Kysymys luovuttaja isä

Anonyymi

Moikka.

Olen luovuttanut siittiöitä naimisissa olevalle naisparille ja toinen heistä on nyt raskaana ja synnyttää tyttölapsen muutaman kuukauden kuluttua. Haluaisin tunnustaa isyyden ja sitten tehtäisiin sisäinen adoptio. Ajatuksena että lapsella olisi papereissa merkintä isästä. En ole uskaltanut ottaa asiaa puheeksi heidän kanssaan toistaiseksi, koska tuntuu, että he haluavat olla itsenäisiä vanhempia ja niin se pitääkin olla. Kysymys on siis, että millaisia ajatuksia teissä herättää kyseinen tilanne? Olisiko sillä mitään merkitystä, että lapsen papereissa on isän tiedot ja tulisiko teille olo, että jo tässä tilanteessa lapsella on liikaa siteitä isään.

75

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On kyllä nyt vaikea muotoilla kysymys. Yksinkertaisesti tarkoitin sitä että, mitä te ajattelisitte jos luovuttaja toivoisi, että voisi tunnustaa isyyden?

    • Anonyymi

      Minun mielestäni, olisi aivan ihanaa että lapsi saisi tietää jossai vaiheessa ☺. Mut asioitanne ☺. Lapset hyväksyy kaiken ja ymmärtää ☺. Kunhan et ite ala vaatimaan mitään, rakastaa toivottavasti saat, rakkautta ei koskaan ole liikaa 😙

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksesta :) olemme sopineet, että olemme tekemisissä ja pääsen osallistumaan synttäreille ja jne. Olemme siis olleet tekemisissä myös raskausaikana. He ovat kertoneet kuulumisia. Pidän heistä todella. He ovat todella mukavia ihmisiä. Ja haluan ehdottomasti kunnioittaa heidän mielipiteitä jokaisessa asiassa. En pidä itselläni mitään oikeutta mihinkään, koska he ovat se perhe ja he lapsen kasvattavat. Olen tietenkin sanonut, että mielelläni osallistun rahallisesti, jos he tarvitsevat apua. Mutta he ovat todellakin itsenäisiä ja eivät ota apua vastaan minulta. Siksi ajattelenkin, että mitä he ajattelisivat jos ehdottaisin, että haluan tunnustaa isyyteni. Tällä tunnustamisella on syynsä. Ensimmäinen, että jos minulle tapahtuu jotain, niin lapsen voi olla vaikeaa selvittää, että hänellä on kaksi veljeä. Ja toinen asia, että olen ymmärtänyt että sisäisen adoption jälkeen, lapsi ei enää peri isäänsä, mutta jos tuo typerä laki muuttuisi tämän osalta joskus. Minulla on omaisuutta kiinteistöjen muodossa ja olen tämän tehnyt täysin lapsiani varten. Tiedän että tulevan tyttäreni isoveljet pitäisivät hänestä huolta, vaikka hän ei perintöä saisikaan, mutta hän ei välttämättä koskaan löytäisi heitä, jos minä lähtisin ennenaikaisesti tuonpuoleiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta :) olemme sopineet, että olemme tekemisissä ja pääsen osallistumaan synttäreille ja jne. Olemme siis olleet tekemisissä myös raskausaikana. He ovat kertoneet kuulumisia. Pidän heistä todella. He ovat todella mukavia ihmisiä. Ja haluan ehdottomasti kunnioittaa heidän mielipiteitä jokaisessa asiassa. En pidä itselläni mitään oikeutta mihinkään, koska he ovat se perhe ja he lapsen kasvattavat. Olen tietenkin sanonut, että mielelläni osallistun rahallisesti, jos he tarvitsevat apua. Mutta he ovat todellakin itsenäisiä ja eivät ota apua vastaan minulta. Siksi ajattelenkin, että mitä he ajattelisivat jos ehdottaisin, että haluan tunnustaa isyyteni. Tällä tunnustamisella on syynsä. Ensimmäinen, että jos minulle tapahtuu jotain, niin lapsen voi olla vaikeaa selvittää, että hänellä on kaksi veljeä. Ja toinen asia, että olen ymmärtänyt että sisäisen adoption jälkeen, lapsi ei enää peri isäänsä, mutta jos tuo typerä laki muuttuisi tämän osalta joskus. Minulla on omaisuutta kiinteistöjen muodossa ja olen tämän tehnyt täysin lapsiani varten. Tiedän että tulevan tyttäreni isoveljet pitäisivät hänestä huolta, vaikka hän ei perintöä saisikaan, mutta hän ei välttämättä koskaan löytäisi heitä, jos minä lähtisin ennenaikaisesti tuonpuoleiseen.

        Testamentti olisi ehkä vaihtoehto?


    • En osaa vastata sun kysymykseen. Oikean vastauksen saat varmaan vain heiltä. Ainut asia mikä mulla tulee mieleen ompi semmonen, jotta eikös tuommosista asioista kannattaisi sopia etukätteen eikä jälestäpäin.

