Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka joskus sinut näkisin jossain, en voi edes puhua sinulle mitään.
En voi silti olla välillä miettimättä, että mitä ihmettä se kaikki meidän välillä on ollut, jotain yliluonnollista varmaan, ja olimme molemmat jollain tapaa sen tunnekokemuksen tarpeessa. Pidän itseäni kuitenkin näin yleensä ottaen aika järkevänä ihmisenä.
En tiedä edes mitä jatkoja sinulle toivottaisin, kun en tiedä yhtään mitä minusta ja tästä kaikesta ajattelet. Enkä tiedä pitääkö minun kiittää sinua vai universumia siitä kaikesta hyvästä mitä ehkä oli.
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
55
649
Vastaukset 55
- Anonyymi00001UUSI
Kukaan täällä ei tiedä kuka olet ja kenelle kuvittelet viestin saavasi perille.....
- Anonyymi00004UUSI
Oisko sulla mitään uutta hokemaa heittää guben geneerisen hubbabubban yhteyteen?
- Anonyymi00002UUSI
Niin juuri!
- Anonyymi00003UUSI
Ehkä se on tarkoituskin. Ajatusten purkua vaan.
- Anonyymi00005UUSI
Itse jotenki en ymmärrä miksi aikuiset eivät muka voisi puhua toisilleen kohdatessa varsinkin jos tuntee toisen. Enemmän outoa olla sanomatta mitään.
- Anonyymi00006UUSI
En tietenkään halua että unohdat. Pysytään yhteydessä
- Anonyymi00007UUSI
Oot varmaan nainen, jos universumia kiittelet? Miehillä sentään jotain tolkkua.
- Anonyymi00014UUSI
Tontut äänestää neuvottomina aapeeäijän ohjailua. T naiselta
- Anonyymi00008UUSI
Haluaisin olla kanssasi vielä tekemisissä tavalla tai toisella.
- Anonyymi00011UUSI
Joo🥰
Sivu
- Anonyymi00009UUSI
Viikonloppu edessäpäin. Tämän viikon.
- Anonyymi00019UUSI
Tällä kertaa hieman erilainen
- Anonyymi00010UUSI
Unohda jos haluat, älä unohda jos et halua...
- Anonyymi00012UUSI
Tämä vaikutti hyvältä idealta.
- Anonyymi00013UUSI
Kaikki hyvä oli ja meni. Mitä muuten tarkoitit tuolla yliluonnollisella?
- Anonyymi00015UUSI
Älä unohda...
- Anonyymi00016UUSI
Aloittajan kannattaisi kertoa vähän enemmän, vaikka ehkä vaikeaa onkin. Jos et kerro, jäät asian kanssa yksin.
- Anonyymi00017UUSI
En halua, että unohdat, kun en itsekään siihen pysty. Jotain merkilistä ja ihmeellistä tapahtui välillämme. Ihastuin, vaikka yritin sen kieltää. Välimatka eivätkä sivullisetkaan estäneet sitä. Ajattelen sinusta pelkkää hyvää, enkä ole katkera, vaikkei lähentymistä ole tapahtunutkaan. Ehkä vielä kohtaamme.
- Anonyymi00018UUSI
Minäkään en uskonut täysin että olit oikeasti sinä. Se jäi harmittamaan.
- Anonyymi00020UUSI
Tai...kun tää meni näin. En tiedä...
- Anonyymi00021UUSI
Unohda, oisko paree molemmille, eihän oikeesti edes tunneta toisiamme, ja mielenkiintoni koko touhuun on laantunut.
- Anonyymi00022UUSI
Tämä haiskahtaa sekoittaja-mieheltä. Tällaisten kertominen ääneen on aika turhaa, vähän sama kun; en pidä sinusta eli täysin turhaa tietoa.
- Anonyymi00023UUSI
En tiedä. Pääasia että muistat olevasi yliluonnollinen, ilmiömäinen ja muistat kiittää myös itseäsi. Ainakin välillä.
- Anonyymi00024UUSI
Rakastan sinua aina...
- Anonyymi00026UUSI
Rakkauden voi tuntea muttei välttämättä tietää…minäkin tunnen ja rakastan.
