Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätämisellä pyrimme. Mitähän sinä mies mahdat minusta haluta?
Voin kertoa omia ajatuksiani.. Olen onnellinen siitä että olet olemassa ja että olemme kohdanneet ja tutustuneet ja olet ollut minulle aina niin hyvä ja mukava ja ihana. Olen epäillyt sinua ja tarkoitusperiäsi, mutta nyt on käynyt mielessä että ehkäpä saatat oikeasti olla todella syvästi ihastunut minuun. Ja kyllä, niin olen minäkin sinuun ❤️!! On ihanaa tietää että joku välittää minusta noin lujaa ja arvostaa minua. Saan sinusta voimaa ja energiaa ja olen onnellinen ja iloinen. Tämä kaikki riittää nyt minulle. Pettämiset ja se*stailut kanssani saat unohtaa, jos sellaista olet suunnitellut. Universumi johdattaa meitä kuten parhaaksi näkee.. näin ajattelen ☺️
Mitä haluaisit minusta mies
36
467
Vastaukset 36
- Anonyymi00001UUSI
Yllätys, yllätys, halusin sinut itselleni kokonaan. Koko naisen 😊. Olet niin mielenkiintoinen ja mukava, että haluaisin jakaa kaiken juuri sinun kanssasi, nähdä maailmaa sinun silmilläsi. Sinun kanssasi, niin uskon, kaikki hyvä moninkertaistuu.
- Anonyymi00008UUSI
Mistä näitä pölvästejä sikiää, viritellä nyt jonkun tuntemattoman kanssa henkilökohtaista keskustelua, aloittaja samaa typeryyden tasoa.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mistä näitä pölvästejä sikiää, viritellä nyt jonkun tuntemattoman kanssa henkilökohtaista keskustelua, aloittaja samaa typeryyden tasoa.
Entä itse? Miten fiksua oli vastata typeriin kommentteihin?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Entä itse? Miten fiksua oli vastata typeriin kommentteihin?
Just näin.
Fiksuimpia onkin nämä välikommentoijat joiden kommentteja kukaan täällä ei kyllä kaipaa!
Tuntevat vaan itsensä tärkeäksi kun pääsevät taas päästelemään.
- Anonyymi00002UUSI
Haluan susta elämänkummpanin, ystävän, rakkaan. ❤️
- Anonyymi00003UUSI
Universumi ketään johdata 🤭 Jos uskoo Jumalaan - joka by the way loi sen universumin - niin Hän kyllä johdattaa: "Minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen".
- Anonyymi00004UUSI
Mistä sinä mies keksit näitä aloituksia. En olisi arvannut, että sulla on tommonen mielikuvituksen aarreaitta! Vähän omituinen tosin...
- Anonyymi00005UUSI
Minä haluan enää vain s*ksiä sinun kanssa. Jos mielesi muuttuu sen suhteen niin ole yhteydessä.
- Anonyymi00007UUSI
Ei kiinnosta semmoset naiset
- Anonyymi00013UUSI
Et mitään muuta oo koskaan ilmaissut ees haluavas ja sitte muka loukkaannut. Miksi luulet että haluaisin nytkäön mitään seksiä. Hellyys on enempi mun juttu!
- Anonyymi00014UUSI
Valitettavasti se ei tule toteutumaan. Vain rakastavan ihmisen kanssa tulevaisuudessa.
- Anonyymi00015UUSI
Pikkusen oot rasittava seksin jankkaaja.
- Anonyymi00006UUSI
Että pitäisit turpas kiinni.
- Anonyymi00009UUSI
Selvähän se sitten, mennään näillä siis 😥
Ap. - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ap.No ei kai tollasta kannata omia, pah.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ap.Miksi kaipaat miestä, jonka voisit edes kuvitella sanovan noin?!
- Anonyymi00012UUSI
Voi sinua j-nainen. Nyt mennään taas haaveissa siellä jossain mutta kannattaa silti kokeilla realismia välillä.
- Anonyymi00017UUSI
Ap ei ole J-nainen valitettavasti.
- Anonyymi00016UUSI
Mikä mies? Homon lausunto on kokonaisuudessaan tuo aloitus.
