Vapaa kuvaus

"Ei Aatu tajuu pilaa, se huusi: elin_tilaa!
Ja tietysti minä tilasin"
(Juice Leskinen)

Täällä jokseenkin tavallinen, introvertti keski-ikäinen mies kirjoittelee asiasta tai asian vierestä. Minua kiinnostaa politiikka, ruoka, seksi, photoshoppailu, ihmissuhteet, tekniikka, musiikki, kuntoilu ja moni muukin arkielämään liittyvä asia. Taidan kaikessa olla aika keskinkertainen, tai ehkä se elin on keskimääräistä isompi...

Profiilikuvan perusteella minua ei tunnista, "hieman" photoshopattu, Ehkä joskus tuolta näytän... Jos jotakuta kiinnostaa, niin aivan alasti olin kuvanottohetkellä.

Jos haluat kommentoida jotain kirjoitustani yksityisesti, sähköposti tulee perille osoitteeseen elintilaa at gmail piste com.

Aloituksia

4

Kommenttia

382

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. ...miten aloit polttaa tupakkaa? Mistä sait moisen kuningasajatuksen, elleivät ympäristön arvot vaikuttaneet? Tuskin olisit edes kokeillut, ellei jotain esikuvaa ollut. Kuten tuossa edellä sanottiinkin, makea on vähän eri juttu, syödä pitää joka tapauksessa ja makea koetaan jotenkin turvalliseksi.

Edelleenkin ihmetyttää miksi olet huolissasi toisten tupakoimattomuudesta. Ilmeisesti pelkäät olosi käyvän tukalaksi, kun yhä suurempi osa paikoista on savutonta tilaa?

"-aloitetaanko karkin tai suklaan syöminen,kahvin tai alkoholin juominen(tai minkä tahansa aistinautintoa tuottavan aineen) myös samasta syystä?"

En ole opetellut alkoholin käyttöä tai kahvin juontia sokerin kanssa, kyllä niiden maku tuntui ensin jotenkin "väärältä". Oikeastaan minulla ei ole mielikuvaa ensimmäisen tupakan mausta, sen muistan kyllä selvästi, että se yskitti vähän. Ei ainakaan mitenkään miellyttävä kokemus. Omaat ilmeisestikin poikkeukselliset makunystyrät.

"Olen huolissani,jos jollekkin kirja kertoo,mistä saa pitää ja mistä ei.Siis laittaa ihmisen tuntemaan jotain,jota ei ennen tuntenut."

Mielenkiintoista. Kidutatko itseäsi lukemalla tupakoinnin lopettamista käsitteleviä kirjoja, vaikket ole lopettamassa? Miksi? Haluat olla besserwisser? :)

"jos tarkkaillaan nikotiinin vaikutuksia,niin sillähän on rauhoittava ja keskittymiskykyä parantava vaikutus myös ihmisiin,joilla ei ole aiempaa kosketusta ko.kemikaaliin."

Aika toivotonta yrittää parantaa keskittymiskykyä voimakkaasti addiktoivalla aineella. Viittasit toisessa viestissä sotilaslentäjiin. Mitä todistaa, että he käyttivät tupakkaa piristävänä/rauhoittavana aineena? Minusta se todistaa vain, että heillä oli nikotiiniriippuvuus.
  2. Ainakin vilkas mielikuvitus kuitenkin, kun sait kiksejä pelkästä miehen ajattelusta :P