Omia tunnetilojaan pystyy todella hallitsemaan!

Kuinka vietävissä on ihminen, joka joka tunteen perään lähtee liihoittelemaan?

Hei kun vähän ihastuu, niin maailma menee ympäri ja kaikki voisi jättää vaikka siihen paikkaan.
Kai sitä nyt ihmisellä joku itsekuri pitää löytyä ja ihan yleistä elämänhallintaa.
Ei joka silmäniskun tai hymyn taustalla ole elämää suurempi rakkaustarina odottamassa..
Onko ihmiset oikeasti niin lemmenkipeitä, että käsittävät pienetkin ystävällisyyden eleet suurena kiinnostuksena?

Moraalit paukkuu pahemman kerran, kun varattunakaan oleminen ei toisia hetkauta.
Tungetaan itseään toisten liittojen väliin vaikka vapaita ihmisiä maa täynnä.
Mikä teitä ihmisiä oikein vaivaa?
En ole aikoihin täällä käynyt näitä juttuja lukemassa, mutta nyt eksyin, kun olin ottamassa kantaa poliittisiin asioihin toisessa osiossa.

Täällä toistuu aina nämä samat kuviot;
varattua vongataan tai pannaan jo huolella, ikävä jotain, joka tuskin sanonut koskaan edes moi, mutta silti märkä päiväuni ollut jo toista vuosikymmentä jne.
Pitäisköhän oikeasti tehdä "reality check" ja hankkia terveellistä sisältöä elämään.

Jätetään varatut henkilöt suhteisiinsa ja jos sieltä pois haluavat, niin tekevät ne päätökset sitten ihan itse ja täysin yksin ilman tyrkky influenssaamista.
Ikävöidään ihan oikeassa kontaktissa olevia ihmisiä, joiden kanssa jotain pientä historiaakin pohjalla vaikka treffit, muutama tapaaminen, viestiä, sähkäriä, puheluita jne.
Ei ole mitään väärää tuntea, mutta elämä on liian lyhyt viettääkseen sitä haavemaailmoissa.
Tunteissakin on joku realism,i jota ihminen pystyy kyllä ihan itse säätelemään.
Menee hukkaan tuntea jotain, mikä ei joko perustu todellisuuteen tai siihen ei muuten vain vastata.
Saavuttaaksesi rakkautta, tarvitset vastatunteita.
Tämän selvittääksesi lähesty, ota riski ja tiedä.
Älä haaveile jostain hiljaa, vaan elä se tieto todeksi ottamalla asiasta oikeasti selvää!
Monet "ihastukset" loppuvat kuin seinään, kun saat tietää oikeasti totuuden, onko kohteellasi vastatunteita sekä kenties, kun pääset tutustumaan häneen in real life.
Mieli tekee kepposia pinkkeine laseineen toisin kuin oikeat kohtaamiset...

Toivottavasti saat rohkeutta totuuden selvittämiseen, se kannattaa!

72

683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko tämä kannanotto hehkulampppu - nallukka shouhun?

      • Nää oli ihan mun omia ajatuksia=)

        Jotenkin karsastan idiotismia....


      • Anonyymi
        Toorealforyou kirjoitti:

        Nää oli ihan mun omia ajatuksia=)

        Jotenkin karsastan idiotismia....

        Aika moni muukin, vaan silti se rönsyää..


      • Anonyymi
        Toorealforyou kirjoitti:

        Nää oli ihan mun omia ajatuksia=)

        Jotenkin karsastan idiotismia....

        Tuo tekstisi olisi ollut muuten ehkä jokseenkin vakavasti otettava, ilman tätä toisten tunteiden mitätöimistä kutsumalla sitä idiotismiksi. Idiotismia on tulla palstalle julistamaan omia naiiveja muka-fiksuja horinoita alter egollaan.

        Kun jokainen pitää huolta siitä omasta pöydästään niin ei muihin pöytiin ole tarvetta katsella, ja sinulle taas sanon, joka olet se nurkassa nyhjäävä tarjoilija, että ei kuulu sinulle pätkääkään. Kiitos. =)


      • Anonyymi

        Jos oli niin väärään osui. Ei kukaan ole ollut varattu missään kohtaa. Päinvastoin koko juttu on ollut hoidossa niin hyvin kuin ikinä mahdollista.

        Paasaat jostain avioliiton väliin tulemisesta mutta totuus on se että tässä ollaan ajateltu myös paljon sellaista jotai ei "sääntökirjan" mukaan todellakaan tarvitsisi, mutta kun osapuolena on oikea mies välittävällä sydämmellä niin asiat hoidetaan niinkuin ne kuuluu hoitaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo tekstisi olisi ollut muuten ehkä jokseenkin vakavasti otettava, ilman tätä toisten tunteiden mitätöimistä kutsumalla sitä idiotismiksi. Idiotismia on tulla palstalle julistamaan omia naiiveja muka-fiksuja horinoita alter egollaan.

        Kun jokainen pitää huolta siitä omasta pöydästään niin ei muihin pöytiin ole tarvetta katsella, ja sinulle taas sanon, joka olet se nurkassa nyhjäävä tarjoilija, että ei kuulu sinulle pätkääkään. Kiitos. =)

        Yleensä "panopuut" kokee heti aiheelliSEKSI tulla puolustamaan omaa moraalitonta kuviotaan.
        Me kaikki ei olla kakkosia hei=)


      • Anonyymi
        Toorealforyou kirjoitti:

        Yleensä "panopuut" kokee heti aiheelliSEKSI tulla puolustamaan omaa moraalitonta kuviotaan.
        Me kaikki ei olla kakkosia hei=)

        Taidat olla nimenomaan se kakkonen kun muiden säädöt noin kiinnostaa että ihan novellintynkää piti lähteä rustaamaan. Kyllä se joskus sinunkin puskaasi aurinko paistaa.

        =)


      • Anonyymi

        Liittyykö sinun mielestä kaikki teksti nykyään jo siihen yhden miehen showhun? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika moni muukin, vaan silti se rönsyää..

        Onko sulla jotenkin kenties jolllasta airot kadonneet avomerellä kun selität siitä miehen luomasta palstailluusiosta kuin olisi joku oikeakin hätä olemassa? Jo pukkaa tiedotusta joka tuutista. Taidat tietää, että olet munannut itsesi


    • Anonyymi

      Vähän samoja olen joskus miettinyt, että mikä siinä muka osalle ihmisistä on niin kovin vaikeaa. Ei mahdu minun ymmärrykseeni.

      • Kaikilla ei ole myöskään sitä kuuluisaa elämää eikä kykyä muodostaa toimivaa parisuhdetta itselleen.
        Laatunaiset / miehet eivät virittele patjasuhteita varattuihin, eivätkä muutenkaan änge itseään pesiin, mihin heitä ei ole kutsuttu.


