Minua? Mikä siinä on niin vaikeaa? Miksi olen päivittäin mielessäsi. Miksi kirjoittelet minulle? Mikset kirjoita jollekin muulle?
Mikset kykene unohtamaan
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Liisalle kirjoittelen.
- Anonyymi
Miksi kyselet asioita mihin tiedät jo vastaukset? ;)
- Anonyymi
Voi kunpa tietäisinkin. Sitä itsekin välillä ihmettelen ja kummastelen. Kun ei tarvitsisi kirjoittaa tänne, voisin yrittää pykätä vaikka novelleja.
- Anonyymi
Vai novelleja - kirjoita pöytälootaasi. Tai olla luontevampi paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai novelleja - kirjoita pöytälootaasi. Tai olla luontevampi paikka.
Olen aina kirjoittanut. Päiväkirjaakin teiniksi asti, kunnes mutsi luki sen.
- Anonyymi
Syyt ja motivit näkyy ensi vilkaisulla.
Ehkä olen wäärässä.
Kerta solis ensimmäinenkin.
Hymiö. - Anonyymi
Sieluni liian levoton on ja se syntejä vaan janoaaaa
Sitä halusit tai et mutta nyt kun vaistoni vie minä vain vikisen
Enkä lähteä saisi tähän leikkiin mut siitä viis ollaan yhdessä tämä yö pliis - Anonyymi
Miksi luulet että sinulle kirjoitetaan? ehkä olet vaan minähäiriöinen rumilus joka luulee itsestään liikaa.
- Anonyymi
Sinä olet rumilus kun toista haukut 👆
- Anonyymi
Vai olisiko aloitus tehty kaivatun näkökulmasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai olisiko aloitus tehty kaivatun näkökulmasta?
No kaivatun näkökulmaan oli tuo kommenttikin.
- Anonyymi
Sulle on vaan niin ihana kirjoittaa, meidän mielemme ovat yhtä, tuntuu kuin puhuisimme yhdestä suusta.
- Anonyymi
Nii muute onki.
- Anonyymi
Mistä sinä tiedät kuka täällä kenellekin kirjoittaa? Yhtä samaa anonyymipötköä täällä on kaikki. Ainoa mikä on varmaa, on se, että itse kirjoitan yhdelle miehelle siltä varalta, että hän sattuisi joskus käymään täällä palstalla!
- Anonyymi
Kyllä minä käyn enkä kaipaa pätkääkään ulinaaasi.
- Anonyymi
Miksi roikut palstalla jatkuvasti kyselemässä? Miksi omit kaikki itsellesi? Miksi et sulje palstaa ja mene ulos hengittämän raikasta ilmaa?
- Anonyymi
Liian tulista, hapokasta ja kuplivaa...on tää.. ei pysty!!siltäkö tuntuu?
- Anonyymi
Koska olet itseäsi täynnä oleva pässi.
- Anonyymi
Koska kyse on elämän merkityksellisyydestä. Muut eivät olisi sinä vaan itsepetkutusta. Tyhjäksitekeminen on pahinta ja tuntuu erittäin ikävältä. Mutta mitäpä väliä silläkään on?
- Anonyymi
Noinhan se menee. Ei tärkeää ihmistä voi vaihtaa toiseen. Eikä pidäkään. Joskus vain on helpompi hyväksyä vallitsevat tosiasiat, että aina ei voi saada sitä minkä haluaa. Mutta voi saada elämään sen minkä tarvitsee.
- Anonyymi
Yhdelle😆 no en kun rakastuin, hänelle sanoin kerran, että unohdan kun hän unohtaa minut, olin jo unohtamassa kun hän jatkoi.
Minun tapauksessani kävi niin onnettomasti että tunsin rakkautta ensi silmäyksellä. Tunnen yhä - yhdeksän vuoden jälkeenkin. Kohtalon oikusta kai sellaiset tunteet sain. Välillä on helpompaa ja irtaudun tunteistani, mutta ne palaavat aina uudelleen.
Vuosien saatossa tunteeni ovat jalostuneet helpommin käsiteltäviksi, mutta en pysty päästämään irti, sillä hänen rakastamisensa tuntuu niin oikealle. Ja hyvälle.
Olen onnekas saadessani kokea tähän elämään niin voimakasta tunnetta. Ei se määränpää vaan matka.- Anonyymi
Kyllä se nyt loppui tähän päivään.
- Anonyymi
Jea Jea Miami 😍
- Anonyymi
Missä hän kirjoittaa? Täälläkö?
Laita hyvä ihminen hänelle viestiä että lopettaa jos se sinua noin vaivaa.- Anonyymi
Älä lähde trolleriston juttuihin mukaan
- Anonyymi
Mä olin tässä lukemassa kun aloittaja tämän kirjoitti. Kirjoitti aika monta samantyylistä putkeen. Taisi olla Tommille ainakin yhdestä aloituksesta päätellen.
- Anonyymi
Koska rakastuin, et eikait siinä sen kummempaa 💗
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2654640Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333019Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442827Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761771Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061634Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281511- 591380
- 951272
- 471149
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121148