitellu
Etkö olekaan sanojesi mittainen kun tosikysees?
Valehtelitko???Kaivappas arkistoistasi yksikin viesti jossa tuonmoisia olen kirjoitellut. Tsekkaan sen heti ja jos selaisen saat nostettua ylös, niin pussaan sun takalistoasi..
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kaivappas arkistoistasi yksikin viesti jossa tuonmoisia olen kirjoitellut. Tsekkaan sen heti ja jos selaisen saat nostettua ylös, niin pussaan sun takalistoasi..
Niitä on paljon ja eri rekatuilla nimimerkeilläs
Meinaatko että lirkutat täällä ensin 5 vuotta rakkaudesta ja sitten kun mä tuun ja sanon että kuuleppas lesbo nyt mennään sit paneen eikä enää lirkutella pelkästään!
Niin sä teet oharit? Kiellät kaiken. Vedät kortin et voi todistaa ja esität ettet oo lirkannu?
Todellako???
Mikäs tän sun palstapelis tarkoitus sit ylipäätään on?
Lämpimikseen pehmosien puhelu kaikille??? Anonyymi kirjoitti:
Niitä on paljon ja eri rekatuilla nimimerkeilläs
Meinaatko että lirkutat täällä ensin 5 vuotta rakkaudesta ja sitten kun mä tuun ja sanon että kuuleppas lesbo nyt mennään sit paneen eikä enää lirkutella pelkästään!
Niin sä teet oharit? Kiellät kaiken. Vedät kortin et voi todistaa ja esität ettet oo lirkannu?
Todellako???
Mikäs tän sun palstapelis tarkoitus sit ylipäätään on?
Lämpimikseen pehmosien puhelu kaikille???Sorry. Olen ollu palstalla jo 8 vuotta enkä koskaan syyllistyisi moiseen.
No nyt rakas urkkija-stalkkeri-fanini. Jätän sinut mellastamaan keskenäsi.
Mulla aikainen nukkumaanmeno koska huomenna töihin.
Olisikos sinunkin aika nukkua ja lepuuttaa hermojasi.. voi harhaisuus käydä muutoin ylivoimaiseksi.
Hyvää yötä!- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Sorry. Olen ollu palstalla jo 8 vuotta enkä koskaan syyllistyisi moiseen.
Olisikos sinunkin aika nukkua ja lepuuttaa hermojasi.. voi harhaisuus käydä muutoin ylivoimaiseksi.
Hyvää yötä!Mitäs se palsta lirkuttaja tekee työkseen?
Ja miksi haluut silitellä poskeeni jos et haluu tosipaikan edessä kuin karata paikalta)
Häh?
Mitä pleijeri pelaa???? - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Sorry. Olen ollu palstalla jo 8 vuotta enkä koskaan syyllistyisi moiseen.
Hyvää yötä!Mitäs se palsta lirkuttaja tekee työkseen?
Ja miksi haluut silitellä poskeeni jos et haluu tosipaikan edessä kuin karata paikalta)
Häh?
Mitä pleijeri pelaa???? Anonyymi kirjoitti:
Mitäs se palsta lirkuttaja tekee työkseen?
Häh?
Mitä pleijeri pelaa????Hyvää yötä Risto! Olisihan pitäny arvata!
Muistan sut jo 2012 palstalta.
Ny oikiasti hyvää yötä!- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Hyvää yötä Risto! Olisihan pitäny arvata!
Ny oikiasti hyvää yötä!Lopeta jo! Oikiasti on pohjanmaan murretta
Samaa vääntää aitoriitta, musta1. Exmorkkis, uusmarilyn, valtakunta
Että ”nuin”
Oletko täällä lirkuttelemassa huvikses ja pelasmassa kuin pleijeri toisten ihmisten tunteilla?
Lirkutat rakkaudesta vaan valehdellakses muille??? - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Hyvää yötä Risto! Olisihan pitäny arvata!
Ny oikiasti hyvää yötä!Onko susta huvia leikkiä toisten tunteilla täällä?
Teeskennellä rakkautta ja jutella muille että ”oih rakastan sua”
Pelaat muiden tunteilla! Olet pleijeri
- Anonyymi
no, kavereita vaan ollaan. =)
olin raaseporissa vanhempien mökillä, syöden hyvää ruokaa ja koisatessa omassa huoneessa, mikäs sen parempaa,
katsoin myös jonkisen verran telkkua, mutta siinä ei ollut mitään uutta.
pitää käydä uimassa, kun merivesi on lämpimämpää, sitten on ihan mukavaa.
mutta, koitan kehittää itseäni seuraavat 5 vuotta että tulen, no, kohtalaiseen kuntoon, joten on mukavaa kun on sinä aikana kavereita. - Anonyymi
tein viikko sitten 85 leuanvetoa päivän aikana, joten olen jo kohtuullisessa kunnossa, mutta parannettavaa on,
nyt ei jaksa tehdä leukoja oikein pahemmin, 15 leukaa 2 päivää sitten. - Anonyymi
se on ihan hyvää teetä, juon itse vaniljateetä, mustaa teetä jossa on vaniljan aromi,
se on myöskin ihan hyvää. - Anonyymi
ihan kaveri, pakko saada itseään parempaan kuntoon, ja se vaatii itsenäisyyttä ja aikaa, onneksi on varallisuutta kohtuullisesti että tulee tosiaan kuntoon,
kyllä se tuossa lähivuosina kun ui vaikka mökillä aina silloin tällöin, niin kyllä se siitä menee ihan hyvin, tuossa autotallissa on hyvä leuanvetotanko, sillä voi harjoitella ihan hyvin. - Anonyymi
hei, tuota menen välillä juomaan teetä, kun se on täysin kylmä, ja siinä on teen ravintoaineet mahdollisimman hyvin koostununeet siihen,
aika iso muki, joten hyviä mustan teen juomahetkiä teillekin. - Anonyymi
Täällä ollaan <3
- Anonyymi
Oikean jalan kumppari on käytössäsi, vasemman pistin boikottiin ...;)
- Anonyymi
En tie olenko minä!
Sinä olet, kukA???
Ja ketä kaipaat? - Anonyymi
ihan vain juttuseuraa, ei täällä kaupungissa minulla kavereita ole, vaikka menisikin ihan kohtalaisen hyvin, mutta, kuitenkin, menen tästä klo. 21.00 nukkumaan, ennen otan melatoniinin, joten taidan pian lopetella muutenkin kirjoittamisen.
- Anonyymi
tuntomerkkejä tai ees sukupuolta. Muuten oon koko illan hiljaa enkä paljasta että oon paikalla.
- Anonyymi
Olisi! Edes täällä, jossain maailmassa. Olis joku joka tietäisi musta kaiken, jolle ei tarvitsisi vakuutella mitään, olis vaan oma itsensä. Edes ystäväni eivät tunne mua kunnolla. Kun ei ole rakasta, olisi edes se kumppari. Ihan sama mitä kokoa tai merkkiä:)
- Anonyymi
Kumpparini tuntomerkit (ap.) Minulle sopiva, ulkomuoto miellyttää, suojaa minua läpi tuulen ja tuiskun ja pitää lämpimänä :) <3
- Anonyymi
Nyt kyllä voisin omia tämän ;) <3
- Anonyymi
Tossukoita paikalla......
<3
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604516Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352069Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1591455- 1641436
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481422Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2531214Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1881137- 2031102
- 801017
- 61978