IKÄERO

KUMMA JUTTU

MIKSI TE MIEHET HAETTE ITSEÄNNE JOPA 30-40 VUOTTA NUORENPIA NAISIA TANSSIIN,VAIKKA OLISI TARJOLLA KUMMALEKKIN IKÄPOLVELLE TANSSITETTAVIA.KYLLÄ MINÄ NUORENA NAISENA TANSSISIN SUUNNILLEEN IKÄISTENI KANSSA MIELUIMMIN, KUN PAPPANI IKÄISEN KANSSA.JOS KERRAN ON VALINNAN VARAA KAIKEN IKÄISILLE.

88

3151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hinkatenhiki

Et vanhat kieltäytyy likistelystä,, nuorta voi hinkata estoitta on niin ujo et ei kehtaa sanoa mitään

• onhiki

luulevat,että toi kuvio kuuluu tähän tanssiin.

• Anonyymi

Sot sot soo nuoria pitää kohdella kunnolla, minulla on monta nuorta tanssiystävää, joten tanssin heidän kanssa. Vanhemmat käy tanssimassa 10 vuosia oppimatta tanssimaan.

• vastausta

Naisten haulla ja välilläkin hakee vanhat naiset ikäisistään paljon nuorempia miehiä mutta miksi?

Miksi muuten nämä nuoremmat naiset lähtee tanssimaan ikäsiään vanhempien kanssa sillä hehän sen päätöksen tekee. Aika usein vanhat naiset saa rukkasia nuorilta miehiltä sillä he eivät aina jaksa tanssia vanhojen tätien kanssa. Varsinkaan käsilaukku tätien.

Tuli mieleen että, miehet hakee tanssimaan naisia koska on miesten haku sekä se on myös maan tapa.

• minäkin oon.

Eilenkin Järvenpäässä taas kerran oksetti, kun noin 60-65v mies ja noin 30v nainen tanssi otsat kii toisiinsa. Liian suuri ikäero oksettaa yhtäpaljon kun pedofiili-setä käyttää pikkutyttöä hyväkseen.

• yrjöpyrjö

Vai oksettaa.
        Ettei olis vatsaflunssa.

• vatsaflunssaa.
        yrjöpyrjö kirjoitti:

Vai oksettaa.
        Ettei olis vatsaflunssa.

Olin sentään töissä. Sillon vaan oksetti, kun näki vanhan äijän kuhertelevan liian nuoren naisen kans. Äijä on varmaan rikas ja nainen köyhä. Tottakai nainen tekee mitä vaan saadakseen rahaa.

• jets

Mene hoitoon jos toisten omat asiat saavat sinut voimaan pahoin

• 100291237

minkäs mahtaa..oot tuma, ei sedät hae.

• Anonyymi

Seksihullut käyppyrät vois kadota taivaan tuuliin.

• akkakkkkaa

Älä hyvä ihminen HUUDA. Vähemmälläkin näkee.

• Nuori mies

Hitto kun sillä iällä ei ole tanssimisessa mitään väliä. Teille panoseuran hakijoille sillä tietysti on, mutta ei meille vain tanssimassa oleville.

• Jos Sais Kerran ...

Kunhan tulet vanhaksi MIEHEKSI , niin ymmärrät mikä on "juju" tansseissa.

Jenkan tahtiin loppu kevennykseksi :)))))) D.

• Nuori mies
        Jos Sais Kerran ... kirjoitti:

Kunhan tulet vanhaksi MIEHEKSI , niin ymmärrät mikä on "juju" tansseissa.

Jenkan tahtiin loppu kevennykseksi :)))))) D.

Pöh. Joillekkin se todellinen tanssimisen juju ei aukea ikinä, vaan kuvitellaan, että seksuaalinen kiihottuminen olisi tanssin tarkoitus. Ikäänkuin tanssi olisi vain esileikkiä. No, nautintoahan se on sekin ja se heille suotakoon, mutta tanssinautinto on paljon muutakin.

• Kop,kop Avaa Hakas
        Nuori mies kirjoitti:

Pöh. Joillekkin se todellinen tanssimisen juju ei aukea ikinä, vaan kuvitellaan, että seksuaalinen kiihottuminen olisi tanssin tarkoitus. Ikäänkuin tanssi olisi vain esileikkiä. No, nautintoahan se on sekin ja se heille suotakoon, mutta tanssinautinto on paljon muutakin.

Niin , se tanssinautinto ;) D , jos ei löydy yhteistä kemiaa :)))

• Vain tanssimassa
        Kop,kop Avaa Hakas kirjoitti:

Niin , se tanssinautinto ;) D , jos ei löydy yhteistä kemiaa :)))

Hmm... vai kemiaa. Minusta se tanssinautinto löytyy yhteensopivista askelista ja rytmitajusta. Kemia voi olla kiva lisämauste, mutta ei sitä tanssinautintoon tarvita. Muuhun nautintoon kyllä.

• kuvitelmin
        Vain tanssimassa kirjoitti:

Hmm... vai kemiaa. Minusta se tanssinautinto löytyy yhteensopivista askelista ja rytmitajusta. Kemia voi olla kiva lisämauste, mutta ei sitä tanssinautintoon tarvita. Muuhun nautintoon kyllä.

No hoh hoijaa

" yhteensopivista askelista ja rytmitajusta"

" ei sitä tanssinautintoon tarvita "

Mitähän taas kuvittelit tanssikemian olevan.

Ei edes kahden loistavasti tanssivan askeleet vain aina sovi yhteen vaikka taitoa olisi vaikka muille jakaa.

Pidä sinä ne muut nautintosi vain ihan ominasi, sinne ne kuuluvat. Meitä muita sentään on ihan aidosti vain tanssimassa oleviakin.

• Vain tanssimassa
        kuvitelmin kirjoitti:

No hoh hoijaa

" yhteensopivista askelista ja rytmitajusta"

" ei sitä tanssinautintoon tarvita "

Mitähän taas kuvittelit tanssikemian olevan.

Ei edes kahden loistavasti tanssivan askeleet vain aina sovi yhteen vaikka taitoa olisi vaikka muille jakaa.

Pidä sinä ne muut nautintosi vain ihan ominasi, sinne ne kuuluvat. Meitä muita sentään on ihan aidosti vain tanssimassa oleviakin.

Mitähän nyt oikein kuvittelit lukeneesi? En minä väittänyt, että pitäisi olla taitoa vaikka muille jakaa. Askeleet voivat sopia yhteen vähemmän taitavammillakin ja he voivat nauttia tanssista yhtä lailla kuin taitavammatkin. Ja mitä niihin muihin nautintoihin tulee, niin minähän juuri pidän ne erillään tanssinautinnosta. Miksi pitää tahallaan ymmärtää lukemansa väärin?

• Anonyymi

Naisille kelpaa nuori mies jolla on koppiauto (panoauto) valmiina parkissa.

• Jack of all trades 2

Siksi koska ne nuoremmat on paremman näkösiä, parempia tanssimaan, mukavampia-eivät katkeroituneita nalkuttajia, nauttivat elämästä, hymyilevät, tykkäävät vanhemmista miehistä ym. ym.

Miehet eivät halua tanssia osaamattoman, katkeran, ruman, huonolla itsetunnolla varustetun, nalkuttavan pyllerön kanssa.

Peli on kovaa. Jos et sinä tai pääsi kestä mukana niin eihän sinne tansseihin ole pakko tulla meitä perverssejä miehiä kyttäämään. Ja ainahan voit vetää tyttöparissa jos miehet ei hae.

• onnistuinko

Olen joskus päättänyt hakea tänä iltana vain omanikäisiä naisia tanssimaan. Olen 50 . Kyllä se meni suunnitelmien mukaan siihen asti kun unohdin ajatella asiaa. Autossa kotiin lähdettyäni muistin päätökseni.
      Päätökseni ei ollut toteutunut - muistini mukaan olin tanssinut itseäni nuorempien kanssa.

Taikka kuka ne naisen iät tietää, ovathan naiset niin laitettuja ja hoikkia, että voivat näyttää nuoremmiltakin kuin ovat.

Hoikkia naisia olin hakenut, sopivan mittaisia, iloisia, pilkettä silmäkulmassa, hyvin seuraavia, sellaisia naisia joita halusin hakea, haluttavia naisia.

• ikänsä kutakin

Kenelle te ikänaiset olette kateellisia? Tässä ilmenee se ero miten asioihin suhtaudutte. Haetaanko "syyllisiä" vai olisiko syytä kertoa se kateellisuus nuoremmille naisille. Voisiko kysymyksen asettaa että miksi te nuoret naiset lähdette tanssimaan ikäisiänne vanhemmille miehille.

Ei nuoret olet teidän apajilla vaan haluavat tanssia niikuin tekin.

• Heipparallaa 64v. pa

Kyllä vanhempikin mies saa unelmoida. Mielummin pidän lähelläni nuorta norja neitoa joka seuraa hyvin vientiä,(kuin vanhempaa vaikka herttainen olisikin) Tukevahkoa ja kankeata ladyä, Onneksi tämä on vapaa maa jossa voi itse tehdä valinnat, myös kieltäytyä jos ei miellytä.
      Olen itse huomannut että pääosin nuoremmat naiset hallitsevat paremmin nykyisin paritanssit, sekin on yksi syy.. Palataan asiaan vanhat ladyt kun alkaa pakkejA TULEMAAN, JA TÄSSÄ IÄSSÄ EI ENÄÄ OLE TUO SEXSI PÄÄASIA,

• Keskisalko ylös

..."TÄSSÄ IÄSSÄ EI ENÄÄ OLE TUO SEXSI PÄÄASIA"

Eikö sitten enää tarvita virikkeitä aamutelttaa varten, kuten eräskin seniori...?

• 19andsinggggle
        Keskisalko ylös kirjoitti:

..."TÄSSÄ IÄSSÄ EI ENÄÄ OLE TUO SEXSI PÄÄASIA"

Eikö sitten enää tarvita virikkeitä aamutelttaa varten, kuten eräskin seniori...?

Yksi selitys. Mitä vanhempi puu sitä kovempi oksa... tai niinkuin eräskin seniori herra toteaa, että onpas ikävää kun voimat vanhemmiten haipuu. Nuorena aamustondiksen sai painettua yhden käden voimin alas mut kun ikää karttuu niin tarvitaan kaksi kättä...

• Anonyymi
        19andsinggggle kirjoitti:

Yksi selitys. Mitä vanhempi puu sitä kovempi oksa... tai niinkuin eräskin seniori herra toteaa, että onpas ikävää kun voimat vanhemmiten haipuu. Nuorena aamustondiksen sai painettua yhden käden voimin alas mut kun ikää karttuu niin tarvitaan kaksi kättä...

Jossu jallittaa pikkupoikia tansseissa.

