Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
KAAMOKSENJUMALA1969
profiilit
KAAMOKSENJUMALA1969
KAAMOKSENJUMALA1969
Vapaa kuvaus
TAITEILIJA😃
Aloituksia
0
Kommenttia
36
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
ULKOISTETTU.
22.12.2021 18:31
Taidat+olla+Imbesilli,+joka+EI+Ymmärrä+PSYKOLOGIASTA+Yhtään+mitään,+joten+SINÄ+olet+se,+joka+Tarvitsee+sitä+Hoitoa+niin+siellä+Hoidossa+ollessasi+Ymmärrät,+että+olet+Oikeassa+paikassa.+Turhaan+sinäkin+Yrität+Loukata+Tunteitani,+että+Sisäistäisin+niitä+Negatiivisiä+asioita+omassa+Itsessäni+ja+Alkaisin+Syyllistämään+omaa+Itseäni.+Vahingoitat+vaan+Itseäsi+olemalla+PESSIMISTINEN.+Pessimististen+Ihmisten+elinikä+on+Lyhyt.
22.12.2021 18:03
Sinä+ITSE+sekoilet,+kun+ET+Yksinään+osaisi+hoitaa+Ongelmia+pois+omasta+elämästäsi+olemalla+YKSINÄÄN+eli+ITSENÄINEN+eikä+olemalla+SKITSOFREENIKKO+eli+Ihmisriippuvainen,+joka+hakisi+TUKEA+toiselta+Ihmiseltä+Omalle+elämälle.+Minä+osaan+hoitaa+ongelmia+pois+olemalla+ITSENÄINEN.+Kiitoksia,+kun+kerroit+omasta+Itsestäsi.
22.12.2021 17:50
Ulkoistettu+😁😆😄😃
22.12.2021 12:08
Jokjok..Jokeri.
17.12.2021 21:23
Junkkari+on+Ihmisen+Sukunimi.+Mitäs+sinä+Junkkarista?+Onko+se+Joku+Poliitikko?
17.12.2021 21:21
Miksi+sinun+täytyy+purkautua+täällä?+Miksi+et+voi+lopettaa+tuota+kirjoittamista?????????????
17.12.2021 01:28
Siitä+on+mennyt+jo+aikaa,+kun+viimeksi+sinun+Hiuksesi+Leikattiin+siis+Yli+5+Viikkoa.+Hiuksesi+kasvaa+Normaali+Nopeudella+ja+ne+eivät+ole+Kiharat.+Hyvää+Joulua&Onnellista+Uutta+Vuotta+2022.🙃🙂😛😉🤪😜😝🤔😋😃
16.12.2021 10:25
Vastauksellasi+EI+ole+PÄTEVYYTTÄ+Realismissa+siis+Miten+TODELLISUUDESSA+Itse+kunkin+Ihmisen+Omassa+Elämässä+Määrittyy+Henkilökohtaiset,+Yksityiset+asiat+ja+Yksityinen+Elämä+ja+ITSENÄISYYS.+Ja+te+muut+ette+Maksa+hoitoani,+koska+ensinnäkin+sitä+EI+ole+edes+olemassa!!!+Itse+Hoidan+Itseni+ITSENÄISESTI+ITSE+ilman+SKITSOFRENIAN+Ihmisriippuvuustekijöitä,+jotka+Yleensä+Esiintyy+TYTÖILLÄ+ja+NAISILLA!!!!!+PAINUKAA+HOITOON!!!!!
