Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

118

Kommenttia

15579

1. Miten vietit ystävänpäivää eilen?

Minä nukuin lähes koko päivän. Pujikselle toki toivotin hyvää ystävänpäivää, ehkäpä siksi, kun niin kuuluu tehdä. Muut
    Sinkut
    88
    657
  2. Rakkaat palstasisaret ja -veljet

Meillä on oikein kiva pienehkö yhteisö täällä sinkkulassa. Emme ole velkaa mitään toisillemme, siis jos emme halua .. mu
    Sinkut
    57
    574
  3. Tarinaniskijä hakusessaan

Täällä oli jokunen aika sitten hyviä tarinoitsijoita kuten Harmis ja Disse. Molemmat olivat lahjakkaita tarinoitsijoita
    Sinkut
    45
    546
  4. Liian helppo Aku-testi

Tästä pitää kaikkien saada täydet pojot. Niin helppo. Testaa, miten hyvin tunnet Aku Ankan! Kovimmat ankallistietäjät s
    Sinkut
    81
    531
  5. Juomisesta..

Luin tuossa jutun alkon myynnin laskusta ja siitä mitkä olivat myydyimpiä tuotteita. Kysmys tai minimuotoinen galluppi
    Sinkut
    125
    838
  6. Nopea galluppi..

Paljonko pakkasta teillä? Täällä -17° ja kiristymään päin.
    Sinkut
    58
    449
  7. Onko palsta ollut rikki.. taas?

Yhdellä vilkaisulla siltä vaikuttaisi.
    Sinkut
    53
    343
  8. Joko joulu olisi paketissa?

Tässä kuuntelen musaa ja ryyppään itekseni. Naapurit on ruokittu ja juotettu.. ei mitään vastuita .. eikä mitään tekemis
    Sinkut
    64
    461
  9. Olen tässä miettinyt..

ihmisten erilaisuutta ja siihen suhtautumista. Pohdiskelin sitä jo aiemmin ja tuo Palstiksen kanssa käymäni yöllinen jut
    Sinkut
    51
    570
  10. Joululahjatoiveesi?

Joulu on taas, joulu on taas ja lahjoja ostetaan ja tehdään kohta niin maan perkelee... Mutta mitä toivoisit joululahja
    Sinkut
    59
    513
  11. Musiikin kuuntelu

Niih, itse olen aika nuubi mitä musiikkiin tulee. Useimmilla on jo musiikki kulkenut mukana varhaisesta lapsuudesta tai
    Sinkut
    157
    1335
  12. Kuvitelmieni rikkomiseksi

Noh niin. Aika moni kuvittelee itsestään hieman enemmän kuin on. Minä myös. Se on eräänlainen itsesuojelukeino. Tunnis
    Sinkut
    80
    718
  13. Mukava. Siis mukava?!?

Ja mitä hittoa se oikeastaan tarkoittaa. Siis oikeasti ..? Oltiin työporukalla liikenteessä ja sain kuulla olevani mukav
    Sinkut
    91
    744
  14. Nyt kiinnostaa murkut

sillä täällä sokerimuurahaiset ovat saaneet siivet.. Pitääkö paikkansa minun uskomukseni siitä, että kaikki lentomurkut
    Sinkut
    26
    305
  15. Puoliradikaali?

Eräs sanoi minun tekevän puoliradikaaleja aloituksia palstalle. Niin, en voi kiistää tuota, mutta minun on vaikeaa myös
    Sinkut
    75
    561
  16. Kiinnostavat ihmiset

Niin.. kailkille lieneen käynyt siten, että törmää jossakin asianyhteydessä ihmiseen joka vaikuttaa kiinnostavalta. Va
    Sinkut
    133
    1123
  17. Palstalla taas uus viba

Ilmoittaa ettei kommentti mene läpi, mutta menee kuitenkin. Tulee tuplaviestejä.
    Sinkut
    1
    98
  18. Vanha keskustelunaihe, jonka

nostan ylös, sillä haluaisin kuulla uusilta palstalaisiltakin mielipiteen asiasta. Olelko kaapissa oleva sinkkulalainen
    Sinkut
    78
    690
  19. Jee.. vihdoinkin lämpötila putoaa yölläkin

alle 15 asteen. Sisällä on vieläkin 24 astetta, vaikka ikkunat ja ovi on sepposenselällään. En ole nukkunut kovinkaan
    Sinkut
    24
    317
  20. Jouten on hyvä olla

näin lomalla ollessa. Toinen lomaviikko vasta meneillään ja ei mitään tekemistä. Tai olisihan tuota jos viitsisi. Väli
    Sinkut
    54
    671