Kuin olet. Tämän vastasi joku kaipauksen kohteesta ja musta oli kaunein vastaus. Juuri näin pitääkin olla. Tällaisena sairauksien, elämän repimine haavoineen ja tunteineen, keskeneräisenä. Toivon vielä löytäväni ihmisen ja yritän antaa itselleni mahdollisuuden olla avoinna rakkaudelle, pelkäämättä. Tämmönen hidas matkanteko ollut mulla. Liian paljon yksinäisiä vuosia.
Kelpaat juuri sellaisena
16
501
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä. Eikä tarvitsisi kelvata kuin sille yhdelle. Se riittäisi. Olisi henkeäsalpaava tunne tulla rakastetuksi omana itsenään.
- Anonyymi
Niin kauan kun ei ole kuollut on mahdollisuus.
- Anonyymi
Ihana ihminen. Toivon että saisit haluamasi ihan sellaisen jonka kanssa saat rakkauden ja ottaa sitä avoimena vastaan.
- Anonyymi
Ainoa ongelma tuntuu olevan se miten vaikeaa se on toisen toiselleen näyttää nämä tunteet, vain siten voi saada sen pohjan luotua josta pystyy rakentamaan luottamuksen että juurikin kelpaa omana itsenään toisilleen.
- Anonyymi
Sinä riität on kauneinta, mitä mulle on koskaan sanottu. Ja juuri sillä hetkellä kun sitä tarvitsin. Se on kaunista kun on joku, jolle on parasta sellaisena kuin on.
- Anonyymi
Voi miten ihanaa... 💗💗💗
- Anonyymi
Taisi olla minun komnenttini. Mulla meni reilu 40 vuotta tajuta, että kun rakastaa toista, toinen oikeasti, se riittää juuri sellaisena kuin on. Ja itse sille toiselle.
Olen kamppaillut samojen asioiden kanssa kuin ap ja ollut pitkään yksin. Käynyt pelkoja ja niiden syitä läpi.
Uskon nykyään että olen rakkauden arvoinen juuri tällaisena kuin olen. - Anonyymi
Noinhan sen pitää ollakin. Kelvata sellaisena, kun on eikä muutella toista.
Jasu- Anonyymi
Myös vaatimalla toiselta jatkuvasti suoritteita tuhoaa toisen koska sen vain pitää tehdä niitä. Pakosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös vaatimalla toiselta jatkuvasti suoritteita tuhoaa toisen koska sen vain pitää tehdä niitä. Pakosta
Parempi kun ei vaadi mitään. En minäkään vaadi. Jos ei itse älyä, on omaa älyttömyyttään olla älyämättä.
Jasu
- Anonyymi
Joo mullekin tuli tämä verbaliikan armolahja kaupan päälle, sori siitä
- Anonyymi
Niin
Eikä toivoa aina lisää ja lisää
Kun mikään ei riitä
Kyl sie riität
- Anonyymi
Ja miten kamalasti se rikkoo, kun toinen vakuuttaa, että kelpaat sellaisena, kun olet. Olet ihana itsenäsi. Sitten se jättää, kun nallin kalliolle, siksi kun olet tuommoinen vikoinesi ja rajoinesi. Julmaa.
Älä luota ikinä! Olen samaa mieltä mielipiteestä. Toisille kelpaa, toisille ei kelpaa. Jos ei kelpaa, niin pitää löytää sellainen, jolle kelpaa.
- Anonyymi
näin se pitäisi olla. Todellisuudessa ei vaan toteudu. Koskaan ei voi olla oma itsensä eikä edes mielipidettään voi sanoa. Ainakaan niin että joku hyväksyy sen ja välit säilyy.
Ooh olet täydellinen sellaisena kuin olet🥰
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212348Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2142000Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611503Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1751314- 551238
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751036Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa63962Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36907- 52894
- 31855