Mitä mieltä miehet ovat 40-50v naisista?

Anonyymi-ap

Rehellisesti. Mitä ajattelet kun naiselle tulee ikäää

333

2421

Vastaukset 333

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ikä ei haittaa. Läskit haittaa.

• Anonyymi00003

Monelle kerääntyy niitä kun täyttää 25 vuotta.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Monelle kerääntyy niitä raakauden tai useiden raskauksien myötä. Naisen keho on ihmeellinen kun voi kantaa uutta elämää. Myös sinut.

• Anonyymi00043

Paljon on kiinni siitä, miten itseään kantaa. Ryhti, olemus ja hyvä asenne vaikuttaa paljon. Hymy on bonusta, varsinkin jos se on aitoa.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ikä ei ole syy lihoa. Fiksu ihminen pysyy vuosikymmenestä toiseen ihannepainossa, laiska ja tyhmä lihoaa.

• Anonyymi00125
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Ikä ei ole syy lihoa. Fiksu ihminen pysyy vuosikymmenestä toiseen ihannepainossa, laiska ja tyhmä lihoaa.

Ei tietenkään, mutta entä lääkkeet? Moni lääke lihottaa ja tuo mukanaan ruokahalua, kortisoni lienee yksi pahimpia, sekä masennuslääkkeet, jos niitä nautiskelee. Kuullostat lähinnä teiniltä, mutta saatat olla sellanen seitsenkymppinen himoliikkuja ja vaatii naiseltaan samaa. Jos olet tuota ikää, suosittelisin vähän relaamaan ja nauttimaan viime vuosistaan. Eihän kenenkään pumppu tuollaista kiristämistä kestä😄

• Anonyymi00140
        Anonyymi00125 kirjoitti:

Ei tietenkään, mutta entä lääkkeet? Moni lääke lihottaa ja tuo mukanaan ruokahalua, kortisoni lienee yksi pahimpia, sekä masennuslääkkeet, jos niitä nautiskelee. Kuullostat lähinnä teiniltä, mutta saatat olla sellanen seitsenkymppinen himoliikkuja ja vaatii naiseltaan samaa. Jos olet tuota ikää, suosittelisin vähän relaamaan ja nauttimaan viime vuosistaan. Eihän kenenkään pumppu tuollaista kiristämistä kestä😄

Laiskan ja tyhmän valheellista selittelyjä, miksi olet läski.
        Yksikään lääke ei sisällä kaloreita niin paljoa että siitä lihoisi, ota itseäsi niskasta kiinni ja ryhdistäydy. Me muut joudutaan sinunkin lihavuudesta aiheutuneet sairaudet maksamaan ja viet kahden ihmisen tilan kun on jossakin tungosta. Häpeä itseäsi.

• Anonyymi00141
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Monelle kerääntyy niitä raakauden tai useiden raskauksien myötä. Naisen keho on ihmeellinen kun voi kantaa uutta elämää. Myös sinut.

😂😂😂 Juu ei voi. Miten se tapahtuisi? Käsivarsillaan kantaisi?

• Anonyymi00142
        Anonyymi00125 kirjoitti:

Ei lääkkeet lihota. Liika syöminen, varsinkin vehnäjauhon, lihottaa. Suomalaiset syö myös liikaa lihaa. Liika proteiini lihottaa sekin.

• Anonyymi00143
        Anonyymi00071 kirjoitti:

No voi voi, kun ne lääkkeet ja tapaturma vaikutti siihen että lihosin ja en voi kivuitta liikkua. No sit oon tyhmä.

• Anonyymi00154
        Anonyymi00140 kirjoitti:

Yksikään lääke ei sisällä kaloreita niin paljoa että siitä lihoisi, ota itseäsi niskasta kiinni ja ryhdistäydy. Me muut joudutaan sinunkin lihavuudesta aiheutuneet sairaudet maksamaan ja viet kahden ihmisen tilan kun on jossakin tungosta. Häpeä itseäsi.

En häpeä.

• Anonyymi00161
        Anonyymi00140 kirjoitti:

Joo. Mä olen vasta 66 vuotias ja läskeistäni huolimatta olen toistaiseksi pysynyt terveenä. No vuosi sitten oli korona, mutten vaivautunut edes lääkäriin. Tavallinen flunssa. Mites oma verenpaineesi? Itsellä 120/75.

• Anonyymi00162
        Anonyymi00142 kirjoitti:

Ei lääkkeet lihota. Liika syöminen, varsinkin vehnäjauhon, lihottaa. Suomalaiset syö myös liikaa lihaa. Liika proteiini lihottaa sekin.

Syöksä pelkkää vehnäjauhoa?? Vittu, mikä urpo!

• Anonyymi00165
        Anonyymi00143 kirjoitti:

No voi voi, kun ne lääkkeet ja tapaturma vaikutti siihen että lihosin ja en voi kivuitta liikkua. No sit oon tyhmä.

Lihavat ovat samanlaisia kuin vasemmistolaiset, omaan kurjuuteen löytyy syyllinen aina jostakin muusta, ei koskaan itsestä. Lihomisesi johtuu siitä, syöt liikaa. Koita nyt edes hallita omien käsiesi toimintaa, ettet tunge niillä liikaa ja vääränlaista ruokaa suuhusi. Se ei ole paljon vaadittu.

• Anonyymi00166
        Anonyymi00161 kirjoitti:

Joo. Mä olen vasta 66 vuotias ja läskeistäni huolimatta olen toistaiseksi pysynyt terveenä. No vuosi sitten oli korona, mutten vaivautunut edes lääkäriin. Tavallinen flunssa. Mites oma verenpaineesi? Itsellä 120/75.

Polvet ja lonkat sinulla kohta paskana ja muut joutuu maksamaan nivelten uusimiset.

• Anonyymi00184

"Anonyymi00001
        2026-08-27 18:04:39
        Ikä ei haittaa. Läskit haittaa."
        LLLLLLLLLLL
        Läski nainen pystyy helposti levittämään jalat.
        Läski miehellä maha on polkemisen tiellä.

• Anonyymi00191
        Anonyymi00140 kirjoitti:

En häpeä. Miksi pitäisi? Olen ylpeästi oma itseni, hyvällä itsetunnolla varustettu😁.
        Sinun pitäisi hävetä. Olet surkimus ja tyhmä. Toivottavasti joudut vaikka kortisonikuurille. Takaan, ettei siinä lihomisessa auta edes se, vaikka juoksisit maratonin joka päivä.

• Anonyymi00192
        Anonyymi00166 kirjoitti:

Polvet ja lonkat sinulla kohta paskana ja muut joutuu maksamaan nivelten uusimiset.

Joo, polvi on jo paskana, kun teloin sen 10 v sitten. Kieltäydyin leikkauksesta. Et joutunut maksamaan sitä.

• Anonyymi00198
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Myös miehille.

• Anonyymi00199
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Olet väärässä.

• Anonyymi00200
        Anonyymi00142 kirjoitti:

Hiilarit lihottaa, ei proteiinit.

• Anonyymi00208
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Hahah 😂
        Sivu

• Anonyymi00209
        Anonyymi00142 kirjoitti:

Kyllä ainakin beetasalpaajat ja masennusläääkkeet lihottaa.

• Anonyymi00213
        Anonyymi00125 kirjoitti:

Ei ne lääkkeet lihota, vaan kerää nestettä elimistöön, ja turvottavat.

• Anonyymi00214
        Anonyymi00142 kirjoitti:

Hehehe, syökö joku vehnäjauhoja, aika kuivaa syömistä buhaaa…😂😂

• Anonyymi00215
        Anonyymi00165 kirjoitti:

Lihavat ovat samanlaisia kuin vasemmistolaiset, omaan kurjuuteen löytyy syyllinen aina jostakin muusta, ei koskaan itsestä. Lihomisesi johtuu siitä, syöt liikaa. Koita nyt edes hallita omien käsiesi toimintaa, ettet tunge niillä liikaa ja vääränlaista ruokaa suuhusi. Se ei ole paljon vaadittu.

Eikä varsinkaan vehnäjauhoja.😂😂

• Anonyymi00217
        Anonyymi00166 kirjoitti:

Jos on viisi kiloa liikaa painoa ei ne kilot riko polvia ja lonkkia.

• Anonyymi00218
        Anonyymi00209 kirjoitti:

Kyllä ainakin beetasalpaajat ja masennusläääkkeet lihottaa.

Onko niissä paljon kaloreita?😊

• Anonyymi00237
        Anonyymi00003 kirjoitti:

naisen lihominen on paljolti kiinni miehestä

mies kulkee kädet taskussa, naisen pitää hoitaa ostokset ja lapset

jos yhdessä kuljetaan, aina vahvemman pitäisi kantaa kaikki kantemukset.
        nainen syö kun on väsynyt ja kontrolli åettää.

Meillä, minä mies on availut ovet naiselle ja kantanut ostokset ja lapset,
        terveinä taivalletaan 81/80 vuotiaat.

• Anonyymi00238
        Anonyymi00154 kirjoitti:

En häpeä.

Moni lääke lihottaa.
        Yksi syy on kun lääkeaine polttaa joitain ravintoaineita ja ihmiselle tulee hiomo etsiä sitä eikä tiedä mistä ruoasta niitä saa.

Toinen on nesteen kertyminen , elimistötoiminnat.

• Anonyymi00258
        Anonyymi00200 kirjoitti:

Ja miksi alipainoisen pitäisi juoda proteiinijuomia lihoakseen, kun syöminen ei auta? Ei vehnäjauhot, jäätelöt,suklaat, makkarat, ei mikään nosta painoa grammaakaan. Ja kymmenien vuosien kokemuksella ja lihotuksella paino on vain tippunut.

• Anonyymi00259
        Anonyymi00200 kirjoitti:

Anonyymi00200
        2026-08-29 17:49:50
        ..............
        Oluessa on hiilareita.
        Elimistö muutta ne sokeriksi.

Itse syön Soija proteiinia.

• Anonyymi00279
        Anonyymi00142 kirjoitti:

Oletpas itsevarmasti väärässä! 🤣Jotkut lääkkeet nimenomaan lihottaa. Siitä on ihan maininta siinä pikku paperilappusessa, joka lääkkeen mukana tulee.

• Anonyymi00281
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Et tainnut olla biologian tunnilla hereillä, jos noin aineenvaihduntajutut meni ohi.

• Anonyymi00282
        Anonyymi00258 kirjoitti:

Ja miksi alipainoisen pitäisi juoda proteiinijuomia lihoakseen, kun syöminen ei auta? Ei vehnäjauhot, jäätelöt,suklaat, makkarat, ei mikään nosta painoa grammaakaan. Ja kymmenien vuosien kokemuksella ja lihotuksella paino on vain tippunut.

Olet ”läpipaska”.

• Anonyymi00296
        Anonyymi00191 kirjoitti:

En häpeä. Miksi pitäisi? Olen ylpeästi oma itseni, hyvällä itsetunnolla varustettu😁.
        Sinun pitäisi hävetä. Olet surkimus ja tyhmä. Toivottavasti joudut vaikka kortisonikuurille. Takaan, ettei siinä lihomisessa auta edes se, vaikka juoksisit maratonin joka päivä.

Läskin selittelyä, etkö sinä idiootti typerys ymmärrä, että ihannepainossa pysymiseen ei tarvitse juosta maratonia, ei välttämättä juosta ollenkaan. Se sinut lihottaa, mitä omin käsin tunget naamaasi. Opettele häpeämään itseäsi.

• Anonyymi00297
        Anonyymi00281 kirjoitti:

Et tainnut olla biologian tunnilla hereillä, jos noin aineenvaihduntajutut meni ohi.

Ihminen voi säädellä energiansaantiaan, mikä taas säätelee kehon rasvamäärää.

• Anonyymi00299

Läskit on lepposii

• Anonyymi00305
        Anonyymi00165 kirjoitti:

En ole syyllistänyt muita koskaan. Koita sinäkin rakastaa itseäsi, vaikutat niin negatiiviselta ihmiseltä.

