Netistä ostettu Microsoft Office

kesä

Hei ostin Microsoft Officen netistä ja tänään kun katsoin onko tullut päivityksiä. Päivityksiä oli tullut muttei näyttänyt Officeen. Joten aukaisin jonkun Office ohjelman ja menin ''Tili'' kohtaan. Sieltä sitten ''Office Päivitykset''. Siinä lukee että päivitykset ladataan ja asennetaan automaattiset ja tarkistin itse ''päivitä heti'' vaihetoehdolla ja office alkoi päivittämään ja kun tarkistin uudelleen niin Office oli ajantasalla. Mutta ihmettelin että miksi Windows Updateen ei tule merkintää Officen päivityksistä. Johtuukohan se siitä että Office on netistä ostettu?

13

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi johtua siitäkin.

• kesä

Tuo Microsoft Update oli jo laitettuna kun katsoin Windows Update asetukset läpi.

• kesä
    • Haiiiijjah!!!!

Mulla Office 365 ilmoittaa erikseen kun siihen on päivityksiä eikä tule Updaten kautta siis kuten normipäivitykset.

• kesä

Mun Office tosin ei ole 365.

• kesä

Jos tämä tieto auttaa, että Office versioni on Microsoft Office Professional Plus 2013. Sain Officen halvalla netistä, koska olen kaupungilla töissä. Ohjauspaneelissa lukee näin ohjelmat ja toiminnot kohdassa: Microsoft Office Professional Plus 2013 - fi - fi

• Ainakin 2010 version päivitykset ovat aina tulleet Windows updatesta.

• kesä

Syy on varmaankin se että Office on netistä ostettu. Ja officen tili kohdassa lukee että päivitykset ladataan ja asennetaan automaattisesti. Eli Office vissiin päivittää itse itsensä automaattisesti tai voi halutessaan itse päivittää.

• Luultavasti se tekee näin.

• bjuut

Noissa taisi olla niin, että ne Office-paketin ohjelmat päivittävät itse itsensä aina käynnistyessään.

• kesä

Otin yhetyttä Microsoftin tukeen ja sain vastauksen, Office minkä ostin kaupungin kautta on HUP versio ja tuessa sanottiin Officesta kannattaa tarkistaa päivitykset vielä erikseen tuosta ''Tili'' asetuksen kautta.

• kesä

Elikkäs Office päivittää itse itsensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      61
      1824
    2. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      146
      1566
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      72
      1278
    4. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      12
      923
    5. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      98
      898
    6. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      87
      780
    7. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      60
      579
    8. Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa

Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko
      Ikävä
      40
      563
    9. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      38
      534
    10. Toivotetaanko toisillemme

Juhannuksia vai ollaanko vihoissa
      Ikävä
      55