Vapaa kuvaus

Ylpeästi syvällinen toisinajattelija💋

Aloituksia

1

Kommenttia

25

1. 🌞♥️
  2. Aika+usein+sitä+tuppaa+altistumaan+heikoille+ajatuksille+silloin,+kuin+jokin+ontto+elämänvaihe+itsellä+menossa.On+eri+asia+sitten,+jos+rakkaus+on+omassa+suhteessa+kuollut+ja+tietoisesti+tekee+jo+siirtoa+seuraavaa,+mutta+silloin+pitää+ensin+vapautua+vanhasta+aloittaakseen+mitään+uutta.Itse+en+kyllä+eron+jälkeen+hyppäisi+heti+uuteen+suhteeseen+monestakaan+syystä,+enkä+varsinkaan+petaisi+uutta+tulille,+ennen+kuin+vanhakaan+finaalissa.Ensi+vuonna+tulee+30v+siitä,+kun+ensimmäisen+kerran+näin+tulevan+mieheni♥️Muistaakseni+tokaisi:+sun+kanssa+mun+on+pakko+päästä+tanssimaan,+lähtisitkö?💃😁+Hyvin+on+samaan+rytmiin+menty,+että+ei+voi+valittaa😘
  3. Tämän+kirjoituksen+tarkoitus+ei+ollut+nyt+uskonnollisesta+näkökulmasta,+että+vähän+vinoon+nyt+ajat+aihetta.Jos+henkilön+kanssa+aviossa,+avossa,+missä+tahansa+suhteessa+oleminen+on+syystä+tai+toisesta+mahdotonta,+ylivaikeaa,+satuttavaa,+on+oikeus+todellakin+erota!Meidän+kulttuurissa+ei+ole+pakkoliittoja+vaan+perustuu+ihan+vapaaehtoisuuteen+yhdessäolo.Olen+ollut+naimisissa+22v.Minulla+ei+ole+tarvetta+erota+mutta+ymmärrän+jos+jonkun+muun+tilanne+on+jotain+muuta.+En+tod+lähde+kannustamaan+,että+kituuta+vain+liitossasi,+kerran+olet+avion+aikoinaan+valinnut+tms.++Jos+liitto+ei+toimi,+velvollisuus+selvittää+sekä+yrittää+löytää+yhteistä+säveltä+vielä,+mikäli+mitään+tunteita+enää+jäljellä.Väkivaltaa,+hyväksikäyttöä,+alistamista,+huonoa+kohtelua+ei+pidä+ottaa+päivääkään+vastaan!!On+sitten+eri+asia,+jos+riidellään+jostain+mitättömistä+asioista+vain+päästäkseen+naputtamaan+jostain+aika+ajoin,+nämä+selviää....+En+tuomitse+kenenkään+eroja+en.Kurkkaus+erotilastojen+vuosittaiseen+määrään+kaikista+solmituista+liitoista+on+toki+karua+faktaa.+Olisi+hyvä+käydä+eron+syyt+kunnolla+läpi+syvää+harkintaa+käyttäen+ennen+eron+hakemista+sekä+miettiä+jo+ennen+papin+aamenta,+miksi+ylipäätään+haluaa+naimisiin.Pelkkä:+MÄ+HALUUN+ei+tule+riittämään+ylläpitämään+elämänpituista+ihmissuhdetta.Se+kysyy+tahtoa+ennen+kaikkea,+mutta+tämä+tahto+ei+tarkoita,+että+kaikki+kuuluu+kestää,+ei.Esim.+pettäminen+on+juurikin+yksi+deal+breaker,+mitä+ei+tarvitse+katsella👍