16.12.2021 09:55
Sitten,+kun+SINÄ+Mukavuuden+Hakija+Toisen+Ihmisen+Elämään+Katsottuna+olet+TÄYSIKÄINEN,+kun+sinulla+Esiintyy+jo+Nyt+Skitsofreniaan+liittyen+Monimuotoisia+Oireita,+joista+1+on+sinun+MASENNUS+ja+sanojesi+Järjestys+tuo+Mieleen,+että+olet+alle+175+cm+Pitkä+ja+Harva+se+Päivä+olet+Iloinen+ja+Sinulla+on+IHMISRIIPPUVUUSTEKIJÖIHIN+katsottuna+Eroavaisuuksia+Persoonassasi,+joten+sinun+Sukupuoli+on+vielä+Tyttö.+Jos+Sinä+jatkat+tuota+menoa+niin+Alistat+Itsesi+Itsetuhokäyttäytymiselle,+joka+esiintyy+ollessasi+n.+25-v.+Meillä+KAIKILLA+Maapallon+Ihmisillä+on+ollut+Iät+ja+Ajat+aina+Joku+Ongelma,+joten+sen+TÄYDELLISYYDEN+Voi+Kyllä+Unohtaa...Kirjoitat,+että+Kirjottas+edes+eli+Makaat+Sängyssäsi+VATSALLASI+ja+siten+Käsittelet+Älypuhelinta,+joka+EI+ole+Ericsson+Merkkinen.+Käyt+Suihkussa+n.+4+Kertaa+Viikossa.+Viestisi+sanat+paljastavat+myös,+että+Hiuksesi+ovat+Lyhyet...vaikuttaisi+olevan+Vaaleat.
16.12.2021 09:36
Vastauksellasi+EI+ole+PÄTEVYYTTÄ!!+SANANVAPAUSLAISSA+sanotaan,+että+Ihminen+saa+antaa+Tietoa+omasta+Elämästään+ilman,+että+VIRANOMAINENKAAN+siihen+puuttuu.+Jos+HÄVETTÄÄ+niin+omapa+on+Syysi,+kun+ALISTAT+Heikkouttasi+Lukemaan+Minun+asioita.+Toinen+ASIA+---♤♤♤♤♤♤+++++++++++++++++++♤♤♤♤♤♤♤♤♤+--》MINÄ+EN+OLE+MIKÄÄN+MIELESTELIJÄ,+mutta+TE+olette+näköjään+saaneet+MUKAVUUTEEN+liittyvän+Kasvatuksen,+joka+suuntautuu+muihin+Ihmisiin,+joiden+pitäisi+Huolehtia+tuollaisten+IHMISTEN+Mielenterveydestä,+että+olisi+Mukava+olla..Voi+Voi+Teitä+Raukkoja+😔😪😪😪+.....+.........+++++++.++++++.........+2Minä2+olen+Puolestaan+saanut+sen+TERVEEN+kasvatuksen+eli+Tarkoittaa+sitä,+että+ollaan+YKSIN,+ITSENÄINEN,+OLLAAN+OMASSA+ELÄMÄSSÄ,+TEHDÄÄN+YKSIN+SITÄ+MUKAVUUTTA+ITSELLEEN+Esim.+Valmistan+ITSE+Vaikka+Venäjän+PRESIDENTISTÄ+Vladimir+Putinista+Hyvinkin+Näyttävän+ÖLJYMAALAUKSEN+tai+Ruotsin+Prinsessoista.+Minun+Sormeni+EI+tee+mitä+sattuu+Taiteita!!+Itse+VALMENNAN+Itseni,+kuten+KAIKISSA+muissakin+Elämäni+asioissa.+Minä+Kunnioitan+ja+Arvostan+vain+ja+Ainoastaan+ITSENÄISIÄ+Ihmisiä+oman+Arvomaailman+Mukaisesti+ajateltuna.+VIESTEJÄ+EI+OLE+MIKÄÄN+PAKKO+LUKEA.+Syy+Miksi+KEHUN+Itseäni+on+Yksiselitteinen...Minua+EI+olla+Ikinä+kehuttu+Elämässäni+Kertaakaan..aina+vaan+pitää+Ihmisten+PURKAUTUA+Ihmisriippuvuustekijöiden+kanssa+Minun+ITSENÄISEEN+elämään,+jossa+olen+jo+Tehnyt+Voittamattoman+Maailmanennätyksen,+kun+aloitin+2-v.+Pikkupoikana+olemaan+YKSINÄÄN...EN+ole+Kertaakaan+tuohon+asiaan+Katsottuna+Pettynyt!!
