Katsoitteko ohjelman Hjalliksen kanssa

sdfghjkly

jossa hän keskusteli Soinin kanssa. Oli kuulemma aika kipakka vääntö uskonnoista. Tuolta se netistä löytyy, mutta minä en saa sitä auki. Kahdenlaista ehdotusta tulee, mutta koska en mikään tietokonevelho ole, niin en niistä mitään tajua. Toisessa kysytään haluatko asentaa tämän ohjelmiston, jonka se läväyttää siihen aloituskuvan päälle, mutta sitten siinä on kuitenkin suojausvaroitus.

http://www.katsomo.fi/?treeId=112&progId=57791

39

838

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en asenna ohjelmia

Minua kiinnostaa ja odotan paljon muutakin yheikuntamme päättäjiltä kuin vain kädenvääntöä uskonnosta. Eiköhän riitä jo kun ottelen kanssanne parisen tuntia täällä. ..

• Mieti sinäkin

Katsoin ohjelman. Hjallis on ollut kaksi kertaa lähellä kuolemaa. Sanoi pelkäävänsä sitä. Se on laittanut hänet ajattelemaan kuolemanjälkeistä elämää.

• aloz
        Mieti sinäkin kirjoitti:

Katsoin ohjelman. Hjallis on ollut kaksi kertaa lähellä kuolemaa. Sanoi pelkäävänsä sitä. Se on laittanut hänet ajattelemaan kuolemanjälkeistä elämää.

"Katsoin ohjelman. Hjallis on ollut kaksi kertaa lähellä kuolemaa. Sanoi pelkäävänsä sitä. Se on laittanut hänet ajattelemaan kuolemanjälkeistä elämää."

Et tainnut ymmärtää Hjallista.

• katso uudestaan
        aloz kirjoitti:

"Katsoin ohjelman. Hjallis on ollut kaksi kertaa lähellä kuolemaa. Sanoi pelkäävänsä sitä. Se on laittanut hänet ajattelemaan kuolemanjälkeistä elämää."

Et tainnut ymmärtää Hjallista.

Ymmärsin aivan oikein. Oli sen verran selvää tekstiä Hjallikselta. Ymmärsit itse väärin.

• kjgkjgkjhkjhkghkj
        katso uudestaan kirjoitti:

Ymmärsin aivan oikein. Oli sen verran selvää tekstiä Hjallikselta. Ymmärsit itse väärin.

Missä kohtaa Hjallis kertoi miettivänsä kuolemanjälkeistä

• ?
        kjgkjgkjhkjhkghkj kirjoitti:

Missä kohtaa Hjallis kertoi miettivänsä kuolemanjälkeistä

Nukuitko silloin?

• kjgkjgkjhkjhkghkj
        ? kirjoitti:

Nukuitko silloin?

En, kerro nyt missä kohtaa

• kjgkjgkjhkjhkghkj

Aha, olet aina yhtä typerä

• tarkka.
        kjgkjgkjhkjhkghkj kirjoitti:

Aha, olet aina yhtä typerä

katsoin ohjelman. Se kohta oli alun ja lopun välillä.

• kjgkjgkjhkjhkghkj
        tarkka. kirjoitti:

katsoin ohjelman. Se kohta oli alun ja lopun välillä.

Eli, et osaa sanoa missä kohtaa, onko se niin vaikea sanoa, toisaalta, taidat taas valehdella, joten ei mitään uutta sinulta

• Hyvää lukemista!

Soini sanoi ohjelmassa lukevansa juuri hyvää kirjaa 'Ateismin harhat'. Kirjoittanut David Bentley Hart.

• kjgkjgkjhkjhkghkj

Ei kiitos, en halua katsoa Hjallista ja Soinia turhan takia, eikä minun oikeastaan tarvikkaan, tiedän jo muutenkin, että valehtelet

• kjgkjgkjhkjhkghkj

Oletko aina yhtä typerä ja harhainen? Mikä on pelottavaa, se, että et ole täysillä mukana?

• kjgkjgkjhkjhkghkj

Älä valehtele

• sdfghjkly
        Mieti sinäkin kirjoitti:

(ei löytynyt verkkoversiosta) Taina Westin arviota kyseisestä ohjelmasta. Itse ohjelmaa en pysty katsomaan.

"... Mutta Hjalliksen kanssa! Kesto puoli tuntia, ja vain yksi vieras. Torstain lähetyksessä oli vieraana perussuomalaisten Timo Soini. Ei alkuvitsejä eikä meluavaa yleisöä.
        Vaikka ohjelmaa ei ole tehty ensi sijassa viihdyttäväksi, se viihdytti. Erityisen virkistävää oli Hjallis Harkimon eteenpäin nojaava tapa lähestyä asioita.
        Molemmat miehet ovat sanavalmiita, mutta ensimmäisen kerran joku keskeytti Soinin, eikä päästänyt tätä esittelemään omaa loistavaa retoriikkaansa.