Kunnon puumameininki.

• rumpamies

Samanikäiset (usein käsilaukkutädit) olettaa samanikäisen haluavan muutakin kuin tanssia.
      Tätä ongelmaa ei ole 'liian nuoren' tanssitettavan kanssa. Kumpikin tietää, että kyse on vain askelten
      yhteensopivuudesta.

• selvinnyt sekin

Olen tulut samaan tulokseen. Vanhemmilla naisilla on tosiaan muuta mielessä joko menetetty suhde ta raunioilla oleva ehkä jokin halutuksitulemisen tarve ja täten heitä tulisi hakea ja tyydyttää heidän tilaansa.

ikäiset ja nuoremmat daamit ei "vonkaa" tanssi riittää joten siihen voikin vapaasti keskittyä.

• pii-pii
        selvinnyt sekin kirjoitti:

Olen tulut samaan tulokseen. Vanhemmilla naisilla on tosiaan muuta mielessä joko menetetty suhde ta raunioilla oleva ehkä jokin halutuksitulemisen tarve ja täten heitä tulisi hakea ja tyydyttää heidän tilaansa.

ikäiset ja nuoremmat daamit ei "vonkaa" tanssi riittää joten siihen voikin vapaasti keskittyä.

...ainakin minun kohdallani. Jos joskus menen yksin tanssimaan (kun käyn samanikäisellä "tyttöystävällä" kylässä, en kotitanhuvilla), niin vissin varmaan ei ole mukana muita toiveita kuin se että suhteellisen osaavien ja mukavien ja edes suunnilleen saman ikäisten kanssa pääsisi tanssimaan. Ja vielä sellaisten jotka ei "vonkaa". Oma tanssi- ja seuraamistaito nimittäin ihan hyvä, vaikka itse sen sanonkin. Käsilaukkua ei ole, ja olen hoikka ja nätti - mutta ikäiseni yli viiskymppinen - ihan samassa kategoriassa em. kaverini kanssa, joka varmasti ei myöskään ole tanssipaikalla "vonkaamassa" vaikka sinkku onkin. Eli älkääpäs poijaat yleistäkö; meistä vähän vanhammistakin naisista löytyy tanssivia helmiä!

• Pitkä,komea,hauska
        pii-pii kirjoitti:

...ainakin minun kohdallani. Jos joskus menen yksin tanssimaan (kun käyn samanikäisellä "tyttöystävällä" kylässä, en kotitanhuvilla), niin vissin varmaan ei ole mukana muita toiveita kuin se että suhteellisen osaavien ja mukavien ja edes suunnilleen saman ikäisten kanssa pääsisi tanssimaan. Ja vielä sellaisten jotka ei "vonkaa". Oma tanssi- ja seuraamistaito nimittäin ihan hyvä, vaikka itse sen sanonkin. Käsilaukkua ei ole, ja olen hoikka ja nätti - mutta ikäiseni yli viiskymppinen - ihan samassa kategoriassa em. kaverini kanssa, joka varmasti ei myöskään ole tanssipaikalla "vonkaamassa" vaikka sinkku onkin. Eli älkääpäs poijaat yleistäkö; meistä vähän vanhammistakin naisista löytyy tanssivia helmiä!

Olen reilusti alle 40- vuotias mies. Olen hakenut jonkin verran lavan nuorimpia tanssiin. Mielestäni tanssiessa on hieman "kireä ja jännittynyt" ilmapiiri ja nuoret naiset eivät uskalla mukautua tanssin tulkintaan. Fuskussa yms. ei musiikin hauska tulkinta heitä viehätä. Kun tulkitsen musiikkia omalla hauskalla tavalla, nuoret naiset säikkyvät ja vakavoituvat. Yli 40:set vastaavasti hymyilevät ja alkavat itsekin innostua mukautuen musiikin tulkintaan yhdessä. Tanssin jälkeen palaamme iloisina riviin päinvastoin kuin nuoremman naisen kanssa.

Tunteikkaissa sylitansseissa (tango, rumba) nuoren naisen kanssa en koskaan pääse kuin "rutiinisuoritukseen" , "kuviohärdelliin". Ehkä näyttävää, mutta mielestäni aivan samantekevää. Itseäni vanhempien naisten kanssa saan useimmiten uskomattoman tunnelatauksen. Ei meillä mitään kuvihässäkkää ole, vaan tärkeintä on tulkita musiikkia ja saada sellainen fiilis, että oksat pois. Hyvä, jämäkkä ote ja tunteikas meno... Yes!

Olen sillä asenteella, että jokainen tanssi on SE paras tanssi. Parhaani yritän, että nainen viihtyy sen hetken kanssani. Siihen kemiaan tarvitaan kaksi ja en siinä onnistu, jos "saavutan" naisen vain fyysisellä kosketuksella. Kyllä naisen pitää uskaltaa/osata heittäytyä täysillä musiikin tuomaan tunteeseen ja miehen vientiin. Se on sitä kemiaa ja silloin minulla fiilistä tunteikkaaseen tanssiin. Jos nainen on vakavana kaukana minusta niin fyysisesti kuin psyykisestikin, alkaa minulla sekuntien laskenta.

Tämä on tietysti yleistys ja pitää muistaa, että poikkeus vahvistaa säännön. Tarinan opetus on se, että mielummin haen itseäni hieman vanhempia kuin aivan nuoria. Kuten jo aikaisemminkin keskusteluissa sanottiin, niin iän arvioiminen on todella vaikeaa. Eikä sillä ole minullekaan merkitystä, kunhan tanssi sujuu. Tietysti äitini ikäiset naiset jätän vanhemmille miehille.

Terveiset Joutsenon kauniille vaaleaverikölle. ;-)

• kuihtuva mies
        Pitkä,komea,hauska kirjoitti:

Olen reilusti alle 40- vuotias mies. Olen hakenut jonkin verran lavan nuorimpia tanssiin. Mielestäni tanssiessa on hieman "kireä ja jännittynyt" ilmapiiri ja nuoret naiset eivät uskalla mukautua tanssin tulkintaan. Fuskussa yms. ei musiikin hauska tulkinta heitä viehätä. Kun tulkitsen musiikkia omalla hauskalla tavalla, nuoret naiset säikkyvät ja vakavoituvat. Yli 40:set vastaavasti hymyilevät ja alkavat itsekin innostua mukautuen musiikin tulkintaan yhdessä. Tanssin jälkeen palaamme iloisina riviin päinvastoin kuin nuoremman naisen kanssa.

Tunteikkaissa sylitansseissa (tango, rumba) nuoren naisen kanssa en koskaan pääse kuin "rutiinisuoritukseen" , "kuviohärdelliin". Ehkä näyttävää, mutta mielestäni aivan samantekevää. Itseäni vanhempien naisten kanssa saan useimmiten uskomattoman tunnelatauksen. Ei meillä mitään kuvihässäkkää ole, vaan tärkeintä on tulkita musiikkia ja saada sellainen fiilis, että oksat pois. Hyvä, jämäkkä ote ja tunteikas meno... Yes!

Olen sillä asenteella, että jokainen tanssi on SE paras tanssi. Parhaani yritän, että nainen viihtyy sen hetken kanssani. Siihen kemiaan tarvitaan kaksi ja en siinä onnistu, jos "saavutan" naisen vain fyysisellä kosketuksella. Kyllä naisen pitää uskaltaa/osata heittäytyä täysillä musiikin tuomaan tunteeseen ja miehen vientiin. Se on sitä kemiaa ja silloin minulla fiilistä tunteikkaaseen tanssiin. Jos nainen on vakavana kaukana minusta niin fyysisesti kuin psyykisestikin, alkaa minulla sekuntien laskenta.

Tämä on tietysti yleistys ja pitää muistaa, että poikkeus vahvistaa säännön. Tarinan opetus on se, että mielummin haen itseäni hieman vanhempia kuin aivan nuoria. Kuten jo aikaisemminkin keskusteluissa sanottiin, niin iän arvioiminen on todella vaikeaa. Eikä sillä ole minullekaan merkitystä, kunhan tanssi sujuu. Tietysti äitini ikäiset naiset jätän vanhemmille miehille.

Totta puhut reilusti alle 40 mies, näin se varmaan meneekin. Sinua vanhemmat 40 naiset ovat mukavampia kuin aivan nuoret naiset.

Mutta minulla 50 mies, juttu onkin toinen. Nämä samat 40 mukavat naiset ovat niitä sopivia nuoria naisia minullekin. En minäkään tanssi aivan nuorten naisten kanssa. Esim 20 vuotiaitten.
        Mutta 40 naiset eivät olekkaan minun ikäisiäni, vaan minua 10 vuotta nuorempia, kuinka ne näyttävätkään minusta niin kauniilta ja kiinnostavilta.

• tantsuloihin
        Pitkä,komea,hauska kirjoitti:

nyt tuli Sinulta oikeaa tekstiä,kuulostipa mukavalta,siinäpä oikealla asenteella liikkuva mies!

• samoin nähnyt
        pii-pii kirjoitti:

Tuopa ei näytä olevan arvailua. Samaa mieltä myös että, tanssiminen helpottuu kun ei ole sitä "yritystä"
        Nuoremmat ja nuorekkaat ovat oikeasti tanssimassa ja se lämmittää hakijaa. Alkuperäinen intoili taas ikäerosta ja sekun vain tuppaa olemaan molemmin puolin olemassa. Se ikä ero ja hakijoina toimii naiset kuin miehetkin. Ikään katsomaatta.

Narinaa kuuluu jatkuvasti tuolta ikänaisten suunnalta ja kahdesta asiasta. Naisia on liikaa tanssipaikalla ja toiseksi iäkkäämmätkin miehet hakee nuorekkaita naisia. Se kylläkin on totta eikä mikään yleistys.

• ekahaku

Eikös vastahaku ole kohteliasta?

• pitkä,komea,hauska

Vastahaku on kohteliasta. Totta! Mutta, jos tanssi ei ollut sitä mitä odotin? Onko minun pakko hakea takaisin vain kohteliaisuuden vuoksi? Minä en hae. Tanssilavalla en voi kaikkia miellyttää, vaikka normaalisti elämässä sen teenkin. Tästä on täällä jo käyty keskustelua. Lavalla olen pitämässä hauskaa.

Minulla ainakin on sen verran tuttuja tanssilavoilla, joita mielelläni tanssitan. Tietenkin joka ilta haen uusia tuttavuuksia ja onnistun löytämään uusia miellyttäviä tanssituttavuuksia. Eikös se näin mene meillä kaikilla?