      • Anonyymi
        Toorealforyou kirjoitti:

        Kaikilla ei ole myöskään sitä kuuluisaa elämää eikä kykyä muodostaa toimivaa parisuhdetta itselleen.
        Laatunaiset / miehet eivät virittele patjasuhteita varattuihin, eivätkä muutenkaan änge itseään pesiin, mihin heitä ei ole kutsuttu.

        Taidan olla yksinkertainen kun en ymmärrä miten palstailun voi rinnastaa patjasuhteeseen? Ei ainakaan mulla mikään patja ole mielessä kun täällä käyn romanttisesti haaveilemassa.

        En ymmärrä myöskään sitä, että täällä käydään arvostelemassa muidrn ihmisten tekemisiä. Kateellisuus paistaa monesti läpi kun joku on löytänyt tunteen josta itse saa vain haaveilla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidan olla yksinkertainen kun en ymmärrä miten palstailun voi rinnastaa patjasuhteeseen? Ei ainakaan mulla mikään patja ole mielessä kun täällä käyn romanttisesti haaveilemassa.

        En ymmärrä myöskään sitä, että täällä käydään arvostelemassa muidrn ihmisten tekemisiä. Kateellisuus paistaa monesti läpi kun joku on löytänyt tunteen josta itse saa vain haaveilla

        Mun ei tarvii haaveilla, kun olen onnellisesti aviossa♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidan olla yksinkertainen kun en ymmärrä miten palstailun voi rinnastaa patjasuhteeseen? Ei ainakaan mulla mikään patja ole mielessä kun täällä käyn romanttisesti haaveilemassa.

        En ymmärrä myöskään sitä, että täällä käydään arvostelemassa muidrn ihmisten tekemisiä. Kateellisuus paistaa monesti läpi kun joku on löytänyt tunteen josta itse saa vain haaveilla

        Se on varmaan tuon naisen oma mies joka käynyt jotain naista haikailemassa ja naisensa on normaalina ollut mustasukkainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on varmaan tuon naisen oma mies joka käynyt jotain naista haikailemassa ja naisensa on normaalina ollut mustasukkainen.

        Jos mun mies kävis haaveilemassa toisista naisista täällä, niin sanoisin, että hra on hyvä vaan😁👍
        Ei toi kauheasti kyllä näytä muiden perään olevan, ikävä tuottaa pettymys sulle....
        Mulla ei ole tarvetta haikailla vieraiden miesten perään, kun hyvä mies kotona♥️
        Pettäminen ei kuulu mun tapoihin vaikka toki voisin sitä tehdä, jos olisin moraaliton letukka, niin kuin jotkut täällä.
        En tarvitse ukkomiehen munaa, kuin en sinkunkaan.
        Mulla on sitä varten oma munamies himassa😄

        Ei avioelämä ole kenelläkään aina herkkua, mutta mitään ylitsepääsemätöntä ei ole näihin vuosiin ollut.
        Hyvä valinta toisin sanoen👍👍👍
        Jos tunteet joskus muuttuisi puolin tai toisin, niin minä antaisin toisen mennä♥️
        Ei ole vielä ainakaan lähtenyt enkä minä ja yhteistä taivalta aika pitkä siivu takana😚💖


      • Anonyymi
        Toorealforyou kirjoitti:

        Jos mun mies kävis haaveilemassa toisista naisista täällä, niin sanoisin, että hra on hyvä vaan😁👍
        Ei toi kauheasti kyllä näytä muiden perään olevan, ikävä tuottaa pettymys sulle....
        Mulla ei ole tarvetta haikailla vieraiden miesten perään, kun hyvä mies kotona♥️
        Pettäminen ei kuulu mun tapoihin vaikka toki voisin sitä tehdä, jos olisin moraaliton letukka, niin kuin jotkut täällä.
        En tarvitse ukkomiehen munaa, kuin en sinkunkaan.
        Mulla on sitä varten oma munamies himassa😄

        Ei avioelämä ole kenelläkään aina herkkua, mutta mitään ylitsepääsemätöntä ei ole näihin vuosiin ollut.
        Hyvä valinta toisin sanoen👍👍👍
        Jos tunteet joskus muuttuisi puolin tai toisin, niin minä antaisin toisen mennä♥️
        Ei ole vielä ainakaan lähtenyt enkä minä ja yhteistä taivalta aika pitkä siivu takana😚💖

        Aika ronskia kielenkäyttöä käytät.
        Toin vain tuumailuni julki.
        Minulla ei ole ihastuksia.


    • Anonyymi

      Toivottavasti sun heittelemään kiviröykkiöiden alta löytyy vielä ihmisiä :)

    • Anonyymi

      Ihan asia kirjoitus..., mutta itse olen sitä mieltä, kun tiedän monta varattua, jotka ovat suhteissaan toiseen vuosia, onhan se vaikea jättää se toinen, mutta se olisi oikein, mutta jokainen tekee nii kui parhaaksi näkee, en moraalisoi varattuja silti, jotka pettää. Olen samaa mieltä, että ottakaa oikeasti selvää, onko kiinnostusta toisella, mutta jos meet paukauttaa toiselle suoraan, ei hyvä, siinä voi viimeisetkin tunteet hävitä, niin pienestä, kun ne voikin hävitä, yks liike, väärä sana, mulle kävi näin, ne hävis kui tuhka tuuleen, mutta hyvä niin, en näe hänessä enää mitään. Tunnustelkaa, seuratkaa, kyllä sen vaan sitten huomaa.., sitten voi tehdä jotain. Täällä ei kyllä kannata haaveilla yhtää mitään, toivon että jokainen sen ymmärtäisi!

      • Kiitos....

        Pakkosuhteita kun ei ole, fakta.
        On sitten oma arvokysymys, mikä on itselle tärkeintä elämässä.
        Aito onnellisuus vai kulissi?

        Ennemmin tai myöhemmin asia tulee eteen valintojen kera.
        Avioliitto-ongelmat harvemmin ratkeaa ulkoistamalla ne muualle.
        Jos rakkaus on kuollut eikä yhteiseloon ole enää halukkuutta, niin vaihtoehdoksi ei jää kuin luopuminen sekä ajan saatossa uuden alku.
        Kaikkea kun ei voi saada, niin kivaa kuin se olisikin.

        On päätös jäädä sekä lähteä.
        Näitä päätöksiä kun on vaan pakko joskus tehdä, päästäkseen itse sellaiseen elämään, mikä on tyydyttävää.
        Ei pettäminen tuo onnea, ole mikään välifiksikään.
        Kaikki ongelmat ovat aina läsnä, ja niin kauan, kunnes ne käsittelee oikeasti.
        On lopputulos sitten mikä tahansa, niin jokainen ansaitsee sen verran kunnioitusta, että ensin vanha pois ja sitten uusi jos näin.


