Sulla ei ole mitåän oikeutta loukuttaa toisten lemmikkejä yleiseltä tieltä. Sulla ei ole maanomistajan lupaa siihen.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Kirjoitit facebookissa näin:
"Hei Myllymäki, kuka ei välitä kissastaan? 😡 Istu keskellä autotietä eikä yhtään väistäny kun tulin ja jos olisin nähny sen sekunttia myöhemmin ni olisin ajanu yli. Jos se ei oo kotiin löytäny kun haen kotoa kuljetuslaatikon ni vien sen turvaan, tää on jo toinen kerta kun meinaan sen yli ajaa, joten tuskin vaan karkuteillä 😡
Älkää ottako kissoja jos ette niistä välitä. Täällä juoksee näitä kissoja jatkuvasti kuseksimassa muiden pihakalusteet ja autolla saa jatkuvasti väistellä, ni nyt on kuljetuslaatikko hommattu ja jokainen kissa jonka kiinni saan lähtee jatkossa turvaan. Jos te ette välitä kissoistanne ni mä kyllä välitän
Tiesin kyl et tänne hyökkää heti ulkoilun puolustajat ja mua ei kiinnosta pätkääkään teidän mielipiteet. Siivoan tapahuutelijoiden kommentit kun alko menee jo ihan törkyhuutelun puolelle muutamilla. Kissan paikka ei ole ulkona etenkään tämmöisellä alueella. " - Anonyymi00002
Haittaeläimiä saa metsästää.
- Anonyymi00003
Oletko Jenny vai joku sen hengenheimolainen?
- Anonyymi00004
Kissa on lainmukaan haittaeläin jota ei saa päästää ympäristöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761069- 42784
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden218648Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34492- 23468
- 37443
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️70435Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga44409Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52409- 18404