Mitä haluaisit minusta mies

Anonyymi-ap

Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätämisellä pyrimme. Mitähän sinä mies mahdat minusta haluta?

Voin kertoa omia ajatuksiani.. Olen onnellinen siitä että olet olemassa ja että olemme kohdanneet ja tutustuneet ja olet ollut minulle aina niin hyvä ja mukava ja ihana. Olen epäillyt sinua ja tarkoitusperiäsi, mutta nyt on käynyt mielessä että ehkäpä saatat oikeasti olla todella syvästi ihastunut minuun. Ja kyllä, niin olen minäkin sinuun ❤️!! On ihanaa tietää että joku välittää minusta noin lujaa ja arvostaa minua. Saan sinusta voimaa ja energiaa ja olen onnellinen ja iloinen. Tämä kaikki riittää nyt minulle. Pettämiset ja se*stailut kanssani saat unohtaa, jos sellaista olet suunnitellut. Universumi johdattaa meitä kuten parhaaksi näkee.. näin ajattelen ☺️

94

1643

Vastaukset 94

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Yllätys, yllätys, halusin sinut itselleni kokonaan. Koko naisen 😊. Olet niin mielenkiintoinen ja mukava, että haluaisin jakaa kaiken juuri sinun kanssasi, nähdä maailmaa sinun silmilläsi. Sinun kanssasi, niin uskon, kaikki hyvä moninkertaistuu.

• Anonyymi00008

Mistä näitä pölvästejä sikiää, viritellä nyt jonkun tuntemattoman kanssa henkilökohtaista keskustelua, aloittaja samaa typeryyden tasoa.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mistä näitä pölvästejä sikiää, viritellä nyt jonkun tuntemattoman kanssa henkilökohtaista keskustelua, aloittaja samaa typeryyden tasoa.

Entä itse? Miten fiksua oli vastata typeriin kommentteihin?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Entä itse? Miten fiksua oli vastata typeriin kommentteihin?

Just näin.
        Fiksuimpia onkin nämä välikommentoijat joiden kommentteja kukaan täällä ei kyllä kaipaa!
        Tuntevat vaan itsensä tärkeäksi kun pääsevät taas päästelemään.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sulla meni jo ensimmäinen aapeeäijän kommentti tunteisiin. Vaikutat masentavalta ihmiseltä.

• Anonyymi00002

Haluan susta elämänkummpanin, ystävän, rakkaan. ❤️

• Anonyymi00062

Ihana olet, vai että elämänkumpparin.

• Anonyymi00085

Höpsistä

• Anonyymi00003

Universumi ketään johdata 🤭 Jos uskoo Jumalaan - joka by the way loi sen universumin - niin Hän kyllä johdattaa: "Minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen".

• Anonyymi00044

Joo o aapeeäijä usko vain rukouksen voimaan

• Anonyymi00004

Mistä sinä mies keksit näitä aloituksia. En olisi arvannut, että sulla on tommonen mielikuvituksen aarreaitta! Vähän omituinen tosin...

• Anonyymi00005

Minä haluan enää vain s*ksiä sinun kanssa. Jos mielesi muuttuu sen suhteen niin ole yhteydessä.

• Anonyymi00007

Ei kiinnosta semmoset naiset

• Anonyymi00013

Et mitään muuta oo koskaan ilmaissut ees haluavas ja sitte muka loukkaannut. Miksi luulet että haluaisin nytkäön mitään seksiä. Hellyys on enempi mun juttu!

• Anonyymi00014

Valitettavasti se ei tule toteutumaan. Vain rakastavan ihmisen kanssa tulevaisuudessa.

• Anonyymi00015

Pikkusen oot rasittava seksin jankkaaja.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ei kiinnosta semmoset naiset

Joo ihan sökö on yläkerta tällä

• Anonyymi00006

Että pitäisit turpas kiinni.

• Anonyymi00009

Selvähän se sitten, mennään näillä siis 😥
        Ap.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ap.

No ei kai tollasta kannata omia, pah.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ap.

Miksi kaipaat miestä, jonka voisit edes kuvitella sanovan noin?!

• Anonyymi00045
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Miksi kaipaat miestä, jonka voisit edes kuvitella sanovan noin?!