      • Anonyymi
        Toorealforyou kirjoitti:

        Kiitos....

        Pakkosuhteita kun ei ole, fakta.
        On sitten oma arvokysymys, mikä on itselle tärkeintä elämässä.
        Aito onnellisuus vai kulissi?

        Ennemmin tai myöhemmin asia tulee eteen valintojen kera.
        Avioliitto-ongelmat harvemmin ratkeaa ulkoistamalla ne muualle.
        Jos rakkaus on kuollut eikä yhteiseloon ole enää halukkuutta, niin vaihtoehdoksi ei jää kuin luopuminen sekä ajan saatossa uuden alku.
        Kaikkea kun ei voi saada, niin kivaa kuin se olisikin.

        On päätös jäädä sekä lähteä.
        Näitä päätöksiä kun on vaan pakko joskus tehdä, päästäkseen itse sellaiseen elämään, mikä on tyydyttävää.
        Ei pettäminen tuo onnea, ole mikään välifiksikään.
        Kaikki ongelmat ovat aina läsnä, ja niin kauan, kunnes ne käsittelee oikeasti.
        On lopputulos sitten mikä tahansa, niin jokainen ansaitsee sen verran kunnioitusta, että ensin vanha pois ja sitten uusi jos näin.

        Kyllähän se näin on, mutta nämä miehet jotka tiedän rakastaa kahta naista, olen yrittänyt neuvoo, että jättää vanhan, mutta ei..onhan siinä oma pelkonsa..sitten kun tämä pari eroaa ja nämä toiset menee yhteen niin..oon onneni kukkoloilla, mä oon tässä hoputtanut ihmisiä eroamaan ja siinä onnistunutkin, mutta ihan heidän omaksi parhaaksi.


    • Anonyymi

      Jokainen voi ajatuksissaan haaveilla, ei se tarkoita, että tahtovat tehdä mitään asioille.

    • Anonyymi

      Aina rohkeus ei edes ole kannattavaa. Parempi kun on hiljaa vaan. Kaikki loppuu aikanaan.
      Voin itsestäni sanoa, etten edes halua mitään sen kummempaa. Ei haaveilu ketään vahingoita.

    • Psykologistiseen katsantoon kuuluu, että oletetaan yliminä, jolla on vapaa tahto. Harhakuva. Ei tällaista ole, vaikka mieli sellaisen otaksuu. Todellisuudessa kaikki tapahtuu KAUSAALISESTI tai SPONTAANISTI. Kolmas vaihtoehto ITSEOHJAAVUUS, on haavekuva. 🌹👀

    • Anonyymi

      No joillakin se matka tuntuu olevan aina kesken ja sitä samaa matkaa tehdään maailman tappiin asti. Ei se kaikilta osiltaan pelkkää idiotismia silti ole, enemmänkin haahuilua huuhailun haavemaailmassa :)

    • Anonyymi

      "Täällä toistuu aina nämä samat kuviot;
      varattua vongataan tai pannaan jo huolella, ikävä jotain, joka tuskin sanonut koskaan edes moi, mutta silti märkä päiväuni ollut jo toista vuosikymmentä jne.
      Pitäisköhän oikeasti tehdä "reality check" ja hankkia terveellistä sisältöä elämään." Täälläkö pannaan jo huolella? :D Jo sulla on palstapentti taas herutus päällä provoamiseen

    • Anonyymi

      Täällähän just jotkut ikävöi sen takia, että on tunteita eikä halua kenenkään liittoja mennä särkemään. Ei luulisi ketään haittaavan että täällä kirjoittelee ikävissään. Itse en menisi aikuisia ihmisiä neuvomaan miten pitää elää. Jokainen tekee ratkaisunsa itse ja on niistä vastuussa. Joskus voi todella käydä niin, että löytää sen elämänsä rakkauden silloin kun toinen on jo varattu. Kaikki ei tässä tilanteessa halua tyytyä toiseksi parempaan. Ja vaikka olisi avoin uusille mahdollisuuksille niin sellaista vaan ei tule kun tämä yksi on niin ainutlaatuinen.

      • Anonyymi

        Totta. On aika naivia kuvitella ettei ihmiset parisuhteen aikana ihastu kenenkään toiseen kuin omaan puolisoon. Silloin saattaa se haaveilu olla ainut vaihtoehto jos ei halua alkaa rikkomaan omaa tai toisen liittoa.


      • Anonyymi

        Ja sitten kun erotaan siitä toisesta "ainutlaatuisesta", niin päästäänkin seuraavaan UNIIKKIIN.
        Ettekö te pöteröt tajua, että olisi ihan fiksua katsoa peiliin, mikä itsessä mättää, kun näitä ainutlaatuisia menee elämä metsästäessä.
        Ei tule täydellistä koskaan vastaan, ymmärrätkö?
        Et voi kehittyä ihmisenä, kun et osaa mennä itseesi ollenkaan.
        Etsit onnea toisesta ihmisestä, sen sijaan, että ottaisit vastuun omasta onnellisuudestasi.
        Näin toimii henkilöt, jotka ovat näitä "elämän uhreja" sekä patalaiskoja vaikuttamaan itse elämänsä sisältöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten kun erotaan siitä toisesta "ainutlaatuisesta", niin päästäänkin seuraavaan UNIIKKIIN.
        Ettekö te pöteröt tajua, että olisi ihan fiksua katsoa peiliin, mikä itsessä mättää, kun näitä ainutlaatuisia menee elämä metsästäessä.
        Ei tule täydellistä koskaan vastaan, ymmärrätkö?
        Et voi kehittyä ihmisenä, kun et osaa mennä itseesi ollenkaan.
        Etsit onnea toisesta ihmisestä, sen sijaan, että ottaisit vastuun omasta onnellisuudestasi.
        Näin toimii henkilöt, jotka ovat näitä "elämän uhreja" sekä patalaiskoja vaikuttamaan itse elämänsä sisältöön.

        Tässä just esimerkki ihmisestä, joka pienestä tekstipätkästä repii analyysin toisesta ja osuu siinä niin harhaan kuin olla ja voi! Etkö ymmärrä, että ihminen on kehittynyt ihmisenä kun osaa olla yksin metsästelemättä yhtään ketään. Silloinhan juuri itse vaikuttaa elämänsä sisältöön kun kukaan ei määräile mitä pitää tehdä. Täydellisesti mulle sopiva on tullut jo vastaan niin että siinäkin olet väärässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä just esimerkki ihmisestä, joka pienestä tekstipätkästä repii analyysin toisesta ja osuu siinä niin harhaan kuin olla ja voi! Etkö ymmärrä, että ihminen on kehittynyt ihmisenä kun osaa olla yksin metsästelemättä yhtään ketään. Silloinhan juuri itse vaikuttaa elämänsä sisältöön kun kukaan ei määräile mitä pitää tehdä. Täydellisesti mulle sopiva on tullut jo vastaan niin että siinäkin olet väärässä.