      • Anonyymi

        Tämä on totta. Jotenkin siinä oli vain niin kova jännitys ja muu päällä, että olin vain hiljaa, kun sopimus laitettiin pöytään :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on totta. Jotenkin siinä oli vain niin kova jännitys ja muu päällä, että olin vain hiljaa, kun sopimus laitettiin pöytään :)

        Nyt taisit jännittää vähän väärässä kohassa ja siitä johtuen saat jännittää lissää. Vaan eipä tuota valita voi, että missä kohtaa ujous iskee. Miekin oon ujostellut vaikka kuinka monta kertaa muun muassa ihastuksieni eessä 😅 Toivottavasti saatte asiat sovittua sovussa ja sillä tavalla, jotta pääsette kaikkia tyydyttävään ratkaisuun. Tsemppiä!


    • Anonyymi

      Kyllä tuo asia olisi pitänyt käsitellä heti alussa.... nyt asian esiin tuominen aiheuttaa epäluuloa ja ahdistusta... luulenpa että voi jopa aiheuttaa niin suurta epäluottamusta sinua kohtaan että välinne voivat rikkoutua... lahjakas diplomaatti saat olla jos selviä tuosta ilman kyyneliä...

      • Anonyymi

        Niin tämä on se vaihtoehto, jota pelkään. Ei tämä ole siis minulle todellakaan mikään pakollinen juttu. Ajattelen asiaa lapsen puolesta ja siltä kantilta, että me teemme päätöksiä lapsen puolesta. En siis ole haluamassa enkä pakottamassa ketään mihinkään. Ja niin kuin totesin, niin kunnioitan heidän ajatuksiaan täysin jokaisessa asiassa. Olette oikeaasa, että asiat olisi ollut hyvä sopia etukäteen. Ja siis niin sovimmekin ja teimme paperit ja siinä oli aika painavaa tekstiä asiasta, mutta nyt kun tunnemme paremmin, niin he ovat olleet avoimempia asioissa ja en halua ottaa takapakkia tämän takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tämä on se vaihtoehto, jota pelkään. Ei tämä ole siis minulle todellakaan mikään pakollinen juttu. Ajattelen asiaa lapsen puolesta ja siltä kantilta, että me teemme päätöksiä lapsen puolesta. En siis ole haluamassa enkä pakottamassa ketään mihinkään. Ja niin kuin totesin, niin kunnioitan heidän ajatuksiaan täysin jokaisessa asiassa. Olette oikeaasa, että asiat olisi ollut hyvä sopia etukäteen. Ja siis niin sovimmekin ja teimme paperit ja siinä oli aika painavaa tekstiä asiasta, mutta nyt kun tunnemme paremmin, niin he ovat olleet avoimempia asioissa ja en halua ottaa takapakkia tämän takia.

        Voithan ottaa asian esiin huomaavaisesti... kerro että mielelläsi osallistuisit tulevan lapsen elämään jollain tavoin, jos se suinkin heille sopii... ei siitä kannata sen vaikeampaa tai monimutkaisempaa tehdä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voithan ottaa asian esiin huomaavaisesti... kerro että mielelläsi osallistuisit tulevan lapsen elämään jollain tavoin, jos se suinkin heille sopii... ei siitä kannata sen vaikeampaa tai monimutkaisempaa tehdä...

        Tämä on totta. Pitää vain uskaltautua :)


    • Anonyymi

      No jopas on ”yhtäkkiä” useampia vastauksia lyhyen aikavälin sisällä ja vieläpä hirveän pitkiä
      vastauksia. Kirjoitatteko siellä etukäteen koneella vastaukset ja sitten copy pastaatte sen kirjoitelman tänne?

      • Anonyymi

        Tarkoitatko siis minun, eli aloittajan vastauksia?


      • Anonyymi

        Eihän tuossa ole kuin pari 7 minuutin välein tullutta vastausta; arvioisin pituuden perusteella että kirjoitusta osaava saa tuollaisen "tekstimäärän" aikaan noin kahdessa minuutissa; tai alle.

        Kaikki katos ei kirjoita yhdellä sormella etsien jokaista kirjainta 30 sekuntia.


      • Mitäs merkitystä sillä on kuinka ja missä kirjottaa 😉


    • Anonyymi

      Mitä olet mennyt tekemään. Aivan karseeta

    • Anonyymi

      Lesbojen on varmaan vaikeaa löytää kelvollista luovuttaja ehdokasta Suomessa.
      Ovat kasvurajoitteisia, rumia, fysiikka heikkovartaloista geenien takia ja sitten vaarallisia hillittömän seksielämän johdosta.(sukupuolitaudit)

      Itsellä vähän sama juttu, lesbot huonolaatuisia ja lyhyitä geeniensä takia.
      En viitsi edes etsiä niistä jonkun lisääntymisen merkeissä.

