Tein omakotitalosta suullisen tarjouksen. Mainitsin tarjousta tehdessäni ,että tietysti kuntokartoitukset yms pitää tehdä. Ylihuomenna toinen mahdollinen ostaja saa tietää, saako lainaa--> mahdollinen tarjous. Voinko vielä laittaa tarjoukselleni takarajan (siis ajallisen) ja mitä hyötyä siitä olisi? Vähän häiritsee kun täälläpäin ei juuri kirjaalisia tarjouksia harrasteta, olisi selkeämpää.
Tein tarjouksen
6
2080
Vastaukset
- tosissasi ostamassa
laitan tarjouksen paperille.
Vaikkei kiinteistökaupan tarjous olekkaan sitova, on naurettavaa antaa tuollaisia suullisia tarjouksia.
Minä en välittäjänä edes veisi suullista tarjousta eteenpäin.
Ootko tosiaa noin tyhmä, totta helvetissä laitat takarajan tarjoukseen. Ja miksi ihmeessä jäisit odottaamaan kilpailevaa tarjousta, sitten koroteellaan jotan viisisatasia. Tee asiallinen ja kunnon tarjous, niin saat talon omaksesti!!! Jos sitä oiekasti haluat, vai oletko niitä jotka kuluttavat välittäjien aikaa huvikseen...- alkup.
Välittäjä itse sanoi, että ottaa suullisen tarjouksen vastaan, toki olisin kirjallisena antanut jos olisi pyytänyt! Ja mitä hyötyä takarajasta tässä tapauksessa on, koska olen KUITENKIN valmis korottamaan tarjousta vähän, jos tarve vaatii. Tottakai kokeilen ensin, josko lähtisi halvemmalla, sehän on vain fiksua.
- kauppaa käydään
alkup. kirjoitti:
Välittäjä itse sanoi, että ottaa suullisen tarjouksen vastaan, toki olisin kirjallisena antanut jos olisi pyytänyt! Ja mitä hyötyä takarajasta tässä tapauksessa on, koska olen KUITENKIN valmis korottamaan tarjousta vähän, jos tarve vaatii. Tottakai kokeilen ensin, josko lähtisi halvemmalla, sehän on vain fiksua.
ja välittäjä ilmoittaa menikö läpi vai ei yleensä samana päivänä tai huomenna. Ei siinä takarajoja tarvita.
- kuluttamastaan
ajasta korvauksen. Joutavatkin jotain tekemään palkkansa eteen.
- rane
Jotta itselläsi olisi mahdollisuus perääntyä tarjouksesta ja jopa vaihtaa kohdetta kehoitan antamaan tarjouksen SITOUMUKSETTA. Tästä ei myyjä / välittäjä pidä, mutta omaa etua pitää ajatella ensin.
Kiinteistön tarjous ei koskaan ole sitova, koska se ei täytä Maakaaren 2. luvun vaatimuksia määrämuotoisuudesta.
Asunto-osakkeesta en todellakaan ottaisi ostajaa sitomatonta tarjousta koska se ei ole myyjän etujen mukaista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle934488Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473106Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852859- 781645
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391442450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021224- 15967
- 184854
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan37818Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah17812