Selvitetään tämä meidän välinen juttu

Anonyymi-ap

Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuuntelet. Saattaisin yllättyä lisäksi, kun kerrot, että jotain on liikkunut myös sinun sydämessäsi. Ja se tekisi tarinasta yhteisen, ja näin matka seikkailun yllättävillä poluilla voisi alkaa. Jos uskallat ensimmäisen askeleen ottaa.

21

814

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sopii minulle

• Anonyymi00002

En uskalla, harmi kyllä, se voisi silti rikkoa monta asiaa, vaikka aikaa onkin jo kulunut.

• Anonyymi00003

Sun vuoro on kyl nyt...

• Anonyymi00004

Nyt on kaunis ja rehellinen toive.

• Anonyymi00005

Miksi hänen pitää ottaa ensimmäinen askel?

• Anonyymi00006

Kaunista tekstiä täällä mutta irl luottamus on 0... En voi olla ajattelematta että peräännyt taas ja sitten tunnen itseni sekä idiootiksi että surulliseksi joten en voi tehdä ensimmäistä askelta.

• Anonyymi00008

Eri mies se sinun. Meidän tapauksessa naisella pakki päällä.

• Anonyymi00007

Tyttöystävän kainalossako näitä kirjoitat?

• Anonyymi00009

Ja sinä kirjoitat näitä miesystävän kainalossa?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ja sinä kirjoitat näitä miesystävän kainalossa?

En. Kaukana on.

• Anonyymi00011

Muutama lisävihje vielä, jos saan pyytää?

• Anonyymi00012

huh, onneksi ohi 😂

• Anonyymi00013

Kuulostaa mukavalta, mutta minä en uskalla ensimmäistä askelta ottaa, enkä viimeistä enkä mitään siitä väliltä. Eikä nyt hetkeen varmasti tule enää niin hyvää tilaisuutta viettää kahdestaan aikaakaan että ehdittäis kaikesta puhua.

• Anonyymi00014

Ja ei ole nyt kysymys mistään ensimmäisen askeleen ottamisesta, vaan kaikesta siitä epäselvyydestä, epämääräisistä signaaleista jos oli, roikottamisesta, väärin luetuista eleistä, rohkeudesta yms. Olet uuvuttanut toisen.
      Sivusta

• Anonyymi00015

Haluaisin niin paljon

• Anonyymi00019

Sama.

• Anonyymi00016

Mielelläni semmoinen kevyehkö ihana mussukka suhde nyt sitten syys talven aikana :) haluan halailla ja lusikoida suihkun/saunan jälkeen ihan rauhassa kaksin 1-2 kert kuussa. muuta en nyt juuri elämääni halua!

• Anonyymi00017

Lapsilukuni on luultavasti täynnä. Olen pian 50. Ja kun se on mittarissa niin ei enään ikinä! Olen sanonut tämän miljoona kertaa aiemminkin! eihän tuohon ole edes kahta vuotta! Olen oikein tyytyväinen näinkin!

• Anonyymi00018

Mä olen jo kyllästyny noihin sun paska puheisiin ja kiusaamisiin good bya

• Anonyymi00020

Ota yhteyttä, astu se askel. Kun kerran mielesi tekee. Älä odota että minä teen sen.

• Anonyymi00021

No ethän sä saatanan vajakki saa edes kerrottua että mikä sua kaivertaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      52
      980
    2. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      106
      913
    3. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      861
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      4
      781
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      71
      673
    6. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      2
      632
    7. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      185
      594
    8. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      57
      573
    9. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      71
      568
    10. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      24
      540
    Aihe