Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Anonyymi-ap

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauksia

182

3618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käyn kävelyllä, laitan jotain pientä purtavaa ja olen kotosalla. Ehkä otan vähän viiniä. Haaveissa olisi terveyden ylläpitäminen liikuntaa lisäämällä.

• Anonyymi00003

Mitäs urheilulajia aiot lisätä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Harrastan tällä hetkellä kävelyä 35 km viikossa. Lihaskuntoharjoittelu pitäisi saada takaisin hyvälle mallille, joten Asian pilates kiinnostaa.

• Anonyymi00004
        Mu5tasydän kirjoitti:

Harrastan tällä hetkellä kävelyä 35 km viikossa. Lihaskuntoharjoittelu pitäisi saada takaisin hyvälle mallille, joten Asian pilates kiinnostaa.

Mitä on asian pilates en ole ennen kuullutkaan ja nyt tulee viiden minuutin tauko pakko käydä tupakil

• Anonyymi00007
        Mu5tasydän kirjoitti:

Pilates on syvävenyttelyä.

https://youtu.be/EVzK30dOZ1I?si=TxKbxyLzIt3iVBMy

Tuossa esimerkki.

Kai venyttely hyvää tekee eli hyvä juttu

• Anonyymi00010

Otat viiniä aiotko lähteä johonkin esim tanssimaan tai johonkin jossa voisi olla sinkkumiehiä

• Anonyymi00019
        Mu5tasydän kirjoitti:

Pilates on syvävenyttelyä.

https://youtu.be/EVzK30dOZ1I?si=TxKbxyLzIt3iVBMy

Tuossa esimerkki.

Tehokkaan hyvännäköistä treeniä. Tuolla varmaan pysyy kroppa kunnossa säännöllisellä ja oikein tehtynä Naisille! > mieheltä

• Anonyymi00048

Mitä kuuluu

• Anonyymi00048 kirjoitti:

Mitä kuuluu

Kiitos kysymästä, tässähän tämä tosiaan lomaillessa menee. Mitä sinulle kuuluu?

• Anonyymi00070
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Lähden ilmiantamaan ja tarvittaessa ottamaan kiinni erästä roskaväkeä, jotka ampuvat raketteja tahallaan sivullisia päin!

• Anonyymi00074
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kyllä tuota tangoa, meinaan vaakatangoa.

• Anonyymi00087

Aina kuntoon kannattaa panostaa. Hyviä vointeja ensi vuodelle.

• Anonyymi00090
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Lähden ilmiantamaan ja tarvittaessa ottamaan kiinni erästä roskaväkeä, jotka ampuvat raketteja tahallaan sivullisia päin!

Olethan varovainen. Ikäviä nämä ihmiset, jotka ilo (parempi nimike olisi pahatulite) tulitteita ampuvat toisten päälle.

Milloin tämä touhuilu loppuu? Rahat taivaan tuuliin, vali vali ei oo rahaa ..

• Anonyymi00094

Kuulostaa hyvältä. Ajattelin tehdä samaa. Aletaanko seurustelemaan?

• Anonyymi00109
        UUSI

Joo kävelen ruokaallaan lounaaalle

• Anonyymi00110
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Lottamari kiihota mua tangatanssilla.

• Anonyymi00111
        UUSI

Voih, kun se meni jo... kymmeneeen vuoden rännikänni ja aivot narikkaan. Nyt on helpompi olla köyhä ja kippee... se on se gestapo, kun tappaa valikoimatta ihmisiä Suomessa.

• Anonyymi00147
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Keksikää tyypit jotain muuta urheilua kun keskustelupalstan juontaminen

• Anonyymi00148
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Otat viiniä aiotko lähteä johonkin esim tanssimaan tai johonkin jossa voisi olla sinkkumiehiä

Täytyy tsekkiä ne ukkomiehet eka, ainaki jollekki on kelvannu. Prööt multinikiigubbemonologille

• Anonyymi00149
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tehokkaan hyvännäköistä treeniä. Tuolla varmaan pysyy kroppa kunnossa säännöllisellä ja oikein tehtynä Naisille! > mieheltä

Sinä spinningsalin ikkunasta gubbe kurkistelet vai? Voi teitä peeping tomit

• Anonyymi00150
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Eikö niitä kestä gubbe selvinpäin?

• Anonyymi00151
        UUSI
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Hyvä- ole tyällistävä vaikutus mies sinäkii

• Anonyymi00152
        UUSI
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Kyllä tuota tangoa, meinaan vaakatangoa.

Ainahan työ voitte bucket listalle pistää

• Anonyymi00153
        UUSI
        Anonyymi00090 kirjoitti:

Olethan varovainen. Ikäviä nämä ihmiset, jotka ilo (parempi nimike olisi pahatulite) tulitteita ampuvat toisten päälle.

Milloin tämä touhuilu loppuu? Rahat taivaan tuuliin, vali vali ei oo rahaa ..

Se oli naapurim molotovin coctail färikynää netissä näkyy nyt

• Anonyymi00154
        UUSI
        Anonyymi00109 kirjoitti:

Joo kävelen ruokaallaan lounaaalle

Mussutusta ja astioiden aterimien kilinää

• Anonyymi00156
        UUSI
        Anonyymi00111 kirjoitti:

Voih, kun se meni jo... kymmeneeen vuoden rännikänni ja aivot narikkaan. Nyt on helpompi olla köyhä ja kippee... se on se gestapo, kun tappaa valikoimatta ihmisiä Suomessa.

Että ensin menee hutkintaan sitten vasta önnönöö

• Anonyymi00001

Ihan tavallinen päivä mulle. Paitsi ettei ole töitä.

En tee muutoksia tai lupauksia vuoden vaihtumisen vuoksi. Päiväkin vaihtuu, ja viikko, kuukausi, vuosikymmen.. Muutokset ja lupaukset liittyvät enemmänkin elämäntilanteisiin. Lupausten kanssa pitäisi muutenkin olla tarkkana ettei lupaile ehdottomasti sellaisia mitä ei todennäköisesti pidä.

xLiner

• Anonyymi00002

Kai nyt jotenkin juhlit uutta vuotta esim tekemällä keitettyjä nakkeja ja perunasalaattia tms

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kai nyt jotenkin juhlit uutta vuotta esim tekemällä keitettyjä nakkeja ja perunasalaattia tms

En syö nakkeja. Itsetehty perunasalaatti on kyllä hyvää, mutten tee sitäkään. Mulla on niin paljon ruokaa, että pärjään niillä monta viikkoa.