• Anonyymi00306
        Anonyymi00296 kirjoitti:

Läskin selittelyä, etkö sinä idiootti typerys ymmärrä, että ihannepainossa pysymiseen ei tarvitse juosta maratonia, ei välttämättä juosta ollenkaan. Se sinut lihottaa, mitä omin käsin tunget naamaasi. Opettele häpeämään itseäsi.

Sinä se tässä vaikutat idiootilta.

• Anonyymi00307
        Anonyymi00299 kirjoitti:

Läskit on lepposii

No en kuule ole kun suutun.

• Anonyymi00310

kyllähän kaupungilla katsoessa 40-50 naiset ovat hoikkia verrattuna 20-30 jolla jalat kun puhelinpylväät ja perse leveä

• Anonyymi00311
        Anonyymi00071 kirjoitti:

kuten nuoret nykyään

• Anonyymi00312
        Anonyymi00305 kirjoitti:

En ole syyllistänyt muita koskaan. Koita sinäkin rakastaa itseäsi, vaikutat niin negatiiviselta ihmiseltä.

Hyökkäilet raivopäisesti ja yrität kömpelöllä tavalla solvailla muita, kun et kestä totuutta ja toisten mielipiteitä.

• Anonyymi00313
        Anonyymi00161 kirjoitti:

Te läskit olette laiskoja ja tyhmiä, sinä olet siitä hyvä esimerkki. Ketään ei kiinnosta verenpaineesi, kaikki kuitenkin tietävät miten läski kroppa altistaa kymmenille sairauksille, sinäkin tulet sen kokemaan. Muista minun sanoneen.

• Anonyymi00317
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Laiska ja tyhmä länkyttää aivottomuuksia.

• Anonyymi00318
        Anonyymi00313 kirjoitti:

Te läskit olette laiskoja ja tyhmiä, sinä olet siitä hyvä esimerkki. Ketään ei kiinnosta verenpaineesi, kaikki kuitenkin tietävät miten läski kroppa altistaa kymmenille sairauksille, sinäkin tulet sen kokemaan. Muista minun sanoneen.

Tuollaisten räkäpäiden sanomisia ei paljon kannata kenenkään muistella.

• Anonyymi00330
        Anonyymi00165 kirjoitti:

Ole mies tapa itsesi niinkuin velipoika teki.

• Anonyymi00004

Game Over .

• Anonyymi00006

Aika harvoin näkee viehättävää tuon ikäistä. Kuulun itse tuohon ikäluokkaan, mutta en näytä siltä.

• Anonyymi00110

Itse sitä ei varmaan pysty sanomaan se jää muiden arvioitavaksi. No moni meistä tietysti haluaa näyttää hyvältä mutta monen kohdalta ei voi niin sanoa.

• Anonyymi00129

"Mutta en näytä siltä". Kiitos nauruista🤣🤣🤣. Minäkin, liki seitsenkymppisenä näen itseni vielä kolmekymppisenä😂😍😍

• Anonyymi00178
        Anonyymi00129 kirjoitti:

"Mutta en näytä siltä". Kiitos nauruista🤣🤣🤣. Minäkin, liki seitsenkymppisenä näen itseni vielä kolmekymppisenä😂😍😍

Hmm.Katsoitko itseäsi peilistä vaiko vuosien takaista valokuvaasi?

• Anonyymi00201

En minäkään, olen liian laiha, kiloja sais olla hiukan enemmän, mitta en liho vaikka kuinka söisin.

• Anonyymi00260
        Anonyymi00201 kirjoitti:

En minäkään, olen liian laiha, kiloja sais olla hiukan enemmän, mitta en liho vaikka kuinka söisin.

"Anonyymi00201
        2026-08-29 17:53:27
        En minäkään, olen liian laiha, kiloja sais olla hiukan enemmän, mitta en liho vaikka kuinka söisin."
        ;;;;;;;;;;
        Laihuus tulee geeniperintönä.(sukuvika)

• Anonyymi00283
        Anonyymi00260 kirjoitti:

"Anonyymi00201
        2026-08-29 17:53:27
        En minäkään, olen liian laiha, kiloja sais olla hiukan enemmän, mitta en liho vaikka kuinka söisin."
        ;;;;;;;;;;
        Laihuus tulee geeniperintönä.(sukuvika)

Totta.

• Anonyymi00319

Enemmän merkitsee, mitä kauniita suu suoltaa.

• Kyllähän se ikä näkyy naamasta ja kropasta. 50-vuotias nainen voi olla työelämässä uransa huipulla ja skarppi ja hyväkuntoinen, mutta ei sellainen kuitenkaan herätä monissakaan miehissä mitään himoja. Asia saattaisi olla toinen jos kyseessä olisi pitkä avioliitto, en tiedä.

Suhtaudun 50-vuotiaaseen naiseen samoin kuin 50-vuotiaaseen mieheen. Arvostan ammattitaitoa ja elettyä elämää, mutta himoni eivät kumpaakaan kohtaan herää.

• Anonyymi00009

"mutta ei sellainen kuitenkaan herätä monissakaan miehissä mitään himoja"

Tuohan on nimenomaan hyvä puoli, jos noin todella on.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

"mutta ei sellainen kuitenkaan herätä monissakaan miehissä mitään himoja"

Tuohan on nimenomaan hyvä puoli, jos noin todella on.

Olen 60v nainen ja tuo on todella vain hyvä asia, ettei yksikään mies kiinnosta minua enää seksuaalisesti! Halut loppuneet kokonaan!

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Olen 60v nainen ja tuo on todella vain hyvä asia, ettei yksikään mies kiinnosta minua enää seksuaalisesti! Halut loppuneet kokonaan!

Minä tarkoitin kyllä sitä, etteivät miehet mieti aina vain pelkkää seksiä seurassani.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Minä tarkoitin kyllä sitä, etteivät miehet mieti aina vain pelkkää seksiä seurassani.

Kun lukee tuolta alempaa, niin tulee seuraavaan lopputulokseen. Saadakseen olla rauhassa tuolta, etteivät miehet mieti aina vain pelkkää seksiä naisen seurassa ollessaan tulee naisen viettää aikaa ainoastaan ikäistensä ja itseään nuorempien miesten seurassa.

Tosin ... sekään ei taida lopulta toimia.

• Anonyymi00083

Ei minunkaan himot herää.Se taas johtuu sydäntaudistani,sillä ensi sydänkohtaukseni jälkeen näin kävi,syy tuntematon,mutta toisaalta se oli helpotuskin,sillä olen yksineläjä.

• Anonyymi00084
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tulisiime hyvin toimeen,sillä minunkin halut loppuneet.Olen 68 v mies.

• Anonyymi00113
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Kun lukee tuolta alempaa, niin tulee seuraavaan lopputulokseen. Saadakseen olla rauhassa tuolta, etteivät miehet mieti aina vain pelkkää seksiä naisen seurassa ollessaan tulee naisen viettää aikaa ainoastaan ikäistensä ja itseään nuorempien miesten seurassa.

Tosin ... sekään ei taida lopulta toimia.

No ei todellakaan toimi. Sen verran kokemusta tuosta asiasta että vietän mieluummin oman ikäisteni miesten seurassa aikaa kun kuitenkin vakava parisuhde on mielessä.

Muistuu mieleen se nuoruus kun ne oman ikäset ei uskaltanu ottaa mitään yhteyttä katteli vaan kaukaa. Itse en mielelläni tee aloitteita vaikeeta oli joo.

• Anonyymi00126

Ei pitäisikään. Noin suurinpiirtein se oma ikäluokka on paras. Itsekin kun katselen peiliin, ihmettelen, mihin se kauneus katosi? Sitten minä tipahdan taas todellisuuteen ja sanon itselleni, hei olet vanha, sun kuuluukin olla jo ruma, pullea, mutta onneksi sulla nauru vielä raikaa ja huumori kukkii😁. No, joskus harmittaa, kun ei enää autot pysähdy, kun haluaisi katua ylittää, mutta taas muistutan itseäni, et hei, mihin hittoon sulla on enää kiire.

• Anonyymi00138

On kyllä aika outo kommentti. Saan säännölliesti seksuaalis sävytteisiä ehdotuksia minua 5- vuotta nuoremmalta mieheltä. Hän on 56- vuotta, komea ja hänellä on nuori kaunis vaimo. Hän ei vaan saa minua mielestään, vaikka olen ilmoittannut, etten ole hänestä kiinnostunnut. Ei seksuaalinen vetovoima ole iästä kiinni. Lenkillä miesten päät kääntyy perääni, mutta hyvin harvan 55- vuotiaaseen mieheen katseeni viipyy. He ovat lihavia ja huonosti pukeutuvia.

• Anonyymi00179
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kuiva kuin autiomaa,mutta silti omanarvona tunteva.

• Anonyymi00202
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Tulisiime hyvin toimeen,sillä minunkin halut loppuneet.Olen 68 v mies.

Näin käy monelle yli 60 vuotiaalle, ei mikään enää toimi, ja varsinkin niille miehille, jotka tupakoivat ja lipittävät kaljaa jatkuvasti.

• Anonyymi00219
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Olen saman ikäinen, kyllä nuoria miehiä on kiva katsella, mutta niitä ei enää saa.

• Anonyymi00239

50 vuotiaana useat ovat ainakin oppineet suutelemisen taidon.
        Tosin kaikki ei osaa vanhempanakaan.

• Anonyymi00007

Vanhemmat naiset on tosi vaativia ja purkaa koko elämänsä aikana kokemansa huonot mieskokemukset uuteen ihmiseen ja se saa varpailleen. Toisaalta elämänkokemukset on tehnyt heistä itsevarmempia, mikä vetoaa. Minulle ei tuolla iällä ole niin merkitystä, jos sytyn jostain ihanasta naisesta. Minulla on tullut heitä kohtaan kiintymyksen ja hellyyden tunteita ja läheisyyden kaipuuta ja p*nettaakin välillä, kun ajattelen kivoja yhteisiä hetkiä.

• Anonyymi00014

Minä onneksi saan aina, että : Käyt kunniani päälle, koska muistutat minun exää! Jos annat 5000euroa niin et ole yhtään samanlainen, kuin minun exä….

• Anonyymi00016

Vanhempien naisten vaativuus...mitä naiset sitten vaatii mikä sinua ei miellytä?

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Vanhempien naisten vaativuus...mitä naiset sitten vaatii mikä sinua ei miellytä?

Sitä minäkin ihmettelen!

• Anonyymi00068
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Varmaan arvostusta, uskollisuutta ja fiksua käytöstä. Onhan se paljon vaadittu.

• Anonyymi00114

Kyllä niitä huonoja kokemuksia on myös nuorilla naisilla ja ehkä jopa enemmän kuin niillä vanhemmilla.

• Anonyymi00115
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Varmaan arvostusta, uskollisuutta ja fiksua käytöstä. Onhan se paljon vaadittu.

Niinpä just, ilmeisesti miehille ei noilla asioilla parisuhteessa oo merkitystä esim. just se toisen arvostaminen ja uskollisuus. Mitäs tollasilla seikoilla olis ees mitään merkitystä parisuhteessa? 😂🤣

• Anonyymi00127

Höpöhöpö... exän kanssa vietin muutaman vuosikymmenen ja parasta jälkeä sain kahden ihanan lapsen myötä. Sitten se löysi itselleen uuden naisen ja arvaa mitä? Muija oli minuakin vanhempi. Ei hirveesti hetkauttanut. Rauha heidän muistolleen.
        Minäkin löysin "uuden", itseäni nuoremman. Tässä sitä jatketaan edelleen.

• Anonyymi00180
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Minä onneksi saan aina, että : Käyt kunniani päälle, koska muistutat minun exää! Jos annat 5000euroa niin et ole yhtään samanlainen, kuin minun exä….

Niinpä niin.Kun elo käy kunnian päällä on elämä pelkää juhlaa.