      • Anonyymi

        Ei lesbo eikä homoparien pitäisi suunnitellusti hankkia lapsia.
        Yksinhuoltajuuskin on pakon edessä paljon parempi tilanne.
        Moraalitonta pakottaa lapsi kasvamaan moisen keskellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lesbo eikä homoparien pitäisi suunnitellusti hankkia lapsia.
        Yksinhuoltajuuskin on pakon edessä paljon parempi tilanne.
        Moraalitonta pakottaa lapsi kasvamaan moisen keskellä.

        Ja sinulle tiedoksi, että et sinäkään ole tainnut kasvaa ihan missään parhaimassa kavuympäristössä...


      • Anonyymi

        Kuka haluaisi jälkeläisistään epämiellyttäviä ja siksi huonon tulevaisuuden kohtaavia ihmisyksilöitä?
        Pitkät ja paremman näköiset saavat parempaa palkkaa ja elämä on parempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka haluaisi jälkeläisistään epämiellyttäviä ja siksi huonon tulevaisuuden kohtaavia ihmisyksilöitä?
        Pitkät ja paremman näköiset saavat parempaa palkkaa ja elämä on parempaa.

        Siis jos tämä ei ole provo niin, ei voi käsittää mistä näitä ihmisiä tulee, ketkä luulevat omaavansa täydelliset geenit. Sitten he löytävät kaltaisensa ja saavat yhdessä kakaroita, jotka omaavat näitä "täydellisiä" geenejä. Ja ne kakarat ovat sellaisia, jotka eivät osaa käyttäytyä kotona eikä julkisilla paikoilla ja sitten nämä täydellisten genien omaavat vanhemmat vaan ovat niin ylpeitä omasta kullannupustaan ja muut katsovat ihmeissään, mistä tuollainenkin porukka on saanut alkunsa. Ja sitten kun tämä täydellisten geenien omaava lapsi teininä luokittelee ihmisiä eri kastiin, kun on itse niin täydellinen ja lopputulos on se, että tämä taydellisten geenien omaava kakara työskentelee geeniensä kanssa koko ikänsä mäkkärissä ja saa lapsen myöhemmin ja on tuleva yksinhuoltaja, kun joku oikeasti hyvät geenit omaava on vahingossa mennyt sextailemaan tälläsen kanssa ja huomannut, että kyseinen ihminen on itsekeskeinen ja jne. Mutta hyvä asia siinä on se, että se tuleva lapsi voisi olla pikkasen järkevämpi ja oikeasti paremmilla geeneillä oleva ihminen.


      • Huhhuijaa mimmosta tekstiä. Toivottavasti helpotti ees jossain kohtaa, kun sait tuommosta peetä pukata 😝 Iloinen uutinen ompi se, jotta saipa sitä mimmoset tahansa geenit "arvonnassa", niin nuo eivät onneksi "määrää" kaikessa, vaan muillakin asioilla on iso merkitys 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Huhhuijaa mimmosta tekstiä. Toivottavasti helpotti ees jossain kohtaa, kun sait tuommosta peetä pukata 😝 Iloinen uutinen ompi se, jotta saipa sitä mimmoset tahansa geenit "arvonnassa", niin nuo eivät onneksi "määrää" kaikessa, vaan muillakin asioilla on iso merkitys 😉

        Se on totta, että jokainen saa sellaiset geenit kuin saa ja tulevaisuuteen vaikuttaa hyvin paljon kasvatus. Mutta jos itsekeskeinen ihminen kasvattaa lasta jolla on taipumus tulla itsekeskeiseksi, niin kyllä lopputulema voi olla huone. Vaikka minä olisin täysellinen ihminen geeneineen päivineen, niin en koskaan voisi edes ajatella että he minä olen täydellinen ja haluan sen kertoa kaikille ja minä olen parempi kuin muut. Kuvottaa tuollaiset ihmiset...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta, että jokainen saa sellaiset geenit kuin saa ja tulevaisuuteen vaikuttaa hyvin paljon kasvatus. Mutta jos itsekeskeinen ihminen kasvattaa lasta jolla on taipumus tulla itsekeskeiseksi, niin kyllä lopputulema voi olla huone. Vaikka minä olisin täysellinen ihminen geeneineen päivineen, niin en koskaan voisi edes ajatella että he minä olen täydellinen ja haluan sen kertoa kaikille ja minä olen parempi kuin muut. Kuvottaa tuollaiset ihmiset...

        Monet asiat vaikuttaa ja joskus mennee se kasvatuskin persiilleen tai ei oppi ollenkaan perille. Enkä miekään itsekeskeisistä ommaan nappaan tuijottajista tykkää. Kukaan ei ole täydellinen. Onneks ei itellä oo ees mittään kerrottavaa ja viä vähemmän huudeltavaa, kun hyvin monessa asiassa olen toisia heikompi, vaan pitäpä sitten 😉 Tuo mun kommenttini oli anon eiliseen jauhantaan...


