Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Viikonlopun+viettoon+☺️
Nyt+ei+oo+tunnustusloota,+mutta+mie+tunnustan,+jotta+olen+ihmetellyt+tätä+Laakson+hiljasuutta,+vaikka+ei+tämä+tavatonta+ole,+eikä+uus+juttu+😅+Mietteissä+on+kuitenkin+ollu,+että+missä+lie+muun+muassa+"etelän+hetelmät"+ja+"mökkinainen"+vaan+eipä+hätä+tuonlainen,+eikä+muunkaanlainen.+Varmaan+se+on+jotakin+huikopallaa+otettava+ja+sitte+tarttis+ainaki+pyykätä..+Mukavaa+perjantaita+ja+viikonloppua,+oli+se+minkämallinen+tahansa+☺️
05.02.2021 15:11
Monet+asiat+vaikuttaa+ja+joskus+mennee+se+kasvatuskin+persiilleen+tai+ei+oppi+ollenkaan+perille.+Enkä+miekään+itsekeskeisistä+ommaan+nappaan+tuijottajista+tykkää.+Kukaan+ei+ole+täydellinen.+Onneks+ei+itellä+oo+ees+mittään+kerrottavaa+ja+viä+vähemmän+huudeltavaa,+kun+hyvin+monessa+asiassa+olen+toisia+heikompi,+vaan+pitäpä+sitten+😉+Tuo+mun+kommenttini+oli+anon+eiliseen+jauhantaan...
05.02.2021 13:02
Huhhuijaa+mimmosta+tekstiä.+Toivottavasti+helpotti+ees+jossain+kohtaa,+kun+sait+tuommosta+peetä+pukata+😝+Iloinen+uutinen+ompi+se,+jotta+saipa+sitä+mimmoset+tahansa+geenit+"arvonnassa",+niin+nuo+eivät+onneksi+"määrää"+kaikessa,+vaan+muillakin+asioilla+on+iso+merkitys+😉
05.02.2021 12:11
Nämä+on+kyllä+mielenkiintoisia.+Mistä+tiiät,+jotta+oot+hyppäämässä+oikiaan+sylliin+😅
05.02.2021 11:46
No+olihan+siellä+useampikin+"opetus"+mm.+ystävyydestä+ja+rakkaudesta,+jotka+kolahti,+mutta+tämä+yks+kolahti+oikein+kunnolla.
05.02.2021 11:43
Ei+ehkä+kannata+liikaa+hötkyillä+jos+hitaamminkin+ehtii.
05.02.2021 09:21
Tästähän+ois+voinu+tehä+oman+ketjun+ja+voithan+tehhä+vieläkin,+niin+tulis+paremmin+huomatuksi+kysymyksesi+😉
05.02.2021 09:19
Sen+tiesi+kettu,+sen+tiesi+Pikku+prinssi,+mutta+minä+en+sitä+tiennyt+😔
Nyt+tiedän.+
Kauniita+unikuvia+rakas+🌹❤️
05.02.2021 00:26
Niin,+yleensä+on+toivoa+ainakin+vähän.+Onko+teillä+pitkä+suhde+takana?+Kyllä+kai+se+sillä+tavalla+on,+että+jos+ison+tai+suurimman+osan+ajasta+ottaapi+päähän,+niin+eihän+se+hyvältä+suhteelta+kuulosta.+Jutteletteko+avoimesti+asioista+vai+ootteko+hiljaa?
04.02.2021 23:37
Nyt+taisit+jännittää+vähän+väärässä+kohassa+ja+siitä+johtuen+saat+jännittää+lissää.+Vaan+eipä+tuota+valita+voi,+että+missä+kohtaa+ujous+iskee.+Miekin+oon+ujostellut+vaikka+kuinka+monta+kertaa+muun+muassa+ihastuksieni+eessä+😅+Toivottavasti+saatte+asiat+sovittua+sovussa+ja+sillä+tavalla,+jotta+pääsette+kaikkia+tyydyttävään+ratkaisuun.+Tsemppiä!
