Vapaa kuvaus

Ylpeästi syvällinen toisinajattelija💋

Aloituksia

1

Kommenttia

25

1. 🌞♥️
  2. Tämän+kirjoituksen+tarkoitus+ei+ollut+nyt+uskonnollisesta+näkökulmasta,+että+vähän+vinoon+nyt+ajat+aihetta.Jos+henkilön+kanssa+aviossa,+avossa,+missä+tahansa+suhteessa+oleminen+on+syystä+tai+toisesta+mahdotonta,+ylivaikeaa,+satuttavaa,+on+oikeus+todellakin+erota!Meidän+kulttuurissa+ei+ole+pakkoliittoja+vaan+perustuu+ihan+vapaaehtoisuuteen+yhdessäolo.Olen+ollut+naimisissa+22v.Minulla+ei+ole+tarvetta+erota+mutta+ymmärrän+jos+jonkun+muun+tilanne+on+jotain+muuta.+En+tod+lähde+kannustamaan+,että+kituuta+vain+liitossasi,+kerran+olet+avion+aikoinaan+valinnut+tms.++Jos+liitto+ei+toimi,+velvollisuus+selvittää+sekä+yrittää+löytää+yhteistä+säveltä+vielä,+mikäli+mitään+tunteita+enää+jäljellä.Väkivaltaa,+hyväksikäyttöä,+alistamista,+huonoa+kohtelua+ei+pidä+ottaa+päivääkään+vastaan!!On+sitten+eri+asia,+jos+riidellään+jostain+mitättömistä+asioista+vain+päästäkseen+naputtamaan+jostain+aika+ajoin,+nämä+selviää....+En+tuomitse+kenenkään+eroja+en.Kurkkaus+erotilastojen+vuosittaiseen+määrään+kaikista+solmituista+liitoista+on+toki+karua+faktaa.+Olisi+hyvä+käydä+eron+syyt+kunnolla+läpi+syvää+harkintaa+käyttäen+ennen+eron+hakemista+sekä+miettiä+jo+ennen+papin+aamenta,+miksi+ylipäätään+haluaa+naimisiin.Pelkkä:+MÄ+HALUUN+ei+tule+riittämään+ylläpitämään+elämänpituista+ihmissuhdetta.Se+kysyy+tahtoa+ennen+kaikkea,+mutta+tämä+tahto+ei+tarkoita,+että+kaikki+kuuluu+kestää,+ei.Esim.+pettäminen+on+juurikin+yksi+deal+breaker,+mitä+ei+tarvitse+katsella👍
  3. Kiitos....Pakkosuhteita+kun+ei+ole,+fakta.On+sitten+oma+arvokysymys,+mikä+on+itselle+tärkeintä+elämässä.Aito+onnellisuus+vai+kulissi?Ennemmin+tai+myöhemmin+asia+tulee+eteen+valintojen+kera.Avioliitto-ongelmat+harvemmin+ratkeaa+ulkoistamalla+ne+muualle.Jos+rakkaus+on+kuollut+eikä+yhteiseloon+ole+enää+halukkuutta,+niin+vaihtoehdoksi+ei+jää+kuin+luopuminen+sekä+ajan+saatossa+uuden+alku.Kaikkea+kun+ei+voi+saada,+niin+kivaa+kuin+se+olisikin.On+päätös+jäädä+sekä+lähteä.+Näitä+päätöksiä+kun+on+vaan+pakko+joskus+tehdä,+päästäkseen+itse+sellaiseen+elämään,+mikä+on++tyydyttävää.Ei+pettäminen+tuo+onnea,+ole+mikään+välifiksikään.Kaikki+ongelmat+ovat+aina+läsnä,+ja+niin+kauan,+kunnes+ne+käsittelee+oikeasti.On+lopputulos+sitten+mikä+tahansa,+niin+jokainen+ansaitsee+sen+verran+kunnioitusta,+että+ensin+vanha+pois+ja+sitten+uusi+jos+näin.