Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Toorealforyou
profiilit
Toorealforyou
Toorealforyou
Vapaa kuvaus
Ylpeästi syvällinen toisinajattelija💋
Aloituksia
1
Kommenttia
25
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
🌞♥️
14.09.2022 16:15
Aika+usein+sitä+tuppaa+altistumaan+heikoille+ajatuksille+silloin,+kuin+jokin+ontto+elämänvaihe+itsellä+menossa.
On+eri+asia+sitten,+jos+rakkaus+on+omassa+suhteessa+kuollut+ja+tietoisesti+tekee+jo+siirtoa+seuraavaa,+mutta+silloin+pitää+ensin+vapautua+vanhasta+aloittaakseen+mitään+uutta.
Itse+en+kyllä+eron+jälkeen+hyppäisi+heti+uuteen+suhteeseen+monestakaan+syystä,+enkä+varsinkaan+petaisi+uutta+tulille,+ennen+kuin+vanhakaan+finaalissa.
Ensi+vuonna+tulee+30v+siitä,+kun+ensimmäisen+kerran+näin+tulevan+mieheni♥️
Muistaakseni+tokaisi:+sun+kanssa+mun+on+pakko+päästä+tanssimaan,+lähtisitkö?💃😁+
Hyvin+on+samaan+rytmiin+menty,+että+ei+voi+valittaa😘
14.09.2022 15:57
Meillä+on+kaikilla+varmaan+oikean+ja+väärän+käsitys,+ainakin+edes+alkeellinen+sellainen.
Sinä+itse+ohjailet+sitä+,mitä+itsellesi+hyväksyt+tai+mitä+et.
Mä+ainakin+joko+sallin+tai+kiellän+itseltäni+asioita👍
Ei+se+sen+vaikeampaa+ole,+kun+kuuntelee+sisäistä+ääntään,+omaa+tervettä+itsekuria,+ei+lähde+houkutuksiin+mukaan,+toisin+sanoen+ei+ole+vietävissä.
Osaa+sanoa+ei!
14.09.2022 13:54
Olet+sä+kyllä+pölööjä😄+En+jatka+tätä+typerää+vääntöä+sun+kanssa👍
14.09.2022 13:46
Varatut+ihmiset+monesti+ihastuu+tai+jopa+rakastuu+tilanteissa,+missä+itsellä+on+jokin+tyhjä+tila+täytettävänään.
Sen+sijaan,+että+alkaa+ruokkimaan+tätä+tunnetta,+pitäisi+pysähtyä+ja+miettiä+todella,+mikä+elämässä/suhteessa+mättää,+että+tällaisia+tunteita+alkaa+heräämään..
Joskus+se+kertoo,+että+aika+siirtyä+eteenpäin.
Joskus+taas,+että+olet+jotain+henkisesti+vailla.
Joskus+sitä+vaan+haluaa+jotain+pientä+extra+kipinää+sydämeen.
En+mä+voi+sanoa,+että+et+sä+saa+noin+tuntea,+mutta+mä+voin+ohjata+sua+ajattelemaan,+miten+niiden+tunteiden+kanssa+pärjää+ilman+tekoihin+siirtymistä.
Näin+ollen+ihminen+kykenee+itse+hallitsemaan+näitä+tilanteita,+jos+joku+kielletty+tunne+alkaa+nousemaan+pintaan.
Olet+tekojesi+summa,+näin+nätisti+sanottuna⭐
14.09.2022 13:42
Ymmärsin+asian,+nou+hätä😊👍
14.09.2022 13:29
Tämän+kirjoituksen+tarkoitus+ei+ollut+nyt+uskonnollisesta+näkökulmasta,+että+vähän+vinoon+nyt+ajat+aihetta.
Jos+henkilön+kanssa+aviossa,+avossa,+missä+tahansa+suhteessa+oleminen+on+syystä+tai+toisesta+mahdotonta,+ylivaikeaa,+satuttavaa,+on+oikeus+todellakin+erota!
