Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Valtteri66
Valtteri66
Valtteri66
Vapaa kuvaus
Ei se vielä juovuksis' oo
Joka pöydän alla on
Vaan se joka sieltä ei tilaa
Liittynyt 5v sitten
1
aloitusta ·
7
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
tykkään katselin pienenä kun sisko työnsi kätensä pikkuhousujen sisään oli kiihottavaa
16.08.2023 08:37
kiinnostaisiko++kuinka+äidin+kanssa++joskus+lapsena+++ja++siskokin+jollainlailla+mukana++++,,pitkä+tarina
11.09.2022 21:12
metsässä++ja++keräämässä+vaikka++marjoja++++yllättäin++pissahätä+ja+kultainen++suihku+++salaa+katselua++ehkä+muutakin
11.09.2022 21:04
kyllä+vanhapaa+miestä+nuori+nainen+aina+viehättää++vielä+kun+pukeutuu+kivasti
11.09.2022 21:00
Kyllä+on++näin
14.08.2021 23:06
nähdä+kun+nainen+käsittelee+hevosen+kalua+,+saisin+katsella+kun+hän+hieroo+sitä+ja+hyväilee+itseään+sillä
10.02.2021 19:33
siskon+kanssa+uimassa++olin++jotai+13+ja++sisko++muutaman+vuoden+vanhempi+,äiti+lämmitti+saunaa+ja+siskon+kanssa+oltiin+uimassa+siinä+pelleiltiin++ja++ruiskittiin+vettä+toistemme+päälle++sisko+sanoi+et+äiti+meni+sisällä+käymään+ja+kosketti+mukamas+vahingossa+mun+etumusta+ja+käski+oleen+hiljaa+++otti+mun+kädestä+kiinni+ja+hieroi+sillä+oman+uimaasun+alaosaa+tunsin+pehmeän+karvoituksen+ja++mullahan+aloi+kalu+seisoa+++kaivoi+mun+kalun+esille+ja+hieroi+sillä+oman+uimaasunsa+alaosaa++laukesin+hänen+käteensä++sisko+hymyili++ja++kysyi+haluunko+nähdä+hänen+pillunsa++,toki+halusin++ja+riisui+alaosansa++levitti+jalkojaan++ja+käski+koskettaan++no+tein+niin+ja+++sain+sormeni+hänen+sisälle++sisko+otti+käteni+pois+ja+hieroi+mun+kalua+pimppiään+vasten++sisälle+en+päässy+mutta+huulille+laukesin+,ainakin+mulle+jäi++hyvät+muistot++enkä+kadu++ja+siskon+kanssa+myöhemmin++jatkettiin+siitä++kun+tilaisuus+koitti+,,,pidin+hänen+alusvaatteitakin+aina+joskus+ja++sotkin
23.01.2021 07:32
1 / 1