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Monet asiat vaikuttaa ja joskus mennee se kasvatuskin persiilleen tai ei oppi ollenkaan perille. Enkä miekään itsekeskeisistä ommaan nappaan tuijottajista tykkää. Kukaan ei ole täydellinen. Onneks ei itellä oo ees mittään kerrottavaa ja viä vähemmän huudeltavaa, kun hyvin monessa asiassa olen toisia heikompi, vaan pitäpä sitten 😉 Tuo mun kommenttini oli anon eiliseen jauhantaan...

        Joo näin ymmärsinkin. Ei vaan käsitä, miten ihmisellä on huonommat geenit, jos on lesbo tai homo tai ulkomaalainen. Mutta tietty jos ei oikein tuo älykkyys riitä käsittelemään erillaisuutta, niin sitten voi tulla tuollaisia mielipiteitä kuin tuolla yhdellä itsekeskeisellä kaverilla 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka haluaisi jälkeläisistään epämiellyttäviä ja siksi huonon tulevaisuuden kohtaavia ihmisyksilöitä?
        Pitkät ja paremman näköiset saavat parempaa palkkaa ja elämä on parempaa.

        No pieleen meni ja pahasti. Tunnen monia pitkiä ja kauniita ihmisiä, eivätkä he saa hyvää palkkaa tai ole korkeassa asemassa taas, kun lyhyet ja rumat voivat olla hyvä palkkaisessa duunissa.


      • Montako lesboa sinä olet nähnyt, jos noin väität? Itse tunnen normaalin näköisiä ja kokoisia lesboja. Mikä on huonolaatuinen lesbo?
        Jos olet seurannut youtube kanavalta kaksi äitiä ja kaksoset niin mielipiteesi voi muuttua!!


      • Anonyymi
        Pioni717 kirjoitti:

        Montako lesboa sinä olet nähnyt, jos noin väität? Itse tunnen normaalin näköisiä ja kokoisia lesboja. Mikä on huonolaatuinen lesbo?
        Jos olet seurannut youtube kanavalta kaksi äitiä ja kaksoset niin mielipiteesi voi muuttua!!

        Tätä juuri tarkoitan, että tälläinen ihminen joka lokeroi ja olettaa, että esim lesbot ovat aina esim. rumia ja lihavia ym., niin luulee että hän omaa hyvät geenit. Ei vaan tuollaine ihminen omaa "minä olen parempi kuin muut" geenit ja tuollaiset ihmiset on kyllä todella kuvottavia. Ja sitten nämä ihmiset voivat lisääntyä, niin se on kyllä todella harmillista.


      • Anonyymi

        Jaa tämä on varmaan nimimerkki blade83 kommentti joka etsii neitsyttä itselleen lisääntymistä varten. Hän on niitä henkilöitä, jotka omaavat niin hyvät geenit, että vain neitsyt kelpaa. Toivon hartaasti, että sinä et koskaan lisäänny. Toivottavasti ymmärrät sen itsekkin joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa tämä on varmaan nimimerkki blade83 kommentti joka etsii neitsyttä itselleen lisääntymistä varten. Hän on niitä henkilöitä, jotka omaavat niin hyvät geenit, että vain neitsyt kelpaa. Toivon hartaasti, että sinä et koskaan lisäänny. Toivottavasti ymmärrät sen itsekkin joskus.

        Tämä tuli väärään kohtaan jostain syystä. Mutta ylempänä blade83 viesti huonolaatuisista lesboista.


      • Anonyymi
        Pioni717 kirjoitti:

        No pieleen meni ja pahasti. Tunnen monia pitkiä ja kauniita ihmisiä, eivätkä he saa hyvää palkkaa tai ole korkeassa asemassa taas, kun lyhyet ja rumat voivat olla hyvä palkkaisessa duunissa.

        Heteroita, jep.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lesbo eikä homoparien pitäisi suunnitellusti hankkia lapsia.
        Yksinhuoltajuuskin on pakon edessä paljon parempi tilanne.
        Moraalitonta pakottaa lapsi kasvamaan moisen keskellä.

        Höpöhöpö. Ei lesbous tartu. Kyllä niistä ihan kelpo aikuisia kasvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä juuri tarkoitan, että tälläinen ihminen joka lokeroi ja olettaa, että esim lesbot ovat aina esim. rumia ja lihavia ym., niin luulee että hän omaa hyvät geenit. Ei vaan tuollaine ihminen omaa "minä olen parempi kuin muut" geenit ja tuollaiset ihmiset on kyllä todella kuvottavia. Ja sitten nämä ihmiset voivat lisääntyä, niin se on kyllä todella harmillista.

        Sellaisen kuvan kulttuuri antaa, esim kilpaurheilun välityksellä. On onneksi vastaheeroksiakin olemassa, vaikka usein kuvattu negatiivisessa sävyssä. Itse onneksi voi purkaa kulttuurisia käsityksiä ja nähdä hyvää kaikissa, myös niissä, jotka haluavat kulttuurisista hierarkioista hyötyä.


    • Anonyymi

      Olet luovuttaja, et isä.