16.12.2021 09:04
Vastauksellasi+EI+ole+PÄTEVYYTTÄ+mainitussa+asiassa.+Olet+SKITSOFREENIKKO,+Sosiopaatti+ja+Psykopaatti,+kun+ET+osaa+lukea,+kun+KIEROILET+Realismia+Ohittaen+SILMÄLAPUT+silmillä,+kuin+Hevosella+Hah+hah+haaa...yrität+saada+minut+Hermostumaan+HAH+HAH+HAA,+kun+ET+tule+Vastaan+SANOISSANI+--》-----》----------------》joka+annettiin+ennen+Syntymääni+Tapahduneiden+asioiden+johdosta+käyttööni+aikavälille+1995-2002,+joten,+kun+Kirjoitit,+että+--‐--‐--------》et+ollut+töissä+ja+sossu+maksoi+viulut+niin+Tiedoksi+sinulle+Vitun+Amerikkalainen+HORMOONIMORMOONIMAKAROONIAIVO+että+olin+Töissä+KAINUUN+MAAKUNNAN+PÄÄKIRJASTOSSA+vuonna+1995-1996+Välisenä+aikana,+mutta+YLI+Kuoleman+olevassa+Huoneistossa+Olevan+HOMEPITOISUUDEN+johdosta+Tuli+Masentumista,+kun+nimittäin+PÖLJÄKAHELI+se+Masennus+johti+siihen,+että+jouduin+hakeutumaan+Erilaisten+Oireiden+Johdosta+PSYKIATRISEEN+AVOHOITOON,+joten+Menetin+Työpaikan+täällä+Kajaanissa+ja+Tiedoksi+sinulle,+joka+ET+osaa+ensinnäkään+LUKEA+oikein+ja+Tulkita/Määritellä+Oikein+niin+Minä+Itse+Maksoin+Lääkkeet+ja+Vuokrat+---》joita+EI+Tarvitsisi+Maksaa+Tuollaisesta+Vuokrahuoneistosta+IKINÄ!!,+kuten+teen+Nykyäänkin+eli+Hoitoani+EI+Maksa+KAINUUN+SOTE,+kuten+joku+Skitsofreenikko+uskoo+asian+olevan+niin,+kun+Skitsofrenia+Määritellään+OIKEIN+niin,+että+uskotaan+Jotain+sellaista+MIKÄ+EI+ole+Totta+niin+Henkilöä+voidaan+Kutsua+silloin+MIELISAIRAAKSI+Esim.+Skitsofreenikoksi.+Olet+ostanut+Aivosi+jostain+Alennusmyynnistä,+kun+ET+Ymmärrä+Terveelliseen+EMPATIAAN+Katsottuna,+että+se+ASUNTO+ASIA+1995-2002+Teki+minusta+Työkyvyttömän+ja+SINÄ+olisit+KUOLLUT+tässä+Samassa+Asiassa+sinne+Huoneeseen+Alle+Puolessa+Vuodessa+(Puolesta+LASILLISESTA+Täysin+Pilaantunutta+Vettä,+jos+joisit+niin+sinä+olisit+joutunut+jo+Aikoja+sitten+ENSINNÄKIN+Pyörätuoliin+ja+sitten+Loppuiäksesi+SAIRAALAAN+ja+Sinun+KAATOPAIKKA+VARTALOSI+(Kentucky+YHDYSVALLAT)+++KYNTTILÄVARTALOSI+olisi+jo+Aikoja+sitten+SULANUT+Maan+Alle+ja+LIEKKISI+eli+AIVOSI+jo+pelkästään+KASVOIHISI+Puhallettuna+jo+Sammunut+siitä+jo+.....+.....+.....+.....,,,+joten+Laitappa+SUUSI+kiinni+ja+Opiskele+olemaan+minun+Elämäni+asioista+samaa+mieltä+tai+Mene+Hoitoon!!
