Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein?
Tästä pääset Testerin Juomavisaan:
https://www.suomi24.fi/viihde/mita-alkoholijuomaa-on-myyty-seka-linda-lampeniuksen-etta-matti-nykasen-nimella-testaa-tietosi?s24
Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

25
3474
Vastaukset
- Anonyymi
SPERMAA
- Anonyymi
Kesken käynyttä kiljua.
Pas...a lentää, kuin valkoposkihanhi parvi 💩🦅🦤🐦🔥🌪- Anonyymi
Vai pitäskö sanoo ruskeeposki?!?
- Anonyymi
Siideriä, tuotanto loppui, kun se piti valmistaa "käyttämällä", Alkoa pelotti . . .
- Anonyymi
Joo, *kke teki sitä viinaa laimentamalla ja Makuja lisäämällä, valtio/alko päätti toisin. . . . .. . . ....
- Anonyymi
Oli kuulemma Nokialla hyvät tunnelmat kun Matti koristi siideripullon kylkeä ja matti veteli Merviä turpiin.
Suosittelen käymään Nokian panimolla tutustumiskierroksella. - Anonyymi
Pääskö Matti Lintan päälle ?
- Anonyymi
Eipä päässyt.
Sillä, minä olin jo päällä 😝🤪😜 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä päässyt.
Sillä, minä olin jo päällä 😝🤪😜Pääsit Matin pärskeille
- Anonyymi
Linda oli ainakin siideri.
- Anonyymi
Kohta varmasti pikku myy. Tai Muumi pappa
- Anonyymi
Tai sitten KAJ, sitten 😬
- Anonyymi
Ei mitään Suomi24 viihde on nyt taas väärässä minä määrään mitä Suomi24 viihde jatkossa laittaa ja millaista kirjoitusta ok
- Anonyymi
Saathan sinä " määrätä ", vaan kun olet sinä väärässä 😝🤪
- Anonyymi
Linda siideri tehtiin omenamehu pirtu pohjalle
- Anonyymi
Ei tehty vaan Sanna Marin konkurssi kypsä velka siideri jossa on 0,2% Alkoa ja greippiä ja sokeria loput ei mene päähän mutta tulee krapula
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tehty vaan Sanna Marin konkurssi kypsä velka siideri jossa on 0,2% Alkoa ja greippiä ja sokeria loput ei mene päähän mutta tulee krapula
Haha! Ja vauhtia tuo vehnäjauho, mitä sitäkin voi vetää nenään ilman pelkoa, että nousee päähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkästään kommari punikkien höpinät ja jauhobileet, aiheuttaa tavan veronmaksajissa krapulaa 😡🤬🤢🤮
- Anonyymi
Kossu? Kerro jo.
- Anonyymi
Nykänen oli vankilassa vähän aikaa joten ehkä jotain vankilakiljua, saattaa Lindallekin maistua kilju.
Vastaus: Kilju.- Anonyymi
👍😇
- Anonyymi
Kiusatut ja tönityt saa työn mitä tykkää tehdä vapaa ajallakin ja heille maksetaan palkkaa siitä
- Anonyymi
Siideriä tietenkin.
- Anonyymi
Hei! Tähänkös minä pistin sitä emoji-lyriikka visaa? Ja poistetttu!?!? No se ois ollut joku ihmeen metsä lohtua mitä siinä nyt oli...
- Anonyymi
Ai "SPERMAAA" saa sitten olla mutta ei joku hyvä emojivisa?!!?+
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2437510IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2374511- 1711795
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)741670- 701164
- 1341142
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61077Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte128966Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy207941- 103904