        Nämä sun argumentit ei nyt oikein sovi samaan lauseeseen, mutta empä jää nyt nussimaan tätä aihetta kanssasi enempää😁
        Elämä on siitä mielenkiintoista, että tunteet "täydellisenkin" kanssa voi muuttua joko omalta puolelta tai toisen.
        Et voi vaikuttaa toisen tunnemaailmaan sinusta, jos se muuttuu.
        Siinä sitten "täydellisen" partnerin käsitys taas kummasti saa uusia näkökulmia.
        Kivaa niin kauan, kun idyllisyys säilyy tai pikemminkin se oma käsitys siitä.
        Ei meistä ketään ole designattu mittatilaustyönä toisillemme.
        On vain ihmisiä, kenen kanssa tuntuu luontevammalta olla, elää, jakaa ajatusmaailmaa.
        Elämä on muuttuvaa, liikkuvaa.
        Mitään takeita mistään ei ole mutta hyvässä lykyssä tietyt persoonat kykenee elämään toistensa kanssa läpi elämän.
        Ei se ole välttämättä edes rakkaus ,mikä siinä liimana toimii, vaan samanhenkisyys sekä yhteinen arvomaailma.


      • Anonyymi
        Toorealforyou kirjoitti:

        Nämä sun argumentit ei nyt oikein sovi samaan lauseeseen, mutta empä jää nyt nussimaan tätä aihetta kanssasi enempää😁
        Elämä on siitä mielenkiintoista, että tunteet "täydellisenkin" kanssa voi muuttua joko omalta puolelta tai toisen.
        Et voi vaikuttaa toisen tunnemaailmaan sinusta, jos se muuttuu.
        Siinä sitten "täydellisen" partnerin käsitys taas kummasti saa uusia näkökulmia.
        Kivaa niin kauan, kun idyllisyys säilyy tai pikemminkin se oma käsitys siitä.
        Ei meistä ketään ole designattu mittatilaustyönä toisillemme.
        On vain ihmisiä, kenen kanssa tuntuu luontevammalta olla, elää, jakaa ajatusmaailmaa.
        Elämä on muuttuvaa, liikkuvaa.
        Mitään takeita mistään ei ole mutta hyvässä lykyssä tietyt persoonat kykenee elämään toistensa kanssa läpi elämän.
        Ei se ole välttämättä edes rakkaus ,mikä siinä liimana toimii, vaan samanhenkisyys sekä yhteinen arvomaailma.

        Hyvänen aika, mitä ihmettä sinä oikein selität? Luuletko, että täällä ollaan jotakin lapsia, jotka eivät tiedä elämästä yhtään mitään. Tuntuu kuin olisit kasvanut jossakin kuplassa missä ei ole tilaa muille näkemyksille. Et edes voi ymmärtää miten erilaisia ihmisiä on olemassa. Sitä mukaa myös erilaisia liittoja. Sanotko mustelmille mukiloidulle vaimolle, että jatka vaan liitosda elämistä. Tai vaimolle, jonka mies on juonut perheen rahat niin, että ruokarahat pitää hakea kelasta. Nämä olivat vain muutama esimerkki liitoista joissa todellakaan ei ole hyvä olla.

        Minun kirjoituksessani ei ollut mitään ristiriitaista. Se vain ei sopinut sinun ajatusmalliisi, joten haet siitä olematonta vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvänen aika, mitä ihmettä sinä oikein selität? Luuletko, että täällä ollaan jotakin lapsia, jotka eivät tiedä elämästä yhtään mitään. Tuntuu kuin olisit kasvanut jossakin kuplassa missä ei ole tilaa muille näkemyksille. Et edes voi ymmärtää miten erilaisia ihmisiä on olemassa. Sitä mukaa myös erilaisia liittoja. Sanotko mustelmille mukiloidulle vaimolle, että jatka vaan liitosda elämistä. Tai vaimolle, jonka mies on juonut perheen rahat niin, että ruokarahat pitää hakea kelasta. Nämä olivat vain muutama esimerkki liitoista joissa todellakaan ei ole hyvä olla.

        Minun kirjoituksessani ei ollut mitään ristiriitaista. Se vain ei sopinut sinun ajatusmalliisi, joten haet siitä olematonta vikaa.

        Ei millään pahalla mutta jos katselee tämän palstan älykkyystasoa, niin kyllä se aika alhainen on...
        Aikuiset ihmiset lässyttää jotain j, n, m- nainen paskaa ym.
        Eihän täällä oikeasti mitkään kaivatut kohtaa, toisilleen juttele.
        Illuusiota, mitä juurikin tämän palsta ruokkii.
        Kuinka tyhmä voi olla😄


    • Anonyymi

      Olet todella kaunis nainen, haluaisin panna sua.

      • Anonyymi

        Mitähän sun mies tykkää kun horoilet? 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän sun mies tykkää kun horoilet? 🤣

        Et selkeästikkään osaa kieliä you idiot😚


      • Anonyymi
        Toorealforyou kirjoitti:

        Et selkeästikkään osaa kieliä you idiot😚

        Sinä se idiootti olet muita ihmisiä arvostelet ja kun joku vieras sua liehittelee niin heti lähdet flirttiin mukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se idiootti olet muita ihmisiä arvostelet ja kun joku vieras sua liehittelee niin heti lähdet flirttiin mukaan.

        Anteeksi niin nyt vaan, mutta taisin kuule ihan nauraa räkäisesti tälle älykääpiölle sekä totesin halveksivasti englanniksi vapaasti suomennettuna: jatka uniasi, turha luulo jne.
        Olet v tyhmä, kun et näin yksinkertaista asiaa osaa suomentaa😄
        Mua on kyllä pokailtu läpi elämän, mutta multa ei nim. omaan saa vastakaikua, kun olen avioliittovalani vannonut♥️♥️♥️
        Kaikki naiset kun ei ole horoperseitä eikä kaikki miehetkään👍
        Tämä palsta nyt on oikea huorien tyyssija.
        Toki ei voi kauhalla vaatia näin rajoittuneessa mestassa😁
        Koulutustaso ei voi olla kovin korkea..