Totta kai puhuttiin politiikkaa, mutta kesken kaiken tunnelma muuttui. Harkimo halusi tietää katoliselta Timo Soinilta, miten ihminen voi uskoa Jumalaan.
        Harkimokin haluaisi uskoa, mutta ei pysty. Hän halusi tietää, miten Soini, joka on päätynyt katolilaisuuteen ensin älyn kautta, pystyy muuttamaan älynsä uskoksi. Harkimon katseesta näki, että asia kiinnostaa häntä todella paljon.
        Kaksi kertaa kuoleman rajalla käyneenä hän ei ollut nähnyt valoa, vaan madot söivät maan alla mätänevää lihaa."

Kanavalla
        Taina West

• kjgkjgkjhkjhkghkj

Oletko sinä sama harhainen joka on tässä ketjussa harhaillut, vai onkos teitä typeriä ja harhaisia multinikkejä enemmänkin

'Kun ateisti lukee sitä kirjaa, niin tulee vilunväristyksiä väkisinkin hänelle.'
        Jos tulee, niin sen takia, että kauhistuu ajatuksesta, että noinkin yksinkertaisia ihmisiä on olemassa

• Mieti sinäkin kirjoitti:

Hjallis kyllä sanoi pelkäävänsä kuolemaa ja pari kertaa kuoleman porteilla käyneenä sanoi niinä hetkinä kelanneensa elämäänsä taaksepäin. Kuoleman jälkeistä elämää hän ei sanojensa mukaan käsittänyt, ei ymmärtänyt miten jotkut voivat uskoa johonkin ylösnousemukseen. Sanoi myös että uskossa pitäisi olla jotain järjellä käsitettävää, mutta kun siinä ei ole. Siksi ei usko.
        Ottamatta sen kummemmin kantaa hänen luonteeseensa, sanoisin kuitenkin että melko terveet käsitykset hänellä oli uskonnoista.

• Kössönöm
        weccu kirjoitti:

Hjallis kyllä sanoi pelkäävänsä kuolemaa ja pari kertaa kuoleman porteilla käyneenä sanoi niinä hetkinä kelanneensa elämäänsä taaksepäin. Kuoleman jälkeistä elämää hän ei sanojensa mukaan käsittänyt, ei ymmärtänyt miten jotkut voivat uskoa johonkin ylösnousemukseen. Sanoi myös että uskossa pitäisi olla jotain järjellä käsitettävää, mutta kun siinä ei ole. Siksi ei usko.
        Ottamatta sen kummemmin kantaa hänen luonteeseensa, sanoisin kuitenkin että melko terveet käsitykset hänellä oli uskonnoista.

Aika ärhäkkä tyyli Hjalliksella. Soin yritti väistellä kysymyksiä liirumlaarumilla, mutta kyllä minä tuosta pisteet Hjallikselle annan, vaikka en oikein pidä hänen olemuksestaan muuten.

• Mieti sinäkin
        katso uudestaan kirjoitti:

Ehei, itse ymmärsit väärin. "katso uudestaan" älä heittle typeriä irtolauseitasi tänne.

• Ei hitto

Hjallis on tosi ärsyttävä jannu. :D

• beenthere

Mitä se kysyy sinulta? Josko voisi vaikka auttaa.

• sdfghjkly

jos haluan asentaa silverlightin, johon Katsomo on siirtynyt. No, minä klikkasin siihen ja pling se sanoi saman tien, vaikka asennuksen piti kestää kaksi minuuttia. Vaihtoehtona oli vanha toistotapa, jota....

Hei haloo, nyt se alkoi ihan omin nokkinensa toimimaan. Mitäs minä nyt osasin tehdä? Vau, mä osasin!Tässä.

http://www.katsomo.fi/?treeId=112&progId=57791&useLegacyPlayer=true

• beenthere
        sdfghjkly kirjoitti:

jos haluan asentaa silverlightin, johon Katsomo on siirtynyt. No, minä klikkasin siihen ja pling se sanoi saman tien, vaikka asennuksen piti kestää kaksi minuuttia. Vaihtoehtona oli vanha toistotapa, jota....

Hei haloo, nyt se alkoi ihan omin nokkinensa toimimaan. Mitäs minä nyt osasin tehdä? Vau, mä osasin!Tässä.

http://www.katsomo.fi/?treeId=112&progId=57791&useLegacyPlayer=true

Hienoa! Onnea voittajalle:)

• katso uudestaan

Kristityt ovat kuin sekopäitä tässä ketjussa. Heittävät ilmoille viestin, mutta YKSIKÄÄN ei vastaa esittämäänsä viestiin. Jättävät viestinsä vaille huomota, koska tietävät joutuneensa pusiin puhutuksi, poloiset!!!