• haluu tanssimaan
        pitkä,komea,hauska kirjoitti:

Vastahaku on kohteliasta. Totta! Mutta, jos tanssi ei ollut sitä mitä odotin? Onko minun pakko hakea takaisin vain kohteliaisuuden vuoksi? Minä en hae. Tanssilavalla en voi kaikkia miellyttää, vaikka normaalisti elämässä sen teenkin. Tästä on täällä jo käyty keskustelua. Lavalla olen pitämässä hauskaa.

Minulla ainakin on sen verran tuttuja tanssilavoilla, joita mielelläni tanssitan. Tietenkin joka ilta haen uusia tuttavuuksia ja onnistun löytämään uusia miellyttäviä tanssituttavuuksia. Eikös se näin mene meillä kaikilla?

se on justiinsa niin kun sanot!

• 19+16
        pitkä,komea,hauska kirjoitti:

näin. Hyvin oivallettu. Minä en ainakaan suorita mitään velvollisuushakuja. EVVK.

• 6+4
        19+16 kirjoitti:

näin. Hyvin oivallettu. Minä en ainakaan suorita mitään velvollisuushakuja. EVVK.

Naiet hakee "vastahakuja" he hakee juuri täsmälleen ketä he haluaa ja metsästää heitä keinoilla millä hyvänsä. Valikoimalla tanssiapikat, naistenhakuvuorot,vaatimalla lisää, hakeutumalla sekahakutansseihin, viimekädessä tekevät itselleen sekahakutanssit "muina naisina".

Vastahaut saa unohtaa , ja jos joku kerta "joutuvat sen tekemään näyttää ilme sen tarkoituksen. Onneksi on laaja tanssia harrastava porukka ja voi tanssia vapaasti hakea ja tulla haetuksi. Tämä on vain mahdollista ilman rajauksia. Sen kuuluisan vaastahaun teen ehdottomasti kun se sopii luontevasti aikaan ja paikkaan. Tekemällä tehtynä se on työvelvoite

• Se kilisee sittenkin

Biologinen kello kilkattaa kiivaimmin ja kaikkien korvia hivelevimmin ja siten kaivattua huomiota herättävimmin *karvan verran päälle kaksikymppisellä muuttuen nelikymppisellä jo huolestuttavan etäiseksi, kaikkien kuulijoitten hermosolukoita rassaavaksi etäiseksi kolinaksi. Rakkauden ja etenkin sen kaipuun kello voi tuosta huolimatta somasti kilkattaa vielä krematorionkin portilla:
      http://www.youtube.com/watch?v=y1x77lmDJTQ

Standardi-tsygopaatilla ei tietenkään voi ainakaan rakkauden kello missään vaiheessa elämää kilkattaa, koska on sellainen tsygopaatti tutkimusten mukaan täysin kylmä ja siten tunteeton jopa omaa sukupuoliskokuntaansa kohtaan. Onneksi näissä nuorten eikä vanhainkaan tanssipiireissä mitään tsygopaatteja mitä ilmeisimminkään liikoja liikuskele: nythän on hyvinkin pitkälti niin, että edes tanssimoittemme kurkot eivät tarkkaan ottaen täytä yksinkertaisenkaan tsygopaatin tunnusmerkistöä, vaikka nuo kurkot todellakin täysin kylmästi omaa sukupuoliskokuntaansa kohtaan näyttävätkin suhtautuvan, sillä ainakin osaa vastakkaisesta sukupuoliskokunnastaan hekin melko selvästi ajattelevat sekä tunteella että lämmöllä ja omaakin sukupuoliskokuntaansakin kohtaan jopa ikään katsomatta toisinaan tuntevat sentään raivoa ja ylemmyyttä. Aito tsygopaatti ei olisi kykeneväinen mihinkään noista tuntemuksista, vaikka toki voisikin kylmän viileästi eli sitä parenpaakaan silmäänsä vähääkään väräyttämättä syyllistyä yhtä raakoihin ja siten kaikkia sivullisia hirvittäviin tekoihin.

Eräs vakiokirjoittajista

• kirrree

On kireemmät paikat kuin rupsahtaneilla kääkillä

• Tanssi tanssina

vanhat gubbet pääsis niille apajille.. Äläpäs sekoita tanssia seksiin. Voi voi kun joidenkin on vaikea ymmärtää, että jos nuori nainen tanssii vanhemman miehen kanssa, niin ilta automaattisesti päätyisi sänkyhommiin. Kannattaisi teidän nuorten miesten käydä enemmän lavoilla ja kursseilla, kun teille kysyntää siellä olisi paljonkin. Katkera ruikutus palstalla ei asiaa paranna. Näin se menee.

• Pokka pitää
        Tanssi tanssina kirjoitti:

vanhat gubbet pääsis niille apajille.. Äläpäs sekoita tanssia seksiin. Voi voi kun joidenkin on vaikea ymmärtää, että jos nuori nainen tanssii vanhemman miehen kanssa, niin ilta automaattisesti päätyisi sänkyhommiin. Kannattaisi teidän nuorten miesten käydä enemmän lavoilla ja kursseilla, kun teille kysyntää siellä olisi paljonkin. Katkera ruikutus palstalla ei asiaa paranna. Näin se menee.

Tanssi ja sketsi todellakin ovat etenkin noin kirjoitettuna eri asioita kuitenkin siten, että ne kaikesta sanotusta huolimatta ovat kolikkonsa kääntöpuolet. Tuosta huolimatta sketsiä saadakseen edes noitten melko komeitten herrain ei välttämättä tarvitse lähteä nuorten tahi vanhainkaan tansseihin. Tämä tarkoittaa (muistakaa kolikko) kaikesta näissä nuorten- ja vanhaintanssipiireissäkin nähdystä ja kuullusta päätellen myös sitä, etteivät edes nuo sinänsä toki melko komeat herrat niistä nuorten- tahi vanhaintansseista lähtiessäänkään mistään pikasketsistäkään pääse muutoin kuin ehkä haaveissansa nautiskelemaan.

Sekä nuorten- että vanhaintanssikäytännössä tuo tarkoittaa sitä, että ei pitäisi sinänsä toki melko komeankaan herran ainakaan elämänsä ensimmäiselleen joko nuorten- tahi vanhaintanssitunnilleen sillä yhdellä ja samalla mielellä sketsiä hakemaan lähteä: nythän on hyvinkin pitkälti niin, että jopa helkkarin komeitten herrain kadehdittavankin tuuheatukkaiset päät ovat olleet mennä sekaisin heidän nähdessään vastapäisellä seinällä kaikki ne todella upeat, ainakin sillä hetkellä vapaat käsittämättömänkin halukkaan näköiset daamit. Mikäli kuitenkin ajattelemme jopa helkkarin komean herran näkövinkkelistä tätä sketsiasiaa järkevästi, havaitsemme, että sehän ei kerta kaikkiaan käy. No käyhän se vähän aikaa, mutta hirvittäviin sekä nuorten- että vanhaintanssikyyneliin se päättyy, sillä tanssitunneillakin daamit sinänsä toki äärimmäisenkin luottamuksellisesti keskinään herroista keskustelevat ja kun ilmenee, että joku herroista on sketsaillut melkein kaikkien daamien kanssa, tuleva sieväin niskain nakkelu on sitä luokkaa, että siinä käyvät hyvinkin äkkiä herralta sekä nuorten- että vanhaintanssivitsit vähiin.

Kannattaa sillä yhdellä ja samalla sketsimielellä herran mille tahansa joko nuorten- tahi vanhaintanssikurssille lähtiessään muistaa, että ei niitä toinen toisistaan täysin erillisiä nuorten tahi vanhainkaan tanssikursseja niin montaa kaikesta huolimatta järjestetä, että yhdelläkään niistä olisi herralla tässä sketsimielessäänkään varaa alkaa senkään pahemmin seota.

T: Eräs vakiokirjoittajista

• höpölöpölässy
        Pokka pitää kirjoitti:

Tanssi ja sketsi todellakin ovat etenkin noin kirjoitettuna eri asioita kuitenkin siten, että ne kaikesta sanotusta huolimatta ovat kolikkonsa kääntöpuolet. Tuosta huolimatta sketsiä saadakseen edes noitten melko komeitten herrain ei välttämättä tarvitse lähteä nuorten tahi vanhainkaan tansseihin. Tämä tarkoittaa (muistakaa kolikko) kaikesta näissä nuorten- ja vanhaintanssipiireissäkin nähdystä ja kuullusta päätellen myös sitä, etteivät edes nuo sinänsä toki melko komeat herrat niistä nuorten- tahi vanhaintansseista lähtiessäänkään mistään pikasketsistäkään pääse muutoin kuin ehkä haaveissansa nautiskelemaan.

Sekä nuorten- että vanhaintanssikäytännössä tuo tarkoittaa sitä, että ei pitäisi sinänsä toki melko komeankaan herran ainakaan elämänsä ensimmäiselleen joko nuorten- tahi vanhaintanssitunnilleen sillä yhdellä ja samalla mielellä sketsiä hakemaan lähteä: nythän on hyvinkin pitkälti niin, että jopa helkkarin komeitten herrain kadehdittavankin tuuheatukkaiset päät ovat olleet mennä sekaisin heidän nähdessään vastapäisellä seinällä kaikki ne todella upeat, ainakin sillä hetkellä vapaat käsittämättömänkin halukkaan näköiset daamit. Mikäli kuitenkin ajattelemme jopa helkkarin komean herran näkövinkkelistä tätä sketsiasiaa järkevästi, havaitsemme, että sehän ei kerta kaikkiaan käy. No käyhän se vähän aikaa, mutta hirvittäviin sekä nuorten- että vanhaintanssikyyneliin se päättyy, sillä tanssitunneillakin daamit sinänsä toki äärimmäisenkin luottamuksellisesti keskinään herroista keskustelevat ja kun ilmenee, että joku herroista on sketsaillut melkein kaikkien daamien kanssa, tuleva sieväin niskain nakkelu on sitä luokkaa, että siinä käyvät hyvinkin äkkiä herralta sekä nuorten- että vanhaintanssivitsit vähiin.

Kannattaa sillä yhdellä ja samalla sketsimielellä herran mille tahansa joko nuorten- tahi vanhaintanssikurssille lähtiessään muistaa, että ei niitä toinen toisistaan täysin erillisiä nuorten tahi vanhainkaan tanssikursseja niin montaa kaikesta huolimatta järjestetä, että yhdelläkään niistä olisi herralla tässä sketsimielessäänkään varaa alkaa senkään pahemmin seota.

tulipahan taas melkoinen essee Sinulta,kylläpä Sinä jaksat!

• Sekoilematon
        höpölöpölässy kirjoitti:

Hyvä kirjoitelmahan tuo oli. Varsin asiapitoinenkin.