• Anonyymi00008

Läski ja tatuoinnit, lävistykset ja nenärenkaat on kamalia. Jos on vähän ylimääräistä painoa, niin ei haittaa. Elämäntavat pitää olla sellaiset, että päivällä ollaan hereillä ja yöllä nukutaan. Normaalit ruoka-ajat ja edes jonkinlainen elämänhallinta ja tolkku pääkopassa. Tuheron täytyy tietenkin olla käyttökunnossa, se on tärkeää. Siinä nyt ensin ne tärkeimmät.

• Anonyymi00011

"Tuheron täytyy tietenkin olla käyttökunnossa, se on tärkeää. "

Suurempi huoli on miehen tuheron kunnosta.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Joo, ja sen huolto on nimenomaan naisen tehtävä.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Naisen tehtävä on huolehtia itsestään ja omasta tuherostaan. Siihen ei miehiä tarvita - välttämättä.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Naisen tehtävä on huolehtia itsestään ja omasta tuherostaan. Siihen ei miehiä tarvita - välttämättä.

Alkuperäinen kysymys oli, että mitä mieltä 40-50v naisista.

Asia on niin, että kukaan mies ei halua sellaista naista, jota seksi ei kiinnosta. Ei auta vaikka olis nuori tai kuinka kaunis tahansa.

No, jos on vaikka hiukan ylipainoinen 50v tavallisen näköinen nainen ja seksiä on sopivasti, niin se on paljon parempi kun joku kaunis nuori höppänä, joka ei hoida hommia ollenkaan.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Asia on niin, että kukaan mies ei halua sellaista naista, jota seksi ei kiinnosta. Ei auta vaikka olis nuori tai kuinka kaunis tahansa.

No, jos on vaikka hiukan ylipainoinen 50v tavallisen näköinen nainen ja seksiä on sopivasti, niin se on paljon parempi kun joku kaunis nuori höppänä, joka ei hoida hommia ollenkaan.

Minua ei yhtään haittaa miesten dissaus. Olen aina löytänyt itseäni nuorempia miesystäviä. Pidän kunnostani huolta ja olen käynyt 30v kuntosalilla ja harrastanut muita urheilulajeja. Minulle on se ja sama, mitä miehet ajattelevat iästäni.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Ei haittaa ollenkaan meitä ikäämpiä naisia, ollaan onnellisia kun mies ei häiritse meitä seksipuheillaan! Ja yksin oleminen ei todellakaan ole mikään ongelma!

• Anonyymi00072
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Olipa lapsellinen kommentti, esiinnyt todella monikko persoonassa "kaikki miehet" voiko enää typerämpää kuvitella. Joku hieman yksinkertaisempi nainen saattaa jopa kuvitella, että kaikki miehet ovat tuollaisia.

• Anonyymi00088
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Olipa lapsellinen kommentti, esiinnyt todella monikko persoonassa "kaikki miehet" voiko enää typerämpää kuvitella. Joku hieman yksinkertaisempi nainen saattaa jopa kuvitella, että kaikki miehet ovat tuollaisia.

Justiinsa gubelle karehtuja. Ollaanko me mielestäsi tällä tavalla holhottavia miten asian esität? T naiselta eli just se mielenvikainen trolli joka pilaa muiden hyvät jutut

• Anonyymi00101
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Miehetkö ei vanhene .ai niin saahan apteekista viacraa jos keppi ei muuten kovene .itseäni on aina kiinnostanut nuoremmat miehet ja niitä olen saanut .ei ole koskaan kiinnostanut kaljamahat ja muuten brutaalit vanhat äijät .😅😝

• Anonyymi00102
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Justiinsa gubelle karehtuja. Ollaanko me mielestäsi tällä tavalla holhottavia miten asian esität? T naiselta eli just se mielenvikainen trolli joka pilaa muiden hyvät jutut

Mitä vttua sinä yrität sönköttää, olet tainnut viihtyä palstalla liian pitkään ja seonnut.

• Anonyymi00116
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Eiköhän miehen omat elämäntavat vaikuta siihen asiaan pääasiassa? Eli ihan miehelle itselleen taitaa jäädä se homma.

• Anonyymi00130

Me vanhat ämmät olemme kokeneet elämää ja nähdään miesten "pintaa syvemmälle". Sinä olet juuri sellainen (todellisuudessa jäänyt 15 v tasolle), joka ei miehistä ja "miehistä" katoa heidän vanhetessaankaan. Ymmärrätkö, mitä tarkoitan? Olin kerran erään sukulaisen juhlissa, olin itse "parhaassa" iässä. Siellä oli joku ukkeli (sukulaisen kaveri vuosikymmenten takaa), no katselin äijän touhuja ja tanssimisia. Ainoa mikä tuli mieleen, että se eli 50-luvun casanova-aikojaan uudelleen. Oikeasti, oli todella limasen olonen äijä.

• Anonyymi00144
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Jokainen on omanlaisensa. Toisia kiinnostaa seksi, toisia ei. Toista 68-vuotiasta miestä ei kiinnosta seksi, toista kiinnostaa.

• Anonyymi00170
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Miehetkö ei vanhene .ai niin saahan apteekista viacraa jos keppi ei muuten kovene .itseäni on aina kiinnostanut nuoremmat miehet ja niitä olen saanut .ei ole koskaan kiinnostanut kaljamahat ja muuten brutaalit vanhat äijät .😅😝

Luen rivien välistä nk käynnistysvaikeuksia naisia "uskottavasti"performoiva uffafaaukko. T naiselta

• Anonyymi00171
        Anonyymi00102 kirjoitti:

Mitä vttua sinä yrität sönköttää, olet tainnut viihtyä palstalla liian pitkään ja seonnut.

Vielä on aikaa ottaa yhteyttä tosielämässä ja selvittää jutut

• Anonyymi00177
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Ei haittaa ollenkaan meitä ikäämpiä naisia, ollaan onnellisia kun mies ei häiritse meitä seksipuheillaan! Ja yksin oleminen ei todellakaan ole mikään ongelma!

Homomies on paras ystävä naiselle. Saa olla rauhassa. 🌺

• Anonyymi00193

Enpä usko, että kukaan vaivautuu tuheroaan sinua varten pitää kunnossa.

• Anonyymi00195
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Mietin tuossa sellaista asiaa, että 40-60 vuotiaat naiset on hoitanut lapsensa maailmalle (ei nyt ihan 40 vee) ja kotiin on jäänyt se iso vanha vauva. Tuon ikäiset naiset katsoo, että eiköhän kasvatus-, pyykkäys-, siivous jne ole jo taakse jäännyttä elämää ja heivaa sen ison roskan muiden vaivaksi. Hoitakoot muut. Siitä se vapaus alkaa, harrastukset jne. Ei tuon ikäiset huoli uutta isoa vauvaa riesoikseen. Niitä ptetaan vaan "sitä" varten ja lempataan ulos aamulla.

• Anonyymi00010

Jos naisella on vielä intohimoa ja pilkettä silmissä, niin mikäettei.

• Anonyymi00015

Ei ainakaan minulla ole minkäänlaista pilkettä silmissä!

• Anonyymi00017

Miten niin vielä? ...jos on vielä?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Miten niin vielä? ...jos on vielä?

Niinpä. Pilkehän vain lisääntyy iän myötä. Kun ei esim. enää ole kuukautisia eikä muita naistenvaivoja kiusana (ja hormonikorvaushoito käytössä). Ei tarvitse pelätä raskaaksi tuloa eikä vatsakramppeja, hajuhaittoja vuodoista ym. Seksuaalisesti nainen muistuttaa silloin n.30v.miestä. Siksi 30+ miehet ja 50+ naiset sopii niin hyvin yhteen.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Toivottavasti edes liiterissä on pilkettä.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Niinpä. Pilkehän vain lisääntyy iän myötä. Kun ei esim. enää ole kuukautisia eikä muita naistenvaivoja kiusana (ja hormonikorvaushoito käytössä). Ei tarvitse pelätä raskaaksi tuloa eikä vatsakramppeja, hajuhaittoja vuodoista ym. Seksuaalisesti nainen muistuttaa silloin n.30v.miestä. Siksi 30 miehet ja 50 naiset sopii niin hyvin yhteen.

Minä oli siitä onnellisessa asemassa, etten tarvinnut minkäänlaista hormonikorvaushoitoa, enkä juuri huomannut vaihdevuosien tuomia ongelmia kuin minimaalisen vähän! Kyllä se vaan oli mukavaa itsellä, kun muut valittivat kaikenlaisista oireista ja itse vaan mennä porskutin ilman oireita!

• Anonyymi00065
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Niinpä. Pilkehän vain lisääntyy iän myötä. Kun ei esim. enää ole kuukautisia eikä muita naistenvaivoja kiusana (ja hormonikorvaushoito käytössä). Ei tarvitse pelätä raskaaksi tuloa eikä vatsakramppeja, hajuhaittoja vuodoista ym. Seksuaalisesti nainen muistuttaa silloin n.30v.miestä. Siksi 30 miehet ja 50 naiset sopii niin hyvin yhteen.

👌💯💯💯💯

• Anonyymi00117
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Minä oli siitä onnellisessa asemassa, etten tarvinnut minkäänlaista hormonikorvaushoitoa, enkä juuri huomannut vaihdevuosien tuomia ongelmia kuin minimaalisen vähän! Kyllä se vaan oli mukavaa itsellä, kun muut valittivat kaikenlaisista oireista ja itse vaan mennä porskutin ilman oireita!

Sama. Ei mitään kokemusta noista asioista en oo koskaan käyttänyt e-pillereitä kun eivät mulle sopineet ja ilmeisesti niissä on vaikka mitä mömmöjä jotka ajan kanssa vaikuttaa naisen hormoneihin ja kroppaan negatiivisesti.

• Anonyymi00181
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Sulla sitten ei ole yhtäkään metsäpalstaa.

• Anonyymi00300
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Toivottavasti edes liiterissä on pilkettä.

👌🤛👊

• Anonyymi00018

Näin 60-vuotiaan miehen silmin katsottuna, useat 40-50 vuotiaat naiset ovat vielä ihan kiinnostavia.
      60-vuotias nainen alkaa yleensä jo näyttämään vanhalta. Kaikki alkaa roikkumaan, eikä se ole kovin kaunista katsottavaa.

• Anonyymi00021

Aika monilla 60v ikäisillä miehilläkin paikat roikkuvat varsinkin vatsa!

• Anonyymi00022

Tulihan se sieltä...

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Mun mielestä ei roiku vaan on järkyttävä pallovatsa.Sen alta ei kyllä löydy mikään.

• Anonyymi00024

Eli 80-vuotiaan miehen mielestä sitten taas 60-70- vuotiaat naiset ovat vielä ihan kiinnostavia jne. Hitto te miehet olette todella kummallisia. 🤣

• Anonyymi00029
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Mun mielestä ei roiku vaan on järkyttävä pallovatsa.Sen alta ei kyllä löydy mikään.

Nauratti tämä, mutta se on totuus!

• Anonyymi00041

60-vuotiaan miehen kroppa laskeutuu sekin näyttävästi. Itse asiassa niin käy jo 50-vuotiaiden miesten kohdalla. Veltostuu paikat.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ja miehillä naama kuin bulldogilla. Tuntuu että miehet eivät katso omaa peilikuvaansa lainkaan.

• Anonyymi00061
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Ja miehillä naama kuin bulldogilla. Tuntuu että miehet eivät katso omaa peilikuvaansa lainkaan.

Juuri noin!

• Anonyymi00087
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Ei millään pahalla, mutta välillä näyttää todellakin siltä, että rankimmin naisia arvostelevat äijät somessa ym näyttää itse päin seinää kävelleiltä. Toisekseen esim poliitikon työn kannalta sillä ei ole mitään merkitystä onko hän somemarkun mielestä syönyt liikaa tai liian vähän. T

• Anonyymi00118

No ei tuokaan koske kaikkia naisia. Sehän riippuu täysin siitä miten on pitänyt itsestään huolen.

