RIP. lepää rauhassa, niin se katoaa mainen kunnia..Valloitettiin suomea, norjaa, eurooppaa, ja kuinkas sitten kävikään..
Nou hätä hyville välittäjille on aina työtä, sellaisten leivissä jotka ottavat palkkiota sen verran että kulutkin saadaan makselluiksi..
Näin se menee.
Juu pientä pintaremonttia.
IGGLO HENKSELIT PAUKKUEN
2
460
Vastaukset
- KRe
Muutaman kerran olin tekemisissä Igglon kanssa. Ensimmäinen havainto oli se, kun olivat mitään ilmoittamatta kuvanneet ja laittaneet mainossivuilleen meidän muutaman huoneiston taloyhtiön. Äkäisen vastineen jälkeen se kyllä sieltä selittelyjen jälkeen poistettiin; tämän yhtiön osakkaat haluavat itse päättää mihin ja millä tavalla kuvastoihin mennään ja kenen bisneksiä edistetään. Siis maksutta ei kenenkään. Kohtuullisesta korvauksesta ehkä.
Myöhemmin sitten heidän toiminnastaan jäi sellainen skeptinen käsitys, että toimeksiannoista peritään hieman pienempi palkkio kuin yleensä alalla, mutta normaali välittäjän ikävä työ jätetäänkin sitten ovelalla tavalla toimeksiantajan tehtäväksi. Työnjako vähän niinkuin, että minä otan rahat, tee sinä tuo tylsä duuni. Esim näytöthän ovat varsinaista pakkopullaa pukuväelle. Pitää seurustella lipevästi sekalaisen persaukisen porukan kanssa ja olla koko ajan keep smiling.
No, ainahan voi kaikenlaista yrittää. Ilmeissti tämä ei uponnut tyhmään kansaan ja homma meni sitten kuin meni. Mutta ehkäpä konseptista jatkossa vielä jotain jalostuu.Mitä valituksiin talojen kuvaamisesta tulee, niin en ole koskaan ymmärtänyt mitä haittaa niistä on. Kyseessähän ovat asunto-osakeyhtiöt, ei omakotitalot. Ohessa Igglo loi talosivut joiden antamia tietoja hyödynnetään kaikissa välitysliikkeissä.
Toinen sitkeä harhakuva on että Igglon välittäjät eivät esittelisi asuntoja. Aivan samalla tavalla he työnsä hoitavat, ainakin minun tuntemani välittäjät siinä firmassa, enkä usko että yksikään omistaja on joutunut itse asuntoaan esittelemään.
Igglon ongelmana oli johtoportaan täydellinen kyvyttömyys taloudenhoitoon. Jokainen yritys alalla on alusta pitäen tiennyt että heidän toimintaansa ei voi saada taloudellisesti kannattavaksi.
Hyvänä puolena tosin on, että nyt me muut voidaan nostaa palkkiotasoamme :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202630Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3432261Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262072Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o191946Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581668Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121202Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181189- 551050
- 631025
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?31002