Minusta enemmän?
Miksi vielä tykkäisit
8
151
Vastaukset
- Anonyymi00001
En ymmärrä kysymystä.
- Anonyymi00002
Kuin siitä
- Anonyymi00003
Vastaa
- Anonyymi00004
Kuka kenestä se on sellain vakio se tykkääminen useimmista osaan loytää jonkin piirteen vähintään josta tykkään narsistista on vaikea taas löytää mitään hyvää mä en ole siinä ainakaan onnistunu narsistisia tapoja omaan jonkin verran nyky maailmassa ei pärjää jos ei ole vähän itsekeskeinen osaan käyttäyty täydellisesti narsistin tavoin halutessani tosin narsisteilla on se ongelma että he vaativat muilta paljon asioissa joissa eivät itse osaa mitään esitän haasteen kuka uskaltaa olla ehdoton narsistille hengenvaarallinen harrastus
- Anonyymi00005
Ihan samoin sanoin olisin minäkin voinut kirjoittaa!
- Anonyymi00006
Sama tilanne.
- Anonyymi00007
Varmaan joku aivovaurio.
- Anonyymi00008
Olen antanut jo tarpeeksi. Saa riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä1062951Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri1532083IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl632042- 1071779
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al341714Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t311592- 1441379
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4161133kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!211089Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa2621055