• Ding dong
        höpölöpölässy kirjoitti:

Tuo kuulosti jotenkin tutulta. Olemmeko kenties tavanneet? Aika korniltahan tuollainen kieltämättä kuulostaisi kysymyksenä, mikäli käyttäisin sitä lähestymisyrityksessäni ikään kuin joko nuorten tai vanhain tahi molenpain tanssikyytipoikanani, mutta nythän en ole millään tavalla aloitteellinen, vaan enneminkin kohtelias: nythän on hyvinkin pitkälti niin, että eihän kukaan voi millään kaikkia – ja huomautettakoon varmuuden vuoksi niin, että ei niitä millään voi yhteensäkään niin montaa olla, että niistä kenenkään sellaista nuorten- tahi vanhainkaan tanssinumeroa tekemään lähteä pitäisi – todella upeitakaan daamejaan muistaa.

Voihan toki olla niinkin, että hän onkin joku noista melko komeista herroista, mutta ei ole silloinkaan pois suljettu mahdollisuus, ettemmekö olisi ohimennen voineet joskus toisiimme törmätä.

PS: kirjoittaisin toki erittäinkin mielelläni myös ylleni eräänä vakiokirjoittajista, mutta ylläpito ei salli. Pahoittelen täten ylläpidonkin puolesta äärimmäisenkin syvästi tuosta aiheutuvaa hirvittävää sekä nuorten- että vanhaintanssihämminkiä.

• zzzzz'

"On kireemmät paikat kuin rupsahtaneilla kääkillä "

-pienimunaisten valitusta..

• jopa lopettaisit
        Ding dong kirjoitti:

Tuo kuulosti jotenkin tutulta. Olemmeko kenties tavanneet? Aika korniltahan tuollainen kieltämättä kuulostaisi kysymyksenä, mikäli käyttäisin sitä lähestymisyrityksessäni ikään kuin joko nuorten tai vanhain tahi molenpain tanssikyytipoikanani, mutta nythän en ole millään tavalla aloitteellinen, vaan enneminkin kohtelias: nythän on hyvinkin pitkälti niin, että eihän kukaan voi millään kaikkia – ja huomautettakoon varmuuden vuoksi niin, että ei niitä millään voi yhteensäkään niin montaa olla, että niistä kenenkään sellaista nuorten- tahi vanhainkaan tanssinumeroa tekemään lähteä pitäisi – todella upeitakaan daamejaan muistaa.

Voihan toki olla niinkin, että hän onkin joku noista melko komeista herroista, mutta ei ole silloinkaan pois suljettu mahdollisuus, ettemmekö olisi ohimennen voineet joskus toisiimme törmätä.

PS: kirjoittaisin toki erittäinkin mielelläni myös ylleni eräänä vakiokirjoittajista, mutta ylläpito ei salli. Pahoittelen täten ylläpidonkin puolesta äärimmäisenkin syvästi tuosta aiheutuvaa hirvittävää sekä nuorten- että vanhaintanssihämminkiä.

että sekä nuorten-että vanhaintanssipuolella on havaittu eräs jonkunsortin aivoinfarktin kokenut tyyppi,joka ei osaa kirjoittaa muuta kuin hyvin pitkälti samankaltaista ,lähinnä nuorten-tai vanhaintanssipuolen höpönlöpöä jne. ............... onpas tosi pitkästyttävää ja jonniinjoutavaa höpölöpöä

• Pimpeli pom
        jopa lopettaisit kirjoitti:

että sekä nuorten-että vanhaintanssipuolella on havaittu eräs jonkunsortin aivoinfarktin kokenut tyyppi,joka ei osaa kirjoittaa muuta kuin hyvin pitkälti samankaltaista ,lähinnä nuorten-tai vanhaintanssipuolen höpönlöpöä jne. ............... onpas tosi pitkästyttävää ja jonniinjoutavaa höpölöpöä

http://www.youtube.com/watch?v=lclN1PcP1xQ

T: Eräs Vakiokirjoittajista

PS: Tiesitkö, että ällistyttävänkin monet noista todella upeista daameista sanovat standardikäytännössä niin, että pitäisiköhän nyt jo hyvän sekä nuorten- että vanhaintanssisään aikana herran lopettaa, vaikka kutakuinkin poikkeuksetta jokainen heistä, daameista toivoo, että se helkkarin komea herra jo tulisi kuin kuumankostea substraalinen hirmumyrsky ja veisi daamilta vastustamattomilla voimillaan jalatkin alta pannen…mjähämm…tukan ja kaikki muutkin paikat daamilta ihanan sekaisin. Tuo johtuu äärimmäisenkin pitkälti siitä, että kauhean monet noista todella upeista daameista mitä ilmeisimminkin ovat kauhean taitavia käänteistsygologisten tenppujen tekijöitä.

• Jukka$$

Kyllä nuorta ja notkeaa on kivempi tanssittaa.
      Jos notkea ei iällä väliä,minulla tulee hiki kun ajattelen
      yötä,mitä teen isolle hikiselle naiselle.
      Nuori tietää heti mitä tehdään,sänkykin kestää
      paremmin koettelemukset.

• Suuri ongelma

Parisenkymmentä vuotta sitten nuoret miehet puuttui lavoilta lähes, lukuunottamatta Varsinaissuomen lavoja. Nuoria tyttöjä kävi lavoilla aika "runsaastikin" mutta hielle ei ollut ikäisiään tanssittajia, korkeintaan muutama kolme-neljäkymppinen. Tytöt tietenkin hakivat myös lavojen enemmistöä eli niitä isän ikäisiä ja jopa iso-isän ikäisiä. Tästä muodostuikin eräänlainen perinne, ja kun monet vanhemmat miehet olivat hyviä tanssijoita, niin aika tyytyväisiäkin tytöt vanhoihin miehiin olivat.

Nykyisin "parisenkymmentä vuotta sitten nuoret tytöt" osoittavat ja esittelevät omia vanhoja tanssittajiaan omille tyttärilleen, niin ei ole ollenkaan harvinaista, että näistä nuorista tytöistä ja "vielä vanhemmista" miehistä muodostuu tanssituttavuuksia.

1980-2000 aikana muodostui aika vankka perinne tanssia monien mielestä ikäerojen perusteella epäsäätyisinä tanssipareina. Siihen aikaan asiaan ei edes kiinnitetty erityistä huomiota. Nyt siitä näyttää kuitenkin muodostuneen muutamalle herkkänahkaiselle tiukkapipolle elämääkin suurempi ongelma.

• Hiki haisoo

En epäile kirjoituksesi todenperäisyyttä yhtään, mutta tämä oli kyllä jokseenkin hupaisa lause: "hielle ei ollut ikäisiään tanssittajia, korkeintaan muutama kolme-neljäkymppinen" :)

• TypoTypo
        Hiki haisoo kirjoitti:

En epäile kirjoituksesi todenperäisyyttä yhtään, mutta tämä oli kyllä jokseenkin hupaisa lause: "hielle ei ollut ikäisiään tanssittajia, korkeintaan muutama kolme-neljäkymppinen" :)

Typo

• Hiki haisoo
        TypoTypo kirjoitti:

Typo

No tottahan toki, mutta hupaisa.

• Ajan trendi

Minkä takia te "valittaja daamit" olette hakemassa nuorempia miehiä! Onko kyseessä se ero ikä mikä vaikuttaa ikä eroooon.

Olisiko kyseessä lavoilla ylisuurena joukkon ilmenevä naisten rivistö seurausta siitä ja täten nuorten naisten hakeminen tulisi kieltää heidän milestään. Kun se haittaa sitä eroiän tuomaa kriisitunnelmaa. Huomio kiinnittyy tuohon että, nuorempana olet tanssinut nuorten kanssa joten kai nyt kelpaa ikäiset myös? No onhan mahdollista että haet nuorempia miehiä vai.

• Jukka££

Iällä ei ole väliä,kun haen tanssimaan,hyvärunkonen linjakas
      nainen.
      Laittakaa naiset ekana jääkaapit kuntoon,unohtakaa sieltä
      roskaruuat,miksei niillä peppu leviä,on kuin 7leivän
      uuni hetkenpäästä,syökää kasviksia,marjoja hedelmiä.

• 3-kymppinen heppu

Kyllähän se on pakko myöntää, että hoikka ja ketterä nainen on parasta tanssiseuraa. Toki pitää osata tanssiakin. Kun nuo ulkoiset ominaisuudet ja tanssitaito yhdistyvät, niin tanssiminen on tosi mukavaa. Iällä ei ole juurikaan merkitystä. Tykkään melkeinpä eniten tanssia 40-50-vuotiaiden taitavien ja itsestään huolehtivien naisten kanssa. Heillä on yleensä itsetunto kohdallaan ja uskaltavat heittäytyä tanssiin täysillä pientä flirttiä unohtamatta. Nuoremmat ottavat homman monesti liian vakavasti ja tanssiminen on enempi suoritusta kuin nautiskelua. Yli 50-vuotiailla alkaa vääjäämättä jo ketteryys kärsiä, vaikka saattavat olla vielä muuten hyvinkin herkullisessa kuosissa. Kaikkien halukkaiden kanssa lähden kyllä mielelläni tanssimaan ikään ja ulkonäköön katsomatta.

• -Äityli-

Minä olen neuvonut kaikille nuorille naisille, että saatte itse päättää, lähdettekö vai ette tanssimaan epämiellyttävän miehen kanssa. Nuoret tytöt ja naiset ovat liian kohteliaita ja kilttejä kieltäytymään. Ja lisäksi he luulevat, etteivät he saa kieltäytyä. Olen kuullut useamman "ukkelin" kovistelevan nuorta naista, ettei hausta saa kieltäytyä tai sinua ei pian kukaan hae ja saat seisoa koko illan seinäruusuna, jos nyt et lähde tanssimaan.

Paras keino olisi, että kaikki nuoret kieltäytyisivät tanssiinkutsusta, jos katsovat, ettei hakija täytä heidän kriteereitään. Tanssin pitää olla hauskaa ja kivaa ja rentoa ja mukavaa. Epämiellyttävä tanssikumppani ei anna positiivista tanssinautintoa. Minulla ei tulisi edes mieleenkään hakea minua kovin paljoa nuorempaa miestä tanssimaan. Joskus olen lähtenyt tanssimaan poikani ikäisen miehen kanssa, mutta koko tanssin ajan olen tuntenut itseni vaivautuneeksi ja olenkin käskenyt nuorukaista hakemaan ikäisiään tyttöjä tanssimaan.

• Vatsa sisään

Kun se kääntellee ja vääntelee? Voihan senkin sanoa suoraan että nuorempien naisten viehätysvoima vaan aiheuttaa kateutta ja syyllinen on helpointa tehdä miehistä.

Mikä se vaivaa? tanssikaa ja antakaa toistenkin tanssia. Hakekaa ja olkaa vaivautuneita ja ilman sitä. Mutta miksi ryhtyä "järjestelemään" ja syyllistämään. Tanssi on kaikenikäisille oikein hyvää liikuntaa ym.