T.miestely ei ollutkaan taitolaji.
https://m.youtube.com/watch?v=FAUzVX0ISiQ- Anonyymi00021UUSI
Siinä taas yksi harhainen näkee miehiä joka paikassa 🥳 kai sulle on pienenä opetettu että sukupuolia oli ainakin siihen aikaan kaksi kun sinä synnyit 😏
- Anonyymi00019UUSI
Haluaisin kyllä jutella. Kuten ennen, vaikka se ei johtaisikaan mihinkään. Oot mulle aina tärkeä.
- Anonyymi00022UUSI
Jos aloittaja on P-nainen, haluan myös seksiä hänen kanssaan.
- Anonyymi00031UUSI
Älä unta nää!
- Anonyymi00023UUSI
Haluan sut omakseni. Olit tänään taas ihana vaikka et paljon puhunutkaan. Söpöliini mustalla ponnarilla.
- Anonyymi00026UUSI
M naiselta:)
- Anonyymi00029UUSI
Höpsistä
- Anonyymi00034UUSI
Ei Multa.
- Anonyymi00027UUSI
Vedättää kunnes tajuat sen lopettaa.
- Anonyymi00028UUSI
Omalle kaivatulle sanoisin näin... Kyllä, olen ihastunut voimakkaasti. Mulle se tarkoittaa sitä, että oot mahtavaa seuraa, sun kanssa pn helppo puhua kaikesta ja voin olla oma itseni. Se on hyvää oloa ja syvää luottamusta siihen, että et lyö puukkoa selkään. Se on voimakas tunne ilman suunnittelua tai laskelmointia. Näin on hyvä
- Anonyymi00032UUSI
Entä, jos hän haluaa rakkautta? Ja tietää, ettei voi sitä sinulta saada? Ja on joku muu, jolta voisi. Ajatteletko sen puukkona selkään? Kun et itse häntä halua?
Sivusta - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Entä, jos hän haluaa rakkautta? Ja tietää, ettei voi sitä sinulta saada? Ja on joku muu, jolta voisi. Ajatteletko sen puukkona selkään? Kun et itse häntä halua?
SivustaSivullinen ajautui nyt sivuraiteille. Lue ensin aloitusviesti tarkkaan. Sen jälkeen ajattele asia niin, että se viesti olisi mun kaivatulta, ja mun viesti on vastaus siihen aloitukseen... Menikö liian vaikeaksi???
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Sivullinen ajautui nyt sivuraiteille. Lue ensin aloitusviesti tarkkaan. Sen jälkeen ajattele asia niin, että se viesti olisi mun kaivatulta, ja mun viesti on vastaus siihen aloitukseen... Menikö liian vaikeaksi???
Ei mennyt liian vaikeaksi. Mut menikö sulle? Jos aloitus ei olekaan sulle? Vain tämä sivusta tullut vastaus.
Hyvää yötä. - Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ei mennyt liian vaikeaksi. Mut menikö sulle? Jos aloitus ei olekaan sulle? Vain tämä sivusta tullut vastaus.
Hyvää yötä.Niin... Vastasin aloitukseen, kuin se olisi omalta kaivatultani.... Nukuhan hyvin
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
SivustaJos on tällainen tilanne niin keskustelet asianomaisen kanssa asiasta etkä täällä. Ettei vahingossa käy niin, että oletat omiasi yhtään minkään suhteen ja satutat..
Sivu
- Anonyymi00030UUSI
Joo
- Anonyymi00036UUSI
Haluan sinut kokonaan omakseni kaikilla tavoilla❤️ en ole ennen halunnut naimisiin tai näin lujaa muuttaa yhteen, mutta nyt haluan noitakin asioita. Mutta vain sinun kanssa.
Ei ole mielessa pettämiset tai sekstailut muiden kanssa kuin sinun…jos tajusit. Sellaiset olen unohtanut ajat sitten. Pattitilanne, en voi ottaa yhteyttä. Tai voin mutta en halua olla stalkkeri.
Odotan jotain❤️eli sinua. Ei kiinnosta yhtään kukaan muu❤️😘
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 140964
Palstamiittinkiä taas ajattelen
Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka171679Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm35463Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s25463Kyllä siinä oli jotain enemmän
vaikka moni asia meni pieleen ja mutkille. Oli sähköä välillämme ja siis sinäkin olit kiinnostunut. Mutta kun ne esteet,11452Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte19416- 15413
- 27409
Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät317401Komulan mylly
Tuli vastaan tietoa, että Komulan myllyä korjataan. Hyvä niin. Mutta kuka tuon myllyn nykyisin omistaa, kuka huolehtii s12396