risto.malinen

En varmasti esittäydy, umpivieraille ihmisille. Ja vielä pitäs kertoa harrastuksista ja ties mistä. Enkä edes tsättäile, se on enemmän semmoista nuoren polven hommaa. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
8
Kommenttia
142
Kirjatoukka.com
Toukka oli näköjään ottanut ja kuollut sillä välin kun olin maasta poissa. Minne minä nyt menen? Onko muita foorumilaisi91101Motelli Skronkle
Jo pitkään olen yrittänyt selvittää, mitä lauletaan Motelli Skronklen biisissä "Kirjailija". Useimmat sanat olen jo miel1808WinRARilla pakkaaminen
Miten WinRARilla pakataan tiedosto (vaikka elokuva) siten, että saadaan paljon kevyitä rarreja?2555Miten asennetaan/ pelataan HL1 modeja?
Ne harvat modit, joita olen pelannut, ovat olleet HL2-modeja ja hyvin yksinkertaisia asentaa. Mutta nyt siis kyseessä HL3380Kuka lauloi Konstantinopolista?
Joku suomalainen naislaulaja lauloi The Four Ladsin biisistä "Istanbul (Not Constantinople)" käännettyä versiota, olisik1379HL1 Steamiin?
Nyt on taas niin kädetön olo, että pitää kysyä. Miten saan Half-Lifen toimimaan Steamin kautta, yhden modin pelaaminen v2331HL2:n taustakuvat
HL2:ssa on erilaisia taustakuvia siinä päävalikossa, ne taustat vaihtuu sitä mukaa kun peli etenee. Minua häiritsee se,13186060 mykkänä, kumma juttu
Semmoinen outo vika on puhelimessa, että se ei soi. Soittaessa värinähälytys toimii ja kannen valo vilkkuu, mutta ääntä1217