Sorruin kyllä ostamaan kaksi Budapest -suklaarasiaa, kun olivat 50% alennuksessa. Söin jo toisen ja ehkä, siis -ehkä- viimeisestä jää jotain huomiselle. (Olen ihan vtun luuseri noiden suklaiden kanssa 😩)

xLiner

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

En syö nakkeja. Itsetehty perunasalaatti on kyllä hyvää, mutten tee sitäkään. Mulla on niin paljon ruokaa, että pärjään niillä monta viikkoa.

Sorruin kyllä ostamaan kaksi Budapest -suklaarasiaa, kun olivat 50% alennuksessa. Söin jo toisen ja ehkä, siis -ehkä- viimeisestä jää jotain huomiselle. (Olen ihan vtun luuseri noiden suklaiden kanssa 😩)

xLiner

Sitä paitsi Budapestien syömisestä tulee huono olo seuraavaksi yöksi ja aamuksi, ihan kuin olisi krapulassa. Ja silti pitää mättää...

xLiner

• Anonyymi00005 kirjoitti:

xLiner

Äläpä puhu itsellesi niin rumasti. 🤔

• Anonyymi00008
        Mu5tasydän kirjoitti:

Puhunpas. Se on tehokasta. Hetken päästä vedän pari vahvaa happea, pärisytän pari peekelettä ja sisu vaan kasvaa!

Sopivalla kiukulla harmaista kivistäkin tulee sepeliä!

😊

xLiner

• Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

xLiner

Elämästä kuuluu nauttia ja suklaata saa syödä syömistä varten ne on tehty eli saat nauttia

• Anonyymi00011

Entäs aiotko bilettää esim vähän alkoa ja etsimään sitä herra oikeaa

• Anonyymi00013
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tuo on kyllä totta vähän ikävästi puhuu itsestään

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Elämästä kuuluu nauttia ja suklaata saa syödä syömistä varten ne on tehty eli saat nauttia

En mä edes oikeasti nauti niistä kuin ihan pienen hetken. Sitten ahmin vaan.

Jonkun tutkimuksen mukaan karkit aiheuttavat eniten hyvää mieltä siinä hyllyllä ollessaan. Tai pöydällä, tai missä nyt ovatkaan.. siis tietoisuus siitä että niitä tuossa ON.

Nyt kyllä mietin että veisin tuon toisen rasian vaikka naapurille... Vieläkin "krapula" eilisestä rasiasta.

xLiner

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Jonkun tutkimuksen mukaan karkit aiheuttavat eniten hyvää mieltä siinä hyllyllä ollessaan. Tai pöydällä, tai missä nyt ovatkaan.. siis tietoisuus siitä että niitä tuossa ON.

Nyt kyllä mietin että veisin tuon toisen rasian vaikka naapurille... Vieläkin "krapula" eilisestä rasiasta.

xLiner

Niitä kuuluukin ahmia ja tänään syöt sen toisen pois kyllä sinä suklaata tarvitset ja tosi kiva tietää että saat suklaata olis pussauksen paikka eli lento suukko lähti

• Anonyymi00016
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ja sitä paitsi, olen _ylipainoinen_. Vaikka vyötärön mitta on vielä suositusten sisällä, niin olo on epämukava. Syksy oli vähän hankala enkä ole päässyt liikkeelle siinä määrin kuin haluaisin...

Lisäksi mulla on sukurasitteena herkästi liian korkealle nousevat kolesteroliarvot.

Niin että ei mitään selittelyjä. (Ihanaa, alkaa sisu nousemaan.. 🤗)

xLiner

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ja sitä paitsi, olen _ylipainoinen_. Vaikka vyötärön mitta on vielä suositusten sisällä, niin olo on epämukava. Syksy oli vähän hankala enkä ole päässyt liikkeelle siinä määrin kuin haluaisin...

Lisäksi mulla on sukurasitteena herkästi liian korkealle nousevat kolesteroliarvot.

xLiner

Sit lihot kyllä joskus ja välil useamminkin saa syödä suklaata karkkeja tai leivonnaisia ei elämä saa olla vain ankeutta ja kaurapuuroo ei mitään muuta niin olis tosi ankee elämä

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Sit lihot kyllä joskus ja välil useamminkin saa syödä suklaata karkkeja tai leivonnaisia ei elämä saa olla vain ankeutta ja kaurapuuroo ei mitään muuta niin olis tosi ankee elämä

Ankeutta on mättää kaikkea moskaa!

Kaurapuuro on muuten tosi hyvää, ja siitä jää hyvä olokin.

Kävin tässä välissä vetämässä pari lyhyttä sarjaa leukoja sillä hyvällä kiukulla. Jestas että on raskasta...! Juu, kaurapuurolla eteenpäin, ehdottomasti.

xLiner

• Anonyymi00020
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Entäs aiotko bilettää esim vähän alkoa ja etsimään sitä herra oikeaa

En käytä alkoa. Tulen siitä tosi kipeäksi.

xLiner

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kävin tässä välissä vetämässä pari lyhyttä sarjaa leukoja sillä hyvällä kiukulla. Jestas että on raskasta...! Juu, kaurapuurolla eteenpäin, ehdottomasti.

xLiner

Kyllä mina uskon ja luulen että urheilet ja liikut ja syön vain kaurapuuroo aamupalaksi päivälliseksi lounaaksi ja iltapalaksi joka päivä niin oletko oikeasti onnellinen eli tarvitsisit oman miehen joka määrää sinut kainaloonsa kun istutte sohvalla tv tä katsellen ja kainalossa syöt esim suklaata onnellisena nikn se on kivaa se

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

xLiner

Ja sit saa syödä kaurapuuroo ja on ankeeta elämää kun joudutaan vanhustenkotiin ja sit ei nautita enään mistään ja laihdutaan

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

En käytä alkoa. Tulen siitä tosi kipeäksi.

xLiner

Tuo on hyvä juttu mutta ajattelin vaan jos alko auttaa siihen että osaat leperrellä ja liperrellä eli puhua mukavia miehille eritoten sille herra oikealle

• Anonyymi00025
        Mu5tasydän kirjoitti:

Koitan noudattaa ohjetta, että en valehtelisi itselleni. Kun olen heikko luuseri, niin olen. Jos olen ylipainoinen, niin olen. Jos olen tyhmä ja ruma, niin olen. Mitä sitten? Ihan ok. Riitän itselleni tällaisenakin. Ei mun tarvi olla tämän parempi itseni.

