Mitä haluaisit minusta mies

Anonyymi-ap

Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätämisellä pyrimme. Mitähän sinä mies mahdat minusta haluta?

Voin kertoa omia ajatuksiani.. Olen onnellinen siitä että olet olemassa ja että olemme kohdanneet ja tutustuneet ja olet ollut minulle aina niin hyvä ja mukava ja ihana. Olen epäillyt sinua ja tarkoitusperiäsi, mutta nyt on käynyt mielessä että ehkäpä saatat oikeasti olla todella syvästi ihastunut minuun. Ja kyllä, niin olen minäkin sinuun ❤️!! On ihanaa tietää että joku välittää minusta noin lujaa ja arvostaa minua. Saan sinusta voimaa ja energiaa ja olen onnellinen ja iloinen. Tämä kaikki riittää nyt minulle. Pettämiset ja se*stailut kanssani saat unohtaa, jos sellaista olet suunnitellut. Universumi johdattaa meitä kuten parhaaksi näkee.. näin ajattelen ☺️

36

467

Vastaukset 36

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Yllätys, yllätys, halusin sinut itselleni kokonaan. Koko naisen 😊. Olet niin mielenkiintoinen ja mukava, että haluaisin jakaa kaiken juuri sinun kanssasi, nähdä maailmaa sinun silmilläsi. Sinun kanssasi, niin uskon, kaikki hyvä moninkertaistuu.

• Anonyymi00008
        UUSI

Mistä näitä pölvästejä sikiää, viritellä nyt jonkun tuntemattoman kanssa henkilökohtaista keskustelua, aloittaja samaa typeryyden tasoa.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mistä näitä pölvästejä sikiää, viritellä nyt jonkun tuntemattoman kanssa henkilökohtaista keskustelua, aloittaja samaa typeryyden tasoa.

Entä itse? Miten fiksua oli vastata typeriin kommentteihin?

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Entä itse? Miten fiksua oli vastata typeriin kommentteihin?

Just näin.
        Fiksuimpia onkin nämä välikommentoijat joiden kommentteja kukaan täällä ei kyllä kaipaa!
        Tuntevat vaan itsensä tärkeäksi kun pääsevät taas päästelemään.

• Anonyymi00002
      UUSI

Haluan susta elämänkummpanin, ystävän, rakkaan. ❤️

• Anonyymi00003
      UUSI

Universumi ketään johdata 🤭 Jos uskoo Jumalaan - joka by the way loi sen universumin - niin Hän kyllä johdattaa: "Minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen".

• Anonyymi00004
      UUSI

Mistä sinä mies keksit näitä aloituksia. En olisi arvannut, että sulla on tommonen mielikuvituksen aarreaitta! Vähän omituinen tosin...

• Anonyymi00005
      UUSI

Minä haluan enää vain s*ksiä sinun kanssa. Jos mielesi muuttuu sen suhteen niin ole yhteydessä.

• Anonyymi00007
        UUSI

Ei kiinnosta semmoset naiset

• Anonyymi00013
        UUSI

Et mitään muuta oo koskaan ilmaissut ees haluavas ja sitte muka loukkaannut. Miksi luulet että haluaisin nytkäön mitään seksiä. Hellyys on enempi mun juttu!

• Anonyymi00014
        UUSI

Valitettavasti se ei tule toteutumaan. Vain rakastavan ihmisen kanssa tulevaisuudessa.

• Anonyymi00015
        UUSI

Pikkusen oot rasittava seksin jankkaaja.

• Anonyymi00006
      UUSI

Että pitäisit turpas kiinni.

• Anonyymi00009
        UUSI

Selvähän se sitten, mennään näillä siis 😥
        Ap.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ap.

No ei kai tollasta kannata omia, pah.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ap.

Miksi kaipaat miestä, jonka voisit edes kuvitella sanovan noin?!

• Anonyymi00012
      UUSI

Voi sinua j-nainen. Nyt mennään taas haaveissa siellä jossain mutta kannattaa silti kokeilla realismia välillä.

• Anonyymi00017
        UUSI

Ap ei ole J-nainen valitettavasti.

• Anonyymi00016
      UUSI
      • Anonyymi00021
        UUSI

Siinä taas yksi harhainen näkee miehiä joka paikassa 🥳 kai sulle on pienenä opetettu että sukupuolia oli ainakin siihen aikaan kaksi kun sinä synnyit 😏

• Anonyymi00019
      UUSI

Haluaisin kyllä jutella. Kuten ennen, vaikka se ei johtaisikaan mihinkään. Oot mulle aina tärkeä.

• Anonyymi00022
      UUSI

Jos aloittaja on P-nainen, haluan myös seksiä hänen kanssaan.

