Hei ostin Microsoft Officen netistä ja tänään kun katsoin onko tullut päivityksiä. Päivityksiä oli tullut muttei näyttänyt Officeen. Joten aukaisin jonkun Office ohjelman ja menin ''Tili'' kohtaan. Sieltä sitten ''Office Päivitykset''. Siinä lukee että päivitykset ladataan ja asennetaan automaattiset ja tarkistin itse ''päivitä heti'' vaihetoehdolla ja office alkoi päivittämään ja kun tarkistin uudelleen niin Office oli ajantasalla. Mutta ihmettelin että miksi Windows Updateen ei tule merkintää Officen päivityksistä. Johtuukohan se siitä että Office on netistä ostettu?
Netistä ostettu Microsoft Office
13
157
Vastaukset
Voi johtua siitäkin.
Microsoft Update: http://aijaa.com/pkQcoF
- kesä
Tuo Microsoft Update oli jo laitettuna kun katsoin Windows Update asetukset läpi.
- kesä
http://support.microsoft.com/gp/office-2013-click-to-run#15
Tuossa on linkki jossa näkyy Officen päivityshistoria. Kun latasin ja asensin ne päivitykset , officesta ''päivitä heti''. Ja katsoin versio numeroa sama mikä uusin. - Haiiiijjah!!!!
Mulla Office 365 ilmoittaa erikseen kun siihen on päivityksiä eikä tule Updaten kautta siis kuten normipäivitykset.
- kesä
Mun Office tosin ei ole 365.
- kesä
Jos tämä tieto auttaa, että Office versioni on Microsoft Office Professional Plus 2013. Sain Officen halvalla netistä, koska olen kaupungilla töissä. Ohjauspaneelissa lukee näin ohjelmat ja toiminnot kohdassa: Microsoft Office Professional Plus 2013 - fi - fi
Ainakin 2010 version päivitykset ovat aina tulleet Windows updatesta.
- kesä
Syy on varmaankin se että Office on netistä ostettu. Ja officen tili kohdassa lukee että päivitykset ladataan ja asennetaan automaattisesti. Eli Office vissiin päivittää itse itsensä automaattisesti tai voi halutessaan itse päivittää.
Luultavasti se tekee näin.
- bjuut
Noissa taisi olla niin, että ne Office-paketin ohjelmat päivittävät itse itsensä aina käynnistyessään.
- kesä
Otin yhetyttä Microsoftin tukeen ja sain vastauksen, Office minkä ostin kaupungin kautta on HUP versio ja tuessa sanottiin Officesta kannattaa tarkistaa päivitykset vielä erikseen tuosta ''Tili'' asetuksen kautta.
- kesä
Elikkäs Office päivittää itse itsensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1171543Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351227- 771207
- 501046
- 59745
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten196701Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole56655Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol137650- 27648
Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65590