Vapaa kuvaus

-Aina voi parantaa-

Aloituksia

53

Kommenttia

1446

  1. Mielenkiintoinen+käsitys+rauhasta...
  2. "Tarkoitat,+ettei+sinulle+pysty+todistamaan+evoluutiota,+koska+kieltäytydyt+hyvksymästä+sen+tieteellisiä+todisteita.+Mutta+jokaiselle,+joka+on+valmis+rehellisesti+tutkimaan+evoluution+todisteita,+sen+tietenkin+pystyy+todistamaan."Mikset+sitten+käytä+tuota+samaa+kaavaa+Jeesuksen+filosofian+käsittämiseen?"Paitsi+evoluution+kohdalla:+kieltäydyt+ymmärtämästä+ja+hyväksymästä+sen+todisteita,+vaikka+ne+sinulle+näytettäisiin,+koska+mieluummin+uskot+Raamatun+tarinaan+ihmisen+luomisesta."Olen+joskus+uskonut+evoluutioon....kunnes+sain+onnekseni+ymmärtää+että+se+ei+ole+millään+tavoin+oleellista+ja+tarina+jatkuu+niin+kauan+kuin+on+ihmisiä+ja+siihen+uskovia."LOL.+Sinun+käsityksesi+mukaan+koululaisille+riittäisi+siis+lähinnä+ala-asteen+opiskelu."Tuo+on+sinun+käsityksesi+minun+mielipiteestäni+mikä+ei+pidä+paikkaansa+mutta+koulutus+olisi+kyllä+uusittava+täysin+lähemmäksi+sitä+mikä+on+tärkeää...Elämä+,+rauha+,+tasapaino+jne....eikä+jotain+ihmisen+keksimiä+pelleilyjä.Minä+en+näe+sitä+rauhaa+minkä+sinä+näet....minä+näen+ihmismielen+rappion+kaupungeissa+,+taistelua+ympäriinsä+(+ei+fyysistä+aina+tietenkään+vaan+ajatuksien).Tappeleehan+ne+kansanedustajatkin+toistensa+kanssa+eikä+rauhaa+ole.Mistä+siis+pieret+sen+rauhasi?+Siitäkö+kun+voit+leikata+sukupuolielimesi+irti+ja+vaihtaa+toiseen+,+merkitä+itsesi+ties+miksikä+olennoksi+rakkaaseen+järjestelmäsi+rekisteriin+ja+elää+ihan+uusavuttomana???Itselleni+tulee+lähinnä+mieleen+kaaos.
  3. Onnea+sille+tielle.