Kuka vatipää sitä kirjoittaa? Tekstissä koko ajan kuvaaja sitä kuvaaja tätä kuvaaja kuvaaja kuvaaja. Hohhoijakkaa. Ei varmaan kannattais sen kirjoittajan siitä saamarin kuvaajasta koko ajan kirjoitella. Kertaluku riitti.
bullin road to toronto
18
1612
Vastaukset
- Kunnon narsisti
Näissä "tarinoissa" kuvaaja on pääosassa...
- verrtimortti
Niinpä. Miks ei vois keskittyä itse urheilijaan. Kyllä se kunnia tulee sitten hyvän duunin kautta. Ei tarvitse omissa teksteissään itseään mainostaa..ok settiä silti mielestäni.
- äänestysatressi!
verrtimortti kirjoitti:
Niinpä. Miks ei vois keskittyä itse urheilijaan. Kyllä se kunnia tulee sitten hyvän duunin kautta. Ei tarvitse omissa teksteissään itseään mainostaa..ok settiä silti mielestäni.
parempi kun tuo paska kuvaaja ei tekisi yhtään mitään otan ite parempia pokkarilla toivottavasti menee konkurssiin. atressi heti, että äänesetään se ulos
- dscsdcdsccsdsc
Niin, sehän on ilmeisesti sun herneen kokoisiksi turvonneille aivoille liian vaikea task selvittää kuka ne on kirjoittanut, varsinkin kun se kirjoittaja lukee jokaisessa jutussa. Mut onnea elämään, kaikille ei ole suotu lukutaitoa.
- Checkthis
Miks täällä foorumilla on näin huono ilmapiiri?? Vai olenko luulonen vaan. Tuntuu siltä että huumoriki menee jo yli sen mitä pitäis. Toisia haukutaan ja alapäästä on enemmän aiheita kuin itse harrastuksesta.
Missä palstan Sheriffi??- tipe tape teppo tui
saat vittu abcllä turpaan
- A.Paakkunainen
Kato tänne kirjoittaa se Musckleforumin pissäpää-osasto, jotka tuntevat pyhää vihaa Pakkotoistoa vastaan.
Minun mielestäni kaikki kuntoilufoorumit ovat tervetulleita, itse luen Pakkotoistoa ja myös monia muita saman alan foorumeita. - ÖNN ÖNN ÖNN
A.Paakkunainen kirjoitti:
Kato tänne kirjoittaa se Musckleforumin pissäpää-osasto, jotka tuntevat pyhää vihaa Pakkotoistoa vastaan.
Minun mielestäni kaikki kuntoilufoorumit ovat tervetulleita, itse luen Pakkotoistoa ja myös monia muita saman alan foorumeita.vBulletin Message
Foorumia siirretään vBulletiniin. Foorumin viestit, yksityisviestit yms. on jo siirretty onnistuneesti. Foorumi aukeaa heti kun kaikki tarvittavat toimenpiteet on suoritettu. Foorumin siirto vBulletiniin oli vain ajan kysymys, phpBB foorumi ei olisi palvellut käyttäjäkuntaa parhaalla mahdollisella tavalla ja kehitys olisi ollut lopulta mahdotonta. Kiitoksi kaikille kärsivällisyydestä. - dzonn
hyvin sanottu.
Kaikki joukolla ilmoittamaan asiattomista viesteistä!
- Totuus!
Bull on 20 kertaa isompi kuin kukaan teistä tälle Suoli24 foorumille kirjoittavista pelleistä.
- 506 ikkunaaaa
ööö? ja liittyi taas mihin. Pirjool Amalie Rukolanniemenperällä on 50 pillukarvaa ennemmän kuin kellään.
Lopputulos: Bull painaa siis 2200 kiloa.
- toim huom
ja 20 kertaa sairaampi.
- totuudentorvo
äänestysatressi! = ravattisonni
- kelpo hullu
http://www.youtube.com/watch?v=5IkGCOHRqYE
Melko hullua! - Fantasioija.M
Mitä täällä puhutaan vaan pillunkarvoista. Taitaa pojilla olla pillu mielessä. Menkää tuonne seksipalstoille kirjotteleen. HItsi jos näkis pillunkarvoja, tekis eri kutaa, jopa pelkkö näkeminen. Nykyäänkun ne tekee noista julkisten uimaloiden pukkareiden seinistä niin vahvoja, että ei normilla käsipuuporalla mee läpi. Nimittäin vois saaha katseen pillunkarvojen lisäksi nännyköistä, huh ja huh. Isot pyöreät nännit nöpöttäis silmien edessä. Liika on liikaa.
- Lolololloooo
LOL
- Nuuska Natu
Mun iskällä on isompi auto kuin kellään teistä ja se tulee vetään teitä tupaan.
- mikkispak
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4105946Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1133348Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?532307Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251869- 611005
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko108983- 59974
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?105960- 78881
- 41877