15.12.2021 11:56
OIKEIN+🙃🙂🙃🙂😉😃😄
15.12.2021 08:32
😂🤣😅🤣😂😉🙃😉🙃😉🙃🙂🙂🙃😄😄😁😆😆😆😄😁😃😀😃😄😃🙃🙃🙃😉😉🙃🙂🙂🤣😂😂😂🤣😅🤣😂😂
13.12.2021 00:19
Tiedätkö+paljonko+on+1969-1960=?
Tiedätkö+sinä,+että+1+3=4+OIKEIN..HYVÄ😃🤪😄🙂+Tiedätkö+sinä+paljonko+on+VIINAA+jäljellä,+jos+siitä+otetaan+2DL+pois+Viinapullon+ollessaan+1L???
12.12.2021 03:09
En+minä+ole+mikään+KORONA+VIRUS,+joka+TAPPAA+Ihmisiä.+Lue+PÖLJÄ+oikein+vai+onko+sinulla+SILMÄLAPUT??
09.12.2021 09:15
Vastaa+KYSYMYKSEENI..miltä+sinusta+Tuntuisi,+jos+et+saa+olla+Rauhassa+VIIDEN+VUOSIKYMMENEN+aikana???+Ja+sinua+syytettäisiin+Viiden+Vuosikymmenen+aikana+sinulle+KUULUMATTOMISTA+asioista?+Jos+et+vastaa+asiallisesti+niin+olet+MIELISAIRAS...Skitsofreenikko+niin+MITÄ+SINÄ+TEKISIT...antaisitko+Tietoa+Sananvapauslakiin+Katsottuna?
09.12.2021 09:08
Nerous+Määritellään+110:stä+Ylöspäin+😃😃😃😃😃😃😃😃😃
06.12.2021 06:27
Olet+Oikeassa,+että+se+Pasi+on+KEHITYSVAMMAINEN!!+Minä+tein+Älykkyystestin+ja+Tulos+oli+114.+Lääkäreillä+tavallisesti+95.+Debiili+ja+Imbesilli+jotain+45.+Olen+erään+Tietokonepelin+VOITTAMATON+VOITTAJA+ollut+vuodesta+1994+alkaen..toiseksi+paras+oli+Listalla+JAPANI,+joka+piti+Ykköspaikkaa+Jatkuvasti+Pistemäärän+ollessaan+n.+250+000+ja+minulla+pistemäärä+n.+500+000+ja+tein+sen+Heti+Välittömästi+Harjoittelematta+kertaakaan+ja+siinä+samalla+näin+elämäni+Ensimmäisen+kerran+Yleensä+Tietokoneen.+Se+peli+lopetettiin+täällä+Maailmassa,+kun+huomattiin,+että+There+can+be+Only+ONE+😉🙃🙂🙃😉😉😄😃😀😃😄😁😆😉😉🤣😅🤣😂🤣😅🤣🤣😂😂😂😅😅😂😂+......+ja+sinun+Älykkyysosamäärä+on+2,5.
06.12.2021 06:21
Te+itse+Tulkitsette+minun+Viestini+Täysin+Väärin...Onko+sinun+lääkityksesi+aivan+kunnossa+ja+tasapainossa?+...+Teillä+EI+ole+yhtään+mitään+Oikeutta+Vedota+Mielenterveyteeni+ja+Lääkkeisiin.+Te+Itse+olette+Skitsofreenikkoja,+kun+uskotte+minusta+Asioita,+jotka+eivät+ole+TOTTA!!!+Hirteen+Meneminen+tarkoittaa+Sovellusta+nimeltään+HIRSIPUU!!
05.12.2021 04:48
1 / 2