Meidän+kulttuurissa+ei+ole+pakkoliittoja+vaan+perustuu+ihan+vapaaehtoisuuteen+yhdessäolo.
Olen+ollut+naimisissa+22v.
Minulla+ei+ole+tarvetta+erota+mutta+ymmärrän+jos+jonkun+muun+tilanne+on+jotain+muuta.+En+tod+lähde+kannustamaan+,että+kituuta+vain+liitossasi,+kerran+olet+avion+aikoinaan+valinnut+tms.++
Jos+liitto+ei+toimi,+velvollisuus+selvittää+sekä+yrittää+löytää+yhteistä+säveltä+vielä,+mikäli+mitään+tunteita+enää+jäljellä.
Väkivaltaa,+hyväksikäyttöä,+alistamista,+huonoa+kohtelua+ei+pidä+ottaa+päivääkään+vastaan!!
On+sitten+eri+asia,+jos+riidellään+jostain+mitättömistä+asioista+vain+päästäkseen+naputtamaan+jostain+aika+ajoin,+nämä+selviää...
.+En+tuomitse+kenenkään+eroja+en.
Kurkkaus+erotilastojen+vuosittaiseen+määrään+kaikista+solmituista+liitoista+on+toki+karua+faktaa.+
Olisi+hyvä+käydä+eron+syyt+kunnolla+läpi+syvää+harkintaa+käyttäen+ennen+eron+hakemista+sekä+miettiä+jo+ennen+papin+aamenta,+miksi+ylipäätään+haluaa+naimisiin.
Pelkkä:+MÄ+HALUUN+ei+tule+riittämään+ylläpitämään+elämänpituista+ihmissuhdetta.
Se+kysyy+tahtoa+ennen+kaikkea,+mutta+tämä+tahto+ei+tarkoita,+että+kaikki+kuuluu+kestää,+ei.
Esim.+pettäminen+on+juurikin+yksi+deal+breaker,+mitä+ei+tarvitse+katsella👍
14.09.2022 13:23
Ei+sun+älykkyys+oikein+riittänyt+ymmärtämään+tälle+kys.+henkilölle+laittamaani+kuittia,+että+parempi+sun+olla+jo+hiljaa,+kiitän💗
14.09.2022 12:55
No,+statukseltaan+vapaa+ihminen+voi+oman+moraalinsa+mukaan+jakaa+itseään+just+niin+paljon+kuin+perse+tai+kalu+kestää,+mutta+ei+se+parisuhteisiin+kuulu+jossa+lähtökohtaisesti+ollaan+kahdestaan.
En+ota+kantaa+"suhteisiin"+jossa+tällaisista+asioista+sovitaan+yhdessä+;saa+mennä+ja+panna+mutta+voisin+kyllä+väittää,+ettei+tällaiset+"suhdemuodot"+ainakaan+mitään+enemmistöä+edusta.
Kummasti+tuolla+petetyt+puolisot+itkee+ja+eroaa,+elämät+romuina.
Tuleeko+ansioitunut+olo+tällaisten+urotöiden+jälkeen,+kun+saa+perheet+rikki,+monet+ihmissuhteet+sekaisin,+omiin+lapsiin+pahimmoilleen+välit+poikki+jne.
Kalliiksi+tulee+panojen+hinnat👍
Onneksi+ei+omaa+elämää...💗
14.09.2022 11:23
Anteeksi+niin+nyt+vaan,+mutta+taisin+kuule+ihan+nauraa+räkäisesti+tälle+älykääpiölle+sekä+totesin+halveksivasti+englanniksi+vapaasti+suomennettuna:+jatka+uniasi,+turha+luulo+jne.
