Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuuntelet. Saattaisin yllättyä lisäksi, kun kerrot, että jotain on liikkunut myös sinun sydämessäsi. Ja se tekisi tarinasta yhteisen, ja näin matka seikkailun yllättävillä poluilla voisi alkaa. Jos uskallat ensimmäisen askeleen ottaa.
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Sopii minulle
- Anonyymi00002
En uskalla, harmi kyllä, se voisi silti rikkoa monta asiaa, vaikka aikaa onkin jo kulunut.
- Anonyymi00003
Sun vuoro on kyl nyt...
- Anonyymi00004
Nyt on kaunis ja rehellinen toive.
- Anonyymi00005
Miksi hänen pitää ottaa ensimmäinen askel?
- Anonyymi00006
Kaunista tekstiä täällä mutta irl luottamus on 0... En voi olla ajattelematta että peräännyt taas ja sitten tunnen itseni sekä idiootiksi että surulliseksi joten en voi tehdä ensimmäistä askelta.
- Anonyymi00008
Eri mies se sinun. Meidän tapauksessa naisella pakki päällä.
- Anonyymi00007
Tyttöystävän kainalossako näitä kirjoitat?
- Anonyymi00009
Ja sinä kirjoitat näitä miesystävän kainalossa?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ja sinä kirjoitat näitä miesystävän kainalossa?
En. Kaukana on.
- Anonyymi00011
Muutama lisävihje vielä, jos saan pyytää?
- Anonyymi00012
huh, onneksi ohi 😂
- Anonyymi00013
Kuulostaa mukavalta, mutta minä en uskalla ensimmäistä askelta ottaa, enkä viimeistä enkä mitään siitä väliltä. Eikä nyt hetkeen varmasti tule enää niin hyvää tilaisuutta viettää kahdestaan aikaakaan että ehdittäis kaikesta puhua.
- Anonyymi00014
Ja ei ole nyt kysymys mistään ensimmäisen askeleen ottamisesta, vaan kaikesta siitä epäselvyydestä, epämääräisistä signaaleista jos oli, roikottamisesta, väärin luetuista eleistä, rohkeudesta yms. Olet uuvuttanut toisen.
Sivusta - Anonyymi00015
Haluaisin niin paljon
- Anonyymi00019
Sama.
- Anonyymi00016
Mielelläni semmoinen kevyehkö ihana mussukka suhde nyt sitten syys talven aikana :) haluan halailla ja lusikoida suihkun/saunan jälkeen ihan rauhassa kaksin 1-2 kert kuussa. muuta en nyt juuri elämääni halua!
- Anonyymi00017
Lapsilukuni on luultavasti täynnä. Olen pian 50. Ja kun se on mittarissa niin ei enään ikinä! Olen sanonut tämän miljoona kertaa aiemminkin! eihän tuohon ole edes kahta vuotta! Olen oikein tyytyväinen näinkin!
- Anonyymi00018
Mä olen jo kyllästyny noihin sun paska puheisiin ja kiusaamisiin good bya
- Anonyymi00020
Ota yhteyttä, astu se askel. Kun kerran mielesi tekee. Älä odota että minä teen sen.
- Anonyymi00021
No ethän sä saatanan vajakki saa edes kerrottua että mikä sua kaivertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52980
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍106913Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust19861Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,4781- 71673
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.2632Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it185594- 57573
- 71568
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24540