• noniinjoojust

Eipä haittaa joutua ateistin pusseihin jotka usein ovat sitä paitsi hyvin reikäiset eli loogisesti käsittämättömät. Aten vastaus on niin arvattava että sen voisi kirjoittaa saman tien itse. Uskomme silti, ja jos emme uskoisi niin haluaisimme uskoa. Että silleen.

• ...
        noniinjoojust kirjoitti:

Eipä haittaa joutua ateistin pusseihin jotka usein ovat sitä paitsi hyvin reikäiset eli loogisesti käsittämättömät. Aten vastaus on niin arvattava että sen voisi kirjoittaa saman tien itse. Uskomme silti, ja jos emme uskoisi niin haluaisimme uskoa. Että silleen.

"Eipä haittaa joutua ateistin pusseihin jotka usein ovat sitä paitsi hyvin reikäiset eli loogisesti käsittämättömät."

Niin. Ja kristinusko on sitten varmaan todella looginen uskonto... Sinivalaskin välttäisi sen verkon, mutta se onkin älykäs eläin. Sen sijaan aivopestyt krisselit uivat aina samaan pappien virittämään rysään.

"Uskomme silti, ja jos emme uskoisi niin haluaisimme uskoa. Että silleen."

Siinähän se. Haluatte uskoa, että jossain yläilmoissa on joku, joka paapoo teitä kuoltuanne. Saahan sitä itselleen fantasioita keksiä, ei siinä mitään. Minullakin on juuri nyt täällä käynnissä japanilaisten tanssijattarien muotinäytös, jonka lopussa he kaikki luovuttavat minulle kledjunsa lähempää tarkastelua varten.

Niin, ja muuten: tuo minun kuvitelmani on paljon lähempänä toteutusta kuin sinun uskontosi kuvitelmat.

• uskonn. osa yhmisyyt

ja nuuskivat joka paikasta "löytyiskö jotakin uskontoa" ja sitähän löytyy. Ei kuuntele radion Yle 1:stä puoltakaan tuntia, etteikö siellä mainittaisi jotakin Jumalaan ja uskontoon viittaavaan.

• aina menee

Kuuntelin YLE1:n ohjelmaa 'Jumalaa ei ole'. Siinä oli taas asetelma 3:1 ateistien hyväksi, eli kolme ateistia yhtä kristittyä vastaan. Siis tasapuolista.

• ...
        aina menee kirjoitti:

Kuuntelin YLE1:n ohjelmaa 'Jumalaa ei ole'. Siinä oli taas asetelma 3:1 ateistien hyväksi, eli kolme ateistia yhtä kristittyä vastaan. Siis tasapuolista.

"Kuuntelin YLE1:n ohjelmaa 'Jumalaa ei ole'. Siinä oli taas asetelma 3:1 ateistien hyväksi, eli kolme ateistia yhtä kristittyä vastaan. Siis tasapuolista."

Katselin Yleltä jumalanpalvelusta ja se se vasta tasapuolista oli. Kaikki uskiksia, ei yhtään ateistia.

• Selvä asia
        ... kirjoitti:

"Kuuntelin YLE1:n ohjelmaa 'Jumalaa ei ole'. Siinä oli taas asetelma 3:1 ateistien hyväksi, eli kolme ateistia yhtä kristittyä vastaan. Siis tasapuolista."

Katselin Yleltä jumalanpalvelusta ja se se vasta tasapuolista oli. Kaikki uskiksia, ei yhtään ateistia.

"Katselin Yleltä jumalanpalvelusta ja se se vasta tasapuolista oli. Kaikki uskiksia, ei yhtään ateistia."
        Niin, koska ateisti pelkää mennä jumalanpalveluksiin.

• ...
        Selvä asia kirjoitti:

"Katselin Yleltä jumalanpalvelusta ja se se vasta tasapuolista oli. Kaikki uskiksia, ei yhtään ateistia."
        Niin, koska ateisti pelkää mennä jumalanpalveluksiin.

että miksi urputat jostain kokoonpanosta yhdessä puheohjelmassa kun noita jumalanpalveluksia ja muta hartausohjelmia tulee Ylen kanavilta yhtenään.

Minua ei pelota mennä jumalanpalveluksiin, mutta en näe mitään mieltä mennä sellaisiin.

• ...
        ... kirjoitti:

että miksi urputat jostain kokoonpanosta yhdessä puheohjelmassa kun noita jumalanpalveluksia ja muta hartausohjelmia tulee Ylen kanavilta yhtenään.

Minua ei pelota mennä jumalanpalveluksiin, mutta en näe mitään mieltä mennä sellaisiin.

Minua vituttaa Ylen ohjelmissa erityisesti se "Pisara".

Ensin aloitetaan jostain yleisestä, kaikille tutusta ongelmasta. Ja kuinka ollakaan, hetken kuluttua on Jeesus se ainoa oikea ratkaisu ongelmaan.