Sama muuten koskee myös miehiä ja täällä suomessa jossa alkoholi, tupakki, vääränlainen ruokavalio sekä liikkumattomuus on varsin yleistä niin ei se mies näytä 60 v. kyllä enää yhtään hyvältä edes ne 50 v. miehet.

Eli ne 40-50 v. naisetkin jos vaan vielä näyttävät hyvältä etsivät nuorempia miehiä.

• Anonyymi00119
        Anonyymi00023 kirjoitti:

No tämä! Sellainen kunnon vatsatynnyri tuntuu olevan monella suomalaisella miehellä ja jo paljon ennen 50 v. ikää.

• Anonyymi00145
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Nestettä kertynyt kaljan juonnista. Mahdollisesti rasvamaksa, kuten kaikilla lihavilla. Maksakirroosia sitten seuraavaksi tai sepelvaltimotautia. Eniten etoo välinpitämättömyys omaa terveyttä kohtaan.

• Anonyymi00147
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Eli 80-vuotiaan miehen mielestä sitten taas 60-70- vuotiaat naiset ovat vielä ihan kiinnostavia jne. Hitto te miehet olette todella kummallisia. 🤣

Eipä siinä ole mitään kummallista.

• Anonyymi00182
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Varallisuudella on merkkinsä ja sulla vain haavekuvasi.

• Anonyymi00204

Saman kokee 60 vuotias mies, kyllä se niin on, että oman ikäisen kanssa on kiva vanhentua, kun molemmat vanhoja ja kaikki roikkuu, mutta se ei haittaa menoa, onneksi ollaan terveitä, ja molemmilla hyvät elintavat.

• Anonyymi00205
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Miesten elinikä on noin 78 - 80v, naiset elää seitsemän vuotta kauemmin.

• Anonyymi00245
        Anonyymi00118 kirjoitti:

No ei tuokaan koske kaikkia naisia. Sehän riippuu täysin siitä miten on pitänyt itsestään huolen.

Sama muuten koskee myös miehiä ja täällä suomessa jossa alkoholi, tupakki, vääränlainen ruokavalio sekä liikkumattomuus on varsin yleistä niin ei se mies näytä 60 v. kyllä enää yhtään hyvältä edes ne 50 v. miehet.

Eli ne 40-50 v. naisetkin jos vaan vielä näyttävät hyvältä etsivät nuorempia miehiä.

Normaali aikuinen nainen ei etsi nuoria miehiä,mutta vanhat ukot kyllä nuoria naisia.

• Anonyymi00301

Sulla roikkuu kuin lehmän häntä

• Anonyymi00020

Kyllä naiset viisastuvat ikääntyessä ja heidän kanssa voi ihan jutella asioista, ilman mitään pelejä.

• Anonyymi00032

Ja ihan vain olla ystävä ikäiselleen miehelle!

• Anonyymi00073

Eivät kaikki todellakaan viisastu. On tutkimuksissa todettu, että naisten aivot kutistuvat vanhetessaan, siksi monet iäkkäät naiset vaikuttaa tosi tyhmältä.

• Anonyymi00025

no mites äillä haha

• Anonyymi00031

Mitä tarkoittaa sana äillä?

• Anonyymi00028

Mikä ihmeen arvosteluketju? Mitä mieltä ollaan ihmisestä joka tällaista kyselee? Ei mikään universumin lahja yhteisölle ja rakkaudelliselle ilmapiirille.

• Anonyymi00035

Jos on hoikka, nätti, tatuoimaton 40-50 vuotias, kasvoistaankin ookoo Nainen, niin riippuu siitä, iskikö vaihdevuodet ja osaako niitä esim. hormonitarroilla hoitaa.
      Tuon ikäinen nainen on ehdottomasti kokenut ottamaan sisäänsä, kiihottumaan klitoriksen nuolemisella, sormettamisella ja tietää miehen sukuelimien anatomian. Upeaa seksiä!

• Anonyymi00037

En osu noihin spekseihin, mutta olen kyllä ihan mukava nainen. Ja toivon, että mulla on vielä joku päivä hyvä parisuhde.

• Anonyymi00042

Näetkö naisen vain tuon asian kautta?
        Kylläpä miehet arvostelevat kovin sanoin ulkonäköä.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Näetkö naisen vain tuon asian kautta?
        Kylläpä miehet arvostelevat kovin sanoin ulkonäköä.

Kyllä. 😢😭ja se ksi kone pitäisi olla.

• Anonyymi00146

Sinä tosin jäät ilmat, koska olet tyhmä.

• Anonyymi00038

Ei jmlauta näitä kommentteja 😂 onneksi mulla on elämä muualla kuin täällä.

• Anonyymi00040

40+, 50+ naiset ovat aloitteellisia, suhteen luomisessa ja seksissä. Dominoiviakin jotkut, tietävät, mitä tahtovat. Se voi tosin olla huonokin piirre. Jos sen ikäinen nainen menettää kiinnostuksensa mieheen, kipinää voi olla vaikea herättää enää uudelleen. Kiinnostus siirtyy muualle. He eivät tuhlaa aikaansa, koska sitä ei ole enää niin paljon jäljellä.

• Anonyymi00044

"He eivät tuhlaa aikaansa, koska sitä ei ole enää niin paljon jäljellä."???😆
        Ei vaan miksi tuhlata aikaa, kun nopeemmin saa sen mitä tahtoo?

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

"He eivät tuhlaa aikaansa, koska sitä ei ole enää niin paljon jäljellä."???😆
        Ei vaan miksi tuhlata aikaa, kun nopeemmin saa sen mitä tahtoo?

Että miksi haikailla turhaan jotain, mitä ei saa. Parempi tavoitella sitä, minkä saa. Sitä tarkoitin.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Että miksi haikailla turhaan jotain, mitä ei saa. Parempi tavoitella sitä, minkä saa. Sitä tarkoitin.

Ei vaan...

"Jos sen ikäinen nainen menettää kiinnostuksensa mieheen, kipinää voi olla vaikea herättää enää uudelleen. Kiinnostus siirtyy muualle. He eivät tuhlaa aikaansa..."

Nainen menettää kiinnostuksensa.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Ei vaan...

"Jos sen ikäinen nainen menettää kiinnostuksensa mieheen, kipinää voi olla vaikea herättää enää uudelleen. Kiinnostus siirtyy muualle. He eivät tuhlaa aikaansa..."

Sitä tarkoitin, kyllä.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Ei vaan...

Olet täysin oikeassa!

• Anonyymi00062
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Ei vaan...

Ja ei haittaa ollenkaan, mitä sillä miehellä enää tekee, näin ajattelen!

• Anonyymi00047

En kummempia, koska kaikki vanhenee. Minua ei häiritse lainkaan. Se on plussaa jos saan omanikäiseni kumppanin.

• Anonyymi00056

Haluaisin oman ikäisen kumppanin, niin voimme sitten jäädä eläkkeellekin yhdessä, liikua ja harrastaa kaikkea yhdessä.

• Anonyymi00050

Ainakin minun tuntema on säestynyt ja elämää nähnyt.
      Ei ainakaan tarvii joka asiasta kinata tai säätää. M -N ❤️ ❤️ ❤️

• Anonyymi00051

Nainen parhaassa iässä 40 -50V. On jäänyt tyhjänpäiväiset haaveet pois. Nainen osaa olla nainen !!

• Anonyymi00148

Kyllä,vaikka paras ikä voi olla yksilöllistäkin.Olen mies,ja haaveet romuttuivat jo 12 vuotisena,kovien elämänkokemusteni takia,jota jatkui ja jatkui vanhuuteen asti.Tasan ei mene onnenlahjat,eikä siunaus.Toiset ovat luotuja kärsimään.

• Anonyymi00053

Höh! Tasapuolisesti sitä ikää kaikille kertyy.

• Anonyymi00057

Melkein joka päivä täällä saa lukea siitä, kuinka naiset vanhenee ja kulahtaa. Mikä ihme siinä on, kun miehet kuvittelevat olevansa jotain ikuisia adonikseja, joihin nuoret naiset lankeavat.

• Anonyymi00121

No katkeruuttahan tuolla taustalla vaan on.

Kun mies on siinä iässä että alkaa olemaan kremppaa jos toistakin ja monella varsinkin kun ne elintavat ovat sitä tasoa että kroppa vanhenee kovaa vauhtia.

Nuoret naiset ei tietenkään kiinnostu vanhoista (tynnyrivatsa) ukoista niin mitäs mies sitten tekee? Hän tulee suomi24 keskustelupalstalle haukkumaan ne oman ikäiset naiset rumiksi.

Hehe eikös ookin hauska juttu.

• Anonyymi00150

Runkata vai eikö runkata, kas siinäpä kysymys.

• Anonyymi00058

Kun olin parikymppinen ja kävin yökerhoissa, niin jotkut 50-60v miehet tulivat iskemään. Ei olisi vähempää voinut kiinnostaa. Hyi, kun vieläkin puistattaa.

• Anonyymi00067

Hyi!!! Onneksi on noin pervopappoihin itse sentään törmännyt. Jo nelikymppisten yrityksen yökötti.

• Anonyymi00122

Eiköhän tämä sama kokemus ole ihan kaikilla naisilla ja niillä tämän päivän parikymppisillä vielä ehkä jopa enemmän.

Nämä vanhat miehet on aika hassuja kun täällä kirjoittelevat nuorista naisista ihan kuin heitä muka saisivat. 🤣

• Anonyymi00151
        Anonyymi00122 kirjoitti:

Eiköhän tämä sama kokemus ole ihan kaikilla naisilla ja niillä tämän päivän parikymppisillä vielä ehkä jopa enemmän.

Nämä vanhat miehet on aika hassuja kun täällä kirjoittelevat nuorista naisista ihan kuin heitä muka saisivat. 🤣

Monesti raha puhuu.

• Anonyymi00251
        Anonyymi00151 kirjoitti:

Monesti raha puhuu.

Miehen pitäis olla todella rikas mutta myös hoitanut hyvin kehoaan ja terveyttään ett nuorelle naiselle lompakoksikaan edes kelpaisi.

Miehet harmaantuu ja se naamakin rupsahtaa naisia helpommin koska naiset pääsääntöisedti hoitavat ihoaan, hiuksiaan ja fyysistä terveyttään enemmän kuin miehet.

• Anonyymi00059

Jos molemmat normaaleja, luotettavia, toisiaan kunnioittavia ja rakastavia, ei iällä silloin ole väliä. Rakkaus vain on, jos sitä on.

• Anonyymi00063

Ei kiinnosta yksikään papparainen!

• Anonyymi00095

Heh, heh. Jos nainen on parikymppinen, jolla on koko elämä edessä, niin mitä ihmettä tekisi jollain isoisän ikäisellä miehellä. Nainen haluaa nauttia elämästä ja perustaa perheen. Isoisällä on jo lapsenlapsia ja todennäköisesti jo jotain perussairauksia.

• Kysyykö joku miehiltä? Ihan se ja sama. Näytän itseltäni eikä siinä kenenkään mutinat vaikuta.

• Ja olen jo 50v. Enkä meinaa kysyä 60, 70, 80, 90 tai 100 iässäkään miehien mielipiteitä. 😄

• Anonyymi00069

Olen täysin samaa mieltä!

• Anonyymi00070

Kuitenkin sinä kyselet tuolla omassa aloituksessasi miesten mielipidettä naisista, joilla on "lihaksia ja lihaksikas keho" (sinä), "lyhyet hiukset" (sinä), tai joka on "meikitön" (sinä).

Kuinka omituista...

• Anonyymi00070 kirjoitti:

Kuitenkin sinä kyselet tuolla omassa aloituksessasi miesten mielipidettä naisista, joilla on "lihaksia ja lihaksikas keho" (sinä), "lyhyet hiukset" (sinä), tai joka on "meikitön" (sinä).

Kuinka omituista...