Hyvää mieltä on kiva houkutella. Esim. joku tekeminen, työ tai liikunta antaa hyvän olon.

Vastustan sitä että mennään oksu kurkussa peilin eteen hokemaan jotain omasta kauneudesta, kun oikeesti sieltä peilistä möllöttää väsynyt mörkö takaisin. Peiliin voi vilkaista sitten lenkin jälkeen, kun on hyvä olo - näky on aivan erilainen.

xLiner

• Anonyymi00027
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tuo on kyllä totta vähän ikävästi puhuu itsestään

Niin sää ite juonnat tälle läppääijälle sen itsensä larppaamasta hahmosta ku joku patologinen narratiivi minkä oot päässäs kehittänyt on sulle niin kovin tärkeä oot koska oot iha kukkuu. Sivusta naiselta jaksamisia ja voimia

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Puhunpas. Se on tehokasta. Hetken päästä vedän pari vahvaa happea, pärisytän pari peekelettä ja sisu vaan kasvaa!

😊

xLiner

No höh, puhu sitte. 😏

• Anonyymi00016 kirjoitti:

xLiner

No ei kai se ylipaino siitä mihinkään katoa, vaikka olisit kuinka ilkeä itsellesi ja toisaalta ei se silti tarkoita, että pitäs mennä ihan inlööv peilin eteen.

Voihan sitä sanoa itselleen vaikka, että "Vaikka oot läski, niin tykkään sinusta, koska..." (voit ite jatkaa sopivilla sanoilla / vahvuuksilla)

Tää on hyvä biisi (ja musavideo) kun alkaa läski ahdistamaan. Aika moni herkkusuu pystyy varmaankin samaistumaan.

Hella Cravings

https://youtu.be/ix3TbfwLv-w?si=vb0SvyBN44IENkFd

• Anonyymi00032
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Koitan noudattaa ohjetta, että en valehtelisi itselleni. Kun olen heikko luuseri, niin olen. Jos olen ylipainoinen, niin olen. Jos olen tyhmä ja ruma, niin olen. Mitä sitten? Ihan ok. Riitän itselleni tällaisenakin. Ei mun tarvi olla tämän parempi itseni.

Hyvää mieltä on kiva houkutella. Esim. joku tekeminen, työ tai liikunta antaa hyvän olon.

Vastustan sitä että mennään oksu kurkussa peilin eteen hokemaan jotain omasta kauneudesta, kun oikeesti sieltä peilistä möllöttää väsynyt mörkö takaisin. Peiliin voi vilkaista sitten lenkin jälkeen, kun on hyvä olo - näky on aivan erilainen.

xLiner

"Kun olen heikko luuseri, niin olen. Jos olen ylipainoinen, niin olen. Jos olen tyhmä ja ruma, niin olen."

Mitä sitten?

Tuo ruokkii negatiivisuutta ja sisäistä kriitikkoasi, se on haitallista sekä fyysisesti että psyykkisesti.

- Sheena

• Anonyymi00034
        Anonyymi00014 kirjoitti:

xLiner

Osta jotain hyvää jäätelöä, paljon parempaa kuin mikään suklaa ikinä.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00016 kirjoitti:

xLiner

Jos vyötärön mitta on suositusten mukainen niin et ole lihava. Ei niillä painolukemilla ole silloin väliä.

• Anonyymi00053
        Mu5tasydän kirjoitti:

No ei kai se ylipaino siitä mihinkään katoa, vaikka olisit kuinka ilkeä itsellesi ja toisaalta ei se silti tarkoita, että pitäs mennä ihan inlööv peilin eteen.

Voihan sitä sanoa itselleen vaikka, että "Vaikka oot läski, niin tykkään sinusta, koska..." (voit ite jatkaa sopivilla sanoilla / vahvuuksilla)

Tää on hyvä biisi (ja musavideo) kun alkaa läski ahdistamaan. Aika moni herkkusuu pystyy varmaankin samaistumaan.

Hella Cravings

https://youtu.be/ix3TbfwLv-w?si=vb0SvyBN44IENkFd

Tulen oikein hyvin toimeen itseni kanssa, ei huolta 😊

xLiner

• Anonyymi00054
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Jos vyötärön mitta on suositusten mukainen niin et ole lihava. Ei niillä painolukemilla ole silloin väliä.

Ei pidä paikkaansa. Eiköhän jokainen oman kroppansa tunne. Erilaisia ollaan.

xLiner

• Anonyymi00053 kirjoitti:

xLiner

No hyvä. 🙏💛

• Anonyymi00055
        Anonyymi00032 kirjoitti:

"Kun olen heikko luuseri, niin olen. Jos olen ylipainoinen, niin olen. Jos olen tyhmä ja ruma, niin olen."

Mitä sitten?

Tuo ruokkii negatiivisuutta ja sisäistä kriitikkoasi, se on haitallista sekä fyysisesti että psyykkisesti.

- Sheena

Voisiko noita katsoa myös positiivisuuden, tai vaan neuraaliuden kautta? Ei mun tarvitse olla mitään ihmeellistä. Mun on ihan hyvä olla näin. Itsestään liikaa kuvittelevia on ihan tarpeeksi, eivätkä he näytä voivan hyvin hyvin.

Tää sopii mulle.

xLiner

• Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Voisiko noita katsoa myös positiivisuuden, tai vaan neuraaliuden kautta? Ei mun tarvitse olla mitään ihmeellistä. Mun on ihan hyvä olla näin. Itsestään liikaa kuvittelevia on ihan tarpeeksi, eivätkä he näytä voivan hyvin hyvin.