Jopa hän on fundeerannut aapeeäijän näytelmää taas Kerttu otsassa

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Jopa hän on fundeerannut aapeeäijän näytelmää taas Kerttu otsassa

Kurttu*mein gott

• Anonyymi00012

Voi sinua j-nainen. Nyt mennään taas haaveissa siellä jossain mutta kannattaa silti kokeilla realismia välillä.

• Anonyymi00017

Ap ei ole J-nainen valitettavasti.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ap ei ole J-nainen valitettavasti.

No kuinkas sinä aapeeäijä itselleen vastaillen meinasit elävöittää tätä aloitusta, käytätkö vokaalia välillä tai?

• Anonyymi00016
      • Anonyymi00021

Siinä taas yksi harhainen näkee miehiä joka paikassa 🥳 kai sulle on pienenä opetettu että sukupuolia oli ainakin siihen aikaan kaksi kun sinä synnyit 😏

• Anonyymi00019

Haluaisin kyllä jutella. Kuten ennen, vaikka se ei johtaisikaan mihinkään. Oot mulle aina tärkeä.

• Anonyymi00022

Jos aloittaja on P-nainen, haluan myös seksiä hänen kanssaan.

• Anonyymi00031

Älä unta nää!

• Anonyymi00039
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Älä unta nää!

Miksei se kävis?

• Anonyymi00023

Haluan sut omakseni. Olit tänään taas ihana vaikka et paljon puhunutkaan. Söpöliini mustalla ponnarilla.

• Anonyymi00086

Musta pökäle

• Anonyymi00026

M naiselta:)

• Anonyymi00029

Höpsistä

• Anonyymi00034

Ei Multa.

• Anonyymi00051

Ei myöskään multa

• Anonyymi00053
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Ei myöskään multa

Multa tuli jo? Koko lavallinen.

• Anonyymi00027

Vedättää kunnes tajuat sen lopettaa.

• Anonyymi00059

olen miettinyt että voi olla toki näinkin.
        Ap

• Anonyymi00028

Omalle kaivatulle sanoisin näin... Kyllä, olen ihastunut voimakkaasti. Mulle se tarkoittaa sitä, että oot mahtavaa seuraa, sun kanssa pn helppo puhua kaikesta ja voin olla oma itseni. Se on hyvää oloa ja syvää luottamusta siihen, että et lyö puukkoa selkään. Se on voimakas tunne ilman suunnittelua tai laskelmointia. Näin on hyvä

• Anonyymi00032

Entä, jos hän haluaa rakkautta? Ja tietää, ettei voi sitä sinulta saada? Ja on joku muu, jolta voisi. Ajatteletko sen puukkona selkään? Kun et itse häntä halua?

Sivusta

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Entä, jos hän haluaa rakkautta? Ja tietää, ettei voi sitä sinulta saada? Ja on joku muu, jolta voisi. Ajatteletko sen puukkona selkään? Kun et itse häntä halua?

Sivusta

Sivullinen ajautui nyt sivuraiteille. Lue ensin aloitusviesti tarkkaan. Sen jälkeen ajattele asia niin, että se viesti olisi mun kaivatulta, ja mun viesti on vastaus siihen aloitukseen... Menikö liian vaikeaksi???

• Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Sivullinen ajautui nyt sivuraiteille. Lue ensin aloitusviesti tarkkaan. Sen jälkeen ajattele asia niin, että se viesti olisi mun kaivatulta, ja mun viesti on vastaus siihen aloitukseen... Menikö liian vaikeaksi???

Ei mennyt liian vaikeaksi. Mut menikö sulle? Jos aloitus ei olekaan sulle? Vain tämä sivusta tullut vastaus.

Hyvää yötä.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Ei mennyt liian vaikeaksi. Mut menikö sulle? Jos aloitus ei olekaan sulle? Vain tämä sivusta tullut vastaus.

Hyvää yötä.

Niin... Vastasin aloitukseen, kuin se olisi omalta kaivatultani.... Nukuhan hyvin

• Anonyymi00038
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Sivusta

Jos on tällainen tilanne niin keskustelet asianomaisen kanssa asiasta etkä täällä. Ettei vahingossa käy niin, että oletat omiasi yhtään minkään suhteen ja satutat..
        Sivu

• Anonyymi00048
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Ei sinun älyvapaiden feikkidialogien tulkitsemiseen mitään tutkintoa esim tarvita, apäijä

• Anonyymi00058
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Ei sinun älyvapaiden feikkidialogien tulkitsemiseen mitään tutkintoa esim tarvita, apäijä

Näyttäisit tarvitsevan, kun et erota ap n viestiä sivullisen kommentista.