      • Anonyymi
        Toorealforyou kirjoitti:

        Anteeksi niin nyt vaan, mutta taisin kuule ihan nauraa räkäisesti tälle älykääpiölle sekä totesin halveksivasti englanniksi vapaasti suomennettuna: jatka uniasi, turha luulo jne.
        Olet v tyhmä, kun et näin yksinkertaista asiaa osaa suomentaa😄
        Mua on kyllä pokailtu läpi elämän, mutta multa ei nim. omaan saa vastakaikua, kun olen avioliittovalani vannonut♥️♥️♥️
        Kaikki naiset kun ei ole horoperseitä eikä kaikki miehetkään👍
        Tämä palsta nyt on oikea huorien tyyssija.
        Toki ei voi kauhalla vaatia näin rajoittuneessa mestassa😁
        Koulutustaso ei voi olla kovin korkea..

        Sinä se et osaa suomentaa kirjoituksesi tarkoittaa että mikä herrasmies uneksi vain
        ja suukon vielä annoit perään.
        Näytät olevan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se et osaa suomentaa kirjoituksesi tarkoittaa että mikä herrasmies uneksi vain
        ja suukon vielä annoit perään.
        Näytät olevan.

        Ei sun älykkyys oikein riittänyt ymmärtämään tälle kys. henkilölle laittamaani kuittia, että parempi sun olla jo hiljaa, kiitän💗


      • Anonyymi
        Toorealforyou kirjoitti:

        Ei sun älykkyys oikein riittänyt ymmärtämään tälle kys. henkilölle laittamaani kuittia, että parempi sun olla jo hiljaa, kiitän💗

        Oleppas sinä hiljaa. Sanoit herrasmieheksi joten vikittelit. Et ole älykäs kun vikittelet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oleppas sinä hiljaa. Sanoit herrasmieheksi joten vikittelit. Et ole älykäs kun vikittelet.

        Olet sä kyllä pölööjä😄 En jatka tätä typerää vääntöä sun kanssa👍


    • Anonyymi

      Sanahelinää elämä on

    • Anonyymi

      Työtä toimeentuloa

    • Anonyymi

      Sitten syödään vasta

    • Anonyymi

      Kivat huulitäytteet :D

    • Anonyymi

      Periaatteessa näin. Mutta aina asiat eivät ole näin yksinkertaisia ja mustavalkoisia.

    • Anonyymi

      Ahahah. Aloittaja notkuu suhdepalstoilla jäkättäen toisten väleihinänkeämisistä ja samalla kehuu kuinka on hyvä mies kotona?😄 Kuule, jos parisuhde on tiivis, vakaa ja hyvinvoiva niin siihen ei pääse väliin änkeämään ketään vaikka yrittäisi. Mutta entäs jos sun miehes ihastuis toiseen ja lähtis hänen peräänsä saadessaan vastakaikua, ketä sä silloin syytät? Et itseäs varmaankaan missään kohtaa? Eikä välttämättä tarvitsekaan, katsos kun tunteilleen ei kukaan mitään voi ja kun tarpeeks suureks kasvaa ne tunteet niin siinä usein käy kipeätä jollekulle. Mut hei, elämä, se lyhyt, jatkuu, ei sitä voi haaskata jos on mahdollisuus parempaan!

      • Aika suhteellisen typerä ja tyhjä kommentti sulta.
        Puhuin moraalittomista ihmisistä, jotka varattuina huoraavat ja itkevät toisten perään vaikka puoliso himassa.
        Mun mies voisi lähteä jos hänestä siltä tuntuisi.
        En häntä ole väkisin 29v vierellä pitänyt enkä pitäisi.
        Hänellä ei selkeästikkään ole ollut tarvetta katsella vieraita naisia, kun näytän ihan riittävän hänelle, kuin hän myös mulle.
        Aloitukseni aihe ei ollut avioliittoni vaan täällä olevat pettävät siipat salarakkaineen.
        Minulla on moraalia, kuin myös miehelläni eli me emme ole jutun aihe tässä, kiitos😊♥️
        Ja kyllä, minulla on todella hyvä mies, vituttaako?


      • Anonyymi
        Toorealforyou kirjoitti:

        Aika suhteellisen typerä ja tyhjä kommentti sulta.
        Puhuin moraalittomista ihmisistä, jotka varattuina huoraavat ja itkevät toisten perään vaikka puoliso himassa.
        Mun mies voisi lähteä jos hänestä siltä tuntuisi.
        En häntä ole väkisin 29v vierellä pitänyt enkä pitäisi.
        Hänellä ei selkeästikkään ole ollut tarvetta katsella vieraita naisia, kun näytän ihan riittävän hänelle, kuin hän myös mulle.
        Aloitukseni aihe ei ollut avioliittoni vaan täällä olevat pettävät siipat salarakkaineen.
        Minulla on moraalia, kuin myös miehelläni eli me emme ole jutun aihe tässä, kiitos😊♥️
        Ja kyllä, minulla on todella hyvä mies, vituttaako?

        Et ole siveä.


    • Anonyymi

      Aika surullinen ketju, joka kertoo ymmärtämättömyydestä muita kohtaan ja oikeasti elämänkokemuksen puutteestakin. Joo, kyllä tässä ketjussa monet korostaa omaa paremmuuttaan, fiksuuttaan ja elämänkokemusta, kun on tullut nähtyä sitä ja tätä. Jos ulkoisesti näet ja kohtaat eri asioita, mutta et sisäistä niitä lainkaan tai pysty katsomaan eri tavoin ajattelevien ja toimivien ihmisten näkemyksiä ja toimintoja vaan haluat toitottaa vain omaa mantraasi, olet loppujen viimeksi hyvin tyhjä ihminen. Mikä minut on tässä saanut surulliseksi tai toisaalta jopa hyvilleni, on oivallus että viereeni kaipaan tunneälykästä, suvaitsevaa ja fiksua ihmistä. Ihmistä, jolla on avarakatseisuutta ja kykyä nähdä asioiden taakse, sillä sitä tarvitaan niin suhteessa kuin muissakin elämän haasteissa selviämiseen. Oikeastaan muilla jutuilla ei oo niin väliä, ei älykkyydellä, varallisuudella, ulkonäöllä tms, sillä mitä iloa olisi miehestä, joka loistaisi älyllään, mutta jonka kanssa ei voisi aidosti keskustella mistään tai varakkuudella, ulkonäöllä, jos kaikki muu olisi tyhjää. Ja hei, palstan perusteella tiedän, että eipä semmoisia miehiä paljoa ole. Paljon enempi on keskeskenkasvuisia tai jollain tavalla itseään täynnä olevia miehiä, joille suhdekin on vain kilpailua ja peliä. Joku viisas joskus sanoi, että suhteessa ei kannattaisi kilpailla kuin yhdessä asiassa, siinä että kumpi tekee enemmän hyvää toiselle. Mutta ei, ei kannata, kun sillä toisella on kuitenkin jotain taka-ajatuksia tai se saa nyt enemmän ym. jep tosi kantavia ajatuksia.

