Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein?
Tästä pääset Testerin Juomavisaan:
https://www.suomi24.fi/viihde/mita-alkoholijuomaa-on-myyty-seka-linda-lampeniuksen-etta-matti-nykasen-nimella-testaa-tietosi?s24
Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

25
3418
Vastaukset
- Anonyymi
SPERMAA
- Anonyymi
Kesken käynyttä kiljua.
Pas...a lentää, kuin valkoposkihanhi parvi 💩🦅🦤🐦🔥🌪- Anonyymi
Vai pitäskö sanoo ruskeeposki?!?
- Anonyymi
Siideriä, tuotanto loppui, kun se piti valmistaa "käyttämällä", Alkoa pelotti . . .
- Anonyymi
Joo, *kke teki sitä viinaa laimentamalla ja Makuja lisäämällä, valtio/alko päätti toisin. . . . .. . . ....
- Anonyymi
Oli kuulemma Nokialla hyvät tunnelmat kun Matti koristi siideripullon kylkeä ja matti veteli Merviä turpiin.
Suosittelen käymään Nokian panimolla tutustumiskierroksella. - Anonyymi
Pääskö Matti Lintan päälle ?
- Anonyymi
Eipä päässyt.
Sillä, minä olin jo päällä 😝🤪😜 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä päässyt.
Sillä, minä olin jo päällä 😝🤪😜Pääsit Matin pärskeille
- Anonyymi
Linda oli ainakin siideri.
- Anonyymi
Kohta varmasti pikku myy. Tai Muumi pappa
- Anonyymi
Tai sitten KAJ, sitten 😬
- Anonyymi
Ei mitään Suomi24 viihde on nyt taas väärässä minä määrään mitä Suomi24 viihde jatkossa laittaa ja millaista kirjoitusta ok
- Anonyymi
Saathan sinä " määrätä ", vaan kun olet sinä väärässä 😝🤪
- Anonyymi
Linda siideri tehtiin omenamehu pirtu pohjalle
- Anonyymi
Ei tehty vaan Sanna Marin konkurssi kypsä velka siideri jossa on 0,2% Alkoa ja greippiä ja sokeria loput ei mene päähän mutta tulee krapula
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tehty vaan Sanna Marin konkurssi kypsä velka siideri jossa on 0,2% Alkoa ja greippiä ja sokeria loput ei mene päähän mutta tulee krapula
Haha! Ja vauhtia tuo vehnäjauho, mitä sitäkin voi vetää nenään ilman pelkoa, että nousee päähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkästään kommari punikkien höpinät ja jauhobileet, aiheuttaa tavan veronmaksajissa krapulaa 😡🤬🤢🤮
- Anonyymi
Kossu? Kerro jo.
- Anonyymi
Nykänen oli vankilassa vähän aikaa joten ehkä jotain vankilakiljua, saattaa Lindallekin maistua kilju.
Vastaus: Kilju.- Anonyymi
👍😇
- Anonyymi
Kiusatut ja tönityt saa työn mitä tykkää tehdä vapaa ajallakin ja heille maksetaan palkkaa siitä
- Anonyymi
Siideriä tietenkin.
- Anonyymi
Hei! Tähänkös minä pistin sitä emoji-lyriikka visaa? Ja poistetttu!?!? No se ois ollut joku ihmeen metsä lohtua mitä siinä nyt oli...
- Anonyymi
Ai "SPERMAAA" saa sitten olla mutta ei joku hyvä emojivisa?!!?+
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826411- 353521
- 443108
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402302Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282181- 1212097
- 1902032
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292009- 401732
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241628