• Anonyymi00030

Joo

• Anonyymi00036

Haluan sinut kokonaan omakseni kaikilla tavoilla❤️ en ole ennen halunnut naimisiin tai näin lujaa muuttaa yhteen, mutta nyt haluan noitakin asioita. Mutta vain sinun kanssa.
      Ei ole mielessa pettämiset tai sekstailut muiden kanssa kuin sinun…jos tajusit. Sellaiset olen unohtanut ajat sitten. Pattitilanne, en voi ottaa yhteyttä. Tai voin mutta en halua olla stalkkeri.
      Odotan jotain❤️eli sinua. Ei kiinnosta yhtään kukaan muu❤️😘

• Anonyymi00050

Joo ihan normaalia tekstiä tuotat näytelmääsi apäijä, nollaa näyttää rattiin vaan

• Anonyymi00061

Höpsistä❣️

• Anonyymi00041

"Pettämiset ja se*stailut kanssani saat unohtaa, jos sellaista olet suunnitellut. Universumi johdattaa meitä kuten parhaaksi näkee.. näin ajattelen ☺️ " Sillä lailla, elämänkoulukurioriteetteja synnyttelevä apäijä. On se kai tämäkin tapa selittää itselleen, että ei oo ei tuu. Ei mennä näihin hatusta heiteltyihin nk merkityksellisyyksiin sen enempää ku trollauksesta on kyse. T naiselta

• Anonyymi00052

Ei minulta.
      Hän ei mieti sekstailua, rakastelusta olisi kyse jos haluaisi minua.

• Anonyymi00054

Universumi johdata yhtään mitään koskaan ole johdattanu edes ihmisten selityksiä omalle ymmärtämättömyydelleen sattumaa yleensä ei ole kuin ensikohtaaminen sen jälkeen on suuri todennäköisyys että toinen alkaa kyttäämään toisilla taas vaan sattuu olemaan elämä aikataulutettu samoin ja samat rutiinit joka päivä ei ole vaikeaa edes nykyään kuinka moni raportoi päivittäiset tekemisensä johonkin sosiaaliseenmediaan tätä nykyä

• Anonyymi00055

Kyllä maailmassa on muitakin. Älä sinäkään avaaja jää roikkumaan menneisyyteen. Se meni jo.

• Anonyymi00057

No tota sellaisia elämään kyllästyneitä vaihdevuotisia kiukuttelijoita ei kukaan elämänsä "mausteeksi" tarvitse. Jos et osaa elää ttasapainoisesti yhdessä toisen kanssa, niin unohda sellaiset höpsötykset.

• Anonyymi00083

No eipä taida olla vaihdevuosinaiset lapsellisia.
        Sitä tavataan ihan normaalioloissa, kuin ennen netti ja älyjuttuja jos seuraa joku hakee.

• Anonyymi00060

Hänen liikunnallinen peppu mielessä, koko nainen myös. Tunteeni tietää🍒

• Anonyymi00095

Pienet kirsikankivet nuo pussit.

• Anonyymi00063

Hänellä on puhelimeni.

• Anonyymi00065

Toivottavasti saat sen takaisin.

• Anonyymi00064

Minulla ei ole kuin oma puhelin. On kylläkin monenkin ihmisen puhelinnumero.

• Anonyymi00067

Pyhtää.Anteeksi.
      Typerää.Textiviestiäni.

• Anonyymi00068

Niin mikä lie tässä estänyt, kun fyysisen lähentymisen kautta olisimme voineet luoda kanavan välittää kielen alaisia ​​viestejä, sellaista sanatonta läheisyyttä, jonka pitäisi virrata jylisevällä voimalla näinkin yhteen liittyneiden kehojen välillä. Meidän olisi pitänyt pystyä ohittamaan kyvyttömyys vaihtaa tätä kanssakäymisen tasoa.

• Anonyymi00069

Sinun on hyvä tietää ettei tarkoitukseni ollut löytää ketään, sillä oli täysi työ pitää kiinni yksinäsyydestäni tämän jo olemassaolevan myöntymykseni ohella.

• Anonyymi00070

"Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätämisellä pyrimme."

Mikäs kiirus sulla sitte oli???