Tää sopii mulle.

xLiner

* _kovin_ hyvin

xLiner

• Anonyymi00061
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ehdottomasti elämästä tulee nauttia, onkohan tuo suklaa niin pahasta jos sen syömisestä nauttii 🤔

• Anonyymi00062
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ja sit saa syödä kaurapuuroo ja on ankeeta elämää kun joudutaan vanhustenkotiin ja sit ei nautita enään mistään ja laihdutaan

Olemme kaikki yksilöitä, jokainen voi valita tapansa viettää aikaansa tällä pallolla miten haluaa, miksi ihmeessä pitää kommentoida toisen valintoja jos ne ei ole lain vastaisia.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00053 kirjoitti:

xLiner

Juuri näin 💪

• Anonyymi00018 kirjoitti:

xLiner

Onhan se raskasta jos joudut vetämään kaksi tai kolme leukaa aina kerralla. :)))

Luulin nähneeni jonkun kommentin valosaaste/Popeda-keskusteluun, mutta katosiko se?

• Anonyymi00071
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Tää sopii mulle.

xLiner

Negatiivinen minä puhe on haitallista. Vähän lempeyttä lisää itsellesi pliis .. Eikä lempeys tarkoita, että kuvittelisi itsestä jotain ihmeellistä.

- Sheena

• Anonyymi00072
        Anonyymi00008 kirjoitti:

😊

xLiner

SINÄ OLET JUST NIIN IHANA,VOI SENTÄÄN...KYLLÄ SITÄ AINA PARIT ...SAATANAN PERRRRRRKELEET PITÄÄ PÄRSKÄYTTÄÄ! JA JOHAN TAAS JAKSAA HOITAA ASIAT KUNTOON. OLET VARMASTI ELOISA LUONTEELTASI, ETKÄ TUPPISUU TOLLUKKA?

• Anonyymi00091
        Anonyymi00005 kirjoitti:

xLiner

Et oo ainoo karkkia ja suklaata menee ja sitten on ällö olo.
        Ehkä lupaan, jälleen, ens vuonna syön terveellisemmin, hedelmiä ja vihanneksia.

Hyvää uutta vuotta kaikille!
        Ja ollaan ystävällisiä kanssaihmisille. Se on mukavampaa.

• Anonyymi00145
        UUSI
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Negatiivinen minä puhe on haitallista. Vähän lempeyttä lisää itsellesi pliis .. Eikä lempeys tarkoita, että kuvittelisi itsestä jotain ihmeellistä.

- Sheena

Pöh. Älä ainakaan yleistä.

Voisit kyllä tarkentaa miten se (realistisuus) mielestäsi on haitallista.

Tuo kuulostaa joltain joogahöpinältä, joka saattaa aiheuttaa kylmää itsekeskeisyyttä:

https://www.hs.fi/elama/art-2000010703580.html

xLiner

• Anonyymi00012

Haluaisin sinut kotiini valamaan tinat ja jotain välimerellistä salaattia. (katkarapu, simpukka, oliivi, ilmakuivattu tomaatti ja salaatti ainekset oliiviöljyllä ) Pastaa ja raikasta shottia tuoreista hedelmistä. Pää osaa näyttelisi pakastimestani jo valmiiksi ostetut tonnikala pihvit ripauksella suolaa ja mustapippuria. Kauniilla kattauksella ja hellillä tunteilla... Kysymykseen uuden vuoden lupauksista voin kertoa kuntoni kohentamisesta jonka olen jo aloittanut. 3 kg pudotin kahdessa viikossa ja kevääseen mennessä olen tavoitteessani mihin tähtään. Aikuisena miehenä haluan tietää koskeeko selkään vai mahaan, eli tarkoitan sitä ettei maha ja ja selkäranka ole samaa settiä. Sitä isi mahaa sallin itselleni. Tietysti terveyttä ja hyvää oloa tavoittelen ja sinkkumiehenä Naista jokapäiväiseen arkeen ja muuta en kehtaa tänne sanoa...Sinua juuri viereeni ja untani turvaamaan

• Anonyymi00075

WOW-WOW-WOW....SINÄHÄN OLET OIKEA MIESTEN MIES....ONKOS NOIN SÖÖTTEJÄ VIELÄ VAPAALLA TASSULLA KULJEKSIMASSA...?? OOH-LA-LAA,SANOO TÄMÄ EUKKO! SUSTA JA xLinerista tulisi namskista! JA VERBAALISUUS LOISTAA SUN TEXTISTÄ !

• Anonyymi00093
        Anonyymi00075 kirjoitti:

WOW-WOW-WOW....SINÄHÄN OLET OIKEA MIESTEN MIES....ONKOS NOIN SÖÖTTEJÄ VIELÄ VAPAALLA TASSULLA KULJEKSIMASSA...?? OOH-LA-LAA,SANOO TÄMÄ EUKKO! SUSTA JA xLinerista tulisi namskista! JA VERBAALISUUS LOISTAA SUN TEXTISTÄ !

x liner missä vaikutat? Olen vaki kirjoittaja täällä, mutten laita nimimerkkiä... vielä!

• Anonyymi00096

Voi hanipupsi. Kuulostaa ihanalta, mutta olen lakto-ovo-vegetaristi eli en nauti muita eläinkunnan tuotteita kuin maitoa ja munia..

• Anonyymi00026

Kotona vain.

• Anonyymi00028

Taidan mennä pojan kanssa mutsin luo. Siellä vissiin on viiniä, keksejä ja juustoja tarjolla ainakin. Itse en meinaa alkoholeihin koskea, koska uudenvuden päivänä menen yövuoroon. Mutta voin olla kuskina pojalle, jos se tätinsä kanssa vähän törpöttelee. Sieltä näkyy sopivasti uudenvuoden ilotulitus parvekkeelta ja eiköhän se ole siinä.

Ei mitään erikoisen erikoista, mutta onhan siinäkin jo jotain.

• Anonyymi00144
        UUSI

Maisteltiin krksejä juustoilla. Katottiin ilotulitus, pari erää koronaa ja nyt nukkumaan. Rällätkööt muut rauhassa. Pitää laittaa joku podcasti kuulumaan, niin ei häiritse paukuttelu keskiyöllä.

Eikun öitä... eiköhän tuo meno riitä tälle vuodelle.