    • Anonyymi

      Eikös se lesbous ole jonkin sortin mielisairaus.

      • Se mitä esimerkiksi mun mieleni tekevi tai sydän halajaa ei ole teikäläisen asia 😉 Jonkin sortin hölömöyttä on tuommosia möläytellä kuin sie suustasi päästit 😝


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Se mitä esimerkiksi mun mieleni tekevi tai sydän halajaa ei ole teikäläisen asia 😉 Jonkin sortin hölömöyttä on tuommosia möläytellä kuin sie suustasi päästit 😝

        Vaan eipä se tämä munkaan kommenttini fiksuimmasta päästä ollu 😅, mutta kuten olen ennenkin todennut, kommentti ja vitsi laukojansa näkönen 😁


      • Anonyymi

        Eikös se tälläisen kommentin kirjoitus ole jonkinlainen vammaisuus aivoissa? Sinäkin olet sellainen nyhverö kun tulet tänne anonyymina selvittämään asioita, mitkä ei edes liity aloitukseen. Kertoo hyvin sinusta, että sä et ole tainnut saada koskaan naisen kosketusta ja rakkautta, kun olet täällä kommentoimassa jotain aivan turhanpäivästä. Kannattaa nyt vaikka aloittaa siitä, että menet töihin ja muutat pois vanhempiesi luota.


      • Anonyymi

        Eikös se tälläisen kommentin kirjoitus ole jonkinlainen vammaisuus aivoissa? Sinäkin olet sellainen nyhverö kun tulet tänne anonyymina selvittämään asioita, mitkä ei edes liity aloitukseen. Kertoo hyvin sinusta, että sä et ole tainnut saada koskaan naisen kosketusta ja rakkautta, kun olet täällä kommentoimassa jotain aivan turhanpäivästä. Kannattaa nyt vaikka aloittaa siitä, että menet töihin ja muutat pois vanhempiesi luota..


    • Anonyymi

      Gayt ja lesbot lyhytkasvuisia ja poikamaisia vartaloiltaan.
      Melkein kaikki aika rumia.
      Jälkeläisistä tietysti kehittyy samanlaisia.
      Poikkeuksia toki on, mutta ei kannata vedota pieneen vähemmistöön Queer väestössä.😏

      • Kun nyt ollaan tällä tiellä ja mulla on tämmönen päivä niin menköön 😅 Ettet vaan ois ite jiäny pieneksi mieheksi tai tapiksi iliman teleä 😁


      • Anonyymi

        Tähän varmaan kuuluu myös bi naiset. Ja jos sä olisit joskus ollut jonkun naisen kanssa ja vielä useamman kanssa, niin olisi todennäköistä, että olisit ollut ns. ruman lesbon kanssa. Aika moni nainen tuntee vetoa toiseen naiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän varmaan kuuluu myös bi naiset. Ja jos sä olisit joskus ollut jonkun naisen kanssa ja vielä useamman kanssa, niin olisi todennäköistä, että olisit ollut ns. ruman lesbon kanssa. Aika moni nainen tuntee vetoa toiseen naiseen.

        On kokemusta bi-naisesta ja bi-miehistä.
        Ehdottomasti omaa sukupuoltansa ja tasokkaamman seksikkäitä verrattuna Gay ja lesbo populaan.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kun nyt ollaan tällä tiellä ja mulla on tämmönen päivä niin menköön 😅 Ettet vaan ois ite jiäny pieneksi mieheksi tai tapiksi iliman teleä 😁

        Olisin ehkä tappanut itseni, jos olisin.☹️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kokemusta bi-naisesta ja bi-miehistä.
        Ehdottomasti omaa sukupuoltansa ja tasokkaamman seksikkäitä verrattuna Gay ja lesbo populaan.

        Täh. Siis et pidä miehisistä naisista, mutta paneskelet bi miesten kanssa? Tai mitä mä en nyt ymmärtänyt tässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kokemusta bi-naisesta ja bi-miehistä.
        Ehdottomasti omaa sukupuoltansa ja tasokkaamman seksikkäitä verrattuna Gay ja lesbo populaan.

        Täytyy sanoa näin heterona, että tämä tyttäreni äiti on kyllä todella naisellinen ja erittäin kaunis. Minä en tunne muita lesboja, mutta minulle on varmaankin sitten sattunut kohdalle sitten tälläinen vähemmistöön kuuluva kaunis ja naisellinen lesbo. Hänen puolisonsa on myös naisellinen ja kaunis hänkin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy sanoa näin heterona, että tämä tyttäreni äiti on kyllä todella naisellinen ja erittäin kaunis. Minä en tunne muita lesboja, mutta minulle on varmaankin sitten sattunut kohdalle sitten tälläinen vähemmistöön kuuluva kaunis ja naisellinen lesbo. Hänen puolisonsa on myös naisellinen ja kaunis hänkin on.

        Eiks oo mukavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh. Siis et pidä miehisistä naisista, mutta paneskelet bi miesten kanssa? Tai mitä mä en nyt ymmärtänyt tässä?

