Vapaa kuvaus

Harrastuksena www-suunnittelu, ristikoiden ratkonta ja kuntoliikunta. Digipiirtämistäkin pitäisi ehtiä harrastamaan, mutta se on jäänyt.

Aloituksia

267

Kommenttia

7703

1. Eikä+tuskin+kennekään+tule+mieleen,+että+kosketusnäytön+lasipinnalle+kirjoitettaisiin+tavallisella+kynällä.+Kun+puhutaan+ratkomisesta+kuvaruudulle,+ilman+muuta+ajatellaan+kosketusnäyttöä+ja+sille+kirjoittamista+jotain+ohjelmaa+käyttäen+joko+sormin+tai+digilaitteelle+sopivalla+kynällä.
  2. Nimimerkkiä+Faktantarkistus+pyytäisin+kehittelykumppaniksi+bbPressin+kehittelyyn.+Laitoin+WordPress-tukeen:Olen+joskus+luonut+lisäosia+eräälle+CMS:llä,+mutt+siitä+on+aikaa.+Haluaisin+vinkkejä+siihen,+miten+luoda+lisäosa,+jolla+saisi+bbPressiin+siitä+puuttuvia+ominaisuuksia,+ainakin+nämä+kaksi+ovat+sellaisia,+jotka+bbPressistä+puuttuvat,+mutta+mitkä+ovat+XenForossa:*+hälytykset+niin,+että+sivulla+on+hälytyskello+ja+kello/muu+ikoni+tulee+myös+selaimen+välilehteen*+24:n+tunnin+sisällä+luotu+uusi+aihe+tai+kommentti+saa+korostuksen+newNuo+kaksi+bbPressistä+puuttuvaa+ominaisuutta+ovat+kyllä+myös+Suomi24:ssä.Minulla+on+taasen+mobiilisuunnitteluun+ideoista,+joita+soisin+näkeväni+mm.+foorumisivustoilla.Minun+mielipide+on+se,+että+mobiilisivustot+on+tehty+periaattella+"mennään+siitä+mistä+aita+on+matalin".+Kun+mobillilaitteilla+on+helppo+rullailla+edes+takaisin,+laitetaan+vaan+kaikki+yhteen+pötköön+ja+asia+on+sillä+hoidettu.+Minusta+tämä+on+ihan+totaalista+suunnittelun+laiskuutta.Mietipä+hiukan+tilannetta,+jossa+olet+keskellä+pitkää+säiettä+ja+haluat+tarkistaa+seuraavat+asiat:*+mitkä+olivatkaan+foorumin+säännöt*+mitenkähän+tämäkin+asia+toimii*+mitkä+ovat+foorumin+viimeisimmät+aiheet*+mitkä+ovat+foorumin+viimeisimmät+viestitHaluat+siis+nuo+katsoa,+mutta+sitten+haluat+palata+juuri+siihen+kohtaan,+jossa++olet.+Jos+kaikki+on+vain+yhtä+hirvittävän+pitkää+sivua+tai+asiat+ovat+eri+sivuilla,+on+järkyttävän+iso+edestakainen+siirtyminen.+Tein+sivuston,+jossa+kaikki+luetellut+asiat+tarkistaa+hyvin+nopeasti,+ilman+siitymistä+minnekään.