• Kohtuudella

Tiikerinraivo jo kertoo mihin pyrkii ja millä hinnalla. En todella kannata epänormaalia ja kypsymätöntä seksuallisuutta. Mutta ihmetystä herättää miten se liittyy "liitetään väkisin" tanssiin?! Kun Vanha nainen hakee tanssimaan nuorta miestä joka on hyvin yleistä, ei tiikerin raivoa näy mailla ei halmeilla eikä ole syytäkään. Mikä ihmeen ylihysteria on tuo kuvaamasi yleistys yleensä kaikkia miehiä kohtaan.

On suurta itsehuijausta lähteä oman mielikuvituksensa ja paniikko kohtausten seurauksena uhoamaan ja tekemään kasvatusmalli esimerkkiä toiminnastaan.

Pahin tapa suojella ihmiset tanssilta on luoda harhaista ja mustavalkeaa pelkoa turvattomuudeksi omista lähtökohdistaan. Ihmiset ovat fiksuja ja nuoret erityisesti. Vanhemmusasema on kasvua varten itsellekkin.

• Tanssi-iloa kaikille

Olet neuvonut oikein ja olisin itsekin tyytyväinen, jos kaikki jotka eivät oikeasti halua jonkun kanssa tanssia, kieläytyisivät kohteliaasti tanssiinkutsusta. Etenkin jos joku "ukkeli" kovistelee ja tuollaisia ukaaseja asettelee. Sillä ukkelilla vaan tuntuu oman arvon heikkous niin kovasti, että hän pelkää saavansa pakit ja joutuu naurunalaiseksi. Tuskin kukaan joutuu naurunalaiseksi tuossa tilanteessa, mutta se saisi sen ukkelin harkitsemaan todellakin kuka on hänelle sopiva tanssiparneri ja kuka ei. Hyvä kannanotto tuossa kohden!

Toivoisin, että nuoret naiset itse hakevat halutessaan sen vanhemman ukkelin tanssimaan, jotta se tanssiluottamus suhde syntyy. Jos hakua ei nuoren naisen puolelta kuulu, niin kellot pitäisi soida ja jos ei soi, niin siihenhän oli hyvä tapa ne pakit.

Parasta olisi, että kaikki kieltäytyisivät tanssiinkutsusta sellaiselle hakijalla, jonka kanssa ei todellakaan halua tanssia. Iällä ei siinä ole mitään tekemisistä.

Sitten tullaan sinun omaan mielipiteeseesi nuorten miesten suhteen. Ottaisitko ystävällisesti huomioon, että se nuori mies, joka haki sinua tanssimaan, haluaisi kanssasi tanssia, eikä havaita siinä jotain häpeää. Jos olet vaivautunut, niin ongelmasi on omasi, mutta sitä ei sovi yleistää.

Ja mitä tullaan tanssinautintoon? Olen nuori mies ja pidän tanssista kypsän naisen kanssa. Siinä on paljon erilaista kuin ikäiseni tytön kanssa tanssiminen ja ne ovat aivan eri asioita. Nautintoa saan molemmista tilanteista, varsinkin jos nainen antautuu tanssiin, eikä häpeile itseään. Oletko aivan varma, että et koe salaista halua, kun nuori mies hakee tanssiin? Pyydän, tähän ei kannata vastata, vaan jokainen voi pohtia asiaa omassa päässään.

• Pohdintaa

Pedofiliassa on kyse aikuisen ihmisen seksuaalisen suuntautumisen kohdistumisesta seksuaalisesti kehittymättömiin esimurrosikäisiin lapsiin. Ei tansseissa niin nuoria käy, tai ei ainakaan pitäisi käydä. Seksuaalisesti täysin kehittynyt ihminen viehättää vastakkaista sukupuolta, eikä siinä ole mitään ihmeellistä, vaikka ikäeroa olisi reilustikin. Nuori, mutta täysin kehittynyt nainen on hedelmällisimmillään ja herättää siksi enemmän kiinnostusta miehissä kuin vanhempi nainen. Se on silkkaa biologiaa. Se, että esim. 50-vuotiaan miehen ja 18-vuotiaan tytön suhdetta pidetään jotenkin sairaana, on pelkästään kulttuurisidonnainen juttu. Eläinmaailmassakin on tavallista, että vanhat, mutta vielä vahvat urokset lisääntyvät vasta lisääntymisikään päässeiden hedelmällisimpien naaraiden kanssa.

• motherforfour

Minusta vaikuttaa siltä, että sinä olet ahdistunut ihan syyttä. Täällä puhutaan yleensä vain aikuisista ja sinunkin pitäisi ymmärtää se. Pedofilian tuominen esille on melko kummalista kun puhutaan tanssista. Jos viisikymppinen pitää 25:sta seksuaalisesti viehättävänä niin se on todella tervettä, normaaliin käytökseen taas kuuluu olla esittämättä haluaan jokaiselle iästä riippumatta.
        Onko alaikäisesi omasta tahdostaan tanssipaikalla? Jos kuvaamaasi ahdistelua tapahtuu niin hän ei luultavasti haluaisi olla siellä.
        Minä en todellakaan usko, että miehet ovat kuin kiimaiset kollit alaikäisen kimpussa tanssipaikalla. Oletko kysynyt muiden mielipidettä asiasta? Miten voit päästää tytärtäsi mihinkään iltaisin tai viikonloppuisin? Siellä ahdistelua tapahtuu varmasti.
        Joko sinä suojelet lapsiasi lopun ikäänsä tai lapset oppivat suojelemaan itseänsä, sinunkin pitää kasvaa aikuiseksi. Sinulla ei ole mitään syytä "suojella" jatkuvasti 10v nuorempia ihmisiä, eikä edes oikeutta.

• En ymmärrä

Aikuisia ihmisiähän tansseissa käy. Älä nyt sotke tähän sellaisia asioita, jotka eivät siihen kuulu. Ja mitä pahaa on siinä, että esim. 60-vuotias pitää itseään puolta nuorempaa, eli 30-vuotiasta seksuaalisesti viehättävänä? Aikuisia molemmat ja viehättävänä pitämisestä on vielä pitkä matka johonkin intiimiin toimintaan, joka sinulla ilmeisesti pyörii mielessäsi.

• Vain tanssimassa

Sinä nähtävästi miellät tanssin seksuaalisena toimintana. Eihän sillä ikäerolla muuten olisi mitään merkitystä. Vai onko sinulla samalla tavalla vaivautunut olo, jos pelaat poikasi ikäisen miehen kanssa vaikka sulkapalloa? Tanssia enemmän harrastavalle tanssi on ensisijaisesti vain tanssia. Siihen voi tietysti liittyä myös seksuaalista kiinnostusta paria kohtaan, mutta se johtaa hyvin harvoin mihinkään muuhun toimintaan tai edes selkeään kiinnostuksen esiin tuomiseen.

Nuorelle ihmiselle voi olla varsinkin harrastuksen alkuvaiheessa helpompaa tanssia itseään selvästi vanhempien kanssa, koska hän ei pidä heitä potentiaalisina kumppaniehdokkaina. Hän siis ajattelee heidät turvallisiksi harjoitusvastustajiksi. Hänen itsensä ikäinen tanssipari voi ujostuttaa ja voi tulla tunne, että pitäisi osata hirveän hyvin, että olisi edukseen. Vanhempaan ei ole sellaista sisäistä tarvetta tehdä vaikutusta.

• Rolfy

Sinä nähtävästi miellät tanssin seksuaalisena toimintana. Eihän sillä ikäerolla muuten olisi mitään merkitystä. Vai onko sinulla samalla tavalla vaivautunut olo, jos pelaat poikasi ikäisen miehen kanssa vaikka sulkapalloa? Tanssia enemmän harrastavalle tanssi on ensisijaisesti vain tanssia. Siihen voi tietysti liittyä myös seksuaalista kiinnostusta paria kohtaan, mutta se johtaa hyvin harvoin mihinkään muuhun toimintaan tai edes selkeään kiinnostuksen esiin tuomiseen.

Nuorelle ihmiselle voi olla varsinkin harrastuksen alkuvaiheessa helpompaa tanssia itseään selvästi vanhempien kanssa, koska hän ei pidä heitä potentiaalisina kumppaniehdokkaina. Hän siis ajattelee heidät turvallisiksi harjoitusvastustajiksi. Hänen itsensä ikäinen tanssipari voi ujostuttaa ja voi tulla tunne, että pitäisi osata hirveän hyvin, että olisi edukseen. Vanhempaan ei ole sellaista sisäistä tarvetta tehdä vaikutusta.

menkää pattayalle,niin ette puhu mittän

• Andreeas peex

no ainakin,mitäs sitä turhia

• -Äityli-
        motherforfour kirjoitti:

Minusta vaikuttaa siltä, että sinä olet ahdistunut ihan syyttä. Täällä puhutaan yleensä vain aikuisista ja sinunkin pitäisi ymmärtää se. Pedofilian tuominen esille on melko kummalista kun puhutaan tanssista. Jos viisikymppinen pitää 25:sta seksuaalisesti viehättävänä niin se on todella tervettä, normaaliin käytökseen taas kuuluu olla esittämättä haluaan jokaiselle iästä riippumatta.
        Onko alaikäisesi omasta tahdostaan tanssipaikalla? Jos kuvaamaasi ahdistelua tapahtuu niin hän ei luultavasti haluaisi olla siellä.
        Minä en todellakaan usko, että miehet ovat kuin kiimaiset kollit alaikäisen kimpussa tanssipaikalla. Oletko kysynyt muiden mielipidettä asiasta? Miten voit päästää tytärtäsi mihinkään iltaisin tai viikonloppuisin? Siellä ahdistelua tapahtuu varmasti.
        Joko sinä suojelet lapsiasi lopun ikäänsä tai lapset oppivat suojelemaan itseänsä, sinunkin pitää kasvaa aikuiseksi. Sinulla ei ole mitään syytä "suojella" jatkuvasti 10v nuorempia ihmisiä, eikä edes oikeutta.

Tyttäreni tykkäävät tanssia. Siis pelkästään tanssia. Tyttäreni eivät tykkää huomattavasti vanhempien miesten tavoista litistellä, lähennellä, lääppiä, silitellä jne. Tytärteni ikäiset miehet ovat sivistyneempiä vai lienevätkö arempia, koska he osaavat käyttäytyä. Nuoret miehet eivät lähentele, eivät lääpi jne. Tyttäreni ovat todella kauniita ja hyväsydämisiä. He herättävät huomiota kaikkialla, missä liikkuvat.

