Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
Voisimmeko seuraavan kerran kun
36
827
Vastaukset
- Anonyymi
Olen hänelle liian ruma ja outo.
- Anonyymi
Näytän sulle napaa
- Anonyymi
Mää sulle häränsilmän näytän.
- Anonyymi
Miten olis jo heti huomenna?
- Anonyymi
Toki, huomenna ajattelin käydä kaupoilla ja siivota tätä luxus lukaaliani. Ehkä otan illasta omaa aikaa ja lähden pitkälle kävelylle. Sellainen suunnitelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki, huomenna ajattelin käydä kaupoilla ja siivota tätä luxus lukaaliani. Ehkä otan illasta omaa aikaa ja lähden pitkälle kävelylle. Sellainen suunnitelma.
Hieno suunnitelma marjaperttihannele. Pekkaleena on varmasti täpinöissään kun asiat nyt etenee näin vauhdikkaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä käyt löylylenkillä sen jälkeen katselet luxoria mustavalkoista hehee.
- Anonyymi
Pusipusi kulta❤️
- Anonyymi
Laitan lenkkariin gorillateipinpalan. Naiselta.
- Anonyymi
Laitan gorillateippiä lenkkariini. Naiselta.
- Anonyymi
Tällaisia aloituksia kun lukee, alkaa todella ahdistamaan. Siinä niin kuin vihjataan jotain, joka voi sattua sopimaan omalle mielikuvitukselle ja siinä se sitten on. Ulkopuolisia vaatimuksia.
- Anonyymi
Minä vilkutan sulle siis hälle tai nostan käden. Tai ainakin nyökkään, kun nähdään seuraavan kerran.
- Anonyymi
Mä nostan jalkaa sun kohdalla sitä keskimmäistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitti kiusaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän laita sitten turhaan housuja jalkaan, niin näkee merkin paremmin ettei mee ohi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän laita sitten turhaan housuja jalkaan, niin näkee merkin paremmin ettei mee ohi?
Ei mene ohi,vaarana se että puolikylää pysähtyy juttusille.
- AnonyymiUUSI
Tulitko eilen vastaan pimeässä noin kuuden aikoihin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tulitko eilen vastaan pimeässä noin kuuden aikoihin?
Kellehän vastaajalle tämä oli?
- Anonyymi
Jutellaan sopiiko?
- AnonyymiUUSI
Mulle käy.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulle käy.
Ok. :)
Tuu laittaan yksityinen viesti että mistä tässä nyt on kyse?
- Anonyymi
Olen mukana jos teet tuollaisen aloitteen.
Laita nyt vaan ja selitä, oonko nyt oikeassa kuka täällä kirjotellu näitä..
- AnonyymiUUSI
Hips don't lie, you know😉
- AnonyymiUUSI
Juu,u, nostin tänään väärälle kättä.
Sulla on IRL matkijoita myös.Kaikki haluaa olla kuin sinä. - AnonyymiUUSI
Vieläkö niitäkin on😄
- AnonyymiUUSI
Emme ole edes ystäviä..joten pitkä on matka...
- AnonyymiUUSI
Emme todellakaan ole..
- AnonyymiUUSI
Voidaan.
- AnonyymiUUSI
Tuon sulle yhden joulukukan. Olen katsonut sen jo valmiiksi kukkakaupasta.
- AnonyymiUUSI
Onko sulla jotain vihreää valoa? Vilkuttele sitä.
- AnonyymiUUSI
Voit puristaa mua pyllystä.
- AnonyymiUUSI
Aha🤭 ai uudestaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aha🤭 ai uudestaan
Ei oo koskaan puristanut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo koskaan puristanut.
Ensimmäisenä päivänä näin, että onpa ainutlaatuinen. Kyllä ne kyljessäsi kiehnäävät, vaan eivät tajua €❤
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1141858Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541312Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551287- 491012
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126962Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75916- 52834
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36827Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62802- 56771