Olet+v+tyhmä,+kun+et+näin+yksinkertaista+asiaa+osaa+suomentaa😄
Mua+on+kyllä+pokailtu+läpi+elämän,+mutta+multa+ei+nim.+omaan+saa+vastakaikua,+kun+olen+avioliittovalani+vannonut♥️♥️♥️
Kaikki+naiset+kun+ei+ole+horoperseitä+eikä+kaikki+miehetkään👍
Tämä+palsta+nyt+on+oikea+huorien+tyyssija.
Toki+ei+voi+kauhalla+vaatia+näin+rajoittuneessa+mestassa😁
Koulutustaso+ei+voi+olla+kovin+korkea..
14.09.2022 11:12
Pettäminen+ei+ole+kyllä+avarakatseisuutta.
Jos+omassa+suhteessa+on+asiat+huonosti,+ei+ne+vieraalla+parannu.
Vapaat,+avoimet+suhteet+eivät+ole+kyllä+mitään+parisuhteita,+missä+petetään+luvan+kanssa.
Täällä+huomaa+kyllä,+miten+sallittua+toisille+on+vähän+kävästä+muualla,+mutta+miten+olisi+sen+toisen+osapuolen+mielipide+asiaan?
Minun+siunausta+pettureille+ei+tule+sorry👍
Sinkkuna+voi+sitten+jakaa+rakkauttaan+pitkin+kyliä+niin+paljon+kuin+sielu+sietää,+mutta+ei+se+avoon-+avioon,+sitoutuneeseen+suhteeseen+yl.+ottaen+kuulu.
Pettureille+toivon+petetyksi+tulemista,+sen+ansaitsevat👍👍👍👍
14.09.2022 07:46
Et+selkeästikkään+osaa+kieliä+you+idiot😚
14.09.2022 07:36
Aika+suhteellisen+typerä+ja+tyhjä+kommentti+sulta.
Puhuin+moraalittomista+ihmisistä,+jotka+varattuina+huoraavat+ja+itkevät+toisten+perään+vaikka+puoliso+himassa.
Mun+mies+voisi+lähteä+jos+hänestä+siltä+tuntuisi.
En+häntä+ole+väkisin+29v+vierellä+pitänyt+enkä+pitäisi.
Hänellä+ei+selkeästikkään+ole+ollut+tarvetta+katsella+vieraita+naisia,+kun+näytän+ihan+riittävän+hänelle,+kuin+hän+myös+mulle.
Aloitukseni+aihe+ei+ollut+avioliittoni+vaan+täällä+olevat+pettävät+siipat+salarakkaineen.
Minulla+on+moraalia,+kuin+myös+miehelläni+eli+me+emme+ole+jutun+aihe+tässä,+kiitos😊♥️+
Ja+kyllä,+minulla+on+todella+hyvä+mies,+vituttaako?
13.09.2022 21:59
Jos+mun+mies+kävis+haaveilemassa+toisista+naisista+täällä,+niin+sanoisin,+että+hra+on+hyvä+vaan😁👍
Ei+toi+kauheasti+kyllä+näytä+muiden+perään+olevan,+ikävä+tuottaa+pettymys+sulle....
Mulla+ei+ole+tarvetta+haikailla+vieraiden+miesten+perään,+kun+hyvä+mies+kotona♥️
Pettäminen+ei+kuulu+mun+tapoihin+vaikka+toki+voisin+sitä+tehdä,+jos+olisin+moraaliton+letukka,+niin+kuin+jotkut+täällä.
En+tarvitse+ukkomiehen+munaa,+kuin+en+sinkunkaan.
Mulla+on+sitä+varten+oma+munamies+himassa😄++
+
Ei+avioelämä+ole+kenelläkään+aina+herkkua,+mutta+mitään+ylitsepääsemätöntä+ei+ole+näihin+vuosiin+ollut.
