Mikään ei oo naurettavampaa kuin se et aikuisella miehellä +40 on ig tili tai muita some tilejä. Mitä enemmän ikää esim jo +50 OMG. Ja siellä seurataan bikini babes. 🙈🙈🙈
Miehellä ig tili
45
415
Vastaukset
- Anonyymi
tarkastelevat kuka on seuraava uhri
- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
Lisäisin seurataan ja tykkäillään kuvista 📷
- Anonyymi
Tuo on niin noloa mieheltä
Pitäähän se olla, ei kukaan niitä kuvia sun kotialbumista tuu katteleen.
- AnonyymiUUSI
Syyt mitä naurettavampia.
- AnonyymiUUSI
JeroP kirjoitti:
No sitten nauretaan
Nimenomaan
- AnonyymiUUSI
Entä naisella 40 +
- AnonyymiUUSI
Hyökkäys on paras puolustus? Nyt oli kyse aikuisista miehistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyökkäys on paras puolustus? Nyt oli kyse aikuisista miehistä.
40 + julkaisee myös bikinikuvia yllättävän paljon. Motiivia en osaa sanoa
- AnonyymiUUSI
Nykyäänhän siellä sisällön tuottaa lähinnä AI. Mulla profiilli, mutta seuraan lähinnä kavereita. Sitten musajuttuja, suosikkiartisteja, Kitaravalmistajia tms. Algoritmi ei nosta mitään bikineitä
Ei mullakaan nosta mitään bikineitä. Enemmänkin terässulatoista eri puolelta eurooppaa. Ei mikään oo kiehtovampaa kuin hehkuva sula rauta. Tietenkin urbex kuvia myös, mutta se on selväkin, kun niitä oon hakenu.
- AnonyymiUUSI
Täysin eri juttu jos on joku yritystili, matkakuvasto tms. Mutta jos selfiekuvia 🫣
- AnonyymiUUSI
Ihme sheimaamist ootko joku ikä rasisti
- AnonyymiUUSI
Niinkö? Minusta siellä on hyvä seurata ystävien kuulumisia ja erilaisia tapahtumia. Jokainen on toki oikeutettu mielipiteisiinsä, kun itse karsastan vähän esim television ja urheilun seuraajia. En silti tuomitse heitä jollain surullisten ja yksinäisten ihmisten palstalla huutelemalla.
- AnonyymiUUSI
Kyllä huomaan että olet ajastasi pahasti jäljessä. Ympäri maailmaa iäkkäämmät ovat tulleet julkisuuteen, heitä seurataan ja heistä ollaan kiinnostuneita. Tämä on nopeasti yleistyvä trendi ympäri maailmaa. Ja ihan siitä syystä kuin iäkkäämpiä ihmisiä on jo enemmistö ihmisistä.
- AnonyymiUUSI
Tiedetään. Erilaisia miehiä mahtuu.
- AnonyymiUUSI
Iäkkäämmät ovat myös yhä nuorekkaampia ja hyväkuntoisia. Siinä saavat nuoremmat panna parastaan jos haluavat samassa rytmissä pysyä.
- AnonyymiUUSI
Ja vielä naurettavampaa, kun sä aloittaja eli 54v palstasetä lässyttelet netin sontapalstalla.
- AnonyymiUUSI
Sinun kanssa me täällä yhdessä 54 v palstasedät 🤭
- AnonyymiUUSI
Fake book on meille puumereille jaetaan kukka kuvia ja lapsen lapsia
- AnonyymiUUSI
X on hyvä. Siellä saa vielä sanoakin jotain.
- AnonyymiUUSI
Isä on yli 80 ja hänellä on FB-tili. Enimmäkseen postaa sukututkimusjuttuja ja videoita, joita kuvaa droonillaan.
- AnonyymiUUSI
Se on sitä ikuista kaipausta sinne mistä on kerran maailmaan putkahtanut 😉
- AnonyymiUUSI
Tuskin juuri sinne kaipaat mistä olet putkahtanut 😉
- AnonyymiUUSI
Aikuinen mies pystyy hillitsemään käytöstä myös somessa. Poika ei.
- AnonyymiUUSI
On se nii vääri!!!!
- AnonyymiUUSI
Profiili biksukuvia varten sit eriksee
- AnonyymiUUSI
Monille some on myös tulonlähde ja työ, joten IG:ssä yms. ei ole mitään noloa iästä riippumatta.
- AnonyymiUUSI
Hei olen viiskybänen mies, somevaikuttaja ja seuraan bikini babes 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
More power to ya bro!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🧓
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitäähän jonkun tuoda bimboille rahaa tupaan ettei raukat näe nälkää/ saa luottorekisteriin merkintää pikavipeistä. Daa lol omg
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitäähän jonkun tuoda bimboille rahaa tupaan ettei raukat näe nälkää/ saa luottorekisteriin merkintää pikavipeistä. Daa lol omg
Jooo
- AnonyymiUUSI
Voi olla håmå eli ns Veijo mies
- AnonyymiUUSI
Iigee nykyisi vanhuksille nyt nää tikut ja takut
- AnonyymiUUSI
Saako olla tili jos ei juuri käytä sitä? Ja miten paljon saa käyttää ettei ole naurettava? Saako facebookia olla? Monta seuraajaa saa olla? Ja saako seurata itse ketään?
- AnonyymiUUSI
Ei ei ja ei
- AnonyymiUUSI
You do you
- AnonyymiUUSI
Kai se on parempi olla bikini babes, kuin bikini dudes. Vaikka ei kai siinäkään mitään. To each it's own.
- AnonyymiUUSI
Niin ja osa niistä bikini babes tyypeistä harrastaa sitä maailman vanhinta ammattia fyysisesti / maksullisilla kuvilla ja niitä on paljon.
Mediahuoraaminenonnykyään ammatti teillä bimboilla.
Heruttaa heruttaa. - AnonyymiUUSI
Jättikkö sutki se malli kaunottarista kiinnostunut yli 40 v mies miljonääri
Ku oot ruma ja lihava?
Tiedätkö et miehet joilla +40 on sometili
On rahaakin ja myös julkisuutta ..
Meinaatko ajaa kaikki miespuoliset tähdet instagramissa vittuun ..
Bisnekset on kiinni some eli pr julkisuudesta.
Vain täysin tollo ja tynnyrissä kasvanut
suomalainen metsän perältä ei tiedä sitä !
Katto mitä haukut ihan oikeasti !
Mua hävettäis aika lujaa AP.
Sivusta - AnonyymiUUSI
Luku -ja kirjoitustaidoton somettaja.
- AnonyymiUUSI
Mikä on iikee? Miäs 52 v
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!8511808Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla988956Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.944792Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka364095- 1004044
Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti63896Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j113689Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle263509Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.433289Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei513103