      • Pettäminen ei ole kyllä avarakatseisuutta.
        Jos omassa suhteessa on asiat huonosti, ei ne vieraalla parannu.
        Vapaat, avoimet suhteet eivät ole kyllä mitään parisuhteita, missä petetään luvan kanssa.
        Täällä huomaa kyllä, miten sallittua toisille on vähän kävästä muualla, mutta miten olisi sen toisen osapuolen mielipide asiaan?
        Minun siunausta pettureille ei tule sorry👍
        Sinkkuna voi sitten jakaa rakkauttaan pitkin kyliä niin paljon kuin sielu sietää, mutta ei se avoon- avioon, sitoutuneeseen suhteeseen yl. ottaen kuulu.
        Pettureille toivon petetyksi tulemista, sen ansaitsevat👍👍👍👍


      • Anonyymi
        Toorealforyou kirjoitti:

        Pettäminen ei ole kyllä avarakatseisuutta.
        Jos omassa suhteessa on asiat huonosti, ei ne vieraalla parannu.
        Vapaat, avoimet suhteet eivät ole kyllä mitään parisuhteita, missä petetään luvan kanssa.
        Täällä huomaa kyllä, miten sallittua toisille on vähän kävästä muualla, mutta miten olisi sen toisen osapuolen mielipide asiaan?
        Minun siunausta pettureille ei tule sorry👍
        Sinkkuna voi sitten jakaa rakkauttaan pitkin kyliä niin paljon kuin sielu sietää, mutta ei se avoon- avioon, sitoutuneeseen suhteeseen yl. ottaen kuulu.
        Pettureille toivon petetyksi tulemista, sen ansaitsevat👍👍👍👍

        Sinkku joka on ottanut avioeron on vastuussa omalle aviopuolisolleen. Jos nimittäin eroaa avioliitosta ei raamatullisen syyn takia niin silloin syyllistyy pettämiseen vaikka olisi eron ottanut paitsi he jotka eivät uutta ota ei koske heitä.
        Että tuo sinun neuvosi että saa jakaa rakkautta pitkin kyliä on huono neuvo.
        Sellaiset ihmiset syyllistyvät huorin tekemiseen eli he huoraavaat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinkku joka on ottanut avioeron on vastuussa omalle aviopuolisolleen. Jos nimittäin eroaa avioliitosta ei raamatullisen syyn takia niin silloin syyllistyy pettämiseen vaikka olisi eron ottanut paitsi he jotka eivät uutta ota ei koske heitä.
        Että tuo sinun neuvosi että saa jakaa rakkautta pitkin kyliä on huono neuvo.
        Sellaiset ihmiset syyllistyvät huorin tekemiseen eli he huoraavaat.

        No, statukseltaan vapaa ihminen voi oman moraalinsa mukaan jakaa itseään just niin paljon kuin perse tai kalu kestää, mutta ei se parisuhteisiin kuulu jossa lähtökohtaisesti ollaan kahdestaan.
        En ota kantaa "suhteisiin" jossa tällaisista asioista sovitaan yhdessä ;saa mennä ja panna mutta voisin kyllä väittää, ettei tällaiset "suhdemuodot" ainakaan mitään enemmistöä edusta.
        Kummasti tuolla petetyt puolisot itkee ja eroaa, elämät romuina.
        Tuleeko ansioitunut olo tällaisten urotöiden jälkeen, kun saa perheet rikki, monet ihmissuhteet sekaisin, omiin lapsiin pahimmoilleen välit poikki jne.
        Kalliiksi tulee panojen hinnat👍
        Onneksi ei omaa elämää...💗


      • Anonyymi
        Toorealforyou kirjoitti:

        No, statukseltaan vapaa ihminen voi oman moraalinsa mukaan jakaa itseään just niin paljon kuin perse tai kalu kestää, mutta ei se parisuhteisiin kuulu jossa lähtökohtaisesti ollaan kahdestaan.
        En ota kantaa "suhteisiin" jossa tällaisista asioista sovitaan yhdessä ;saa mennä ja panna mutta voisin kyllä väittää, ettei tällaiset "suhdemuodot" ainakaan mitään enemmistöä edusta.
        Kummasti tuolla petetyt puolisot itkee ja eroaa, elämät romuina.
        Tuleeko ansioitunut olo tällaisten urotöiden jälkeen, kun saa perheet rikki, monet ihmissuhteet sekaisin, omiin lapsiin pahimmoilleen välit poikki jne.
        Kalliiksi tulee panojen hinnat👍
        Onneksi ei omaa elämää...💗

        En ole perheitä rikkinut. Eikä ole mitään panoja. Jokainen kantaa vastuun eletystä elämästä Jumalalle myös sinä.
        Kaikilla polvet notkistuu Herran edessä sitten kun kirjat avataan ei sinne taivaaseen pääse itseään jakamalla.


      • Anonyymi
        Toorealforyou kirjoitti:

        No, statukseltaan vapaa ihminen voi oman moraalinsa mukaan jakaa itseään just niin paljon kuin perse tai kalu kestää, mutta ei se parisuhteisiin kuulu jossa lähtökohtaisesti ollaan kahdestaan.
        En ota kantaa "suhteisiin" jossa tällaisista asioista sovitaan yhdessä ;saa mennä ja panna mutta voisin kyllä väittää, ettei tällaiset "suhdemuodot" ainakaan mitään enemmistöä edusta.
        Kummasti tuolla petetyt puolisot itkee ja eroaa, elämät romuina.
        Tuleeko ansioitunut olo tällaisten urotöiden jälkeen, kun saa perheet rikki, monet ihmissuhteet sekaisin, omiin lapsiin pahimmoilleen välit poikki jne.
        Kalliiksi tulee panojen hinnat👍
        Onneksi ei omaa elämää...💗

        Otat avioliitto lupauksen kevyesti kun mielestäsi sen voi halutessaan milloin vain purkaa. Lueppas raamattua jos eroaa ei raamatullisen syyn tähden ja ottaa uuden aviopuolison niin se on huorin tekemistä olitpa sinä mitä mieltä olet. Ja ne jotka elävät avoliitossa tekevät myös väärin.


