Hullu Faija!!! (KOMMENTOIKAA)

jebooouuuu856907

Kun tuun koulusta tai jostain, niin isäni aina sanoo/haukkuu minua mm (kusipääksi, paskapääksi)jne. kerran kun olimme lähdössä veneellä kesällä kun oli 8-9v hän sanoi kun kysyin "iskä mihin mennään?" hän sanoin "vittu ootko noin tyhmä?" en tajuu, mut sen tajuun että iskä osaa olla ihan perseestä. kun olin tänään parinkaverinkin kanssa kaupungilla iskä soitti ja karju niin kovaa puhelimessä ja kiroili että kaveritkin kauhistu. se on ihan sekopää. ärsyttävä, paskapää. haukkuu äitiäkin ja minuu aina kun kerkiää. on itserakas ja kehuu itseään aina. haukkuu jopa omia kavereitaan heidän seläntakana, että kupapa on paskanpuhuja??? hän on joskus käyttänyt myös väkivaltaa äitiin ja plajonkin kun oli pieni 4-7.w ja kun menin väliin pelastamaan hän taittoi käteni seläntaakse, kerran linkkasin jalkaani jopa 2.viikkoa! hän ei melkein ikinä kehu enää minua, ja tuntuu kun hän käyttäytyy noin että hän vihaisi minua, mutta sen tiedän ettei hän vihaa. äiti on paras äiti, ja iskä haukkuu häntäkin ja hänen sukuaan aina. kukaan ei juurikaan edes tykkään iskästä, ja hävettää sen komentelut aina kaupassakin välillä. hän ostelee itselleen aina kaikki veneet ja muut muttei ikinä, ajattele muita. jos joku kuulisi tai tietäisi hänen puheet minulle, niin hän voisi jopa nostaa syytteet iskälle. Tekisi mieli välillä ottaa veitsi ja viiltää sillä iskää, mutta en ole hullu, tekisi vaan turpaan vetää, ja turpaankin olen jo ainakin 90.kertaa vetänyt. se kiusaa minua jopa sen omien kavereidensa kanssa, "minun tyttöni ei saa olla tuollainen, kuten nuo muut juopot tuolla ja nuoret jne" jos häntä ei tottele hän saattaa tulla yläkerran rappusetkin yläs vauhdilla ja huutaa täydellä ja näyttää nyrkkiä, kusipää mikä kusipää. hän ei enää edes kysy miten menee koulussa. kun Hiihtolomakin alkoi ja soitin "moikka, iskä voitko tulla hakemaan kun myöhästyin busista" hän soitti vähäna jan päästä ja kirosi niin paljon että meinasin itkeä, miten Hiihtolomakin alkoi. Miksei minulla voisi olla parempaa isää? joskus toivoisin että hän muuttaisi muualle, tai no toivon sitä aina. joka päivä.

6

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Faijas oli

      Vähä kauhee faija ! Mikss sun mutsis ei vaa eroo tollasest mielisairaast paskast? :O Puhu sun mutsilles järkee !

      • jebooooouou767+6´78

        no kun se ei haluue lää yksin, ja meil oo liian iso talo sille maksettavaks yksin. mut mun faija on iha sekopää, yksi hyvä puoli hänessä on se että hän välillä tulee hakemaan minut koulusta tai vie kouluun, mutta silloinkin urputtaa "että noin ison tytön pitäis jo mennä linkussa, ja huomenna meet sitten linkussa!" no huh huh.


    • Vooi sua

      Kauhee isä! Soita vaik jonnekki Mannerheimin lastensuojeluliittoon tai mee puhuu sossuille

    • w43ffes

      Huh.. melkee samakun mul mut meiän ukko ei kiroile.. mutta jos itseltäni lipsahtaa sammakko suusta, nii yleensä hyökkää kimppuu ja tukistaa ja karjuu et mitä tuli sanottua.. Sit se vetää kaameet raget jostaa pikkuasioist esim. jos en sano heti huomenta kun tulen aamupalapöytään nii sit se käy urputtaa. Nykyää se kysyy aina jos oon käyny kaupast hommaa karkkii nii se kysyy mult kuittii ja jos ei oo nii alkaa leimaamaa varkaaks ja sekopääks. Voisin laittaa tähänvielä vaikka mitä mutta en jaksa kirjottaa ehkä myöhemmin.. ja niin olen 15v poika

    • Anonyymi

      Minun isäni on myös kusipää mulkku

    • Ei aina voi onnistua. Niin kuin tuossa isän saamisessa.
      https://lyrics.fi/jukka-poika/ala-tyri-nyt
      ""Jaksat vielä jonkin aikaa
      tätä paikkaa, näit ihmisii""

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      349
      4201
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      280
      2384
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1703
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      102
      1485
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1433
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1287
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1265
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      56
      1142
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1084
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1026
    Aihe