• Anonyymi00029

Yksin istun kotona ilman herkkuja tai muutakaan

• Anonyymi00030

Kotona enimmäkseen ja ehkä käyn baarissa.

• Yritän oppia olemaan itselleni kivempi. Eikä mun tarvi suoriutua kaikesta, yritän hyväksyä etten voi vaatia itseltäni terveiden tasoa, kun en ole. Mutta pidän pääni kylmänä sen suhteen, että vaikka mielialani on tosi down nyt ja kaikki on hemmetin mälsäö ja vaikeaa, mikään ei tunnu miltään niin liikun jotta kehoni pysyy edes peruskunnossa. Mulla on hyvät lihakset, niiden turvin selvinnyt paremmin kun jos niitä ei olisi.
      Tilanne olisi se, että olisin invalidi ja liikuntakyvytön.

Joten mieli olkoon perseestä, järki sanoo että älä jää surkuttelemaan, liiku, toimi.

• Jännä vaikka tunnen kehoni olevan puoli kuollut, tehoton ja voimaton, niin sisälläni on joku ääni joka aina potkii perseelleni. Move on! Taistele saatana, älä lannistu. Mutta se pitäs opettaa antamaan vähän armoakin mulle, keholleni.

• Anonyymi00057
        Jasu2025 kirjoitti:

Jännä vaikka tunnen kehoni olevan puoli kuollut, tehoton ja voimaton, niin sisälläni on joku ääni joka aina potkii perseelleni. Move on! Taistele saatana, älä lannistu. Mutta se pitäs opettaa antamaan vähän armoakin mulle, keholleni.

Armo ei tullut liikkuessa ei maatessa vaan tulin melkein rammaksi.Nyt olen sitten toisten armopalojen varassa.Minä joka olen aina toisia auttanut ja liikkunut.Tätä on vieläkin niin vaikea hyväksyä.

• Anonyymi00031

En oikein mitään. Se on myös yleisluontoinen ohje ja lupaus; vastaisuudessa pyrin stressaamaan vähemmän, ja tekemään vain sitä mitä mielii. Elämään hetkessä.

- Sheena

• Anonyymi00033

On pyydetty pariinkin eri paikkaan. Tuskin jaksan lähteä, vaikka haluaisin. Haluaisin niin olla kunnossa, mutta en ole. Pitäisi saada nostettua itsensä tästä masennuksesta, eikä se ole helppo tehtävä. Ei ole ihmistä, joka tarttuisi käteen. Yksinäiseltä puuttuu motivaatio nyt.

• Anonyymi00046

Rentoutuminen ja itsensä rauhoittaminen.. Pidä itseäsi kädestä (kädet ristissä, tai kämmenet yhdessä), halaa. Etsi vaikka mindfullness tai jooga harjoituksista sinulle mieluisat, hitaat ja rauhoittavat kosketukset/liikkeet, jotka aktivoivat vagushermoa ja laskevat stressitasoa.

Haloo Helsinki Joulun kanssas jaan

https://www.youtube.com/watch?v=vRB_be8jCxU&list=RDvRB_be8jCxU&start_radio=1

- Sheena

• Anonyymi00100

Toivon, että tapaat ihmisen, jonka kanssa voit jutella. Joskus ihan vieras tyyppi voi sattumalta kohdata sinut. Syntyy juttua, luottamusta, kenties ystävyys.
        Yksin voi olla pidemmän ajan tai aina välillä, anna aikaa itsellesi. Kun jaksat, lähde ulos. Katsele luontoa, älä kiirehdi.
        Lue jotain mielenkiintoista, lepää.
        Mitään ei tarvitse pakolla tehdä jos ei tunnu jaksamisen kannalta mielekkäältä.

Itse koetan olla välillä laiskasti. Jos on energiaa, kuuntelen musiikkia, voin tanssia ja laulaakin.
        Musiikki on koettu toimivaksi, siitä saa lohtua, iloa ja kannustusta.
        Kokeile jotain kivaa tekemistä ja ole ihan oma itsesi .

• Anonyymi00036

Hirmupakkanen näyttää tulevan vuodenvaihteeksi niin pysyttelen pirtissä🥶

• Anonyymi00097

Itsekin pysyn pirtissä. Makaan sohvalla herkkuja popsien ja viiniä lipitellen. Katson samalla Netflixistä Black Summeria. Niin paljon ollu jouluhösistä ja ihmisiä, että haluan olla rauhassa edes yhden päivän, kun ukkokin on töissä.

• Anonyymi00037

Meen duuniin illaksi ja sit yxin kotiin.

• Anonyymi00038

Otan rennosti. Saunomista, hyvää ruokaa, itsetehtyä 😋

• Anonyymi00115
        UUSI

Ite käyn uimassa ja saunassa aamu tai iltapäivällä.

• Anonyymi00039

En tiedä vielä

• Anonyymi00040

Ampua rakettia

• Anonyymi00041

Vedän kännit ja menen uimaan.

• Anonyymi00064

Kännisenä uiminen voi hukuttaa..

• Anonyymi00042

En tiedä vielä huomenna selviää

• Anonyymi00043

olen yksin kotona ja katselen ikkunasta ilotulitusta

• Anonyymi00045

En juhli.Sama paska jatkuu 2026.Juhlin 2027 kun valta vaihtuu!

• Anonyymi00047

Idk

• Anonyymi00049

Mitä teet uutena vuotena sinä

• Anonyymi00101

Kotona koiran kanssa. Koira pelkää pauketta, minä en. Katselen tv-sarjoja. Syön ja juon vettä sekä kahvia.
        Ulkoilua emme voi ajatella koska koira saa paniikin.
        Muutoin rakastaa ulkona olemista, eli odotamme kunnes melske loppuu.
        Ulkona onkin sitten ilotulitteiden jämiä pitkin peltoja juhannukseen saakka.
        Tylsää kun roska jää luontoon.

• Anonyymi00050

Menen Ruotsiin. Olen vuokranut halvan ja hyvän paikan Älmstadista. On se yksi hyvää syy asua Ahvenanmaalla.