Olen todellakin välillä kovin ahdistunut, koska tyttäreni pyytävät minut usein tansseihin "järjestysmieheksi". Valvon tilannetta taustalla ja riennän tarvittaessa apuun. Tuntuu, että tilanne pahenee koko ajan. Nykyään on jotenkin hyväksyttävää näyttää ja kertoa tunteistaan ja sitä vanhemmat miehet käyttävät hyväkseen. No... onhan tunteiden näyttäminen ihan OK asia noin yleisellä tasolla, mutta onko asiallista ja tervettä tunkea nuoren naisen/tytön henkilökohtaiselle "reviirille" temmi ojossa niin, että myös tyttö tuntee sen??? Onko asiallista ehdotella kaksimielisyyksiä tai onko asiallista kertoa seksinpuutteesta ja helpotusvaihtoehdoista???? Valitettavasti näin tapahtuu!!! Ja sitten täällä vielä yritetään vääntää asia huumoriksi arvuuttelemalla (sallitun???) temmin pituutta. Arvuuttelijalla tuskin on tyttäriä, tuskin edes lapsia vielä. Oikea isä kyllä suojelee tyttäriään.

Minä olen omasta mielestäni kasvanut aikuiseksi, mutta onko moni muu????? Olen vastuullinen vanhempi. Lapseni ovat saaneet kasvaa ja kehittyä rauhassa, omaan tahtiin. Meillä vanhemmat kantavat vanhemmanvastuun ja lasten vastuut lisääntyvät pikku hiljaa iän karttuessa. Maailmalle lähteneet ovat pärjänneet upeasti. Heistä on tullut vastuuntuntoisia ja rakastavia. Sisarukset ovat parhaimpia kaveruksia keskenään.

Onko aikuismaista käytöstä hyväksyä nuoriin naisiin (ja miksei nuoriin miehiinkin) kohdistuva ala-arvoinen, seksiaalisuuteen kohdistuva käytös????

Miksi lasten ei anneta olla lapsia ja miksi nuoret ja KAUNIIT tytöt ja naiset eivät saa olla tanssimassa mm. tanssilavoilla ilman seksuaalistahäirintää???

Olen käynyt usein myös nuorten suosimissa diskoissa tyttärieni kanssa ja siellä ei tällaista epämiellyttävää lääppimis- ja läähättämiskäytöstä juuri lainkaan ole, vaikka niin luulisi. Kuten jo edellä epäilin, niin nuoret miehet/pojat ovat (ehkä) arkoja, itsestään epävarmoja. Ikäiselleen kaverille on helpompi sanoa suorat sanat. Isänsä ikäistä miestä tytöt kunnioittavat ja arvostavat ja siksi tytöillä on todella suuri kynnys "ärähtää" huonosti käyttäytyvälle vanhemmalle miehelle. Miettikää sitä!!!!

Tyttäreni oppivat kyllä kasvettuaan puolensa pitämään, mutta vielä tällä hetkellä tykkäävät siitä, että äiti suojelee ja puolustaa. Sitä vartenhan me vanhemmat olemme olemassa, että suojelemme lapsiamme. Meidän tärkein tehtävä vanhempina on opettaa lapsillemme sallittavuuden rajat. Minä olen opettanut lapsilleni, että toisia pitää kunnioittaa, toisista pitää pitää huolta, kaveria ei saa jättää, läheisen hyvinvointi on tärkeämpää kuin raha, perhe on paras tuki ja turva (ystäviä tulee ja menee, mutta perhe pysyy) jne. Nykyään joudun surukseni opettamaan, että saa tintata turpaan huonosti ja loukkaavasti käyttäytyvää miestä, jos sana ei tehoa. Niin on maailma muuttunut.

Jyrääkö maailman pahuus vai onko sille vielä jotakin tehtävissä???? Minun nuoruudessa sai nuoret naiset olla rauhassa kaikenlaisilta seksijutuilta, ainakin pienessä maalaiskylässä. Nyt on toisin.

• Kunhan kysyn
        -Äityli- kirjoitti:

Tyttäreni tykkäävät tanssia. Siis pelkästään tanssia. Tyttäreni eivät tykkää huomattavasti vanhempien miesten tavoista litistellä, lähennellä, lääppiä, silitellä jne. Tytärteni ikäiset miehet ovat sivistyneempiä vai lienevätkö arempia, koska he osaavat käyttäytyä. Nuoret miehet eivät lähentele, eivät lääpi jne. Tyttäreni ovat todella kauniita ja hyväsydämisiä. He herättävät huomiota kaikkialla, missä liikkuvat.

Olen todellakin välillä kovin ahdistunut, koska tyttäreni pyytävät minut usein tansseihin "järjestysmieheksi". Valvon tilannetta taustalla ja riennän tarvittaessa apuun. Tuntuu, että tilanne pahenee koko ajan. Nykyään on jotenkin hyväksyttävää näyttää ja kertoa tunteistaan ja sitä vanhemmat miehet käyttävät hyväkseen. No... onhan tunteiden näyttäminen ihan OK asia noin yleisellä tasolla, mutta onko asiallista ja tervettä tunkea nuoren naisen/tytön henkilökohtaiselle "reviirille" temmi ojossa niin, että myös tyttö tuntee sen??? Onko asiallista ehdotella kaksimielisyyksiä tai onko asiallista kertoa seksinpuutteesta ja helpotusvaihtoehdoista???? Valitettavasti näin tapahtuu!!! Ja sitten täällä vielä yritetään vääntää asia huumoriksi arvuuttelemalla (sallitun???) temmin pituutta. Arvuuttelijalla tuskin on tyttäriä, tuskin edes lapsia vielä. Oikea isä kyllä suojelee tyttäriään.

Minä olen omasta mielestäni kasvanut aikuiseksi, mutta onko moni muu????? Olen vastuullinen vanhempi. Lapseni ovat saaneet kasvaa ja kehittyä rauhassa, omaan tahtiin. Meillä vanhemmat kantavat vanhemmanvastuun ja lasten vastuut lisääntyvät pikku hiljaa iän karttuessa. Maailmalle lähteneet ovat pärjänneet upeasti. Heistä on tullut vastuuntuntoisia ja rakastavia. Sisarukset ovat parhaimpia kaveruksia keskenään.

Onko aikuismaista käytöstä hyväksyä nuoriin naisiin (ja miksei nuoriin miehiinkin) kohdistuva ala-arvoinen, seksiaalisuuteen kohdistuva käytös????

Miksi lasten ei anneta olla lapsia ja miksi nuoret ja KAUNIIT tytöt ja naiset eivät saa olla tanssimassa mm. tanssilavoilla ilman seksuaalistahäirintää???

Olen käynyt usein myös nuorten suosimissa diskoissa tyttärieni kanssa ja siellä ei tällaista epämiellyttävää lääppimis- ja läähättämiskäytöstä juuri lainkaan ole, vaikka niin luulisi. Kuten jo edellä epäilin, niin nuoret miehet/pojat ovat (ehkä) arkoja, itsestään epävarmoja. Ikäiselleen kaverille on helpompi sanoa suorat sanat. Isänsä ikäistä miestä tytöt kunnioittavat ja arvostavat ja siksi tytöillä on todella suuri kynnys "ärähtää" huonosti käyttäytyvälle vanhemmalle miehelle. Miettikää sitä!!!!

Tyttäreni oppivat kyllä kasvettuaan puolensa pitämään, mutta vielä tällä hetkellä tykkäävät siitä, että äiti suojelee ja puolustaa. Sitä vartenhan me vanhemmat olemme olemassa, että suojelemme lapsiamme. Meidän tärkein tehtävä vanhempina on opettaa lapsillemme sallittavuuden rajat. Minä olen opettanut lapsilleni, että toisia pitää kunnioittaa, toisista pitää pitää huolta, kaveria ei saa jättää, läheisen hyvinvointi on tärkeämpää kuin raha, perhe on paras tuki ja turva (ystäviä tulee ja menee, mutta perhe pysyy) jne. Nykyään joudun surukseni opettamaan, että saa tintata turpaan huonosti ja loukkaavasti käyttäytyvää miestä, jos sana ei tehoa. Niin on maailma muuttunut.

Jyrääkö maailman pahuus vai onko sille vielä jotakin tehtävissä???? Minun nuoruudessa sai nuoret naiset olla rauhassa kaikenlaisilta seksijutuilta, ainakin pienessä maalaiskylässä. Nyt on toisin.

Minkä ikäisiä tyttäresi ovat?

• -Äityli-

Minä olen lähes tulkoon äidinroolissa aina, kun olen tanssimassa lavoilla. Joskus harvoin olen ravintolassa ilman lapsiani ja silloin on "muut asiat" mielessä. Heh heh...

Täytyy tunnustaa, että tunnen kovasti myötähäpeää sitä nuorta miestä kohtaan, joka minua sattuu tanssiin hakemaan. Vaikka olenkin ihan kaunis ja iloinen ja nauravainen, niin ennen kaikkea minä olen ÄITI. Äidinroolissa minä tunnen itseni ränsistyneeksi ja raihnaiseksi "muoriksi", jossa ei ole mitään kiinnostavaa. Seksuaalisuus ei tule pieneen mieleenkään. Oikein kauhistun, jos minua hakee joku nuorimies tanssimaan. Ajattelen heti, että äitiä poika etsii, vaikka tiedän, että se on tyhmästi ajateltu. Minusta on niin ihanaa katsoa, kun kaksi nuorta tanssii yhdessä. Sydämeni pakahtuu äidillisestä rakkaudesta kaikkia nuoria kohtaan. Tiedän minä, että en voi suojella kaikkia maailman nuoria, mutta toivoisin, että kaikki aikuiset kunnioittaisivat lapsia ja nuoria. Minä haluaisin leipoa kaikille maailman lapsille erilaisia herkkuja. Haluaisin laittaa ruokaa ja ruokkia koko maailman lapset. Sellainen minä olen...

• Pysytään aiheessa
        -Äityli- kirjoitti:

Minä olen lähes tulkoon äidinroolissa aina, kun olen tanssimassa lavoilla. Joskus harvoin olen ravintolassa ilman lapsiani ja silloin on "muut asiat" mielessä. Heh heh...

Täytyy tunnustaa, että tunnen kovasti myötähäpeää sitä nuorta miestä kohtaan, joka minua sattuu tanssiin hakemaan. Vaikka olenkin ihan kaunis ja iloinen ja nauravainen, niin ennen kaikkea minä olen ÄITI. Äidinroolissa minä tunnen itseni ränsistyneeksi ja raihnaiseksi "muoriksi", jossa ei ole mitään kiinnostavaa. Seksuaalisuus ei tule pieneen mieleenkään. Oikein kauhistun, jos minua hakee joku nuorimies tanssimaan. Ajattelen heti, että äitiä poika etsii, vaikka tiedän, että se on tyhmästi ajateltu. Minusta on niin ihanaa katsoa, kun kaksi nuorta tanssii yhdessä. Sydämeni pakahtuu äidillisestä rakkaudesta kaikkia nuoria kohtaan. Tiedän minä, että en voi suojella kaikkia maailman nuoria, mutta toivoisin, että kaikki aikuiset kunnioittaisivat lapsia ja nuoria. Minä haluaisin leipoa kaikille maailman lapsille erilaisia herkkuja. Haluaisin laittaa ruokaa ja ruokkia koko maailman lapset. Sellainen minä olen...