Kysyn, kun palstalle on rantautunut lihaskammoisia. Halusin tietää useamman kun yhden näkemykset, ei liity minuun mitenkään. Minä olen pullukka. 😄

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Kysyn, kun palstalle on rantautunut lihaskammoisia. Halusin tietää useamman kun yhden näkemykset, ei liity minuun mitenkään. Minä olen pullukka. 😄

Minulla on lihasta juu, kuten kuvastakin näkyy. Se ei ole muokattu haba, mutta on myös sitä laardia perseessö ja keskikehissa, että poks siinä puhkesi kupla niiltä, jotka koitti nähdä mut atleettina. 😊

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Minulla on lihasta juu, kuten kuvastakin näkyy. Se ei ole muokattu haba, mutta on myös sitä laardia perseessö ja keskikehissa, että poks siinä puhkesi kupla niiltä, jotka koitti nähdä mut atleettina. 😊

Kysynköhän seuraavaksi miten moni omistaa allit? Minulla ei ole. Jenkkahvat löytyy kyllä. 👍

• Anonyymi00075
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Kysynköhän seuraavaksi miten moni omistaa allit? Minulla ei ole. Jenkkahvat löytyy kyllä. 👍

Noi aiheet ei kyllä mitenkään liity ikävöimiseen. Palsta on niille, jotka ikävöivät jotakuta tiettyä. Eivät seuranhakijoille tai ajankuluttajille höpöttäjille.

• Anonyymi00075 kirjoitti:

Noi aiheet ei kyllä mitenkään liity ikävöimiseen. Palsta on niille, jotka ikävöivät jotakuta tiettyä. Eivät seuranhakijoille tai ajankuluttajille höpöttäjille.

Minä tiedän, kerro tuo kaverille joka ei tiedä. Sillehän mä vastasin, eikä sekään ikäväänsä mulle kirjoittanut.

• Anonyymi00086
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Kuinka omituista...

No mutta eikö tämä guben kalastelu ole sentään lähes kehopositiivista, nti propagandista? T naiselta

• Anonyymi00124
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Minä tiedän, kerro tuo kaverille joka ei tiedä. Sillehän mä vastasin, eikä sekään ikäväänsä mulle kirjoittanut.

Juu sana Ikävä on kyllä saanu uuden merkityksen kun tätä Ikävä-palstaa lukee sinäkin varmaan oot huomannu. 😆😂🤣🤣

En tiedä miksi, miten ja milloin Ikävä-palstasta on tullu täys trollipalsta. Kaikkee muuta täällä on enemmän kuin ikävöimistä. 😟 Normaalia ikävästä keskustelua täällä ei löydy kuin murto- osa.

No hyvä ett on niitäkin jotka ei herjaa muita kaiket päivät ja yöt. Sinä kuulut heihin jotka keskustelevat asiallisesti paitsi joskus vastaat vähän ärhäkämmin. Kiitokset siitä!

• Anonyymi00124 kirjoitti:

Juu sana Ikävä on kyllä saanu uuden merkityksen kun tätä Ikävä-palstaa lukee sinäkin varmaan oot huomannu. 😆😂🤣🤣

En tiedä miksi, miten ja milloin Ikävä-palstasta on tullu täys trollipalsta. Kaikkee muuta täällä on enemmän kuin ikävöimistä. 😟 Normaalia ikävästä keskustelua täällä ei löydy kuin murto- osa.

No hyvä ett on niitäkin jotka ei herjaa muita kaiket päivät ja yöt. Sinä kuulut heihin jotka keskustelevat asiallisesti paitsi joskus vastaat vähän ärhäkämmin. Kiitokset siitä!

Mä olen vasta vanhana oppinu ärähtelemään. Huomasin, että muuten tuli yli tallotuksi, jos vaan hymistelee. 😊

Ole hyvä.

• Anonyymi00074

Vanhin ollut ehkä lähempänä seitsemääkymmentä, josta olen katsonut, että omoa kyllä seksiikäs nainen ja tahtonut numeroa kysyä ja siinä paikassa alkanut haaveilemaan, että tuon kanssa kahvipöytään ja allanut punnitsemaan elämän realiteetteja. Se oli aivan ihana nainen ja kyllä me siinä katseita hitsattiin kovastikin aivan yhtälailla, kuin nuorempienkin naisten kanssa on joskus päässyt käymään.

Tosi kiva ja nuorekas olemus oli, ihana pehva ja kaikki, se tietty kiva olemus jäi mieleen, mutta kyllä se oli se seksikäs pylly joka teki taikojaan myös, oli pitänyt itsestään huolta.

• Anonyymi00076

Minä taas olen jo iäkkäämpi nainen, ja en arvioi miehiä tuolla tavoin. He, joista pidän, ovat yksinkertaisesti timantteja. Upeita miehiä. Toki muutkin yhtä arvokkaita. Meillä on niin erilaiset asenteet lähestyä ihmisiä.

• Anonyymi00077

minulla vaan kysyntä on kasvanut, aina sitä ollut, mutta ikä tuonut jotain mikä nuoremmasta minästä puuttui. löytyy samanikäistä, nuorempaa ja vanhempaa. jos olisi tahtoa voisi deittailla joka viikko. ja kyllä ikä näkyy minusta myös, ei ole täysin Tommi kroppa ja naamassakin näkyy jo ryppyjä. mutta minä varmaan osaan pongata oikeat ihmiset 🥰🙂

• Anonyymi00078

Sama juttu. En minäkään nuori missi ole, mutta ihania kohtaamisia ja arvostavaa kanssakäymistä on eri ikäisten miesten kanssa.

• Anonyymi00079

Sitten naiselle tulee ikää. Näyttää omalta itseltään. Taivas on sininen ja vesi on märkää.

• Anonyymi00080

Itse asiassa aloituksessa ei ollut kyse ulkonäöstä, mutta vastaukset osoittaa, että naisen ulkonäkö on oletus kun kysytään yleisesti mielipidettä.

• Anonyymi00082

Niinpä. Ainakin minulle naiselle ikä on tuonut sen kypsyyden, etten suostu suhteisiin, joissa minun ei ole hyvä olla. Jos ei osata keskustella, ei osata hyväksyä epätäydellisyyttä, ei osata osallistua hommiin jne… ei enää sellaisia suhteita.

• Anonyymi00081

Eräs 45v aikuinen nainen on miestäni erittäin kaunis, ihana ja täydellinen.

ps. itse hieman vanhempi

• Anonyymi00156

Eräs minua reilu 40-vuotiasta naista hieman vanhempi mies (ehkä jopa reilu 10 vuotta vanhempi, en tiedä hänen ikää) on erittäin komea, täydellinen ja viehättävä :)

• Anonyymi00302

Ei tämä maailma toimisi,ilman naisia
        Naiset on ihanii💜

• Anonyymi00085

Nykyään Suomessa voi viisikymppinen nainen olla puoleensavetävämpi kuin ylipainoiset teinitytöt.

• Anonyymi00089

Kertovat selän takana rasvaisia vitsejä käyttöiästä, saattaa osua omaan korvaan joskus se on kuin kaunis runo se

• Anonyymi00090

Jokainen on oman ikäisensä.

• Anonyymi00159

Niin. Mitäpä tuohon vastata.

• Anonyymi00160

Ja vanhemmat olleet nuorempia. Eläneet nuoruuden ja kokeneet eri ikävaiheet.

• Anonyymi00092

Normaalia tapahtumaa! En ole kuullut tai nähnyt naista johon fysiikan lait eivät päde! Naisia on yhtä moneksi kuin niitä on olemassa. Sama pätee miehiin. Jokainen katsokoon itseään peilistä ennenkuin arvostelee toista! Tämän päivän arvomaailma on yli korostettua, ulkonäkö paineista ja seksualisoitua naisiin kohdistettuna. Elämä pitää sisällään paljon hienoja asioita ettei ikää pidä sotkea niistä mihinkään. Kaikella on aikansa.

• Anonyymi00093

Ei kantsi valkata. Luu jää käteen lihan valitsijalle.

• Anonyymi00094

Ei oo kokemusta. Multa kysytää ainaki vielä paperit melkein joka kerta kun käyn uudella kassalla

• Anonyymi00096

Olin 41 vuotias mies kun tapasin 52 vuotiaan vanhanpiiaan.
      Seksi oli upeaa ja tiukka oli tavara.
      3 vuotta suhteemme kesti ja se oli todella seksintäyteinen .
      Ensimmäisenä vuotena esm nain häntä 314 kertaa.
      Himoni ei laantunut senkään jälkeen vaan panokertoja kertyi noin 800 kertaa.

• Anonyymi00097

rupee tulee toi menopussi tohon leuan alle itse kullakin alakerta monesti aika maukaskin

• Anonyymi00098

kyllä mä mielummin vähän vanhemman selätän

• Anonyymi00099

Kirjasitko panon joka kerran kosmoskynällä ruutu vihkoon?

• Anonyymi00100

Ulkonäkökeskeisyys, ja negatiivinen arviointi ei nappaa minua.

Jos näillä ulkonäön arvostelijoille kasvaisi oma tytär tai poika, jolla olisi juuri tuo ”iljettävä ominaisuus”, vaikkapa ylipaino, vääränlainen peppu tai lihakset, tietty ikä, vieläkö jaksaisi niistä toitottaa kaiken aikaa ja kirjoitella luoden maailmankuvaa, jossa noita ominaisuuksia pitää mainostaa?

• Anonyymi00103

Huomaa tästäkin puheen aiheesta ,että Suomi juntti on tosi juntti .parasta seksiä olen saanut ei suomalaisen kanssa ja sen muistan lopun ikääni .🥰

• Anonyymi00104

Parempi olla hiljaa, jos jonkun ulkonäkö ei nappaa, niin ei sano mitään ja jatkaa etsintää eteenpäin. Ennenminkin sen voi sanoa, jos joku ei kiinnosta, että arvomme ei kohtaa. Itse en pidä kiroilevista ihmisistä.

• Anonyymi00105

Kerran eräs 90 v mummeli kysyi minulta arvaatko mikä on hankalaa tässä iässä.No kun ei tahdo löytyä oman ikäistä mies seuraa.Hetken päästä hän totesi toisaalta mitäpä sillä tekisi.
      Sanoin hänelle leikilläni ,että jos katselisit nuorempia.Mummo tähän että mites rupeisitko sinä.Kieltäydyin kohteliaasti ,että kun satun olemaan naimisissa.Olin silloin nelikymppinen.Olisiko sittenkin pitänyt kokeilla.

• Anonyymi00194

Hieno kohtaaminen, pilkettä silmäkulmassa löytyi molemmilta.

• Anonyymi00106

koko sänky loiskuis

• Anonyymi00108

Annan suosiolla kuukereiden ottaa nuo mätisäkit. Rahamies saa nuorempaa ja timmimpää kinkkua koska vain haluaa joten miksi tyytyä hyvin riippuneeseen?

• Anonyymi00109

Jos on siveä menneisyys, niin joku kunniallinen mies voi mennä sen kanssa naimisiin.

• Anonyymi00111

Rakkaudesta jos menee, niin entinen siveettömyys ei ole ongelma. Jokainen kohdatkoon ihmiset tavallaan.

• Anonyymi00112
        Anonyymi00111 kirjoitti:

Rakkaudesta jos menee, niin entinen siveettömyys ei ole ongelma. Jokainen kohdatkoon ihmiset tavallaan.

Esimerkiksi tarina Raamatusta, oli uskovainen tai ei, voi antaa näkemystä kuinka suhtautua ihmisiin. Jeesushan kohteli muun muassa prostituoitua, jota muut hyljeksi, ystävänään. Ne, jotka tulevat viimeisenä, tulevat ensimmäisenä. Eli toisia rakastavat.

• Anonyymi00128
        Anonyymi00111 kirjoitti:

Hyi helvetti!

• Anonyymi00120

Tuollainen pitkäiskuinen kone on klassikko. Reilulla ryypyllä kun saa käyntiin niin soi pitkään ja ajelee näkymättömiin. Onhan tuon ikäisessä jo käytön jälkiä ja joku kulma vähän roikkuu mutta ihan menopeli vielä jolla ajelee vuosia. Kulutus voi olla jo aika suurta ja siihen täytyy puuttua. Muuten alkaa kabiini haista ja perä paukuttaa.