      • Anonyymi
        Toorealforyou kirjoitti:

        Pettäminen ei ole kyllä avarakatseisuutta.
        Jos omassa suhteessa on asiat huonosti, ei ne vieraalla parannu.
        Vapaat, avoimet suhteet eivät ole kyllä mitään parisuhteita, missä petetään luvan kanssa.
        Täällä huomaa kyllä, miten sallittua toisille on vähän kävästä muualla, mutta miten olisi sen toisen osapuolen mielipide asiaan?
        Minun siunausta pettureille ei tule sorry👍
        Sinkkuna voi sitten jakaa rakkauttaan pitkin kyliä niin paljon kuin sielu sietää, mutta ei se avoon- avioon, sitoutuneeseen suhteeseen yl. ottaen kuulu.
        Pettureille toivon petetyksi tulemista, sen ansaitsevat👍👍👍👍

        Pahoittelut väärinymmärryksestäni aloitusta kohtaan, tosin väärinymmärryksen johtuu pitkälti siitä, että lukiessani ketjun muita viestejä, joissa aloitus oli selkeästi myös väärinymmärretty, niin jatkoin sitten ajatusketjua niihin, olen tuo eilen klo 23.32 kirjoittanut. Toki en mokasin voi selitellä muiden kirjoituksilla ja tekemisillä. Mutta pointsit aloituksesta siitä, että ihastumisia ja /tai rakastumista ei tuomita oli vapaa tai varattu, samoin kuin eroja ei tuomita vaan nimenomaan pettäminen tuomitaan, täällä kun monesti tuomitaan ihan mitä vaan, kun se on niin kivaa ja oikeutettua tuomita. Rehelliset keskustelut irl ihmisten kanssa ja reilusti ero, jonka jälkeen kimppaan uuden kanssa, olen samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahoittelut väärinymmärryksestäni aloitusta kohtaan, tosin väärinymmärryksen johtuu pitkälti siitä, että lukiessani ketjun muita viestejä, joissa aloitus oli selkeästi myös väärinymmärretty, niin jatkoin sitten ajatusketjua niihin, olen tuo eilen klo 23.32 kirjoittanut. Toki en mokasin voi selitellä muiden kirjoituksilla ja tekemisillä. Mutta pointsit aloituksesta siitä, että ihastumisia ja /tai rakastumista ei tuomita oli vapaa tai varattu, samoin kuin eroja ei tuomita vaan nimenomaan pettäminen tuomitaan, täällä kun monesti tuomitaan ihan mitä vaan, kun se on niin kivaa ja oikeutettua tuomita. Rehelliset keskustelut irl ihmisten kanssa ja reilusti ero, jonka jälkeen kimppaan uuden kanssa, olen samaa mieltä.

        Avioero kyllä se tuomitaan ja tuomitsija on Jumala.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otat avioliitto lupauksen kevyesti kun mielestäsi sen voi halutessaan milloin vain purkaa. Lueppas raamattua jos eroaa ei raamatullisen syyn tähden ja ottaa uuden aviopuolison niin se on huorin tekemistä olitpa sinä mitä mieltä olet. Ja ne jotka elävät avoliitossa tekevät myös väärin.

        Tämän kirjoituksen tarkoitus ei ollut nyt uskonnollisesta näkökulmasta, että vähän vinoon nyt ajat aihetta.
        Jos henkilön kanssa aviossa, avossa, missä tahansa suhteessa oleminen on syystä tai toisesta mahdotonta, ylivaikeaa, satuttavaa, on oikeus todellakin erota!
        Meidän kulttuurissa ei ole pakkoliittoja vaan perustuu ihan vapaaehtoisuuteen yhdessäolo.
        Olen ollut naimisissa 22v.
        Minulla ei ole tarvetta erota mutta ymmärrän jos jonkun muun tilanne on jotain muuta. En tod lähde kannustamaan ,että kituuta vain liitossasi, kerran olet avion aikoinaan valinnut tms.
        Jos liitto ei toimi, velvollisuus selvittää sekä yrittää löytää yhteistä säveltä vielä, mikäli mitään tunteita enää jäljellä.
        Väkivaltaa, hyväksikäyttöä, alistamista, huonoa kohtelua ei pidä ottaa päivääkään vastaan!!
        On sitten eri asia, jos riidellään jostain mitättömistä asioista vain päästäkseen naputtamaan jostain aika ajoin, nämä selviää...
        . En tuomitse kenenkään eroja en.

        Kurkkaus erotilastojen vuosittaiseen määrään kaikista solmituista liitoista on toki karua faktaa.
        Olisi hyvä käydä eron syyt kunnolla läpi syvää harkintaa käyttäen ennen eron hakemista sekä miettiä jo ennen papin aamenta, miksi ylipäätään haluaa naimisiin.
        Pelkkä: MÄ HALUUN ei tule riittämään ylläpitämään elämänpituista ihmissuhdetta.
        Se kysyy tahtoa ennen kaikkea, mutta tämä tahto ei tarkoita, että kaikki kuuluu kestää, ei.
        Esim. pettäminen on juurikin yksi deal breaker, mitä ei tarvitse katsella👍


      • Toorealforyou
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahoittelut väärinymmärryksestäni aloitusta kohtaan, tosin väärinymmärryksen johtuu pitkälti siitä, että lukiessani ketjun muita viestejä, joissa aloitus oli selkeästi myös väärinymmärretty, niin jatkoin sitten ajatusketjua niihin, olen tuo eilen klo 23.32 kirjoittanut. Toki en mokasin voi selitellä muiden kirjoituksilla ja tekemisillä. Mutta pointsit aloituksesta siitä, että ihastumisia ja /tai rakastumista ei tuomita oli vapaa tai varattu, samoin kuin eroja ei tuomita vaan nimenomaan pettäminen tuomitaan, täällä kun monesti tuomitaan ihan mitä vaan, kun se on niin kivaa ja oikeutettua tuomita. Rehelliset keskustelut irl ihmisten kanssa ja reilusti ero, jonka jälkeen kimppaan uuden kanssa, olen samaa mieltä.

        Ymmärsin asian, nou hätä😊👍


      • Anonyymi
        Toorealforyou kirjoitti:

        Tämän kirjoituksen tarkoitus ei ollut nyt uskonnollisesta näkökulmasta, että vähän vinoon nyt ajat aihetta.
        Jos henkilön kanssa aviossa, avossa, missä tahansa suhteessa oleminen on syystä tai toisesta mahdotonta, ylivaikeaa, satuttavaa, on oikeus todellakin erota!
        Meidän kulttuurissa ei ole pakkoliittoja vaan perustuu ihan vapaaehtoisuuteen yhdessäolo.
        Olen ollut naimisissa 22v.
        Minulla ei ole tarvetta erota mutta ymmärrän jos jonkun muun tilanne on jotain muuta. En tod lähde kannustamaan ,että kituuta vain liitossasi, kerran olet avion aikoinaan valinnut tms.
        Jos liitto ei toimi, velvollisuus selvittää sekä yrittää löytää yhteistä säveltä vielä, mikäli mitään tunteita enää jäljellä.
        Väkivaltaa, hyväksikäyttöä, alistamista, huonoa kohtelua ei pidä ottaa päivääkään vastaan!!
        On sitten eri asia, jos riidellään jostain mitättömistä asioista vain päästäkseen naputtamaan jostain aika ajoin, nämä selviää...
        . En tuomitse kenenkään eroja en.