• Anonyymi00031
        UUSI

Älä unta nää!

• Anonyymi00023
      UUSI

Haluan sut omakseni. Olit tänään taas ihana vaikka et paljon puhunutkaan. Söpöliini mustalla ponnarilla.

• Anonyymi00026
      UUSI

M naiselta:)

• Anonyymi00029
        UUSI

Höpsistä

• Anonyymi00034
        UUSI

Ei Multa.

• Anonyymi00027
      UUSI

Vedättää kunnes tajuat sen lopettaa.

• Anonyymi00028
      UUSI

Omalle kaivatulle sanoisin näin... Kyllä, olen ihastunut voimakkaasti. Mulle se tarkoittaa sitä, että oot mahtavaa seuraa, sun kanssa pn helppo puhua kaikesta ja voin olla oma itseni. Se on hyvää oloa ja syvää luottamusta siihen, että et lyö puukkoa selkään. Se on voimakas tunne ilman suunnittelua tai laskelmointia. Näin on hyvä

• Anonyymi00032
        UUSI

Entä, jos hän haluaa rakkautta? Ja tietää, ettei voi sitä sinulta saada? Ja on joku muu, jolta voisi. Ajatteletko sen puukkona selkään? Kun et itse häntä halua?

Sivusta

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Entä, jos hän haluaa rakkautta? Ja tietää, ettei voi sitä sinulta saada? Ja on joku muu, jolta voisi. Ajatteletko sen puukkona selkään? Kun et itse häntä halua?

Sivusta

Sivullinen ajautui nyt sivuraiteille. Lue ensin aloitusviesti tarkkaan. Sen jälkeen ajattele asia niin, että se viesti olisi mun kaivatulta, ja mun viesti on vastaus siihen aloitukseen... Menikö liian vaikeaksi???

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Sivullinen ajautui nyt sivuraiteille. Lue ensin aloitusviesti tarkkaan. Sen jälkeen ajattele asia niin, että se viesti olisi mun kaivatulta, ja mun viesti on vastaus siihen aloitukseen... Menikö liian vaikeaksi???

Ei mennyt liian vaikeaksi. Mut menikö sulle? Jos aloitus ei olekaan sulle? Vain tämä sivusta tullut vastaus.

Hyvää yötä.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Ei mennyt liian vaikeaksi. Mut menikö sulle? Jos aloitus ei olekaan sulle? Vain tämä sivusta tullut vastaus.

Hyvää yötä.

Niin... Vastasin aloitukseen, kuin se olisi omalta kaivatultani.... Nukuhan hyvin

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Sivusta

Jos on tällainen tilanne niin keskustelet asianomaisen kanssa asiasta etkä täällä. Ettei vahingossa käy niin, että oletat omiasi yhtään minkään suhteen ja satutat..
        Sivu

• Anonyymi00030
      UUSI

Joo

• Anonyymi00036
      UUSI

Haluan sinut kokonaan omakseni kaikilla tavoilla❤️ en ole ennen halunnut naimisiin tai näin lujaa muuttaa yhteen, mutta nyt haluan noitakin asioita. Mutta vain sinun kanssa.
      Ei ole mielessa pettämiset tai sekstailut muiden kanssa kuin sinun…jos tajusit. Sellaiset olen unohtanut ajat sitten. Pattitilanne, en voi ottaa yhteyttä. Tai voin mutta en halua olla stalkkeri.
      Odotan jotain❤️eli sinua. Ei kiinnosta yhtään kukaan muu❤️😘

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä miehet ovat 40-50v naisista?

Rehellisesti. Mitä ajattelet kun naiselle tulee ikäää
      Ikävä
      140
      964
    2. Palstamiittinkiä taas ajattelen

Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka
      Sinkut
      171
      679
    3. Mitä haluaisit minusta mies

Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm
      Ikävä
      35
      463
    4. Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin

Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s
      Ikävä
      25
      463
    5. Kyllä siinä oli jotain enemmän

vaikka moni asia meni pieleen ja mutkille. Oli sähköä välillämme ja siis sinäkin olit kiinnostunut. Mutta kun ne esteet,
      Ikävä
      11
      452
    6. Selvitetään tämä meidän välinen juttu

Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte
      Ikävä
      19
      416
    7. Voi, voi herttinen nainen

Kun olet ollut niin..... Tyly ja kylmä. Eikö
      Ikävä
      15
      413
    8. Mikä on ollut

Paras kuva kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      409
    9. Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät
      Maailman menoa
      317
      401
    10. Komulan mylly

Tuli vastaan tietoa, että Komulan myllyä korjataan. Hyvä niin. Mutta kuka tuon myllyn nykyisin omistaa, kuka huolehtii s
      Hyrynsalmi
      12
      396
    Aihe