• Anonyymi00123

Miehillekkö ei tule🤔

• Anonyymi00131

Saman suuntainen tilanne varmastikkiin kuin miehet vastaavassa iässä.

Itse mies ja en ole koskaan todella kiinnostunut merkittävästi nuoremmista naisista, koska en jaksa "teinijuttuja" joten osapuilleen samaa ikäluokkaa oltava omineen vaatimuksineen.

40-50v on hieno ikä naiselle!

• Anonyymi00132

Lopeta nyt

• Anonyymi00133

Jostain syystä tuossa iässä naisilla on vaikeuksia saada itselleen unelmiensa aviomiestä...

• Anonyymi00153
        Anonyymi00133 kirjoitti:

Jostain syystä tuossa iässä naisilla on vaikeuksia saada itselleen unelmiensa aviomiestä...

No eiköhän tuossa iässä olla jo toisella tai kolmannella kierroksella lapsineen. Harva 40-50v ensinnäistä parisuhdetta on etsimässä.

• Anonyymi00189
        Anonyymi00153 kirjoitti:

No eiköhän tuossa iässä olla jo toisella tai kolmannella kierroksella lapsineen. Harva 40-50v ensinnäistä parisuhdetta on etsimässä.

Eli ei saa unelmiensa miestä vaan joutuu asettumaan aloilleen.

• Anonyymi00135

Miesten naisten iän kritiosointi on ilmeisesti sallittua, mutta auta armias, jos nainen erehtyy sanomaan ettei halua itseään huomattavasti iäkkäämpää. Silloin vasta show alkaakin ja syyllistetään pinnalliseksi ja väitetään, että sisäisyyteen rakastutaan ja ikä on vain numeroita. Sen mitä iäkkäämpien juttuja on kuunnellut niin ikä ei todellakaan ole pelkästään numeroita.
      Hyi, hyi, kamala nainen, kun ei näe sielun kauneutta.

Olen nelikymppinen enkä halua kuusikymppistä miestä. Minä opiskelen ja mies on eläkkeellä? Ei oikein toimaa kyseinen dynamiikka. Toisaalta en lähtisi parikymppisenkään matkaan.

• Anonyymi00136

Tuohon ikähaarukkaan sopivaa M-naista haluaisin rakastella kunnolla.

• Anonyymi00137

ikä on vain numeroita

• Anonyymi00169

Älkää kokeilko nuoriso tätä. Ikinä

• Anonyymi00139

Do you like me?

Kyllä pidät.

• Anonyymi00149

Joo mikä vaivaa, kun on kaljuhko mies ja asiat muuten kunnossa :Terveellinen elämän tapa., en polta enkä juo alkoholia sekä liikun säännöllisesti Sama ulkonäkö seikka tuntuu vaivaavan naisia! T : Mies stadista

• Anonyymi00152

Joskus julkaistiin postikorteissa hyviä sutkautuksia.

Nainen on kuin maapallo:
      20 vuotiaana kuin Afrikka, puoliksi tutkimaton
      30 vuotiaana kuin Intia, lämmin, loistava ja salaperäinen
      40 vuotiaana kuin Amerikka, tekninen täydellisyys
      50 vuotiaana kuin Eurooppa, kaikki raunioina
      60 vuotiaana kuin Siperia, kaikki tietää missä se on,
      mutta kukaan ei halua mennä sinne.

• Anonyymi00155

Mitä nämä miestissit taas arvostelee naisia?

• Anonyymi00157

Miksi minun siitä mitään pitäisi ajatella?

• Anonyymi00163

Kaikille ihmisille tulee ikää.

• Anonyymi00167

Miehet voivat ajatella ihan mitä huvittaa. Itseään rakastava, elämää nähnyt, oman arvonsa tunteva, tuskassa kierinyt ja siitä ylös noussut nainen, voi olla parasta mitä olet ikinä kohdannut. Riippuu sinusta ja mielenmaisemastasi.

• Anonyymi00168

Riippurintaisia kurtturuusuja ovat useimmat. Mutta niihin sitten tyydytään jos ei muuta saa tai halua maksaa.

• Anonyymi00222

Miehet omaa ison paskamahan, miestissit ja tietty kalju päälaki, kalja ja rööki maistuu, yök.

• Anonyymi00225
        Anonyymi00222 kirjoitti:

Miehet omaa ison paskamahan, miestissit ja tietty kalju päälaki, kalja ja rööki maistuu, yök.

Ja venyneet tyhjät pallit roikkuu 10cm alempana.

• Anonyymi00267
        Anonyymi00225 kirjoitti:

Ja venyneet tyhjät pallit roikkuu 10cm alempana.

Fun fact tuota muuten tapahtuu nuoremmallakin iällä. Kivesten olotila vaihtelee lämpötilan ym. mukaan. Jos siis olet kerran tai pari nähnyt miehen tuossa tilassa aina ei välttämättä ole niin.

• Anonyymi00172

Naisilla alkaa vaihdevuosivaivat 40+ ikäisenä normaalisti. Silloin nainen lakkaa olemasta seksuaalinen eli nainen alkaa pihtaamaan. Seurauksena on että eli kotiseksi loppuu jonka takia mies alkaa vierailemaan paremman naisen luona, tämä yleensä johtaa vaihdevuosi-eroon jota nykyään kutsutaan naisen voimaantumiseksi.

• Anonyymi00186

Tiedän parikin naista yli 45 jotka hakee sitä seksiä muilta miehiltä ja seksivietti on suurempi kuin koskaan. Mut se oma ukko ei vaan herätä enää haluja.

• Anonyymi00206

Höpö, höpö juttuja.

• Anonyymi00220

Päinvastoin. Naisella alkaa just tuolloin seksuaalisesti aktiivinen vaihe. Miehet ei pysy perässä.

• Anonyymi00234

Tosi koomista juttua. Naisethan herää 40+, 50+ ikäisenä seksuaalisesti. Usein vaihtavat nuorempaan, koska n.30v.mies on seksuaalisesti samalla leveillä.

• Anonyymi00173

Olen 60v en halua yli 70v miestä enkä vanhempia n 15-20v nuoremmat miehet kiinnostaa,ovat vielä hyvä kroppaisia.

• Anonyymi00174

Homomiehiltä ei kysytty.

• Anonyymi00175

Olen samaa mieltä n60v nuoremmat miehet kiinnostaa ja ovat kovasti kiinnostuneita.

• Anonyymi00176
        Anonyymi00174 kirjoitti:

Homomiehiltä ei kysytty.

Oletko homo?

• Anonyymi00183

Naisten.Solidarisuus..
      Yhteiskunnan.Asioista.
      Ymmärtäminen.On.Syy.
      Miesten.Naisia.Kohtaan.
      Tuntemaan.Viha.Rakkaus.
      Suhteseen.Mitä.Vahempi.
      Nainen.On.Kysnyksessä
      Sitäkö.Aloittaja.Tarkoitat.?

• Anonyymi00187

Todella hieno asia ,että ikää tulee!
      Minuakin voisi ehkä jotkut naiset katsella Kauppareisullani,tulla juttelemaan vaikka ulkonäöstäni. Ei sitä koskaan tiedä,mistä yhteinen
      ystävyys,alkaisi. Otappa koppi!

• Anonyymi00188

Ikä ei haittaa, pihtailu haittaa.

• Anonyymi00203

Tiedättekö te miehet itsekkään mitä hakuatte. Milloin kokemus tekee naisesta huo*-n ja toisaalta pihtailukin haittaa 🙆

• Anonyymi00190

Mitä mieltä niistä tarvis olla oman kokemuksen mukaan yllättävän harva on yhtään sen aikuisempi kuin teini-ikäinen tyttökään helpompaa löytää jopa etsimällä aikunen parikymppinen kuin lähempänä keski-ikää oleva aikuinen nainen kysymyksenä vieläkö aikuinen keski-ikäinen pyörittää persettään esiintymislavalla niinkö aikuinen nainen käyttäytyy

• Anonyymi00232

No,no

• Anonyymi00196

55 v naisen satulaan on tarkoitus illemmalla nousta.

• Anonyymi00197

Itse olen aina ollut kiinnostunut nimenomaan itseäni vanhemmista naisista. Nyt 4-kymppisenä 4-kymppiset alkavat olla itselleni liian nuoria. Ongelma tässä on aina ollut se, että minua kiinnostaa nimenomaan kypsät ja älykkäät naiset, jotka taas sitten itse lähes aina kiinnostuvat joko itseään vanhemmista tai korkeintaan samanikäisistä.

• Anonyymi00207

Mentaalipuoli ratkaisee. Pelkkä ikä ei!

• Anonyymi00210

Hän tietenkin tykkää. ❔🩷

• Anonyymi00211

(mies tässä). Kun itse vanhenen, niin naismaku ei vanhene siinä samalla. Kauneus- ja naismaku on jämähtänyt pysyvästi 23 - 31 vuotiaisiin naisiin.
      Naiset muutuu vanhempina epä-viehättäviksi. Tarkoitus on kai se, että miehet menettää heihin intohimon, eikä perheitä enään perustettaisi myöhemmällä iällä. Evoluution sääntö, kaiketi.
      19 - 29 v naiset ovat todella kauniita.

• Anonyymi00223

Mutta nuo nuoret naiset ei lähde papparaisten matkaan.
        Myös vanhat ukot muuttuu epä - viehättäviksi, niistä tulee joustamattomia jääriä ja änkiottoja.

• Anonyymi00236

Etelässä vietän aina helleaikana lomaa ja siellä naiset ovat pukeutuneet hepeniin. Nuoret naiset, ah...nauhakenkiä, upeita peppuja, paljaita selkiä ja vyötäröitä, uhkeita ryntäitä ja tissivakoja.... totisesti toivon että olisin 30 vee nuorempi.

Välillä oikein vituttaa että eikö tämä partialistinen havaitseminen voisi jo loppua, kun tietää että niihin ei voi kajota kumminkaan (paitsi rahalla, joihinkin, mutta se taas ei vaan kiinnosta). Mutta mihinkähän sitten alkaisi kiinnittämään huomiota? Autoihin, ehkä Porscheen? Siihenkin pääsee rahalla käsiksi. Ja se kiinnostaisi.

• Anonyymi00247
        Anonyymi00223 kirjoitti:

Mutta nuo nuoret naiset ei lähde papparaisten matkaan.
        Myös vanhat ukot muuttuu epä - viehättäviksi, niistä tulee joustamattomia jääriä ja änkiottoja.

Ei ole tarkoitus, että lähtisikään. Nyt oli vain puhe siitä, että naiset ovat parhaimmillaan nuorena.

• Anonyymi00286
        Anonyymi00247 kirjoitti:

Ei ole tarkoitus, että lähtisikään. Nyt oli vain puhe siitä, että naiset ovat parhaimmillaan nuorena.

Myös miehet.

• Anonyymi00212

"Sisäinen kauneus on tärkeintä", "raha ei tee onnelliseksi", "ikä on vain numeroita" jne. Nämä kaikki ovat typeriä sananlaskuja, joilla ei ole mitään merkitystä.
      Vain aniharvat 40-50 v naiset, edes pysyvät naisina. Osa muuttuu "miesmäisiksi". ääni mörentyy, hiukset tippuu jne..

• Anonyymi00216

Exäni, hänen kanssaan seurustelin hetken kauan kauan sitten.
        Nyt hän on pitkälti yli 50v ja näyttää yhä hyvältä. Toki muuttunut ulkomuoto kuten meillä kaikilla. Tunnustan kumminkin tietyt kauniit kasvonpiirteet.
        Äänen haluaisin kuulla.

• Anonyymi00221

Onhan se epäreilua, että miehet säilyvät komeina sekä lisääntymiskykyisinä ja naisista tulee mummomaisia. Evoluutiota kai, naisen tarkoitus on synnyttää lapsia ja sen jälkeen heistä tulee biologian kannalta tarpeettomia.