• Olen kotioloissa. Ystäväpariskunta on tulossa alkuillasta käymään. Hankin hyvää syötävää ja vähän juotavaa. Seurustellaan ja viihdytään. 😊

• Anonyymi00051

Rukoilen tulevan vuoden puolesta, ja kiitän Isä Jumalaa menneestä vuodesta ja kaikesta kokemastani.
      Luen Raamattua ja pyydän sanan valoa ja viisautta tielleni, sekä johdatusta tulevaan vuoteen ja sen jokaiseen päivään.
      Syön ehkä jotakin erikoista en tiedä vielä?

• Anonyymi00060

Jotkut uskovat myöskin Joulupukki on 😀

• Anonyymi00052

Voisi luvata lopettaa tupakoinnin ja käydä kuntosalilla useammin.
      Voisi luvata saada viitosen - kiitettävän - joka kurssista, mitä opiskelen yliopistossa.

Tiedätte miksi ei yleensä mikään onnistu - liha on heikko, vaikka henki olisikin vahva.
      Mutta - liha on syystäkin heikko, ettemme ylentäisi itseämme ohi luonnonlakien.

• Anonyymi00058

Kotona katselen urheilua. Ens vuonna voisi pelata enemmän golfia ja koittaa josko pääsisi single händäriin

• Anonyymi00059

Lupaan etten lupaa mitään..

• Anonyymi00065

Meinaan juoda loput kiljut pois ja tehdä lupauksen etten lue Iltalehteä.

• Anonyymi00076

Mä suljin Sanoma-tilin, että en pääse kommentoimaan IL:n uutisia, niin väheni sitten se lukeminenkin siellä. Vielä on tehtävää, että turhasta someilusta pääsen eroon. Toivottavasti tänne tulee rekkauspakko, niin siihen loppuu. Yritän päästä netin käytössä viime vuosituhannen tasolle ja taas panostaa oikeisiin asioihin ja harrastuksiin.

• Anonyymi00066

olisi kiva vaihtaa ajatuksia vapaan naisen kanssa

• Anonyymi00067

Lojun kotona.

• Anonyymi00068

Töitä. Mitä muuta?

• Anonyymi00069

Kauppaan, samalla roskat ja biojättteet (jos tarvetta), sitten koneella varmaan yökahteen (tvstä ei näytä tulevan mitään), jossain lomassa syön jotain.

• Anonyymi00175
        UUSI

Tilaamani sherba ei tullut- iha itte piti

• Saattaapi olla et aijemmista suunnitelmistani poiketen käynkin töissä olemassa, ainaki jonku aikaa..😃
      Illaksi mennään varmaan porukoille syömään pitsaa, en tiiä vielä muusta. Raketteja en raaski ostaa.

Ja mittään en luppaa☝️
      Hiusto varmaankin jatkaa harmaantumistaan ja akka kyynistymistään, kai sekin on muutosta🤔

• Anonyymi00174
        UUSI

Sinne töihinkö voi mennä millon huvittaa pyörähtämään ja untsimaan?

• Anonyymi00073

2025 istun pöydän äärellä ja syön papusoppaa, 2026 istun edelleen ja syön papusoppaa. Sinut mikä muuttui, minulla on mennyt nälkä.

• Anonyymi00077

Vastasyntyneet viisi Siam Orient pentua pitävät huolen, etten lipeä mihinkään huomenna. Mutta kroppa pitäisi vielä kerran laittaa kuntoon ennen ku todellinen vanhuus iskee

• Anonyymi00095

Kissoja siis?
        Mutta ei kai sun kroppa tästä mennyt huonoon kuntoon, ööö. Anteeksi, kommenttisi oli vähän humoristinen. Syntyneet 5 ja kroppasi.

Kunhan ehdit, lähde kävelylle tai jumppaan.

Onnea koko poppoolle.

• Anonyymi00173
        UUSI
        Anonyymi00095 kirjoitti:

Kissoja siis?
        Mutta ei kai sun kroppa tästä mennyt huonoon kuntoon, ööö. Anteeksi, kommenttisi oli vähän humoristinen. Syntyneet 5 ja kroppasi.

Kunhan ehdit, lähde kävelylle tai jumppaan.

Onnea koko poppoolle.

No vähän on gubbe köyhä läppä tämäkin yksinkestustelusi, mut ei vissiinkää kaikille.

• Anonyymi00078

Töissähän sitä on köyhän paketrettava. Kuten aina.

• Anonyymi00079

Ka ,mitteepä sitä ihmeempää, hyvvee safkaa ja saunoa, tv kahtoa ja kitaraa soitan hieman ,1 lonkero,ei muuta , siinä klo 23 koisimaan ,uamulla klo 6 kafen keittoon ,eipä paremmin vois olla.

• Anonyymi00080

Makaan kotona yksin sängyssä pimeässä tuijottaen kattoon ja kuunnellen rakettien pauketta ikkunan takana.

• Anonyymi00083

Tuo ei tee hyvää sinulle 😐 tule nyt edes palstalle, jos joku sattuisi olemaan täällä.

• Anonyymi00085
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Tuo ei tee hyvää sinulle 😐 tule nyt edes palstalle, jos joku sattuisi olemaan täällä.

Ei tuo eroa minun normaalielämästä paljon muutenkaan. Enemmän pauketta vaan.

• Anonyymi00098
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Ei tuo eroa minun normaalielämästä paljon muutenkaan. Enemmän pauketta vaan.

Mutta tuon katon rakenne ärsyttää 😝

• Anonyymi00106
        Anonyymi00098 kirjoitti:

Mutta tuon katon rakenne ärsyttää 😝

Minusta tuo on ihan hyvä katto, ainakin nyt.

• Anonyymi00081

En tänä vuonna tee varmaan mitään. Kaikki tuntuu olevan jossain, lapsi isällään, muu perhe kaukana, ystäviä on töissä tai viettävät perheen kesken ja ne pari sinkkuystävää, jotka minulla on, asuvat satojen kilometrien päässä. Muutenkin tänä vuonna vaikuttaa olevan koti-uusivuosi kovin suosittu, porukka esittelee somessa uuden vuoden asujaan (pyjamasettejä yms) ja villasukkameininkiä, joten liittynen tähän trendiin 😄 Laitan jotain hyvää ruokaa, ehkä katson jonkun hyvän leffan tai jotain.. 🤔

Aletheias

• Anonyymi00172
        UUSI

Kerrohan multinikkimies sekä rekisteröidyillä hubbabubbaprofiileilla että ilman elämänkoulujännille montako skidii minkä ikäsii jne. Snaijaaks

• Anonyymi00082

Ainakaan en valvo myöhään ja käyn nukkumaan korvatulpat korvissa kun työt alkaa uudenvuodenpäivänä klo 7.00

• Anonyymi00084

En mitään 😆 milloinka viimeksi olisin tehnyt jotain! 😆

• Anonyymi00086

Pillua sinne

• Anonyymi00171
        UUSI

Kaksneuvoisen julistus?