"Haluaisin laittaa ruokaa ja ruokkia koko maailman lapset. Sellainen minä olen... "

- nyt kannattaisi miettiä oletkohan oikealla palstalla. Sulla voisi olla paljonkin annettavaa, kunhan hakeudut oikealle foorumille..

• Nuorehko mies
        -Äityli- kirjoitti:

Voi hyvän tähen. Minä olen hakenut itseäni vanhempia naisia ihan vaan siksi, että olen halunnut päästä tanssimaan. Joskus saattaa olla niinkin, että tiedän jonkun vanhemman naisen olevan hakurivin naisista osaamiseltaan minulle paras vaihtoehto. En todellakaan mitään äitiä etsi.

• xy
        -Äityli- kirjoitti:

Täällä keskustellaan milloin pedofiliasta, milloin mistäkin. Ei pitäisi pedofiliaa sotkea tanssiin, jos kyseessä on 50 mies ja 18-25 vuotias nainen. Jos ajatellaan lain puolelta asiaa, niin mitään laitonta ei ole noiden esimerkkinen välisessä suhteessakaan. Tämän lisäksi suhteeseen tarvitaan kaksi ja varmasti tuon ikäinen nuori nainen on suhteessa vapaaehtoisesti. Asia ei kuulu muille.

Sen sijaan onko järkevää tuollainen toiminta, on aivan eri asia jo. Kun mies alkaa hipoa 65 vuotisrajaa on 18 vuotiaana suhteensa aloittanut nainen 33 vuotias ja silloin jo alkaa tuntua erikoiselta miehen lähtiessä eläkkeelle... Rakkaus ei kysy ikää ja jos joku nuori nainen hakee isänsä ikäistä seurustelukumppania jostain syystä, niin ulkopuolisen ei pidä siihen puuttua, olipa kyseessä hänen äitinsä tai ei. Eikö niin? Asia varmasti kismittää äitiä, mutta jos tytär on onnellinen, niin miksi ei??? Huomisesta ei koskaan tiedä, joten se elämä voi loppua äkistikin. Pitäisikö siis olla yksin kaikenaikaa ja pitää yhtenä ehdottomana kriteerinä vain samanikäistä seuralaista?

Kun puhutaan tanssista, löytyy vanhemmista miehistä suurin osa kunnollisia, jotka eivät likistele tai silittele, eivätkä ehdottele sopimattomia. Tämä meidän tanssikulttuurimme on myös sellaista, että lavoilla on niin paljon ihmisioä, parikuntia, jotka ovat myös vanhempia omalla tahollaan ja aivan luonnollista käyttäytymistä on tavallaan valvoa hyvän maun ja hyvien tapojen toteutumista, eikä siihen erikseen tarvita juuri tyttäriesi äitiä valvontatehtäviin. Ihan varmasti asiaan puututaan, jos sallitun rajat ylitetään.

Ilmeisesti ei kuitenkaan osaa neuvoa ja opettaa tyttärillesi kunnolla toimintatapapoja. Jos tyttäresi kokee jonkun miehen iljettäväksi limanuljaskaksi, miksi tyttäresi ei anna pakkeja, kieltäydy tanssista??? Ei pakko ole lähteä ja asia on kunnossa. Tietenkään ennen ensimmäistä tanssikertaa, ei voi tietää kenenkään miehen käyttäytymistä, mutta sittenhän asia tulee esille. Kyllä ne pappamallin miehet oppivat pian jättämään rauhaan naisen, joka antaa pakit. Ihan varmasti ja jos ei tulee sitten avuksi jo nuoren tyttärei kaverit kertomaan tuolle papalle, että pysys kuule poissa !

Ei todellakaan ole aikuismaista käytöstä hyväksyä nuoriin kohdistuva ala-arvoinen seksuaalisuuteen kohdistuva käytös. Kaikki käytös ei kuitenkaan ole ala-arvoista ja kyseessä voi olla kahden ihmisen välinen suhde, joka pitää sinun ulkopuolisena tunnistaa ( koska olet niin tarkkaileva ja vahtiva) ja jättää rauhaan.

Kuvittelisin, että ongelma, miksi nuoret eivät saa olla rauhassa tanssipaikoilla vanhempien ihmisten taholta on etenkin se, ettei lavoilla yksinkertaisesti ole riittävästi nuoria miehiä tai miehiä ylipäätään. Tämä aiheuttaa vanhempien miesten lähentymisen. Toinen syy on luonnollisesti nuoren naisen kauneus, ilo ja yhtenä merkittävänä asiana juuri tuo kyynisyyden puute. Kun ei ole elämässään vielä kokenut ahdistusta, on nuoret jotenkin vapaampia ja avoimempia. Mutta eivät kaikki.

Tanssin kannalta monet aikuiset naiset alkavat jo ensi metreillä väheksyä omaa tanssitaitoaan, osa on kieltämättä jäykkiä ja suurin osa erittäin vakavia kasvoiltaan. Pitää siinä sitten miettiä kenen kanssa on kivempi tanssia?

Nelikymppinen nainen, joka on paljon tanssinut ja kokenut ja jos on muutenkin itsestään huolehtiva, naisellinen pystyy antamaan ihan eri tason kyydit kuin kaksikymppinen, vaikka poikkeuksia löytyy molemmista ikäryhmistä.

Ja kuten itse mainitset yhden tärkeän syyn olla hakematta vanhempaa naista, on hänen äidillisyys, olemus tuntea itsensä rumaksi ja vanhaksi ja kun se vielä kumpuaa esiin voimakkaasti, niin ei ole kovin vaikea päätää hakeeko nuorta vai vanhempaa tanssimaan. Naiset, pitäkää itsestänne huolta ja olkaa seksuaalisia, niin alkaa asiat kääntymään toisinpäin.

Vanhemmille miehille muistutukseksi, että teillä on ehkä jo ollut aikoinaan onni seurustella nuoren naisen kanssa, jos se on mennyt pilalle---ehkä omasta syystäsi--- sitä ei pidä enää korjaamaan yrittämällä nuorta naista uudelleen. Hyväksykää, että elämä on edessäpäin ja siihen pitää rakentaa ihan jotain muuta, kuin suhde nuoreen naiseen. Kiva tietysti sille miehelle jos onnistuu. Älä yritä elää uutta nuoruutta, vaan voit elää onnellista elämää ikäisesi kanssa.

Nuorille naisille sanon vielä sellaista, että kyllä voit tanssipaikalla, ihmisten ilmoilla, suhteellisen turvallisessa ympäristössä uskaltaa kieltäytyä tanssista sille miehelle, jota et koe seuraasi sopivaksi. Ei sitä asiaa tarvitse pelätä.

Ja kuule, kun sinua vanhempi nainen hakee tanssimaan, voisitko koettaa antaa miehelle tanssinautinnon poskien kuumottamisen sijaan!

Yhteenvetona: Pakit sille, jonka kanssa ei halua tanssia ja tulla likistellyksi.

• Tanssiaktiivi

.. täällä kukaan mitään itke. Tanssi on meille harrastus.

• f 18v
        -Äityli- kirjoitti:

Miksi sinä tuot sen äitiroolisi tanssipaikalle? Etkö tunne itseäsi koskaan itsekkääksi kun kaikkien pitäisi pyöriä sinun äitiytesi ympärillä? Kaikki maailman lapset ja nuoret eivät tosiaankaan kaipaa jotain tätiä hössöttämään, meillä on oikeus itsenäiseen elämään.

• Järki hoi
        Pohdintaa kirjoitti:

Pedofiliassa on kyse aikuisen ihmisen seksuaalisen suuntautumisen kohdistumisesta seksuaalisesti kehittymättömiin esimurrosikäisiin lapsiin. Ei tansseissa niin nuoria käy, tai ei ainakaan pitäisi käydä. Seksuaalisesti täysin kehittynyt ihminen viehättää vastakkaista sukupuolta, eikä siinä ole mitään ihmeellistä, vaikka ikäeroa olisi reilustikin. Nuori, mutta täysin kehittynyt nainen on hedelmällisimmillään ja herättää siksi enemmän kiinnostusta miehissä kuin vanhempi nainen. Se on silkkaa biologiaa. Se, että esim. 50-vuotiaan miehen ja 18-vuotiaan tytön suhdetta pidetään jotenkin sairaana, on pelkästään kulttuurisidonnainen juttu. Eläinmaailmassakin on tavallista, että vanhat, mutta vielä vahvat urokset lisääntyvät vasta lisääntymisikään päässeiden hedelmällisimpien naaraiden kanssa.

Siis samaa mieltä "luontokuvauksen kanssa". Mutta tuota en edelleen ymmärrä mikä ihme se on että se liitetään tanssimiseen tuo viettimaailma niin kuvitteellisena kuin mahdollista. Siis kauhukuvina ja hysteriana.

Ne asiat eivät liity yhteen terveessä tanssi ajattelussa. Sillä on kovinkin paljon lajeja ja harrasteita missä moinen seksisismissä rypeminen on paljon lähempänä.... käytäntöä.

• Etunsa kullakin
        -Äityli- kirjoitti:

Siis mihin itse väännät asiaa väkisin?!

Missä ihmeessä on ylitäydellisten tyttäriesi isä! Äidin ja ISän on velvollisuus kasvattaa sekä ohjata pikkuhiljaa kasvuympristöinen sekä suhtautmisineen lapsensa tukevasti vapaaksi ja itsetuntoiseksi.

Nyt tuntuu kun vähän tarkastelle mielipiteistöäsi että käytät lapsiasi hyväksi katkeruudessasi miehiä kohtaan sillä jokin haisee hommassa. Niin äiti kuin oletkin.
        Hätäsi välityy ikäänkuin vain sinä olisit maailmassa nähnyt pahaa ja olet yksin siitä vastuussa. Oma asemasi on kai niin epäselvä että varminta on etsiä syyllisiä kuin katsella peiliin.

Tanssipaikkaa voi käyttään tanssimiseen ja kaikkien on täysin turvallista käydä tanssimassa ja "suojeluviettisi" kannattaa käyttää julkiseen tiikeröintiin eikä piilossa kyttämiseen.