        Juuri näin.
        Et ymmärtänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin.
        Et ymmärtänyt.

        No selvennä sitten tyhmälle pikkasen tätä sinun kommenttiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks oo mukavaa?

        On. Mukavempaa kuin sinulla tulee koskaan olemaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Mukavempaa kuin sinulla tulee koskaan olemaan :)

        Hän ei etsinyt miehen korviketta, vaan kunnolla lesboksi kertakaikkiaan.😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No selvennä sitten tyhmälle pikkasen tätä sinun kommenttiasi.

        Juuri näin.
        Seurustelin ja paneskelin ainoastaan miehisten miesten kanssa tai naisellisten naisten.
        Bi naiset ovat tasokkaampia naisina, kuten bi miehetkin miehinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin.
        Seurustelin ja paneskelin ainoastaan miehisten miesten kanssa tai naisellisten naisten.
        Bi naiset ovat tasokkaampia naisina, kuten bi miehetkin miehinä.

        Gaybaarien ja clubien homomiehet 🤢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin.
        Seurustelin ja paneskelin ainoastaan miehisten miesten kanssa tai naisellisten naisten.
        Bi naiset ovat tasokkaampia naisina, kuten bi miehetkin miehinä.

        Ok eli tasot:
        Lesbo / homo = huono
        Bi = hyvä
        Hetero = täydellinen.

        No minulle näin heterona ei sitten käy edes bi naiset, kun ne ovat minulle liian miehisiä. Hyi yök. Mä olen niin täydellinen kun olen hetero. Paljon parempi kuin kukaan muu. Olen niin miehisen miehekäs. Eikö olekkin kivaa. Olen niin tasokas. Kuulkaa kaikki. Olen parempi kuin muut, koska olen hetero enkä bi tai homo. Miettikää jos olisin naisellinen homo, niin en kelpaisi kenellekkään. Onneksi olen hetero, niin saan kakki mitä haluan. Parasta seksiä naisellisten naisien kanssa. Tekisi mieli vähän miestäkin, mutta kun en löydä ainuttakaan heteromiestä, kuka haluaisi peppuseksiä ja nuo homot ja bi henkilöt ovat liian naisellisia minulle kun olen sentään hetero ja sillä on merkitystä siihen olenko miehekäs tai en. Haluan kunnon karvaperseen. Lihaksikkaan sellaisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok eli tasot:
        Lesbo / homo = huono
        Bi = hyvä
        Hetero = täydellinen.

        No minulle näin heterona ei sitten käy edes bi naiset, kun ne ovat minulle liian miehisiä. Hyi yök. Mä olen niin täydellinen kun olen hetero. Paljon parempi kuin kukaan muu. Olen niin miehisen miehekäs. Eikö olekkin kivaa. Olen niin tasokas. Kuulkaa kaikki. Olen parempi kuin muut, koska olen hetero enkä bi tai homo. Miettikää jos olisin naisellinen homo, niin en kelpaisi kenellekkään. Onneksi olen hetero, niin saan kakki mitä haluan. Parasta seksiä naisellisten naisien kanssa. Tekisi mieli vähän miestäkin, mutta kun en löydä ainuttakaan heteromiestä, kuka haluaisi peppuseksiä ja nuo homot ja bi henkilöt ovat liian naisellisia minulle kun olen sentään hetero ja sillä on merkitystä siihen olenko miehekäs tai en. Haluan kunnon karvaperseen. Lihaksikkaan sellaisen.

        Tuo on sun päätelmä.
        Mene gay tai lesbo pippaloihin, niissä näet, että olen oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on sun päätelmä.
        Mene gay tai lesbo pippaloihin, niissä näet, että olen oikeassa.

        Ihan kuin olisi lastentarhassa.
        Suurin osa teini-iän fyysisessä olemuksessa.
        Kehitys pysähtynyt sinne noin15v korville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on sun päätelmä.
        Mene gay tai lesbo pippaloihin, niissä näet, että olen oikeassa.

        Selvä. Johtuupi varmaan siitä, että siellä sun "pippaloissa" on sitten tätä "huonompaa" porukkaa. Mutta se että tuossa aloituksessa kysyttiin jotain ihan muuta, kuin sitä, että onko bi parempi, kuin lesbo. Eli ensikerralla, kun kerrot näitä sinun tärkeitä mielipiteitäsi, niin mieti pari kertaa, liittyykö ne aiheeseen ja sitten sitä toista asiaa, että kiinnostaako ketään se sinun mielipide. Toivottavasti yrität olla kommentoimasta enenpää mitään typerää tähän ketjuun ainakaan.

        Ystävällisin terveisin,
        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä. Johtuupi varmaan siitä, että siellä sun "pippaloissa" on sitten tätä "huonompaa" porukkaa. Mutta se että tuossa aloituksessa kysyttiin jotain ihan muuta, kuin sitä, että onko bi parempi, kuin lesbo. Eli ensikerralla, kun kerrot näitä sinun tärkeitä mielipiteitäsi, niin mieti pari kertaa, liittyykö ne aiheeseen ja sitten sitä toista asiaa, että kiinnostaako ketään se sinun mielipide. Toivottavasti yrität olla kommentoimasta enenpää mitään typerää tähän ketjuun ainakaan.