• Anonyymi00088

Kotona olen lapseni kanssa. Joo tipaton tammikuu ja vähemmän herkkujen syömistä.

• Anonyymi00089

Katson pornoa ja tumputan samalla.

• Anonyymi00092

En juhli

• Anonyymi00170
        UUSI

Muistin itse jo ilmoittaa paikallis-sanomissa tänään en juhli

• Anonyymi00099

Ei oo mitään suunnitelmia. Oon yksin kotona.
      Terveyshuolet painaa mieltä.

• Anonyymi00102

Saatan mennä seuraavan sijoituspaikan seinustalle katsomaan muiden ilotulitusta.

• Anonyymi00143
        UUSI

🤔

• Anonyymi00169
        UUSI

Mistä oot gubbe nämä ns peruspiirustukset saanu? Nyt mietitte tätä niin että päätä pakottaa

• Anonyymi00104

En mitään, kuten yleensäkin juhlapyhät menee ypöyksin. Jos jotain parempaa söis ja telkkaria katsois. Paukuttelun vuoksi ei kannata aiemmin mennä nukkumaankaan. Olis niin kiva, jos joku kutsuisi iltaa istumaan kylään… Itse ei jaksa sellaisia järjestää.

• Anonyymi00105

Peruna kellarin katolla istun ja muistelen sinua.

• Anonyymi00107
      UUSI

En tee mitään aattona,en juhli ,oli niin huono vuosi ja näköjään ihmiset on rahattomia ensi vuonnakin. 91% ostaa autonkin osamaksulla ja kaiken muun. Mitä teen ensi vuonna? Myyn kaikki, mitä en tarvitse ja sijoitan pariin asuntoon, vietän vapaavuoden, lomailen ja veneilen. Ihmisillä on nyt kitukuukausi tammikuussa ja istuvat kotona tv:n vieressä, kun ei ole rahaa ryypätä, sen takia se on tipaton tammikuu, silloin lankeaa kaikki laskut ja rahaa on vasta joskus maaliskuussa,sekin kortilla kuukauden luotto kauppaan, mutta ei saa euroakaan seinästä. On sekin kurjaa, Saksassa 85% käyttää vain käteistä ja siihen täytyy kaikkien pyrkiä, ettei meidän tiedot joka virastossa ja asiakasnumero otsassa.

• Anonyymi00113
      UUSI

Jos selais vaikkapa hitusen red pill.

• Anonyymi00168
        UUSI

Sitä osasin jo epäilllä

• Anonyymi00117
      UUSI

Odotan, että joku nainen rakastaisi minut kuntoon. Olenhan kuitenkin kiltti ja kunnollinen mies joka ansaitsee sekä seksiä että rakkauden.

• Anonyymi00119
      UUSI

Alan paistamaan kohta joulukinkkua.

Joulu meni pääosin reissussa, ei ehtinyt valmistelemaan kotona jouluruokia poissaolevana. Miksipä ei voisi yhdistää uudenvuoden tinojen valamisen kinkunpaistamisen kanssa. Onhan uusi vuoden vaihtuminen yö jona nukutaan tavallista vähemmän.

Ihmisten keksintöä nämä juhlat ja juhlimisetkin ovat, jokainen ihminen niitä voi harkintansa mukaan myös muuttaa.

AV

• Anonyymi00120
      UUSI

1. päivän aluksi otan päänsärkylääkettä.

• Anonyymi00121
        UUSI

• Anonyymi00167
        UUSI
        Anonyymi00121 kirjoitti:

https://nakoislehti.media.fi/keskisuomalainen/151b9e22-da28-4d6f-9285-48fd5c54080b/1
        Vaikka maksettu, vaatii evästeet - sopimusrikkomus?

Miksi palvelusta ei ole tarjolla versiota, joka toimii ilman markkinointievästeitä, vaikka teknisesti se olisi täysin mahdollista?

Onko dokumentoitua perustelua sille, miksi maksava asiakas ei voi käyttää palvelua ilman seurantaa?

No mutta gubbe eikö se oo kiva kun joku algoritmi tai muu miettii sun puolesta mistä saattaisit myös pitää. Meta

• Anonyymi00122
      UUSI

Ihme uteliaita ihmisiä,mitä se sulle kuuluu,mitä teen.Varmaankin RUNKKAAN.

• Anonyymi00123
      UUSI

Voida surkeasti,sillä vauraus ja valta ovat vuorattu kivin ja koristein ,ovatpa ne ihmisten rakennuksissa taikka käyttöesineissä,joita minulla ei ole,eikä varmaan muilla kaan tässä Suomen surkein 24/7 käyttöyhteisössä.

• Anonyymi00124
      UUSI

Puren kynsiäni,ja laulan Joululauluja.

• Anonyymi00125
      UUSI

Tyhjennän kellari yhm komeroita pian alkavan lvi-saneerauksen tieltä. Vien toki koiraa ulos ja otan muutoin iisisti.

• Anonyymi00166
        UUSI

Minä tilasin vasta sen kellarin. Ei oo vielä tullu

• Anonyymi00126
      UUSI

Makaan soffalla odotellen, että kuume lopulta laskisi.
      Jo kohta viikon olen ollut kipeä, olisko sitä influenssaa .. ei tiedä.

Muuten kyllä menee ihan mukavasti. Ikää mulla jo 70, joten uuden puolisonkaan löytäminen ei enää mitenkään pakollista ole.

Voikaa hyvin!

• Anonyymi00127
      UUSI

Söin eilen hernekeittoa ja tänään paukuttelen. Pienet uudenvuoden tinat aion myös ottaa ja nakit keittää. Pottusalaattia on paria sorttia siihen kylkeen.

