Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein?
Tästä pääset Testerin Juomavisaan:
https://www.suomi24.fi/viihde/mita-alkoholijuomaa-on-myyty-seka-linda-lampeniuksen-etta-matti-nykasen-nimella-testaa-tietosi?s24
Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

25
3410
Vastaukset
- Anonyymi
SPERMAA
- Anonyymi
Kesken käynyttä kiljua.
Pas...a lentää, kuin valkoposkihanhi parvi 💩🦅🦤🐦🔥🌪- Anonyymi
Vai pitäskö sanoo ruskeeposki?!?
- Anonyymi
Siideriä, tuotanto loppui, kun se piti valmistaa "käyttämällä", Alkoa pelotti . . .
- Anonyymi
Joo, *kke teki sitä viinaa laimentamalla ja Makuja lisäämällä, valtio/alko päätti toisin. . . . .. . . ....
- Anonyymi
Oli kuulemma Nokialla hyvät tunnelmat kun Matti koristi siideripullon kylkeä ja matti veteli Merviä turpiin.
Suosittelen käymään Nokian panimolla tutustumiskierroksella. - Anonyymi
Pääskö Matti Lintan päälle ?
- Anonyymi
Eipä päässyt.
Sillä, minä olin jo päällä 😝🤪😜 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä päässyt.
Sillä, minä olin jo päällä 😝🤪😜Pääsit Matin pärskeille
- Anonyymi
Linda oli ainakin siideri.
- Anonyymi
Kohta varmasti pikku myy. Tai Muumi pappa
- Anonyymi
Tai sitten KAJ, sitten 😬
- Anonyymi
Ei mitään Suomi24 viihde on nyt taas väärässä minä määrään mitä Suomi24 viihde jatkossa laittaa ja millaista kirjoitusta ok
- Anonyymi
Saathan sinä " määrätä ", vaan kun olet sinä väärässä 😝🤪
- Anonyymi
Linda siideri tehtiin omenamehu pirtu pohjalle
- Anonyymi
Ei tehty vaan Sanna Marin konkurssi kypsä velka siideri jossa on 0,2% Alkoa ja greippiä ja sokeria loput ei mene päähän mutta tulee krapula
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tehty vaan Sanna Marin konkurssi kypsä velka siideri jossa on 0,2% Alkoa ja greippiä ja sokeria loput ei mene päähän mutta tulee krapula
Haha! Ja vauhtia tuo vehnäjauho, mitä sitäkin voi vetää nenään ilman pelkoa, että nousee päähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkästään kommari punikkien höpinät ja jauhobileet, aiheuttaa tavan veronmaksajissa krapulaa 😡🤬🤢🤮
- Anonyymi
Kossu? Kerro jo.
- Anonyymi
Nykänen oli vankilassa vähän aikaa joten ehkä jotain vankilakiljua, saattaa Lindallekin maistua kilju.
Vastaus: Kilju.- Anonyymi
👍😇
- Anonyymi
Kiusatut ja tönityt saa työn mitä tykkää tehdä vapaa ajallakin ja heille maksetaan palkkaa siitä
- Anonyymi
Siideriä tietenkin.
- Anonyymi
Hei! Tähänkös minä pistin sitä emoji-lyriikka visaa? Ja poistetttu!?!? No se ois ollut joku ihmeen metsä lohtua mitä siinä nyt oli...
- Anonyymi
Ai "SPERMAAA" saa sitten olla mutta ei joku hyvä emojivisa?!!?+
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1471346Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli481076Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi48910Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva169887Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus73880Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36835- 54751
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy194738Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali147736Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42726