04.02.2021 23:32
Mitäs+merkitystä+sillä+on+kuinka+ja+missä+kirjottaa+😉
04.02.2021 23:29
Mikä+uskosi+vei?+Onko+viä+toivoa+kuitenkin+jälellä?
04.02.2021 22:59
En+osaa+vastata+sun+kysymykseen.+Oikean+vastauksen+saat+varmaan+vain+heiltä.+Ainut+asia+mikä+mulla+tulee+mieleen+ompi+semmonen,+jotta+eikös+tuommosista+asioista+kannattaisi+sopia+etukätteen+eikä+jälestäpäin.
04.02.2021 22:13
Jaa+mitenkä,+siis+oot+jättäny+mut+välliin+vai+olen+käynyt+välliin.+Jos+tuota+jälkimmäistä,+niin+hyvä+että+olin+kerrankin+johki+sopiva+ja+jos+ensimmäistä,+niin+ei+haittaa,+olen+tottunut+tuohon+😁
04.02.2021 21:43
Silti+löysit+ihtes+(taas)+tänne+mun+tekemään+ketjuun+ja+kävit+(ainaki)+kahesta+kohasta+kurkkimassa+😁+Meinaakko+polokasta+ihtes+vauhtiin?+😉+Mie+polkasen+nyt+jääkaapin+kautta+suihkuun.+Ps.+Mulle+ei+sitten+käy+Mobilepay😅
04.02.2021 19:19
Delegoitu,+ei+tartte+😁+Muutenkin+tuppaan+siivoilemmaan+lähinnä+viikonloppuisin.
04.02.2021 19:15
Eli+hän+on+siis+hieman+vikuri+kultakimpale,+kun+ei+pysy+pitämättä+😁+Ei+tuota+kultasta+sitten+suu+sanallisesti+saa+pysymään+aloillaan?+Tai+jonkin+sortin+silittelyllä?+Oon+miekin+tuommosiin+vikuroiviin+törmänny,+joita+oon+sitten+pyydellyt,+käskenyt+ja+joskus+joutunu+ihan+ottehinkin+pitämään+paikallaan,+kun+eivät+oo+muuten+hepuleissaan+pysyneet...
04.02.2021 18:54
Ei+ole+täälläkään+minkäänlaista+"vaaraa"+oikiasta+raskaudesta.+Miehiin+en+oo+koskenu+muutoin+kuin+mitä+nyt+yhteen+on+saattanut+vahingossa+kroppa+hipasta+kiireellä+ohittaessa.+Nekin+kerrat+on+kyllä+tosi+harvassa,+vaikka+kämppä+paikotellen+ahas+onkin+ohitusta+tehhä.+Niin+ja+vaatteet+päällä+nekin+osumat+eli+ei+niistä+paljon+sikiä+kuin+korkeintaan+riitaa.+Ikä+alkaa+olla+itellä+myös+sen+näkönen,+jotta+kovin+moni+ei+tässä+iässä+ennää+raskauvu.+Ei+vaikka+tulis+osumia+ilman+vaatteita+24/7.
Siitä+en+tiiä,+onko+tuossa+valeraskauvessa+ikärajjaa,+enkä+muutenkaan+asiaa+oikein+tunne.+Joskus+oon+kuullu+jonkun+koiralla+semmosta+olleen+eli+en+ees+tiiä+voipiko+naisihmiselle+tuommonen+tulla+😁
Hyvä+että+sulle+jo+ruoka+maittaa,+niin+se+on+mullekin+nyt+maistunut.+Mistä+tulikin+miäleen,+jotta+tarttis+varmaan+jottain+hotkasta...
04.02.2021 18:45
Nostan.+Tästä+hyviä+vinkkejä+jakoon+😉
04.02.2021 14:37
Mie+luulen,+jotta+jos+tienata+tahtos,+niin+parempi+tienesti+tulis+sillä,+että+mie+olisin+hiljakseen+ja+kirjottamati.+Luultavasti+parikin+tyyppiä+olis+siitä+hyvästä+valmiita+aukomaan+kukkaronsa+nyörit+ja+huutasivat+viä+hurraata+päälle+😁
04.02.2021 10:06
62 / 278