- Anonyymi00025UUSI
Jos et halua nyt etkä tulevaisuudessa olla tekemisissä tai tutustua niin kyllä.
- Anonyymi00027UUSI
Haluan, kunpa se olisi selkeästi mahdollista.
- Anonyymi00028UUSI
Yks hailee ei kiinnosta enää.
- Anonyymi00029UUSI
Tämä oli ainakin suomalaisen kirjoitus.
- Anonyymi00030UUSI
Vuan mitteepä tuota uattelit jotta haluanko?
En!- Anonyymi00032UUSI
Ootko kysynyt sieltä Sontajärven muatallouselinkeinopiiristä, sieltä maetopuolelta. Kuulin siellä vois olla joltisenkin muotallouslomittaja täpinöissään, hyvä käsistään tissien kanssa, miksei muuallakkii.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ootko kysynyt sieltä Sontajärven muatallouselinkeinopiiristä, sieltä maetopuolelta. Kuulin siellä vois olla joltisenkin muotallouslomittaja täpinöissään, hyvä käsistään tissien kanssa, miksei muuallakkii.
En oo arvanna toisia uatella.
- Anonyymi00031UUSI
Mitäh...?
- Anonyymi00033UUSI
Oliko sinulta (rakkauden voi tuntea...) ehdin jo laittaa aloituksen tunteet-palstalle...?
- Anonyymi00045UUSI
Kyllä sen voi tuntea, se ei ole älyn asia.
- Anonyymi00034UUSI
mä oon päässy jo yli. en ois uskonu että menis noinki pitkään itteasiassa mut joo nyt oon yli. toivon sulle vaan hyviä uusia kuvioita. itsekin toivon jo uutta rakkautta.
- Anonyymi00036UUSI
Mielellään. Olet oikeastaan vastenmielinen idiootti.
- Anonyymi00037UUSI
Jos täällä on ainut miten asiasta keskustelet, niin unohda!
- Anonyymi00038UUSI
Ehkä se voi olla niin, että vaikka ihmismielet ei pysty keksimään ratkaisuja, että asiat kuitenkin järjestyy. Ehkä on hyvä myöntää, että on aivan sokea ja että tarvii näkökykyä.
- Anonyymi00039UUSI
Ja nyt minulle jää epätietoisuus...olisitpa ollut...
- Anonyymi00040UUSI
Mun on aivan pakko oman elämän ja jaksamisen kanalta lopettaa dominoiva kytös .
Mies toivon että sä löydät jonkun muun dominoimaan sua .
Jonkun muun jolle väkivalta on ok .
Mulle ei ole .
Se kuluttaa enenmän kun antaa.
Naiselta miehelle.- Anonyymi00044UUSI
Johan oli kirjoitus. Olen ihan varma ettei kukaan tässä maailmassa ihannoi väkivaltaista dominointia.
- Anonyymi00041UUSI
Etkö siis rakasta enää...?
- Anonyymi00042UUSI
Hän voi tehdä ihan mitä haluaa, tai olla tekemättä. Minua ei kiinnosta enää. Miehelle.
- Anonyymi00043UUSI
Jos haluat nähdä niin missä nähdään?
- Anonyymi00046UUSI
En muuten sinne Tunteet-palstalle laittanut muuta kuin "hyvää vointia" jos et nähnyt...
- Anonyymi00047UUSI
- Anonyymi00048UUSI
Oliko ihan pakko!
😢
- Anonyymi00049UUSI
Elämä ja rakkaus on joskus valintoja.
- Anonyymi00050UUSI
Unohda vaan. Ei minulla ole enää mitään toivoa, että tästä voisi tulla mitään.
- Anonyymi00051UUSI
No tule tänne, ei tuosta keskustasta voi paljon eksyä...?
- Anonyymi00052UUSI
No hyvää yötä...kauniita unia!
- Anonyymi00053UUSI
- Anonyymi00054UUSI
No enhän minä voi sinua unohtaa..<3
- Anonyymi00055UUSI
Kenelle tämä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931486
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde841171- 47881
- 95845
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67826Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o164783MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku83721- 20719
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j55649- 53638