Siis hyppää lauteille ja ilmoita mikä on sinun reviirisi niin ihmiset osaa kunnioittaa sun yksityistä pyörremyrskyä.

• Rautalangasta
        -Äityli- kirjoitti:

Äitiys on ihan jes ja isyys myös . Mutta minkä ihmeen takia tunget sitä väkisellä jokapaikkaan. Tanssipaikalla käy varmuudella muitakin ÄITEJÄ ja varmuudella he osaa ja kykenee näkemään niin itsensä kuin muutkin aivan turvallisina ja naisina sekä miehinä eikä jatkuvana "sodanjulistus" hysteriana.

• -Äityli-
        Pysytään aiheessa kirjoitti:

"Haluaisin laittaa ruokaa ja ruokkia koko maailman lapset. Sellainen minä olen... "

- nyt kannattaisi miettiä oletkohan oikealla palstalla. Sulla voisi olla paljonkin annettavaa, kunhan hakeudut oikealle foorumille..

Kiitos kaikille minun tekstejä lukeneille ja niihin vastanneille.

Eräs asia minua vaan kovasti ihmetyttää ja se on se, että itse ongelmaan ei juurikaan ole tullut kommentteja, vaan ainoastaan kommenteja minun äitiyttäni kohtaan ja kykyyni valita oikea palsta kirjoituksilleni.

Onko minun ymmärrettävä asia niin, että on paikkoja, joissa voin olla äitiroolissa ja on paikkoja, joissa ei ole suotavaa olla äiti, vaikka lapset olisivat mukanani??????????

Kukaan ei ole kommentoinut tyttärieni epämiellyttäviä kokemuksia tanssilavoilta. Miksi??? Eivätkö ne kiinnosta ketään??? Onko maailma mennyt jo täysin välinpitämättömäksi ja sairaaksi??? Eikö hyvillä käytöstavoilla ole enää merkitystä edes tanssilavoilla????

Esiintyykö paljonkin teidän tanssipiirien ihmisillä sitä, että lopetatte isyytenne ja äitiytenne mennessänne esim. tanssilavalle?????

Minä olen aina äiti, menin sitten tanssimaan tai töihin tai kauppaan tai laivalle tai ihan minne tahansa. Minun tehtäväni on olla äiti ja käyttäytyä sen mukaan. Minun tulee olla esimerkkinä lapsilleni ja ehkä myös muiden lapsille. Onko tämä taas väärä palsta moisia kirjoitella??? Anteeksi siitä...

Äitinä minä lavoille menen ja varsinkin, jos tyttäret ovat mukana. Siitä ei pääse mihinkään. Joskus harvoin biletän sitten ilman lapsia ja silloin on hiukan rajumpi meno, mutta holtittomuutta en harrasta.

On aivan eriasia, jos nuorimies tai nuorinainen hakee vanhempaa miestä / naista tanssimaan, kuin se, että vanha hakee nuorta ja nuoren kieltäytyessä alkaa kiristämään ja uhkailemaan nuorempaa. Minä en usko, että naiset syyllistyvät tähän.

Minä toivon, että maailma pysyy ihanana paikkana ja teen osani, että näin tapahtuu.

• uunotane
        -Äityli- kirjoitti:

Eräs asia minua vaan kovasti ihmetyttää ja se on se, että itse ongelmaan ei juurikaan ole tullut kommentteja, vaan ainoastaan kommenteja minun äitiyttäni kohtaan ja kykyyni valita oikea palsta kirjoituksilleni.

Onko minun ymmärrettävä asia niin, että on paikkoja, joissa voin olla äitiroolissa ja on paikkoja, joissa ei ole suotavaa olla äiti, vaikka lapset olisivat mukanani??????????

Kukaan ei ole kommentoinut tyttärieni epämiellyttäviä kokemuksia tanssilavoilta. Miksi??? Eivätkö ne kiinnosta ketään??? Onko maailma mennyt jo täysin välinpitämättömäksi ja sairaaksi??? Eikö hyvillä käytöstavoilla ole enää merkitystä edes tanssilavoilla????

Esiintyykö paljonkin teidän tanssipiirien ihmisillä sitä, että lopetatte isyytenne ja äitiytenne mennessänne esim. tanssilavalle?????

Minä olen aina äiti, menin sitten tanssimaan tai töihin tai kauppaan tai laivalle tai ihan minne tahansa. Minun tehtäväni on olla äiti ja käyttäytyä sen mukaan. Minun tulee olla esimerkkinä lapsilleni ja ehkä myös muiden lapsille. Onko tämä taas väärä palsta moisia kirjoitella??? Anteeksi siitä...

Äitinä minä lavoille menen ja varsinkin, jos tyttäret ovat mukana. Siitä ei pääse mihinkään. Joskus harvoin biletän sitten ilman lapsia ja silloin on hiukan rajumpi meno, mutta holtittomuutta en harrasta.

On aivan eriasia, jos nuorimies tai nuorinainen hakee vanhempaa miestä / naista tanssimaan, kuin se, että vanha hakee nuorta ja nuoren kieltäytyessä alkaa kiristämään ja uhkailemaan nuorempaa. Minä en usko, että naiset syyllistyvät tähän.

Minä toivon, että maailma pysyy ihanana paikkana ja teen osani, että näin tapahtuu.

luulet olevasi - haista paska!

• Ihmettelyyn vastaaja
        -Äityli- kirjoitti:

Olisikohan niin, että muiden mielestä lavoilla ei ole sellaista ongelmaa, josta sinä puhut. Suuri ikäero tanssiparien välillä on aivan normaalia, koska oletusarvoisesti ollaan vain tanssimassa, eikä iällä ole silloin mitään merkitystä. Jos nuorempi ei halua tanssia, niin voi antaa pakit. Muutama äkäinen vanha ukko voi älähtää pakeista, mutta ei se ole yleistä, joten ei siitä viitsitä vaahdota.

Et ole muuten vieläkään vastannut sinulle esitettyyn kysmykseen tyttäriesi iästä.

• kun kysytään
        -Äityli- kirjoitti:

Itse olet tuonut ÄITIYTESI keskusteluun ei muut. Myöskään lastesi kokemuksiin ei ota kukaan kantaa kun he ei itse sitä kirjoita vaan sinä ja mahdollisesti täysin omasta päästäsi. Tanssi palsta on todellakin väärä palsta saarnata äitiyden esimerkkiydestä varsinkin kun ei isästä puhuta mitään!!

Kukaan ei varmaan "lopeta" aikuisrooliaan tanssipaikalle mentäessä mutta suurin osa ei sitä tunge eikä käytä tanssipaikkaa "lastentarhana" mielesään eikä muutoinkaan.

Toteat miten itse muutat rooliasi kun tyttäret on mukaan tai ei? EIkös siellä tulisi olla tyttärien isän ja osoittaa äitiys/puolisous lasten isää kohtaan tanssipaikallakin.

Uskottelet itsellesi että , naiset ei harrasta kannanottoa nuoremmille miehille! Kyllä harrastaa ja levittää vaikka minkälaista huhua ihmisistä varsinkin humalaiset laukkutädit sekä tyrkky äidit joiden mittauksena on illasta toiseen ottaa riskejä ja pyrkiä hakemaan nuoria tanssitaitoisia miehiä.

Edellä on moni kirjoittanut , ja esittäneetkin tukea aikustumaan itse ja antaa muidenkin aikuistua.

• tollukkat
        -Äityli- kirjoitti:

"...Kukaan ei ole kommentoinut tyttärieni epämiellyttäviä kokemuksia...Onko maailma mennyt jo täysin välinpitämättömäksi ja sairaaksi??? ..."

-kukaan ei ole kuullut tyttäriesi kokemuksia, vain sinun kertomuksesi
        -suomalainen tanssipaikka ei todellakaan ole välinpitämätön ja sairas
        ---------------------
        "...että vanha hakee nuorta ja nuoren kieltäytyessä alkaa kiristämään ja uhkailemaan nuorempaa."

-tuollaiset ovat 100% jonkun sattumalta paikalle tulleen känniläisen tekoja iästä välittämättä, jos sellaista
        sattuu niin on otettava yhteyttä järkkäriin joka päättää jatkosta. Tanssipaikka on yksi
        turvallisimmista paikoista uhkailijoita vastaan ja siitä voi suojautua kävelemällä pois.

• normaali?
        -Äityli- kirjoitti:

Olen vanhempi mies, enkä ole koskaan lähennellyt tai käyttäytynyt häiritsevästi naisia kohtaan tansseissa. Jos joku ei halua tanssia kanssani ymmärrän sen. En minäkään halua tanssia kaikkien kanssa.
        Olen myös isä, mutta en yritä olla mikään maailman parantaja-isä tai käyttäytyä isällisesti tansseissa.

• -Äityli-
        uunotane kirjoitti:

luulet olevasi - haista paska!

Kiitos, KIITOS paljon =) !!

PAKKO ON HAISTAA, KUN SIELTÄ PÄIN TUULEE =) !!!

Suomi on ihmeellinen paikka ja koko maailma vielä ihmeellisempi =).

KIITOS KAIKILLE VAIVANNÄÖSTÄNNE ja lavoilla tavataan =) !!!

• Tavataan vaan
        -Äityli- kirjoitti:

Kiitos, KIITOS paljon =) !!

PAKKO ON HAISTAA, KUN SIELTÄ PÄIN TUULEE =) !!!

Suomi on ihmeellinen paikka ja koko maailma vielä ihmeellisempi =).

KIITOS KAIKILLE VAIVANNÄÖSTÄNNE ja lavoilla tavataan =) !!!

Eikä vieläkään vastausta ikäkysymykseen. Kiinnostaisi todella kovasti tietää minkä ikäisiä ne Äitylin tyttäret ovat, kun ovat niin äidin hoivan tarpeessa tanssilavalla.

• Anonyymi

Dopamiini. Dopamiini. Dopamiini.
      Kehitys jäänyt siihen.

• Anonyymi

Kaiva nyt esille vähän vanhempia keskusteluja. Tää 2009 alettu keskustelu on aivan liian tuore.

• Anonyymi

Kuka on valtuuttanut muutamia äänekkäitä neuvomaan kuka tanssii kenenkin kanssa ja miten?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      81
      2747
    2. Kerro mistä alkaen

Se ihastuminen alkoi? Mikä vuosi?
      Ikävä
      65
      1072
    3. Suomea odottaa karu kohtalo

Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.
      Maailman menoa
      199
      911
    4. Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja

Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa
      Ikävä
      85
      866
    5. Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!

Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau
      Suomalaiset julkkikset
      4
      845
    6. Olet upea nainen

Upea nainen oot.
      Ikävä
      34
      840
    7. Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?

Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti
      Tv-sarjat
      39
      839
    8. Onko yhtään ikävä

Vai ei?
      Ikävä
      52
      816
    9. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      43