Vapaa kuvaus

"Ei Aatu tajuu pilaa, se huusi: elin_tilaa!
Ja tietysti minä tilasin"
(Juice Leskinen)

Täällä jokseenkin tavallinen, introvertti keski-ikäinen mies kirjoittelee asiasta tai asian vierestä. Minua kiinnostaa politiikka, ruoka, seksi, photoshoppailu, ihmissuhteet, tekniikka, musiikki, kuntoilu ja moni muukin arkielämään liittyvä asia. Taidan kaikessa olla aika keskinkertainen, tai ehkä se elin on keskimääräistä isompi...

Profiilikuvan perusteella minua ei tunnista, "hieman" photoshopattu, Ehkä joskus tuolta näytän... Jos jotakuta kiinnostaa, niin aivan alasti olin kuvanottohetkellä.

Jos haluat kommentoida jotain kirjoitustani yksityisesti, sähköposti tulee perille osoitteeseen elintilaa at gmail piste com.

Aloituksia

4

Kommenttia

380

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Samantapainen+tilanne+minullakin.+Olen+55-vuotias+mies+ja+halut+edelleenkin+suuret.+Vaimo+kyllä+selkeästi+ilmoittaa+kaipaavansa+seksiä,+mutta+kun+sitten++yritän+päästä+asiaan,+niin+"ei+nyt"+on+vastaus.+Tätä+on+jatkunut+jo+muutaman+vuoden.+Vaimo+sairasteli+ja+jätin+silloin+suosiolla+lähentelyt+minimiin+ja+sen+jälkeen+rakastelu+on+jäänyt+muutamaan+kertaan+vuodessa.+Välillä+mietityttää+teinkö+jossain+vaiheessa+jotain+väärin.+Viimeisillä+kerroilla+(joista+kaikkein+viimeisin+alkukesästä+jäi+yritykseksi+humalatilan+vuoksi)+kokeiltiin+peppuseksiä,+mistä+hän+kertoi+pitävänsä,+vaikka+paikat+sen+jälkeen+olivatkin+kipeät.+Ehkä+olisi+pitänyt+suosiolla+jättää+se+fantasian+asteelle?++Kuitenkin+tykkään+kuitenkin+normaalista+seksistä+ehkä+enemmän.+Hankittiin+seksivälineitäkin+piristämään+seksielämää,+mutta+yhteen+kertaan+taisi+jäädä+niitten+käyttö+yhdessä.+Yksin+kyllä+molemmat+niitä+käyttelee.Olen+kyllä+miettinyt+sitäkin,+vaikuttaako+lähes+päivittäinen+itsetyydytys+jotenkin+negatiivisesti.+Siihen+tosiaankin+ajauduin+kun+seksi+oli+lähes+mahdotonta+ja+paineita+halusin+kuitenkin+purkaa+välillä+ja+lopulta+se+alkoi+olla+päivittäistä+ja+joskus+useamminkin.+Jossain+oli+sellainenkin+tieto,+että+runkkaaminen+vähentää+testosteronin+tuottoa+ja+muuttuu+naisten+silmissä+vähemmän+haluttavaksi.+Heti+suhteen+alussa+kyllä+huomasin+että+vähän+eri+tasolla+meillä+oli+seksintarve.+Edellisessä+suhteessa+rakasteltiin+päivittäin+ja+useammankin+kerran+päivässä.+Uudessa+suhteessa+2-3+kertaa+viikossa+tuntui+vähältä.+Parempihan+sekin+oli+kuin+olla+kokonaan+ilman+ja+niinpä+sitten+muutettiin+yhteen+ja+lopulta+mentiin+naimisiin.++Alku+sujui+kaikin+puolin+hyvin+ja+seksiä+lukuunottamatta+hyvin+suhde+toimii+edelleenkin+11+vuoden+jälkeen.+Paluuta+entiseen+haikailen.
  2. http://yle.fi/uutiset/suomen_miss_maailma_-kilpailija_edustaa_pilailupuodin_lapinpuvussa/8493787

Kai Suomesta olisi löytynyt sellainenkin muotisuunnittelija, joka olisi jollain tavalla kunnioittaa saamelaisuutta - siis ei suoraa kopiointia saamenpuvusta vaan luomalla jotain omaperäisempää. Henk.koht. siis en pitäisi pahana jos vaikka selkeästi ilmenisi mistä ideat on otettu, jos pysyttäisiin kuitenkin hyvän maun rajoissa....

Ilmiöhän ei ole mikään uusi, ainakin jo 1960-luvulla lapinpukuja käytettiin yleisesti matkailualalla. Periaatteessa "feikkipukuja", vaikka olivatkin ihan perinteisesti tehtyjä, kantajat vain olivat vääriä.