Vapaa kuvaus

"Ei Aatu tajuu pilaa, se huusi: elin_tilaa!
Ja tietysti minä tilasin"
(Juice Leskinen)

Täällä jokseenkin tavallinen, introvertti keski-ikäinen mies kirjoittelee asiasta tai asian vierestä. Minua kiinnostaa politiikka, ruoka, seksi, photoshoppailu, ihmissuhteet, tekniikka, musiikki, kuntoilu ja moni muukin arkielämään liittyvä asia. Taidan kaikessa olla aika keskinkertainen, tai ehkä se elin on keskimääräistä isompi...

Profiilikuvan perusteella minua ei tunnista, "hieman" photoshopattu, Ehkä joskus tuolta näytän... Jos jotakuta kiinnostaa, niin aivan alasti olin kuvanottohetkellä.

Jos haluat kommentoida jotain kirjoitustani yksityisesti, sähköposti tulee perille osoitteeseen elintilaa at gmail piste com.

Aloituksia

4

Kommenttia

382

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. ...tuohon -Meikun kirjoitukseen. Jotain kuitenkin... "kokeneena". Siis tiedän tuon tunteen. Vaikka poikuuden menetin kai normaalin ikäisenä (19), on ollut välissä hyvinkin pitkiä seksittömiä kausia, eikä yksi kerta kauaa lohduta... Syyt samat kuin sinullakin.

Käytännössä paras tapa menettää poikuus on kunnollisessa suhteessa, ei minkään yhden yön jutun kanssa kännissä. Tietysti alkoholi poistaa estoja ja epäonnistumiset voi laittaa sen piikkiin... Mutta seksistä pitää nauttia silloin kun sitä saa, eikä kannata riskeerata stondista liiallisella alkoholilla... :) Juu, sellaista saattaa sattua varsinkin kun ikää tulee lisää.

Oikeassa taidat olla siinä, ettei naisia löydä yhtään paremmin vaikka on etsimättä. Epätoivoinen etsiminen kyllä näkyy päällepäin eli sen verran totuutta siinä väitteessä on. Pitäisi pystyä tutustumaan naisiin ilman "pakkoa".

Kirjoitustaito sinulla näkyy olevan hallinnassa eli kannattaa kokeilla nettideittailua, ellet ole jo kokeillut. Unohda hetkeksi epätoivo ja seksi, voihan naisten kanssa muutakin mukavaa tehdä kuin sekstailla :). Avain onneen on rentous ja itsevarmuus. Niitä voi harjoitella...

Hyvällä tuurilla sattuu kohdalle ketjun aloittajan kaltainen "epätoivoinen nainen", kuten minun kohdalleni kerran (eikä tällä toteamuksella ole tarkoitus loukata ketään). Helppo löytää sen tapahtuman ajankohtakin, rekisteröidyin nimittäin silloin tänne... :) Tällä samalla palstalla, samantapaisesta keskustelusta lähdettiin ja vaihdettiin meiliosoitteet... Niinkin voi käydä, harmi vain, että se on nyt ohi.
  2. >Mun silmissä nuo rivinvälit ovat valkoisia.
    - Ei mitään taka-ajatuksia tai vihlailua?

>Ei herranen aika onneks olkoosta voi kukaan saada mitään syvällistä irti, eihän?
    - Kyllä saa. Vähän laimeaa - edes huutomerkki perään! Toiseksi alkaa epäilyttää osaako painaa kahta nappia yhtäaikaa (ei ehkä tiedä miten iso kirjain ja huutomerkki tehdään tai motoriikassa on jotain hämminkiä).

>Tässähän tulee kohta kauheet suorituspaineet ihan vaan näitä juttuja kirjoitellessa :D
    - Samoin. Monta minuuttia sai miettiä, uskaltaako tähän vastata...

>Heh, mitähän piiloviestejä tässä oli?
    - Et ymmärrä, ettei kaikki ihmiset ole samanlaisia (niin haluat antaa ymmärtää, mutta tiedät ettei kukaan usko). Yksinkertaistat asioita tahallasi: yritit provosoida jonkun väittämään sinua tyhmäksi tai pistämään paremmaksi. Hmm... veikkaisin jälkimmäistä ja minä tartuin syöttiin (ehkä en kuitenkaan ihan odotetulla tavalla?)

Ja mitä minun viestissäni olikaan luettavissa rivien välistä? Taidan olla tosikko? :)