Maailman suurin helluntaiseurakunta ja sen johtaja

Anonyymi-ap

David Yongi-Cho tuomittiin 12 miljoonan dollarin kavalluksesta Yoido Full Gospel Churchilta. Hänelle langetettiin kolmen vuoden ehdollinen vankeusrangaistus (eli hänellä on viisi vuotta aikaa ennen kuin hän todella joutuu vankilaan) ja hänet määrättiin maksamaan lähes viisi miljoonaa dollaria sakkoja. Davidin perustama Yoido Gospel on Etelä-Korean suurin helluntain kristillinen seurakunta, mikä tekee hänestä ikonin – eikä vain Etelä-Koreassa – miehellä on jopa oma juhlallinen nimipäivä, jonka New Yorkin kirkko on omistanut hänelle.

Rahanahne pelastusvarma helluntailainen roisto.
Kaikkien pastoreiden arvostama.

54

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Helluntaiuskova veljemme ja seurakunnan johtaja.

1Kor 5:11: "Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa."

• Anonyymi00003

Paavali on väärä henkilö moittimaan toisia pahoista teoista.

Mies oli osallinen Juutalaisten joukkosurmista.

Ap. t. 26:10

Niin minä myös tein Jerusalemissa. Hankin ylipapeilta valtuudet ja toimitin vankilaan monia pyhiä, ja kun tuli kyse heidän surmaamisestaan, äänestin sen puolesta.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Niin minä myös tein Jerusalemissa. Hankin ylipapeilta valtuudet ja toimitin vankilaan monia pyhiä, ja kun tuli kyse heidän surmaamisestaan, äänestin sen puolesta.

Paavali pelotteli Korinttolaisia murhatöillään, että heille voi käydä samalla tavalla, jos eivät tottele ja kunnioita häntä pyhänä miehenä.

Fil. 3:4

vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,

1. Kor. 9:26

Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Paavali pelotteli Korinttolaisia murhatöillään, että heille voi käydä samalla tavalla, jos eivät tottele ja kunnioita häntä pyhänä miehenä.

Fil. 3:4

vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,

1. Kor. 9:26

Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

Höpötät omia kuvtelmiasi.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Paavalihan sai kokea Jumalan armon ja sai samalla syntinsä anteeksi. Eikä Paavali liity mitenkään tämän ketjun aloitukseen. Kyse on hellaripastorin teoista.

• Anonyymi00002

Joh. 8:21

Puhuessaan taas kansalle Jeesus sanoi: "Minä menen pois. Silloin te etsitte minua mutta kuolette synteihinne. Minne minä menen, sinne ette te pääse."

• Anonyymi00004

Ahneita tekopyhiä mulkkuja suurin osa.

• Anonyymi00005

Raha on helluntai johtajien epäjumalia.
      Sitä täytyy saada lisää konstilla millä hyvänsä.

• Anonyymi00007

Ahneita susia lammasten vaatteissa.

• Anonyymi00008

Kovasti pastorit ovat kehuneet käydessään maailman suurimmassa helluntaiseurakunnassa Etelä-Koreassa.

Kehuvat matkoillaan ja ketkä ne matkat maksavat ?

• Anonyymi00009

Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan...

• Anonyymi00010

Turmeluksen orjat!

Älä mene lahkoon ottamaan mitään lahkolaisten uudestikasteita, tekemään mitään henkiliittoja, ottamaan henkikasteita, hurmoshenkiä, niillä ihminen sidotaan henkivaltoihin.

Raamattu varoittaa ns. vapaista suunnista.

2. Piet. 2:19

He LUPAAVAT TEILLE VAPAUTTA, vaikka ITSE OVAT TURMELUKSEN ORJIA: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.

• Anonyymi00033

Olet tosi ezimerkillinen baskerinkantajan oppilas !

Toivotaan että taivaan ovikin aukeaa kun munkki käskee.

• Anonyymi00011

Mihin avaaja pyrkii?

Suomessa asiat ovat hyvin.

• Anonyymi00012

Apostoli Olsenin nimessä ja saastaisuudessa.
      Sieltä helluntailaisuuden henki levisi kymmeniin helluntaiseurakuntiin Suomessa.

• Anonyymi00013

Helluntai pastoreilla on tapana salata laittomuuksia.
      Laittomuus = synti.

• Anonyymi00014

1Joh 3:4:

"Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus."

Helluntaipastorien laittomuudet !?

• Anonyymi00015

Ei kukaan voi olla niin paha ihminen kuin Paavali.

Ei edes amerika homot.

• Paavali peeveli bää bää bää.🎃

• Anonyymi00016

Mitä Jeesus sanoi hengellisistä johtajista kun hän vertasi heitä käärmeisiin ?

• Anonyymi00017

Paavalia ei saatu vastuuseen edes murhista, koska hän oli Rooman mafian jäsen.

Ap. t. 22:29

Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.

• Anonyymi00018

Jeesus tulee!

• Anonyymi00019

Niin ei amerikan homot ketään tappaneet
      .
      Hyviä puppeleita.

• Anonyymi00021

Amerikan homot Paavaliin verrattuna sulosointuisia enkeleitä.

Niitä herjaa vain jästipää, joka ei hyväksy kuin oman tyhmyytensä.

• Anonyymi00022

Ja ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen.

Himoa on monta sorttia.

• Anonyymi00023

Tit 1:15:

"Kaikki on puhdasta puhtaille; mutta saastaisille ja uskottomille ei mikään ole puhdasta, vaan heidän sekä mielensä että omatuntonsa on saastainen."

Tilaisuus tekee varkaan.