Hyvä+valinta+toisin+sanoen👍👍👍
Jos+tunteet+joskus+muuttuisi+puolin+tai+toisin,+niin+minä+antaisin+toisen+mennä♥️
Ei+ole+vielä+ainakaan+lähtenyt++enkä+minä+ja+yhteistä+taivalta+aika+pitkä+siivu+takana😚💖
13.09.2022 16:27
Nämä+sun+argumentit+ei+nyt+oikein+sovi+samaan+lauseeseen,+mutta+empä+jää+nyt+nussimaan+tätä+aihetta+kanssasi+enempää😁
Elämä+on+siitä+mielenkiintoista,+että+tunteet+"täydellisenkin"+kanssa+voi+muuttua+joko+omalta+puolelta+tai+toisen.
Et+voi+vaikuttaa+toisen+tunnemaailmaan+sinusta,+jos+se+muuttuu.
Siinä+sitten+"täydellisen"+partnerin+käsitys+taas+kummasti+saa+uusia+näkökulmia.
Kivaa+niin+kauan,+kun+idyllisyys+säilyy+tai+pikemminkin+se+oma+käsitys+siitä.+
Ei+meistä+ketään+ole+designattu+mittatilaustyönä+toisillemme.
On+vain+ihmisiä,+kenen+kanssa+tuntuu+luontevammalta+olla,+elää,+jakaa+ajatusmaailmaa.
Elämä+on+muuttuvaa,+liikkuvaa.
Mitään+takeita+mistään+ei+ole+mutta+hyvässä+lykyssä+tietyt+persoonat+kykenee+elämään+toistensa+kanssa+läpi+elämän.
Ei+se+ole+välttämättä+edes+rakkaus+,mikä+siinä+liimana+toimii,+vaan+samanhenkisyys+sekä+yhteinen+arvomaailma.
13.09.2022 16:01
Mun+ei+tarvii+haaveilla,+kun+olen+onnellisesti+aviossa♥️
13.09.2022 15:46
Kiitos....
Pakkosuhteita+kun+ei+ole,+fakta.
On+sitten+oma+arvokysymys,+mikä+on+itselle+tärkeintä+elämässä.
Aito+onnellisuus+vai+kulissi?
Ennemmin+tai+myöhemmin+asia+tulee+eteen+valintojen+kera.
Avioliitto-ongelmat+harvemmin+ratkeaa+ulkoistamalla+ne+muualle.
Jos+rakkaus+on+kuollut+eikä+yhteiseloon+ole+enää+halukkuutta,+niin+vaihtoehdoksi+ei+jää+kuin+luopuminen+sekä+ajan+saatossa+uuden+alku.
Kaikkea+kun+ei+voi+saada,+niin+kivaa+kuin+se+olisikin.
On+päätös+jäädä+sekä+lähteä.+
Näitä+päätöksiä+kun+on+vaan+pakko+joskus+tehdä,+päästäkseen+itse+sellaiseen+elämään,+mikä+on++tyydyttävää.
Ei+pettäminen+tuo+onnea,+ole+mikään+välifiksikään.
Kaikki+ongelmat+ovat+aina+läsnä,+ja+niin+kauan,+kunnes+ne+käsittelee+oikeasti.
On+lopputulos+sitten+mikä+tahansa,+niin+jokainen+ansaitsee+sen+verran+kunnioitusta,+että+ensin+vanha+pois+ja+sitten+uusi+jos+näin.
13.09.2022 12:26
Kaikilla+ei+ole+myöskään+sitä+kuuluisaa+elämää+eikä+kykyä+muodostaa+toimivaa+parisuhdetta+itselleen.
Laatunaiset+/+miehet+eivät+virittele+patjasuhteita+varattuihin,+eivätkä+muutenkaan+änge+itseään+pesiin,+mihin+heitä+ei+ole+kutsuttu.
13.09.2022 12:00
Yleensä+"panopuut"+kokee+heti+aiheelliSEKSI+tulla+puolustamaan+omaa+moraalitonta+kuviotaan.
Me+kaikki+ei+olla+kakkosia+hei=)
13.09.2022 11:53
Nää+oli+ihan+mun+omia+ajatuksia=)
Jotenkin+karsastan+idiotismia....
13.09.2022 11:40
1 / 2