Vapaa kuvaus

TAITEILIJA😃

Aloituksia

0

Kommenttia

36

1. ULKOISTETTU.
  2. Taidat+olla+Imbesilli,+joka+EI+Ymmärrä+PSYKOLOGIASTA+Yhtään+mitään,+joten+SINÄ+olet+se,+joka+Tarvitsee+sitä+Hoitoa+niin+siellä+Hoidossa+ollessasi+Ymmärrät,+että+olet+Oikeassa+paikassa.+Turhaan+sinäkin+Yrität+Loukata+Tunteitani,+että+Sisäistäisin+niitä+Negatiivisiä+asioita+omassa+Itsessäni+ja+Alkaisin+Syyllistämään+omaa+Itseäni.+Vahingoitat+vaan+Itseäsi+olemalla+PESSIMISTINEN.+Pessimististen+Ihmisten+elinikä+on+Lyhyt.
  3. Jokjok..Jokeri.
  4. Vastauksellasi+EI+ole+PÄTEVYYTTÄ!!+SANANVAPAUSLAISSA+sanotaan,+että+Ihminen+saa+antaa+Tietoa+omasta+Elämästään+ilman,+että+VIRANOMAINENKAAN+siihen+puuttuu.+Jos+HÄVETTÄÄ+niin+omapa+on+Syysi,+kun+ALISTAT+Heikkouttasi+Lukemaan+Minun+asioita.+Toinen+ASIA+---♤♤♤♤♤♤+++++++++++++++++++♤♤♤♤♤♤♤♤♤+--》MINÄ+EN+OLE+MIKÄÄN+MIELESTELIJÄ,+mutta+TE+olette+näköjään+saaneet+MUKAVUUTEEN+liittyvän+Kasvatuksen,+joka+suuntautuu+muihin+Ihmisiin,+joiden+pitäisi+Huolehtia+tuollaisten+IHMISTEN+Mielenterveydestä,+että+olisi+Mukava+olla..Voi+Voi+Teitä+Raukkoja+😔😪😪😪+.....+.........+++++++.++++++.........+2Minä2+olen+Puolestaan+saanut+sen+TERVEEN+kasvatuksen+eli+Tarkoittaa+sitä,+että+ollaan+YKSIN,+ITSENÄINEN,+OLLAAN+OMASSA+ELÄMÄSSÄ,+TEHDÄÄN+YKSIN+SITÄ+MUKAVUUTTA+ITSELLEEN+Esim.+Valmistan+ITSE+Vaikka+Venäjän+PRESIDENTISTÄ+Vladimir+Putinista+Hyvinkin+Näyttävän+ÖLJYMAALAUKSEN+tai+Ruotsin+Prinsessoista.+Minun+Sormeni+EI+tee+mitä+sattuu+Taiteita!!+Itse+VALMENNAN+Itseni,+kuten+KAIKISSA+muissakin+Elämäni+asioissa.+Minä+Kunnioitan+ja+Arvostan+vain+ja+Ainoastaan+ITSENÄISIÄ+Ihmisiä+oman+Arvomaailman+Mukaisesti+ajateltuna.+VIESTEJÄ+EI+OLE+MIKÄÄN+PAKKO+LUKEA.+Syy+Miksi+KEHUN+Itseäni+on+Yksiselitteinen...Minua+EI+olla+Ikinä+kehuttu+Elämässäni+Kertaakaan..aina+vaan+pitää+Ihmisten+PURKAUTUA+Ihmisriippuvuustekijöiden+kanssa+Minun+ITSENÄISEEN+elämään,+jossa+olen+jo+Tehnyt+Voittamattoman+Maailmanennätyksen,+kun+aloitin+2-v.+Pikkupoikana+olemaan+YKSINÄÄN...EN+ole+Kertaakaan+tuohon+asiaan+Katsottuna+Pettynyt!!
  5. Vastauksellasi+EI+ole+PÄTEVYYTTÄ+mainitussa+asiassa.+Olet+SKITSOFREENIKKO,+Sosiopaatti+ja+Psykopaatti,+kun+ET+osaa+lukea,+kun+KIEROILET+Realismia+Ohittaen+SILMÄLAPUT+silmillä,+kuin+Hevosella+Hah+hah+haaa...yrität+saada+minut+Hermostumaan+HAH+HAH+HAA,+kun+ET+tule+Vastaan+SANOISSANI+--》-----》----------------》joka+annettiin+ennen+Syntymääni+Tapahduneiden+asioiden+johdosta+käyttööni+aikavälille+1995-2002,+joten,+kun+Kirjoitit,+että+--‐--‐--------》et+ollut+töissä+ja+sossu+maksoi+viulut+niin+Tiedoksi+sinulle+Vitun+Amerikkalainen+HORMOONIMORMOONIMAKAROONIAIVO+että+olin+Töissä+KAINUUN+MAAKUNNAN+PÄÄKIRJASTOSSA+vuonna+1995-1996+Välisenä+aikana,+mutta+YLI+Kuoleman+olevassa+Huoneistossa+Olevan+HOMEPITOISUUDEN+johdosta+Tuli+Masentumista,+kun+nimittäin+PÖLJÄKAHELI+se+Masennus+johti+siihen,+että+jouduin+hakeutumaan+Erilaisten+Oireiden+Johdosta+PSYKIATRISEEN+AVOHOITOON,+joten+Menetin+Työpaikan+täällä+Kajaanissa+ja+Tiedoksi+sinulle,+joka+ET+osaa+ensinnäkään+LUKEA+oikein+ja+Tulkita/Määritellä+Oikein+niin+Minä+Itse+Maksoin+Lääkkeet+ja+Vuokrat+---》joita+EI+Tarvitsisi+Maksaa+Tuollaisesta+Vuokrahuoneistosta+IKINÄ!!,+kuten+teen+Nykyäänkin+eli+Hoitoani+EI+Maksa+KAINUUN+SOTE,+kuten+joku+Skitsofreenikko+uskoo+asian+olevan+niin,+kun+Skitsofrenia+Määritellään+OIKEIN+niin,+että+uskotaan+Jotain+sellaista+MIKÄ+EI+ole+Totta+niin+Henkilöä+voidaan+Kutsua+silloin+MIELISAIRAAKSI+Esim.+Skitsofreenikoksi.+Olet+ostanut+Aivosi+jostain+Alennusmyynnistä,+kun+ET+Ymmärrä+Terveelliseen+EMPATIAAN+Katsottuna,+että+se+ASUNTO+ASIA+1995-2002+Teki+minusta+Työkyvyttömän+ja+SINÄ+olisit+KUOLLUT+tässä+Samassa+Asiassa+sinne+Huoneeseen+Alle+Puolessa+Vuodessa+(Puolesta+LASILLISESTA+Täysin+Pilaantunutta+Vettä,+jos+joisit+niin+sinä+olisit+joutunut+jo+Aikoja+sitten+ENSINNÄKIN+Pyörätuoliin+ja+sitten+Loppuiäksesi+SAIRAALAAN+ja+Sinun+KAATOPAIKKA+VARTALOSI+(Kentucky+YHDYSVALLAT)+++KYNTTILÄVARTALOSI+olisi+jo+Aikoja+sitten+SULANUT+Maan+Alle+ja+LIEKKISI+eli+AIVOSI+jo+pelkästään+KASVOIHISI+Puhallettuna+jo+Sammunut+siitä+jo+.....+.....+.....+.....,,,+joten+Laitappa+SUUSI+kiinni+ja+Opiskele+olemaan+minun+Elämäni+asioista+samaa+mieltä+tai+Mene+Hoitoon!!