Juoni on aivan sama kuin ostoskanavan amerikkalaisessa paskassa.

• ...
        ... kirjoitti:

Minua vituttaa Ylen ohjelmissa erityisesti se "Pisara".

Ensin aloitetaan jostain yleisestä, kaikille tutusta ongelmasta. Ja kuinka ollakaan, hetken kuluttua on Jeesus se ainoa oikea ratkaisu ongelmaan.

Juoni on aivan sama kuin ostoskanavan amerikkalaisessa paskassa.

varastinko nikkisi:) En tee sitä toiste.

"Minua vituttaa Ylen ohjelmissa erityisesti se "Pisara"."

En ole varmaankuin kerran sitä katsonut ja se olikin sitten siinä.

"Ensin aloitetaan jostain yleisestä, kaikille tutusta ongelmasta. Ja kuinka ollakaan, hetken kuluttua on Jeesus se ainoa oikea ratkaisu ongelmaan."

Ihan kuin koulun aamunavauksista, mikäli oikein muistan.

"Juoni on aivan sama kuin ostoskanavan amerikkalaisessa paskassa."

Joo. Pyykkilautavatsaiset miehet ja silikonitissiset naiset siellä kehuvat miten voit milläkin vempaimella saada itsesi niin timmiin kuntoon, että kuolet kauniina ja onnellisena.

• ...
        ... kirjoitti:

varastinko nikkisi:) En tee sitä toiste.

"Minua vituttaa Ylen ohjelmissa erityisesti se "Pisara"."

En ole varmaankuin kerran sitä katsonut ja se olikin sitten siinä.

"Ensin aloitetaan jostain yleisestä, kaikille tutusta ongelmasta. Ja kuinka ollakaan, hetken kuluttua on Jeesus se ainoa oikea ratkaisu ongelmaan."

Ihan kuin koulun aamunavauksista, mikäli oikein muistan.

"Juoni on aivan sama kuin ostoskanavan amerikkalaisessa paskassa."

Joo. Pyykkilautavatsaiset miehet ja silikonitissiset naiset siellä kehuvat miten voit milläkin vempaimella saada itsesi niin timmiin kuntoon, että kuolet kauniina ja onnellisena.

"Joo. Pyykkilautavatsaiset miehet ja silikonitissiset naiset siellä kehuvat miten voit milläkin vempaimella saada itsesi niin timmiin kuntoon, että kuolet kauniina ja onnellisena."

Just näin.

"varastinko nikkisi:) En tee sitä toiste."

Varastele vaan. Yhteistyö on poikaa ja sitä paitsi aika hauskaakin.

Käsittämätön juttu muuten: Pistin ton yhden härön läskilinkin ihan hiljan poistoon...ja se on nyt jo kadonnut!!!:DDD

• ...
        ... kirjoitti:

"Joo. Pyykkilautavatsaiset miehet ja silikonitissiset naiset siellä kehuvat miten voit milläkin vempaimella saada itsesi niin timmiin kuntoon, että kuolet kauniina ja onnellisena."

Just näin.

"varastinko nikkisi:) En tee sitä toiste."

Varastele vaan. Yhteistyö on poikaa ja sitä paitsi aika hauskaakin.

Käsittämätön juttu muuten: Pistin ton yhden härön läskilinkin ihan hiljan poistoon...ja se on nyt jo kadonnut!!!:DDD

"Käsittämätön juttu muuten: Pistin ton yhden härön läskilinkin ihan hiljan poistoon...ja se on nyt jo kadonnut!!!:DDD "

Jumalia on olemassa, ihan varmana on. Rukoukseni on kuultu.

• Kössönöm

uskontoa tulvii joka puolelta. Jostain kummallisesta syystä eilen tipahti postiluukusta Tv7:n lehti. "tiedotuslehti", kuten etusivulla lukee:)

• Pumpulit korvissa
        Kössönöm kirjoitti:

uskontoa tulvii joka puolelta. Jostain kummallisesta syystä eilen tipahti postiluukusta Tv7:n lehti. "tiedotuslehti", kuten etusivulla lukee:)

Ateismia tulvii ovista ja ikkunoista.

• Kössönöm
        Pumpulit korvissa kirjoitti:

Ateismia tulvii ovista ja ikkunoista.

älä avaa ovea, äläkä ainakaan lue tämän palstan kirjoituksia.

• Kivaa!
        Kössönöm kirjoitti:

älä avaa ovea, äläkä ainakaan lue tämän palstan kirjoituksia.

Luen koska ateistien kirjoitukset ovat niin huvittavia. Iloa pitää olla.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1258
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1135
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      103
      1037
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      913
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      787
    6. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      705
    7. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      170
      667
    8. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      659
    9. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      656
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      613
    Aihe