• Anonyymi00224

Julkkisnaisissa on hirveän paljon tosi kauniita naisia, vähän vanhempiakin... Mutta taviksissa. Ei ole.

• Anonyymi00227

Taviksissa on järkevämpiä ja kauniimpia. Sivusta.

• Anonyymi00233

Olisiko syynä kenties se, että julkkisnaiset käyttävät paljon rahaa erilaisiin kauneusoperaatioihin fillereistä ja mesolangoista ihan kirurgisiin toimenpiteisiin. Jos sellaisesta tykkää, mikäs siinä. Itse yritän pitää itsestäni hyvää huolta ihan perinteisin keinoin, sillä minusta kaikki kauneuskirurgia- ja esteettiset toimenpiteet ovat yksinkertaisesti laiskuutta ja huijaamista.

• Anonyymi00287
        Anonyymi00233 kirjoitti:

Olisiko syynä kenties se, että julkkisnaiset käyttävät paljon rahaa erilaisiin kauneusoperaatioihin fillereistä ja mesolangoista ihan kirurgisiin toimenpiteisiin. Jos sellaisesta tykkää, mikäs siinä. Itse yritän pitää itsestäni hyvää huolta ihan perinteisin keinoin, sillä minusta kaikki kauneuskirurgia- ja esteettiset toimenpiteet ovat yksinkertaisesti laiskuutta ja huijaamista.

Kuinka niin, ei niitä ryppyjä saa pois, muuta, kun täyteaineilla ja botoksilla, kropan saa pidettyä timmissä kunnossa salilla ja liikkumalla.

• Anonyymi00295
        Anonyymi00287 kirjoitti:

Kuinka niin, ei niitä ryppyjä saa pois, muuta, kun täyteaineilla ja botoksilla, kropan saa pidettyä timmissä kunnossa salilla ja liikkumalla.

Ehkä ei saa täysin pois, mutta ainakin vähenemään saa mm. oikealla ruokavaliolla, kasvolihaksia treenamalla, kasvohieronnalla ja omalle iholleen sopivien kasvojenhoitotuotteiden valinnalla.

• Anonyymi00226

Ikä tuo viisautta.Nämä nuoret ämmät on aivan helvetin ärsyttäviä,en katselis hetkeäkään.Onneks ei ole lapsia,eikä varsinkaan TYTÄRTÄ.

• Anonyymi00228

On, on, koska heillä on rahaa tehdä erilaisia kauneustoimenpiteitä. Melkein kaikilla on hammaskuoret, on otettu botoxia ja tehty kirurgisia toimenpiteitä. Voisin useamman noin 50v naisen nimetä, mutta en nyt viitsi.

• Anonyymi00229

Kuinka tyhmiä pitää miesten olla, että luulevat, että ikääntyminen ei koske julkkisnaisia. Rahalla saa ja hevosella pääsee...

• Anonyymi00231

Kaunista

• Anonyymi00235

Kiusaajien juupas-eipäs ketju=ihan paska.

• Anonyymi00240

Ei ikä merkkaa. Sitä paitsi hauskimmat sänkypuuhat oli tuon ikäisen kanssa, kun olin 10v häntä nuorempi. 😁

Ja nyt mielummin valitsen kumppaniksi juuri tuon ikäisen. Arvomaailmat varmasti kohtaa paremmin kuin noiden ig, tiktok naisten kanssa.

• Anonyymi00242

Kun käy Välimeren reissulla ja katselee kuumilla hiekkarannoilla ja iltaisin käveleviä naisia ohuissa ja paljastavissa mekoissaan huomaa että vartalo tyyppi ratkaisee ulkonäön, vaikka kuinka treenaat ja laihdutat niin joillakin se ei vaan toimi ulkonäön parantamiseksi. Mitä ikään tulee niin se ei ole niin merkityksellinen. Pahinta ehkä on typerän näköiset botokdihuulrt ja poskenkohotukset ja pallo-rinnat. Eikä nämä jotka näitä käyttää taida edes itse huomata kuinka tyhmälle ja luotaan työntämällä ne näyttää.

• Anonyymi00243

...Botoksihuulet..

• Anonyymi00252

Kun käyn Milanon ostosreissulla, niin katselen aina kauniita, hyvinpukeutuneita milanolaismiehiä. Suomessa ei näe sellaista mieskauneutta koskaan, ei edes nuorissa miehissä. 🎯

• Anonyymi00288
        Anonyymi00243 kirjoitti:

...Botoksihuulet..

Huuliin ei ikinä laiteta botoksia, vaan täyteaineita.
        Terv, kosmetologi.

• Anonyymi00289
        Anonyymi00252 kirjoitti:

Kun käyn Milanon ostosreissulla, niin katselen aina kauniita, hyvinpukeutuneita milanolaismiehiä. Suomessa ei näe sellaista mieskauneutta koskaan, ei edes nuorissa miehissä. 🎯

👍👍👍👍

• Anonyymi00244

Kun itse vanhenee niin 20 v. naisen vartalo ei vaan näytä niin naiselliselle kuin 40v. naisen . Totta kai kun ikää tulee maan vetovoima tekee tehtävänsä, mutta jotkut vaan on hyvännäköisiä vielä 60v. Pahinta mitä voi tehdä on ottaa ihon alle kumi palloja rintojen tilalle ja turvottaa huulet, se on typerän näköinen ja takuulla terveyden kannalta huono asia. Jotkut on vaan kauniita ja se on paljon geeneistä kiinni. Vilkaisepa peiliin ilman meikkejä ja vaatteita ja ole rehellinen itsellesi.
      Miehellä asiat on hieman erilainen, mies kun vanhenee niin harmaus hiuksissa ja parrassa tekee säväyksen jota moni nuorempiin nainen pitää pelkästään hyvänä asiana ulkonäön kannalta. Kunhan ei lihota itseään liikaa.

• Anonyymi00246

Ne, jotka ovat kauniita nuorena - ovat sitä myös vanhempana. Kauneus saattaa lisääntyä jne. Ne, jotka ovat hirveitä vanhempana, ovat olleet sitä jo nuorena.

• Anonyymi00333

Kauneus ei häviä koskaan. Toisinaan kaunis nainen kaunistuu iän myötä.

• Anonyymi00248

minun mi3l3w5räni hsswun näköisaw5ä kun 6y6ö6 qjqfw ekoo66454illwwn, on kypäå5ä6 pääwwä kyllä hqqwwuq kun kqkwikin kyyeiwqwqä

• Anonyymi00249

Riippuu naisesta. Itse olen visuaalinen joten lihavat naiset ei vetoa ja lihavuudesta tulee taas mieleen laiskuus ja selkärangattomuus vaikka siitä ei välttämättä ole kyse. Nyt laiskat selkärangattomat syö ozempikkia . Osan naisista kohdalla kyse on mukavuuden ja herkuttelun halusta eikä heitä kiinnosta oma terveys ainakaan niin että tekisivät asialle jotain. Kenenkään ylipaino ei ole normaali tila vaan kuormittava tila varsinkin jos kyseessä on läski. Toki synnytyskin tekee muutoksia kehoon mutta lenkkeilemällä saa asiat paremmaksi mutta toki ei silläkään kaikkea. Naisen ulkonäöllä on valtava merkitys ja sillä miten itsensä kantaa. Negatiivinen jätkämäinen nainen muuttuu rumaksi vaikka olisi kilot kohdallaan kun taas positiivinen hymyilevä nainen voi olla hieman pyöreänäkin erittäin kiinnostava. Itse vierastan kaikkia sini viher liila yms hiuksia varsikin jos on jotain sivukaljuja. Eli yhteenvetona 20 vuotias nainen voi olla todella vastenmielinen ja näyttää mummolta kun taas 40-50 ja 60 vuotiaskin nainen joka pitää huolta itsestään ja on säilyttänyt positiivisuuden ja leikkisyyden voi olla älyttömän upea. Ikä ei kerro kaikkea. Näyttää vaan että monelle suomi naiselle tuo ikä on lupa lihota (license to fat uusi bondi) pukeutua crokseihin ja olla jossain pieruverkkareissa joku loimi päällä.

• Anonyymi00250

l
      ,,
      5äåöobhpåplåöo6k5rte,rt.prr
      67k54wäöp,ru7rort4-5a,ewasäääyäqwtt

• Anonyymi00253

Nainen vasta tulee,kypsyy Naiselliseksi n. 40 ikävuoden jälkeen olipahan painoa enemmän ,tai vähemmän , siihen asti ovat jonkinlaisia "pikkutyttöjä " vielä ,ajatuksiltaan ja no käytöksiltään ns, bimpoja ..jokainen kantaa oman painonsa ja kun on sinut sen kanssa ,se riittää, nimittäin kaikki eivät voi edes sille mitään ,et kertyy kiloja,on muutamista fysiikan ja geenienkin puolesta sille puolelle,, kunto voi olla tosikin hyvä ,vaik pyöreyttä olisikin,mut se ehkä riippuu sit itsestäkin hieman.. ja ajatukset ovat jo niinkuin aikuisella pitääkin olla ,kun elämää on nähty ! kunnia kypsille Naisille .. Jos vertaa MIEHIIN ,NIIN EIPÄ VOI KEHUA SAMANLAILLA,, oLISI PEILIIN KATSOMISTA AIKALAILLA ,ENNENKUIN ALKAA HÖPÖTTELEMÄÄN NAISTEN ASIOISTA! Tietenkin aina on poikkeuksia ihmisillä monistakin jutuista johtuen ,mut yleisesti ok. Näin on marjat poijaat ,,kiristäkää vyötä ,kyllä se masu ja housut pysyy paremmin päällä! MUt KUNTOILU KANNATTAA AINA ,JOKA -ASIAN SUHTEEN....!

• Anonyymi00254

Ei mitään hyvää.

30-vuotiaana alkanut rupsahtaminen kiihtyy ja myös naisten vanhat tavat jumahtavat.

Ei tiedetä ollaanko tätejä vai teinejä.

• Anonyymi00257

Näköjään aivan samoin käy miehillekin. Kaikki alkaa painovoiman vaikutuksesta laskeutua

• Anonyymi00262
        Anonyymi00257 kirjoitti:

Näköjään aivan samoin käy miehillekin. Kaikki alkaa painovoiman vaikutuksesta laskeutua

Ai naisilla se taas on fyysisesti painovoima alaspäin, mutta henkisesti kusi nousee päähän.

Parhaat ajat jo nähty naisilla ja edelleen kuvittelevat että vientiä olisi.

• Anonyymi00272
        Anonyymi00262 kirjoitti:

Ai naisilla se taas on fyysisesti painovoima alaspäin, mutta henkisesti kusi nousee päähän.

Kerrotko tuosta kusen nousemisesta päähän lisää? Mikä siinä on joka ei sua miellytä? Miten nainen silloin käyttäytyy?

• Anonyymi00290
        Anonyymi00257 kirjoitti:

Kaikille ihmisille käy näin.

• Anonyymi00332
        Anonyymi00262 kirjoitti:

Hei ihan kuin suomen miehet. Sinä vasta hyvin homman ilmaisit. Maha näkyy ensin.

• Anonyymi00255

Ainakin osalla yli 55 v naisilla alkaa oleen katkeroituneita ja kateellisia kirjoituksia täällä.

• Anonyymi00256

🤣🤣🤣

• Anonyymi00261

Antavat keksiä ja seksiä.

• Anonyymi00263

NO HYI VITTU!!

• Anonyymi00271

Ajatteletko noin myös omasta äidistäsi ja isoäideistäsi?

• Anonyymi00291
        Anonyymi00271 kirjoitti:

Ajatteletko noin myös omasta äidistäsi ja isoäideistäsi?

Tai isosiskostasi.

• Anonyymi00265

Ota parikymmentä vuotta vanhempi mies
      Niin ei tartte tommosia miettiä.
      Vaan olet aina se "nuorempi vaimo"
      Toimii;)

• Anonyymi00284

Juu ja olet myös se, joka käyt töissä ja olet miehesi omaishoitaja.

