bullin road to toronto

cowell

Kuka vatipää sitä kirjoittaa? Tekstissä koko ajan kuvaaja sitä kuvaaja tätä kuvaaja kuvaaja kuvaaja. Hohhoijakkaa. Ei varmaan kannattais sen kirjoittajan siitä saamarin kuvaajasta koko ajan kirjoitella. Kertaluku riitti.

18

1617

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kunnon narsisti

Näissä "tarinoissa" kuvaaja on pääosassa...

• verrtimortti

Niinpä. Miks ei vois keskittyä itse urheilijaan. Kyllä se kunnia tulee sitten hyvän duunin kautta. Ei tarvitse omissa teksteissään itseään mainostaa..ok settiä silti mielestäni.

• äänestysatressi!
        verrtimortti kirjoitti:

Niinpä. Miks ei vois keskittyä itse urheilijaan. Kyllä se kunnia tulee sitten hyvän duunin kautta. Ei tarvitse omissa teksteissään itseään mainostaa..ok settiä silti mielestäni.

parempi kun tuo paska kuvaaja ei tekisi yhtään mitään otan ite parempia pokkarilla toivottavasti menee konkurssiin. atressi heti, että äänesetään se ulos

• dscsdcdsccsdsc

Niin, sehän on ilmeisesti sun herneen kokoisiksi turvonneille aivoille liian vaikea task selvittää kuka ne on kirjoittanut, varsinkin kun se kirjoittaja lukee jokaisessa jutussa. Mut onnea elämään, kaikille ei ole suotu lukutaitoa.

• Checkthis

Miks täällä foorumilla on näin huono ilmapiiri?? Vai olenko luulonen vaan. Tuntuu siltä että huumoriki menee jo yli sen mitä pitäis. Toisia haukutaan ja alapäästä on enemmän aiheita kuin itse harrastuksesta.

Missä palstan Sheriffi??

• tipe tape teppo tui

saat vittu abcllä turpaan

• A.Paakkunainen

Kato tänne kirjoittaa se Musckleforumin pissäpää-osasto, jotka tuntevat pyhää vihaa Pakkotoistoa vastaan.
        Minun mielestäni kaikki kuntoilufoorumit ovat tervetulleita, itse luen Pakkotoistoa ja myös monia muita saman alan foorumeita.

• ÖNN ÖNN ÖNN
        A.Paakkunainen kirjoitti:

Kato tänne kirjoittaa se Musckleforumin pissäpää-osasto, jotka tuntevat pyhää vihaa Pakkotoistoa vastaan.
        Minun mielestäni kaikki kuntoilufoorumit ovat tervetulleita, itse luen Pakkotoistoa ja myös monia muita saman alan foorumeita.

vBulletin Message
        Foorumia siirretään vBulletiniin. Foorumin viestit, yksityisviestit yms. on jo siirretty onnistuneesti. Foorumi aukeaa heti kun kaikki tarvittavat toimenpiteet on suoritettu. Foorumin siirto vBulletiniin oli vain ajan kysymys, phpBB foorumi ei olisi palvellut käyttäjäkuntaa parhaalla mahdollisella tavalla ja kehitys olisi ollut lopulta mahdotonta. Kiitoksi kaikille kärsivällisyydestä.

• dzonn

hyvin sanottu.
        Kaikki joukolla ilmoittamaan asiattomista viesteistä!

• Totuus!

Bull on 20 kertaa isompi kuin kukaan teistä tälle Suoli24 foorumille kirjoittavista pelleistä.

• 506 ikkunaaaa

ööö? ja liittyi taas mihin. Pirjool Amalie Rukolanniemenperällä on 50 pillukarvaa ennemmän kuin kellään.

Lopputulos: Bull painaa siis 2200 kiloa.

• toim huom

ja 20 kertaa sairaampi.

• totuudentorvo

äänestysatressi! = ravattisonni

• kelpo hullu
    • Fantasioija.M

Mitä täällä puhutaan vaan pillunkarvoista. Taitaa pojilla olla pillu mielessä. Menkää tuonne seksipalstoille kirjotteleen. HItsi jos näkis pillunkarvoja, tekis eri kutaa, jopa pelkkö näkeminen. Nykyäänkun ne tekee noista julkisten uimaloiden pukkareiden seinistä niin vahvoja, että ei normilla käsipuuporalla mee läpi. Nimittäin vois saaha katseen pillunkarvojen lisäksi nännyköistä, huh ja huh. Isot pyöreät nännit nöpöttäis silmien edessä. Liika on liikaa.

• Lolololloooo

LOL

• Nuuska Natu

Mun iskällä on isompi auto kuin kellään teistä ja se tulee vetään teitä tupaan.

• mikkispak

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      72
      2709
    2. Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja

Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,
      Ikävä
      25
      2458
    3. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2131
    4. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      13
      1996
    5. Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?

Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -
      Maailman menoa
      108
      1482
    6. Voiko kaivattu olla liian vanha?

Tai muuten huonokuntoinen...
      Ikävä
      167
      1343
    7. Missä näit viimeksi kaivattusi?

Menikö kohtaaminen hyvin vai ujousko esti lähestymästä?
      Ikävä
      51
      1011
    8. Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?

Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa
      Työpaikat
      28
      964
    9. IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...

71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih
      Terveys
      16
      778
    10. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      99
      771
    Aihe