        Kurkkaus erotilastojen vuosittaiseen määrään kaikista solmituista liitoista on toki karua faktaa.
        Olisi hyvä käydä eron syyt kunnolla läpi syvää harkintaa käyttäen ennen eron hakemista sekä miettiä jo ennen papin aamenta, miksi ylipäätään haluaa naimisiin.
        Pelkkä: MÄ HALUUN ei tule riittämään ylläpitämään elämänpituista ihmissuhdetta.
        Se kysyy tahtoa ennen kaikkea, mutta tämä tahto ei tarkoita, että kaikki kuuluu kestää, ei.
        Esim. pettäminen on juurikin yksi deal breaker, mitä ei tarvitse katsella👍

        Raamatun mukaan ei ole. On vain yksi syy jonka takia saa erota ja jos eroaa ei raamatullisen syyn takia niin ei saa enää ottaa uutta aviopuolisoa. 🙂👍


    • Anonyymi

      Tää on tää mies joka esiintyy röllittärenä. Tää nainen on se röllitär kateellinen muija, joka ei tiedä että sen mies on pettänyt sitä sen miehen parhaan ”kaverin” kanssa lukuisia kertoja heidän suhteen ja avioliiton aikana ja soitellut ja hakkerointi exänsä puhelimen. Ei muuta sanottavaa.

      • Anonyymi

        Aloittajako joo voi olla?


    • Anonyymi

      Mitä te tytöt oikein riitelette !

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä omia tunne tiloja pystyy hallitsemaan. Jos on sattunut ihastumaan johonkin toiseen ja antaa sen tunteen mennä menojaan. Sekin on hallitsemista kun pysyy avioliittossa.

      • Varatut ihmiset monesti ihastuu tai jopa rakastuu tilanteissa, missä itsellä on jokin tyhjä tila täytettävänään.
        Sen sijaan, että alkaa ruokkimaan tätä tunnetta, pitäisi pysähtyä ja miettiä todella, mikä elämässä/suhteessa mättää, että tällaisia tunteita alkaa heräämään..
        Joskus se kertoo, että aika siirtyä eteenpäin.
        Joskus taas, että olet jotain henkisesti vailla.
        Joskus sitä vaan haluaa jotain pientä extra kipinää sydämeen.
        En mä voi sanoa, että et sä saa noin tuntea, mutta mä voin ohjata sua ajattelemaan, miten niiden tunteiden kanssa pärjää ilman tekoihin siirtymistä.
        Näin ollen ihminen kykenee itse hallitsemaan näitä tilanteita, jos joku kielletty tunne alkaa nousemaan pintaan.
        Olet tekojesi summa, näin nätisti sanottuna⭐


      • Anonyymi
        Toorealforyou kirjoitti:

        Varatut ihmiset monesti ihastuu tai jopa rakastuu tilanteissa, missä itsellä on jokin tyhjä tila täytettävänään.
        Sen sijaan, että alkaa ruokkimaan tätä tunnetta, pitäisi pysähtyä ja miettiä todella, mikä elämässä/suhteessa mättää, että tällaisia tunteita alkaa heräämään..
        Joskus se kertoo, että aika siirtyä eteenpäin.
        Joskus taas, että olet jotain henkisesti vailla.
        Joskus sitä vaan haluaa jotain pientä extra kipinää sydämeen.
        En mä voi sanoa, että et sä saa noin tuntea, mutta mä voin ohjata sua ajattelemaan, miten niiden tunteiden kanssa pärjää ilman tekoihin siirtymistä.
        Näin ollen ihminen kykenee itse hallitsemaan näitä tilanteita, jos joku kielletty tunne alkaa nousemaan pintaan.
        Olet tekojesi summa, näin nätisti sanottuna⭐

        Ei ollut tyhjiä tiloja täytettävänä ihan muita syitä. Minun tapauksessa tekoja ei ole. Joten hallinta on pysynyt. 👍


    • Ei ehkä ihan hallitsemaan, mutta ohjailemaan.

      • Meillä on kaikilla varmaan oikean ja väärän käsitys, ainakin edes alkeellinen sellainen.
        Sinä itse ohjailet sitä ,mitä itsellesi hyväksyt tai mitä et.
        Mä ainakin joko sallin tai kiellän itseltäni asioita👍
        Ei se sen vaikeampaa ole, kun kuuntelee sisäistä ääntään, omaa tervettä itsekuria, ei lähde houkutuksiin mukaan, toisin sanoen ei ole vietävissä.
        Osaa sanoa ei!


      • Toorealforyou kirjoitti:

        Meillä on kaikilla varmaan oikean ja väärän käsitys, ainakin edes alkeellinen sellainen.
        Sinä itse ohjailet sitä ,mitä itsellesi hyväksyt tai mitä et.
        Mä ainakin joko sallin tai kiellän itseltäni asioita👍
        Ei se sen vaikeampaa ole, kun kuuntelee sisäistä ääntään, omaa tervettä itsekuria, ei lähde houkutuksiin mukaan, toisin sanoen ei ole vietävissä.
        Osaa sanoa ei!

        Niiin, ohjailee suuntaan mihin tietää tahtovan, mutta tunteita ei välttis hallitse, vain tekoja.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Niiin, ohjailee suuntaan mihin tietää tahtovan, mutta tunteita ei välttis hallitse, vain tekoja.

        Aika usein sitä tuppaa altistumaan heikoille ajatuksille silloin, kuin jokin ontto elämänvaihe itsellä menossa.
        On eri asia sitten, jos rakkaus on omassa suhteessa kuollut ja tietoisesti tekee jo siirtoa seuraavaa, mutta silloin pitää ensin vapautua vanhasta aloittaakseen mitään uutta.
        Itse en kyllä eron jälkeen hyppäisi heti uuteen suhteeseen monestakaan syystä, enkä varsinkaan petaisi uutta tulille, ennen kuin vanhakaan finaalissa.
        Ensi vuonna tulee 30v siitä, kun ensimmäisen kerran näin tulevan mieheni♥️
        Muistaakseni tokaisi: sun kanssa mun on pakko päästä tanssimaan, lähtisitkö?💃😁
        Hyvin on samaan rytmiin menty, että ei voi valittaa😘


    • Anonyymi

      Hyvä kirjoitus👏

      • 🌞♥️


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4743
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1536
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1102
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1081
    Aihe