• Anonyymi00128
      UUSI

Piti lähteä Málaga-cityyn ryypiskelemään. Mutta piru vieköön ei matka sinne ei onnistunutkaan.

Bussi ei kulkenutkaan ja nyt pitää käydä paikallisessa pubissa. Kielitaito riittää kyllä siihen mutta siellä on niin saatanallinen määrä väkeä. Ja kauhea meteli.

• Anonyymi00165
        UUSI

No ajattele gubbe tämä fantasia posetiivisesti kola on edukkaaampaa ei tartte tehä rötöksiä ainakaa niin paljon mitä suomes

• Anonyymi00129
      UUSI

Uvvina aattelin opetel pålttaa röökii.
      Rööki on se juttu.

• UUSI

Voisin mennä korjaamaan erästä laitetta, mutta ehkä kuitenkin valistan venäläisiä heidän netissään vallitsevasta maailmantilanteesta.
      (käännösohjelmat alkavat olla riittävän tehokkaita jopa sikäläisen katuslangin kääntämiseen)

• Anonyymi00132
        UUSI

С Новым Годом.

• Anonyymi00164
        UUSI
        Anonyymi00132 kirjoitti:

С Новым Годом.

Daavindaanja turakken

• Anonyymi00131
      UUSI

Näköjään kärvistelen sisällä ja poltan puuta. Nautin jonkin kuuman juoman vanhoilla inkivääreillä maustettuna.
      Ei näillä pakkasilla viitsi muutakaan tehdä.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00133
      UUSI

Lupaus: Menen katdomaan humisevan harjun ensimmäistä näytöstä Flamingoon. Tule sinäkin.

• Anonyymi00136
        UUSI

Olen lukenut joskus nuorena kirjan ja pelkään, että elokuva pilaa sen.

• Anonyymi00139
        UUSI
        Anonyymi00136 kirjoitti:

Ota se riski.

• Anonyymi00140
        UUSI
        Anonyymi00136 kirjoitti:

Mutta voihan se tietty olla, että itse unohdan tulla tai tulee jotain 😁

• Anonyymi00134
      UUSI

Asun paikassa jonka eteen ihmiset tulevat paukuttamaan raketteja. Ei mitään rauhaa aamun tunneille saakka. ja ajattelen kuinka lähistön pikkulinnut mahtavatkaan kärsiä tästä jokavuotisesta tulituksesta ja paukkeesta.

• Anonyymi00138
        UUSI

Siis joka huoneen ikkunasta näkyy pauke mutta naapuri senän takana on alkanut siivota ja imuroida.

• Anonyymi00162
        UUSI
        Anonyymi00138 kirjoitti:

Siis joka huoneen ikkunasta näkyy pauke mutta naapuri senän takana on alkanut siivota ja imuroida.

Joku siivoova psyko psykoosissa siivoaa psykoottisesti. Mielipahakerho- botti lohkaisee lohkaisun kyllä

• Anonyymi00135
      UUSI

Turusta viron peukkuu WA viestiä ensi +358 40 7588518 vuosi vaihtuu mukavemmin

• Anonyymi00161
        UUSI

No nii puhelinlangat ainaki sulla laulanu

• Anonyymi00137
      UUSI

Nyt Uudenvuoden aattona laulamme "kotikaraokea" vaimoni kera ja muistelemme menneitä "tyhmyyksiämme", toki siten että ne olivat paikallaan silloin, kuten pitääkin.

• Anonyymi00141
      UUSI

Kohta nukunniin kuin viimeistä päivää.

• Anonyymi00160
        UUSI

Amen said the lord and it was good

• UUSI

Uuden vuoden aattona pelailen tietokoneella puolille öille ja kuuntelen kaupungissa kuuluvaa rakettien pauketta. Vilkaisen välillä puolille öille asti sitä, että mitä täällä kirjoitellaan.

Huomenna menen katsomaan keuhkokuumeessa olevaa isää sairaalaan, käyn syömässä hampurilaisaterian ja katson uudenvuoden mäkihyppykisaa. En meinaa tehdä uudenvuoden lupauksia tammikuussa.

Hyvää uutta vuotta kaikille! :)

• Anonyymi00158
        UUSI

Siun pää on ukkoparka ihan sosees.

• UUSI

Nautin punkkua, rapsutan mirriä ja otan iisisti, mitäpä sitä muutakaan jaksais veuhtaa.

• Anonyymi00142
      UUSI

Nooh ensiksi poikkesin tottakai huorissa ja tyhjensin boltsit.Nyt iltaa on vietetty juopotellen ja ruokaillen tottakai naisseurassa.Ravintolaa ja hiukan poreallasta tässä kohtaa ollu.Lähdemme katsomaan ilotulitusta ja kun vuosi vaihtuu mennään jonnekin klubille tms varmasti. Bileet jatkuu aamuun asti ja varmaan huominenkin menee juodessa ja tuheroa kutitellessa.

Ensi vuonna aion ottaa rennommin ja tehdä vähemmän töitä.Enemmän poreallastuheroa ja biletystä.

• Anonyymi00155
        UUSI

Ootko Cheekki?

• Anonyymi00157
        UUSI

Eli naisii mukana fantasiassas läpi matkan

• UUSI

Pari hyvää leffaa, itsetehtyä perunasalaattia nakeilla ja pari olutta kyytipojaksi. Välipäivinä herätelty myös hiipunutta lenkkeilyharrastusta ja tänään vuorossa oli raikas lenkki pakkassäässä. Lupaan olla tekemättä mitään uudenvuoden lupauksia. Lenkkeilynkin aloitin ihan sen takia vähän etukäteen, ettei se roikkuisi minkään uv-lupauksen varassa =)

• Anonyymi00146
      UUSI

I just cursed bloodline or two you know🥱

• Anonyymi00159
        UUSI

I’ve just blessed everything. Blessing is the greatest power there is. God has already conquered evil on the cross.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      178
      3600
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2512
    3. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      121
      1247
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      15
      1220
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      10
      1129
    6. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      74
      1070
    7. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      904
    8. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      19
      900
    9. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      40
      825
    10. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      202
      741
    Aihe