• Anonyymi00266

nojoo kommenteista päätellen

homojen saitti

• Anonyymi00268

Jos pitää kunnosta huolta ja seksuaalisesti aktiivinen niin mikä jottei. Mutta eipä noita vaan tule vastaan vapailla markkinoilla tai niissä paikoissa missä itse liikun, mikä ajaa väkisinkin katselemaan nuorempia. 🙄

• Anonyymi00269

Aloituksessa ei ollut tarkoitettu ulkonäköä mutta tätä miehet arvostelevat herkeämättä.

• Anonyymi00270

Mistä mahtaisi johtua, että suomalaiset naiset väsyvät juuri tuossa iässä? Hmm.?

• Anonyymi00278
        Anonyymi00270 kirjoitti:

Mistä mahtaisi johtua, että suomalaiset naiset väsyvät juuri tuossa iässä? Hmm.?

Ei niitä turhaan sanota ruuhkavuosiksi.

• Anonyymi00285
        Anonyymi00269 kirjoitti:

Aloituksessa ei ollut tarkoitettu ulkonäköä mutta tätä miehet arvostelevat herkeämättä.

Ulkonäkö on sielun peili. Ulkonäkö kertoo ihmisestä kaiken. Elin- ja ruokatavat, liikunnallisuus, viisaus, tyhmyy, seksuaalisuus, haluttavuus, aktiivisuus - kaikki paljastuu ulkonäöstäsi. Eli, käytännössä määrittelee koko ihmisen.
        Kaiken maailman örkit, rumilukset ja ryhävalaat - ovat keksineet sananlaskun "sisäinen kauneus on tärkeintä". Se on yhtä typerä sananlasku kuin "raha ei tee onnelliseksi".

• Anonyymi00308
        Anonyymi00269 kirjoitti:

Hah, akat ovat aina arvostelleet miehiä häpeilemättä. Mutta odottavat itse pelkkiä kehuja... sekä elävät myös omassa kuplassaan. Siis kuvitelmat omasta ulkonäöstä ja luonteesta REILUSTI yläkanttiin, ihan tavis saattaa kuvitella olevansa 9/10 tai peräti täydellinen (10/10 pistettä) joka suhteessa.

Tasa-arvoakin on vaadittu. No, nyt sitä saatte - eli saatte möys vastapalloon kommentteja liiasta läskistä yms.

Ne lääkkeet jo tulikin maittua... noiden harhakuvitelmien lisäksi lantussa usein vikaa.

• Anonyymi00321
        Anonyymi00308 kirjoitti:

Hah, akat ovat aina arvostelleet miehiä häpeilemättä. Mutta odottavat itse pelkkiä kehuja... sekä elävät myös omassa kuplassaan. Siis kuvitelmat omasta ulkonäöstä ja luonteesta REILUSTI yläkanttiin, ihan tavis saattaa kuvitella olevansa 9/10 tai peräti täydellinen (10/10 pistettä) joka suhteessa.

Tasa-arvoakin on vaadittu. No, nyt sitä saatte - eli saatte möys vastapalloon kommentteja liiasta läskistä yms.

Ne lääkkeet jo tulikin maittua... noiden harhakuvitelmien lisäksi lantussa usein vikaa.

Nooh, monet naiset vain uhkeutuvat ja upeutuvat tuossa iässä.

Monet miehet vajuvat entistä lapsellisemmiksi.

Seuraavaksi koittaakin vaihe, jossa aletaan taas puhella rivoja aiheista, joista on puute.

• Anonyymi00273

Valtionjohdolla on Venäjä osaamista kieltämättä. Mutta minun tilannetta huonontaa se, että medialla ja julkisissa kommenteissa sitä näkyy vähemmän. Minulta puuttuu oikeastaan peili, tai sanotaanko idea. Halla-aho, Aaltola sekundaa.

• Anonyymi00274

Pahinta niissä mielipiteissä on että, ne eivät ole ihan huonoa, vaan keskitasoa tai keskinkertaisia. I am loving it. Minun täytyy päässä pois sumusta, ja kuunnella enemmän mitä puhutaan varjoissa. Ei siksi etten ajattelisi samoin, vaan erityisherkkänä ja empaatikona olen kiinnostunut siitä miten ihmiset todella ajattelevat. Siksi on ihan kiva, että välillä tietoa tihkuu läpi.

• Anonyymi00275
        Anonyymi00274 kirjoitti:

Pahinta niissä mielipiteissä on että, ne eivät ole ihan huonoa, vaan keskitasoa tai keskinkertaisia. I am loving it. Minun täytyy päässä pois sumusta, ja kuunnella enemmän mitä puhutaan varjoissa. Ei siksi etten ajattelisi samoin, vaan erityisherkkänä ja empaatikona olen kiinnostunut siitä miten ihmiset todella ajattelevat. Siksi on ihan kiva, että välillä tietoa tihkuu läpi.

Halla-aho yllätti keskinkertaisuudellaan. Mutta hän sai Good Guy badgen.

• Anonyymi00276
        Anonyymi00275 kirjoitti:

Halla-aho yllätti keskinkertaisuudellaan. Mutta hän sai Good Guy badgen.

Niinistä oli taas liian Dove. Marin yllätti. Onko järjeä maailmassa, jossa ei järki kellään riitä?

• Anonyymi00277
        Anonyymi00276 kirjoitti:

Niinistä oli taas liian Dove. Marin yllätti. Onko järjeä maailmassa, jossa ei järki kellään riitä?

Sitä on reaalipolitiikka.

• Anonyymi00280
        Anonyymi00277 kirjoitti:

Sitä on reaalipolitiikka.

Järki. Tuo aliarvostettukin asia. Vähennä riskisijoituksiasi, jos tuntuu ettet pysy kohta enää vauhdissa mukana.

• Anonyymi00322
        Anonyymi00280 kirjoitti:

Järki. Tuo aliarvostettukin asia. Vähennä riskisijoituksiasi, jos tuntuu ettet pysy kohta enää vauhdissa mukana.

Täydellisen inflaation kärsinyt sana ainakin. Joku varapippeli tai muu oikeassaolemisen tarve nykyään kai suomennettuna.

• Anonyymi00292

Tämä ketju ja tuo ketju https://keskustelu.suomi24.fi/t/19523613/mita-mielta-naiset-50-60-miehista ovat koominen ja osuva osoitus siitä miten paljon enemmän miehet vihaavat naisia kuin naiset miehiä Me naiset, emme vihaa ja inhos miehiä likipitäenkään yhtä paljon kuin miehet omalla käytöksellään ansaitsisivat. 🤣

• Anonyymi00293

Ei varmaan voi ketään iän perusteella arvostella. Sitä kun tulee kaikille. Ihminen on aina ihminen ja kaikki ovat erilaisia. On hyviä ihmisiä ja valitettavasti myös ilkeitä jonku verran. Jokainen on arvokas, jos vain arvostaa muita myös. Voimia!

• Anonyymi00294

Ysipelit voi kääntyä kutosenkisoiksi riippuen katsantokulmasta. Eläkeikä 77 vuoteen? Asiantuntijat perkasivat taas eri malleja ja viittaavat kintaalla toisaalle.

• Anonyymi00298

Musta kuulemma kuin yö. Ole aina HC.

• Anonyymi00303

Suurin osa rupsahtaneita. Ei enää kiinnosta olla kondiksessa, kun kiima-aika on ohi.

• Anonyymi00325

Naista kiinnostaa olla kondiksessa, mutta nykyvaatimukset olla kuin mies uuvuttavat. Missä on maskuliiniset miehet?

• Anonyymi00328
        Anonyymi00325 kirjoitti:

Naista kiinnostaa olla kondiksessa, mutta nykyvaatimukset olla kuin mies uuvuttavat. Missä on maskuliiniset miehet?

Miehissä maskuliinisuus on nykyään toksista. Siksihän meillä on nykyään neitimäiset miehet ja äijämäiset naiset.

• Anonyymi00304

Kierrätykseen , kaikki keski-iän ylittäneet ! Jos löytys uutta intoo , nyt muuta kun valittaa ja pitää mykkäkoulua

• Anonyymi00324

Mitä sinä teet? Valitat tässä samalla.

• Anonyymi00309

Huomaa,että täällä kommentoivat äijät ovat kaikki jonkinlaisia "böönauttisia" voivat itsetuntoansa epäonnistuneen elämän aikana nostaa edes MOLLAAMALLA , itsessään ,kun ei ole juuri kehumista edes ikään katsomatta,, normia Suomalaista käyttäytymistä,, itsekin olen äijä,mut arvostan elämää nähneenä Naisia erittäin paljon jokasuhteessa,, kaikilla on ottajansa iästä huolimata ja muita se ei pitäisi haitata milläänlailla,,yllättävän paljon on sivistämätöntä tyyppiä nykyaikana ,,Ikävää !

• Anonyymi00323

Noin kai se on, valitettavasti, mutta toisaalta onneksikin.

• Parhaimmassa iässä

• Anonyymi00315

Massiivisessa tutkimuksessa 'Melbourne Women's Midlife Health Project ' seurattiin 13 vuoden ajan 438 kpl naista SPEQ kyselyarviointien ja hormonimittausten avulla. Tutkimukseen valittiin 45-55 ikäisiä sellaisia naisia (keskiarvo 48v) joilla kaikilla oli lähtötilanteessa vielä kuukautisvuotoa. Tulosten yhteenvetoa:

- Naisten seksuaalisen toiminnan kaikki osa-alueet heikkenevät iän myötä.
      - Seksuaalitoimintoihin aiheutuu lisäheikennys kun naiset siirtyvät vaihdevuosien läpi. Tämä lisäheikennys liittyy estradioli-tasojen laskuun.

Katso ainakin himograafi (figure 1) joka osoittaa naisen libidon putoavan kuin kivi jo 8 vuotta ennen menopaussia. Menopaussi on keskimäärin 51v iässä.

LÄHDE: The American Journal Of Medicine: 'Sexuality' https://www.amjmed.com/article/S0002-9343(05)00890-9/fulltext
      PDF muodossa: https://www.amjmed.com/action/showPdf?pii=S0002-9343(05)00890-9

• Anonyymi00316

Miten voin juoda enää minttuviinaa ilman että ajattelen sinua R-nainen

• Anonyymi00320

Ikää tulee itsellekin. Olen pannut merkille, että entisen itsen ikäiset eivät silloin viehätä enää niin paljon kuin joskus ennen. Vaan ne, jotka ovat myöskin entistä vanhempia. Ja kypsempiä.

• Anonyymi00326

Kaunistuu nainen useinkin kun täytää 40.Paljon kiinni siitä miten kantaa itsensä ja rinnat.

• Anonyymi00329

Kantaa rinnat? Kun mies täyttää 40, niin riippuu siitä miten miehen piinis toimii, jos ei toimi, niin mies roskiin.

• Anonyymi00331
        Anonyymi00329 kirjoitti:

Kantaa rinnat? Kun mies täyttää 40, niin riippuu siitä miten miehen piinis toimii, jos ei toimi, niin mies roskiin.

Tähän passaa kaikki. Norman Greenbaum spirit in the sky

• Anonyymi00327

Johan sen Uuno Turhapurokin tiesi. Tietyssä iässä tuppaavat rupsahtamaan.

• Anonyymi00334

Läskistä ei kiitos. ikä ei niin haittaa

• Anonyymi00335

Minä unohtaisin nämä miehet jotka kertovat miltä sinun pitäisi näyttää
      He ovat ikuisia poikamiehiä. Minussa ei ole muuta vikaa olen kuudenkymmenen ja kuoleman väliltä

• Anonyymi00336

Rehellisyys maan perii.

• Anonyymi00337

Nainen on parhaimmillaan 40-50-vuotiaana. Olen jo vanhempi mies ja kokemuksesta tuon tiedän.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      3153
    2. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      16
      1101
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      903
    4. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      54
      884
    5. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      52
      819
    6. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      48
      709
    7. 58
      685
    8. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      82
      682
    9. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      80
      636
    10. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      35
      624
    Aihe