Vapaa kuvaus

Raija Kaakkois-Suomesta toivottaa hyvää syksyä koko Suomen kansalle.

https://www.vauva.fi/users/raija-koo

Aloituksia

0

Kommenttia

1

1. 1.+Minkä+ikäinen+oot?522.+Millä+kirjaimella+sun+nimi+alkaa?R:llä+alkaa+ihan+oikeakin+etunimi3.+Mikä+on+sun+sukupuoli?Nainen4.+Käytkö+töissä?Kyllä+käyn5.+Jos+käyt,+mitä+teet+työksesi?Parturi-kampaaja6.+Onko+sulla+lemmikkiä?+Jos+on+niin+mikä?Ei+ole+lemmikkieläimiä+nyt.7.+Jos+ei+oo+niin+haluaisitko?En+usko.+Tykkään+kyllä+eläimistä,+mutta+en+nyt+halua+sellaista+vastuulleni.+8.+Onko+sulla+sisaruksia?+Jos+on+niin+kuinka+monta?Kaksi+sisarusta+on.++Pikkusisko+ja+pikkuveli,+eli+olen+sisaruskatraan+vanhin.+9.+Onko+sulla+lapsia?+Jos+on+niin+kuinka+monta?On+ihan+aikuinen+poika+minulla;+27+-vuotias.++Ja+onpa+minulla+jo+pieni+lapsenlapsikin+1+v.+10.+Jos+sulla+ei+oo+lapsia+niin+haluaisitko?-11.+Missä+päin+Suomea+asut?Kaakkois-Suomessa.+Aluetta+kutsutaan+myös+Etelä-Karjalaksi.+12.+Asutko+kerrostalossa,+rivitalossa,+omakotitalossa+vai+missä?Kerrostalossa.13.+Onko+sun+vanhemmat+yhdessä+vai+eronneet?Eronneet+ja+lisäksi+isä+on+kuollut.++Äiti+on+elossa+ja+hän+on+nyt+71+v.+14.+Mikä+on+sun+suurin+unelma?Elää+terveenä+ja+hyvävointisena+ainakin++90-vuotiaaksi.+15.+Onko+sulla+tyttö-/poikaystävää?Minulla+on+aviomies.+++Ja+lisäksi+paljon+ystäviä.+:)16.+Onko+sulla+autoa?Ei+enää.+Ajokortti+löytyy+kyllä,+mutta+autoa+ei+ole.17.+Jos+sulla+on+auto+niin+minkä+merkkinen?Minulla+oli+joskus+Nissan,+mutta+ei+enää.+18.+Mikä+on+sun+lempiruoka?-Intialainen+ruoka.++Siis+se+maahan+on+ihan+kamala,+mutta+ruoka+on+ihanaa.+19.+Entä+lempieläin?Jättiläispanda.+20.+Onko+sulla+lempiväriä?Niitä+on+monta,+joita+tykkään+yhdistellä+mm.+vaatteissa.++Sininen,+musta,+punainen,+valkoinen.21.+Mikä+on+sun+lempivaate/lempiasu?Käytän+monenlaisia++vaatteita+ja+tykkään+eri+tyyleistä.++Yleensä+pukeudun+naisellisesti+mutta+asiallisesti.++Yhtä+lempivaatetta+ei+ole,+mutta+sanotaan+että+erityinen+tunneside+on+erääseen+nahkatakkiin+jonka+ostin+20-vuotiaana.++En+juurikaan+käytä+sitä+enää,+mutta+se+on+tallessa.++22.+Mikä+on+sun+lempiherkku?Suklaa.++Erityisesti+Maraboun+suklaalevyt.23.+Haluaisitko+olla+kuuluisa?Riippuu+minkä+vuoksi+olisin+kuuluisa.++Jos+olisin+kuuluisa+kirjailija+tai+näyttelijä+niin+kyllä.++Sen+sijaan+en+haluaisi+olla+kuuluisa+mistään+rikoksesta+tai+edes+sellaisesta+kuin+joku+Yli-Viikari.+24.+Mitä+sovellusta+käytät+eniten?Gmail,+Facebook,+Spotify.+25.+Mikä+puhelin+sulla+on?Samsung+Galaxy+J7