• Anonyymi00024

Kaikki on puhdasta puhtaille koska paha ei ryhdy heihin eivätkä he saata tehdä syntiä. Saastaiset sen sijaan rypevät synnissä eivätkä tee vanhurskautta.

• Anonyymi00025

Luulisi että suurimmassa helluntaiseurakunnassa uskotaan Jumalaan.
      Taitaa olla kyseessä se toinen Jeesus ja toinen henki.

• Anonyymi00026

Missä helluntailainen siellä kusetus ja ahneus.

• Anonyymi00027

Helluntaiseurakunnat ja pastorit toimivat rahalla.

• Anonyymi00028

Aloitus on vuhamelistä provosoivaa hälynpölyä. Aloitaja vastaa ise omiin komenttehinsa.

• Anonyymi00036

Aloitushan on factatietoa.

• Anonyymi00030

Raha on suurempi Jumala pastoreille.

• Anonyymi00031

Kun rahasta 💲💲💲tulee jumala.

• Anonyymi00032

Tuom 10:14:

"Menkää ja huutakaa avuksenne niitä jumalia, jotka olette valinneet; pelastakoot ne teidät ahdinkonne aikana."

• Anonyymi00035

Hedelmistään he heidät tunnette.....

Sekä Parhami että Olseni vietiin vankilaan.

• Anonyymi00038

Se oli siellä missä oli isommat vankilat !

Suomessa olisivat saaneet ehtonalaista koska ei ole tilaa, vankilapetit on loppuun petattu!

• Anonyymi00039

Homostelu oli siihen aikaan rangaistava teko. Nyt on tilanne toinen.

• Anonyymi00037

1. Tim. 6:10

Sillä rahan himo on kaiken pahan juuri; sitä haluten monet ovat eksyneet pois uskosta ja lävistäneet itsensä monella tuskalla.

Kymmenyksiä ei saanut maksaa rahalla.

5. Moos. 14:26

ja osta sillä rahalla kaikkea, mitä haluat, joko raavaita tai lampaita, viiniä tai väkijuomaa, kaikkea, mitä mielesi tekee, ja syö siellä Herran, sinun Jumalasi, edessä ja iloitse, sinä ja perheesi.

• Putin on kastettu ja elävässä uskossa.

😊😊😊😊😊

• Anonyymi00040

Et. Korean helluntaipastorin tapaus ei liity mitenkän Putiiniin.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Et. Korean helluntaipastorin tapaus ei liity mitenkän Putiiniin.

Cho oli kaikista arvostetuin helluntaipastori, puolijumala niissä piireissä.

• Anonyymi00042

Jenkkilahkot eksyttää.

Amerikassa on tutkittu kymmeniä tuhansia Kathryn Kuhlmanin väitteitä siellä tapahtuneista ihmeparanemisista.

Yhtään todellista ihmeparanemista ei ole löydetty.

• Anonyymi00043

Suomessa oikea lääkäri tutki Tampereen yliopistossa tekemässään tri:n väitöskirjassa kaikki helluntailaisen Ylivainion väittämät ihmeparanemiset.

Yhtään ihmeparanemista ei löydetty.

Hellarit kävi kuumana. Yliopiston väitöstilaisuuden turvatoimia piti lisätä.

• Anonyymi00044

Job 11:11

Sillä hän tuntee valheen miehet, vääryyden hän näkee tarkkaamattakin.

Ps. 5:7

Sinä hukutat valheen puhujat; murhamiehet ja viekkaat ovat Herralle kauhistus.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Job 11:11

Sillä hän tuntee valheen miehet, vääryyden hän näkee tarkkaamattakin.

Ps. 5:7

Sinä hukutat valheen puhujat; murhamiehet ja viekkaat ovat Herralle kauhistus.

Ps. 26:4

En minä istu valheen miesten seurassa enkä kulje salakavalain kanssa.

• Anonyymi00046

Paavali pisti valehtelun Jumalan syyksi, Jumala teille valehtelee, ei se ole minusta lähtöisin.

2. Tess. 2:11

Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen.

• Se alotuksesssa mainittu Korean kundi on kuollut.🇰🇷☠️⚰️🪦🕊

• Anonyymi00047

Ilm. 22:12

Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.

• Anonyymi00048

21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi00049

Matt. 19:18

"Mitä käskyjä?" mies kysyi. "Näitä", vastasi Jeesus, "älä tapa, älä tee aviorikosta, älä varasta, älä todista valheellisesti, 19 kunnioita isääsi ja äitiäsi, ja rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi."

• Anonyymi00050

23 Silloin Jeesus sanoi opetuslapsilleen: "Totisesti: rikkaan on vaikea päästä taivasten valtakuntaan. [1. Tim. 6:9,10; Jaak. 5:1-3]
      24 Minä sanon teille: helpompi on kamelin mennä neulansilmästä kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."

• Anonyymi00051

Meillä helluntalaiset ihannoivat mm. Israelin tekemiä murhia.

• Anonyymi00052

Sodassa se on luvallista oman maan turvallisuuden vuoksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      80
      5973
    2. Kirjoita

… jotakin minkä vain kaivattusi tietää
      Ikävä
      124
      2411
    3. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      87
      2213
    4. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      25
      2188
    5. Tyhmä persuväite = köyhä argumentti

Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en
      Maailman menoa
      30
      2148
    6. Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on

Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a
      Maailman menoa
      67
      1595
    7. Oliko se peppu

Vai älykkyys mikä enemmän viehätti?
      Ikävä
      93
      1588
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1311
    9. Haluan sut

Voitaisiinko tutustua paremmin toisiimme? Ovi on aina auki sinulle. Lähelle.
      Ikävä
      39
      1305
    10. Kunnanvaltuusto koolle heti

Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys
      Hyrynsalmi
      29
      1289
    Aihe