• Anonyymi00071

Kunhan nyt malttaisimme vielä joskus pysähtyä ja tuijottaa toisiamme hetken verran sillä olemme sentään tehneet jotain hätkähdyttävää, väistäneet aikaa tovin, ja sitä on onnellisuus, pohjimmiltansa kai.

• Anonyymi00072

Sitä voi tehdä jotain syytä. Se on aika hyvä tunne.

• Anonyymi00073

Taitaa olla syntymässä todellinen rakkaustarina tästä.
      Ei toki minun kanssa, mutta joku toivottavasti saa kokea sen ihanuuden.
      Onnea teille...

• Anonyymi00074

Nosta vain vaikeudet pöydälle ja yksi kerrallaan selvität ne.
      Ai niin et voi, koska palstalla haluat vain pyörittää tätä juttua.

• Anonyymi00076

Koko naisen haluan!

• Anonyymi00077

Yhdyntään haluisin naisen kaveriksi.
      M59

• Anonyymi00087

Kokonainen

• Anonyymi00089

Turha luulo, koska niin ei tule koskaan tapahtumaan! Päätin jo neljätoista vuotta sitten, etten enää koskaan harrasta seksiä kenenkään kanssa ja se päätös pitää aina!

• Anonyymi00093

Se ei ole mahdollista koskaan enää yhdenkään miehen kanssa!

• Anonyymi00078

Vai niin

• Anonyymi00079

Wadda I want? Nuttin butta Brute Fuckin ...

• Anonyymi00080

Tahdon kokea kanssasi ihan kaiken ja myös lopulliseksi elemänkuMppaniksi sinua toivoisin ihanuus.

• Anonyymi00088

Leivonnainen

• Anonyymi00090

Minä en halua uutta elämänkumppania enää koskaan kenestäkään, pidän yksin olemisesta, enkä halua enää koskaan uutta parisuhdetta kenenkään kanssa! Minulle riittää yksi kauan kestänyt parisuhde!

• Anonyymi00081

Kenelle te sekopäät täällä oikein jauhatte? :D Mummot ja papat vissiin touhussa.

• Anonyymi00082

Minä arvostan ajatuksiasi ja tapaasi miten haluat edetä elämässäsi . Se on inhimillisintä ihmistä kohtaan josta olen huomannut pitäväni .

• Anonyymi00091

Haista pa..a!

• Anonyymi00084

Ap:n jutut on olleet ja menneet. Nukkumaan siitä mars!

• Anonyymi00092

Ne ovat menneet jo aikoja sitten!! En halua uutta suhdetta enää koskaan, onpa mies minkä ikäinen tahansa!

• Anonyymi00094

Vaikea ymmärtää mitä varattu homomies voi haluta heteronaisesta. Mutta koska olen välillä jopa yhtä hedelmäkakku kuin sinäkin, niin välillä tuntuu että sinulla olisi paikka ystävänä elämässäni.

• Anonyymi00096

Minussa ei ole enää mitään sellaista jäljellä, millä voisin selvittää, mihin kuulun tai mitä haluan. Jos haluan jotain, se on tietää, mitä on edes mahdollista haluta.

• Anonyymi00097

No voi vittu teidän kanssa. Kun minä olin keskikoulussa niin historian opettaja kysyi. Eikö sinulla ole kampaa hän voi lainata. Hän myöskin oli yhteiskunta opin opettaja. Hän kysyi kuka on YK:n pääsihteeri. No Ellmeri. En tiennyt. Heitin hatusta: U Thandt. No miksi sinä et heti sitä sanonut

• Anonyymi00098

olr4tytr5ko kwteronrr46 niin deelgiyyt6jä6t fuomi deikde boimdkkdiytr y6yyöjä

• Anonyymi00099

En nyt tajunnut tätä viimeistä. Jos se on jotain terroristipuhetta niin voin kertoa että minun lapsuuden kaveri on rikospoliisi evp

• Anonyymi00100

minun o9twiei oltwfsw wikw rewuhwllid3sedt6i.... l3ikkaquswju66u jq niin oli

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1900
    2. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      13
      840
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      44
      718
    4. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      41
      666
    5. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      43
      631
    6. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      80
      606
    7. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      47
      604
    8. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      35
      564
    9. Ei mitään käytöstä

Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su
      Ähtäri
      29
      536
    10. 47
      514
    Aihe