        Ystävällisin terveisin,
        Aloittaja

        Ja osa tästä viestistä koskee muitakin, ketkä kommentoivat, jotain mikä ei liity aiheeseen ja varsinkin niitä ketkä tuntevat olevansa parempia ihmisiä kuin lesbot tai muut, ketkä eivät kuulu samaan kastiin heidän kanssaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä. Johtuupi varmaan siitä, että siellä sun "pippaloissa" on sitten tätä "huonompaa" porukkaa. Mutta se että tuossa aloituksessa kysyttiin jotain ihan muuta, kuin sitä, että onko bi parempi, kuin lesbo. Eli ensikerralla, kun kerrot näitä sinun tärkeitä mielipiteitäsi, niin mieti pari kertaa, liittyykö ne aiheeseen ja sitten sitä toista asiaa, että kiinnostaako ketään se sinun mielipide. Toivottavasti yrität olla kommentoimasta enenpää mitään typerää tähän ketjuun ainakaan.

        Ystävällisin terveisin,
        Aloittaja

        Mutta kun sun kaltaiset ovat kehnoja luovuttajina sekä miehinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja osa tästä viestistä koskee muitakin, ketkä kommentoivat, jotain mikä ei liity aiheeseen ja varsinkin niitä ketkä tuntevat olevansa parempia ihmisiä kuin lesbot tai muut, ketkä eivät kuulu samaan kastiin heidän kanssaan.

        Eivät kaikki lesbot ole rujoja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun sun kaltaiset ovat kehnoja luovuttajina sekä miehinä.

        No nyt alkoi kiinnostamaan. Kerro nyt hyvät perustelut tähän väittämään?

        Minä pyysin apua palstalla ihmisiltä jotka asiasta voisi parhaiten tietää ja sinä tulit kertomaan mielipiteesi näistä ihmisitä, mikä ei taas mitenkään liittynyt tuohon aloitukseen ja minä aloin puolustamaan heitä. Nyt sitten olet sitä mieltä, että minä olen kehno luovuttaja ja mies. Kyllä minä sen uskon jos kerrot nyt hyvät perustelut sille, kun tunnet minut niin hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät kaikki lesbot ole rujoja!

        No kyllä tuolla ylempänä on aika suora viittaus, että lähes kaikki lesbot on rujoja ja huonolaatuisia ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä tuolla ylempänä on aika suora viittaus, että lähes kaikki lesbot on rujoja ja huonolaatuisia ym.

        Juu.
        Lähes kaikki viittaa juuri siihen, etteivät kaikki suinkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu.
        Lähes kaikki viittaa juuri siihen, etteivät kaikki suinkaan.

        Juu.
        Taidat olla sen verran tyhmä ettet osaa lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin.
        Seurustelin ja paneskelin ainoastaan miehisten miesten kanssa tai naisellisten naisten.
        Bi naiset ovat tasokkaampia naisina, kuten bi miehetkin miehinä.

        Minusta tuntuu että sä taidat olla aika ruma ja epätoivoinen, kun tuollaista tekstiä suollat. Sulla on haavena päästä panemaan tasokkaiden ihmisten kanssa, mutta tarjolla sinulle olisi vain joku läski hetero. Ehkä jokin kauneusleikkaus olisi hyvä sinulle, niin jos sillä saataisiin sinulle edes vähän toivoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin.
        Seurustelin ja paneskelin ainoastaan miehisten miesten kanssa tai naisellisten naisten.
        Bi naiset ovat tasokkaampia naisina, kuten bi miehetkin miehinä.

        Voi että kun on säälittävä tapaus. Luulee olevansa jotenkin parempi kuin muut, mutta todellisuus taitaa olla karumpi. Taidat olla vielä kaiken lisäksi aloittajalle kateellinen, kun hän on saanut lapsen alulle kauniin ja täydellisen naisen kanssa. Sinä vain joudut haaveliemaan sellaisesta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gaybaarien ja clubien homomiehet 🤢

        joo tämä kaveri taitaa olla juuri se ketä pannaan pussi päässä kun ei parempaakaan ollut tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei etsinyt miehen korviketta, vaan kunnolla lesboksi kertakaikkiaan.😃

        Ei tässä varmaan mitään korviketta haettu, vaan kyse oli sperman luovutuksesta. Mutta taidat olla sen verran vajaa että et ymmärrä. Sinä vaan haaveissasi paneskelet bi-miehiä ja bi-naisia ja toivoisit pääseväsi samaan asemaan, mutta kun ei se tolla naamalla oikein onnistu :)


    • Anonyymi

      Tuikkasitko vanhanaikaisesti nuljut lompsaan,vai johonkin koeputkeen. NM. Epätietoinen.

      • Anonyymi

        Kuulostaa vähän siltä, että sä et ole tainnut koskaan päästä tuikkaamaan nuljuja kenekään lompsaan.

        PS. Kirjotit nimimerkkisi väärin. Pitäisi olla "Epätoivoinen"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa vähän siltä, että sä et ole tainnut koskaan päästä tuikkaamaan nuljuja kenekään lompsaan.

        PS. Kirjotit nimimerkkisi väärin. Pitäisi olla "Epätoivoinen"

        Kuulostaa?
        Hassua, itse en kuule lukiessani tekstejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa?
        Hassua, itse en kuule lukiessani tekstejä.

        Niin jos sinä et olisi noin uuvatti, niin tietäisit mitä tuo tarkoitta suomen kielellä.


    • Anonyymi

      Mielestäni mitään vaatimuksia et voi enää ikinä esittää, kun et niistä selvästi sopinut aikoinaan. Myönnytyksiä, eli perinnön tai ennakkoperinnön voit lapselle jättää ja määrätä sen saamaan 18 v.täytettyään. kun on täysi-ikäinen ja totuuden isyydestä voi ehkä silloin kertoa, jos hän haluaa itse tietää. Oman kuolemasi varalta voit kyllä testamentin tehdä vaikka heti.

      • Anonyymi

        Ei oikeastaan ollut tarkoitus esittää vaatimuksia. Pikemminkin ehdottaa isyyden tunnustamista, mutta en tiedä millaisen vastaanoton saisin. Kirjoitit että vaatimuksia ei voi enää esittää, niin korjaan sen verran, että siis väkisin onnistuu kaikki, koska voin vaatia isyyden tunnustamista (jolloin lastenvalvoja selvittää isyyden vaikka oikeusteitse) ja tämän jälkeen myös voin päättää adoptoidaanko lasta tai ei. Eli millään sopimuksilla ei ole väliä. Mutta siis minä kunnioitan tietenkin sopimusta ja tietenkin heidän tahtoaan asiassa. Minä saan olla heille kiitollinen, että saan olla heille se luovuttaja ja muutenkin olla tekemisissä lapsen ja heidän kanssaan välillä. Olen selvittänyt asiaa ja siis jos isyyden tunnustus tehdään, niin sisäinen adoptio sujuu helpommin ja nopeammin, kun isä on tiedossa ja isä antaa suostumuksen adoptioon. Mutta tuo adoptio menee läpi vaikka isä ei olisi tiedossa. Siinä on jokin odotusaika ja sitten oikeus voi palauttaa hakemuksen, jotta yritetään selvittää isän suostumus asiaan, mutta se menee sitten seuraavalla kierroksella läpi. Joku tuossa aikaisemmin kommentoi, että olen luovuttaja enkä isä ja näin se mielestäni on, mutta lain mukaan minä olen isä enkä luovuttaja :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikeastaan ollut tarkoitus esittää vaatimuksia. Pikemminkin ehdottaa isyyden tunnustamista, mutta en tiedä millaisen vastaanoton saisin. Kirjoitit että vaatimuksia ei voi enää esittää, niin korjaan sen verran, että siis väkisin onnistuu kaikki, koska voin vaatia isyyden tunnustamista (jolloin lastenvalvoja selvittää isyyden vaikka oikeusteitse) ja tämän jälkeen myös voin päättää adoptoidaanko lasta tai ei. Eli millään sopimuksilla ei ole väliä. Mutta siis minä kunnioitan tietenkin sopimusta ja tietenkin heidän tahtoaan asiassa. Minä saan olla heille kiitollinen, että saan olla heille se luovuttaja ja muutenkin olla tekemisissä lapsen ja heidän kanssaan välillä. Olen selvittänyt asiaa ja siis jos isyyden tunnustus tehdään, niin sisäinen adoptio sujuu helpommin ja nopeammin, kun isä on tiedossa ja isä antaa suostumuksen adoptioon. Mutta tuo adoptio menee läpi vaikka isä ei olisi tiedossa. Siinä on jokin odotusaika ja sitten oikeus voi palauttaa hakemuksen, jotta yritetään selvittää isän suostumus asiaan, mutta se menee sitten seuraavalla kierroksella läpi. Joku tuossa aikaisemmin kommentoi, että olen luovuttaja enkä isä ja näin se mielestäni on, mutta lain mukaan minä olen isä enkä luovuttaja :)

        Piti vielä kirjoittaa tuosta testamentista, että ajattelin tosiaan tehdä testamentin mutta ainoastaan, jos se heille käy. Siksi tämä on vaikea kysymys, koska en osaa ajatella mitä naisparit ajattelevat tilanteesta. Tietenkin eroja on, mutta tietysti he haluavat olla itsenäisiä ja eivät välttämättä halua mitään tukea ja siteitä lapseen. Ainoastaan yhteisoloa heidän ja lapsen kanssa, mutta tilanne olisi vähän sama, kuin joku kaveri tulisi kylään.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe